تصاویری که بیانگر تناقض آشکار شعار و عمل می باشند

7 مرداد 90

تصاویر ضمیمه شده که در تضاد کامل با ادعا های ولی وقیح نا مشروع و منفور و سایر مسئولان رژیم شیاد عوامفریب و دین فروش و غارتگر ضد بشری و قرون وسطایی می باشد . چونکه 180 درجه فرق اساسی و ریشه ای دارد با آنچه در شعار های تبلیغاتی هوار زده می شود و آنگونه که در در عمل اتفاق می افتد که فقط با ابزاری کردن دین وتوجیه گری امکانش وجود دارد . زیرا که ارتباط به جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران وعراق دارد که نعمت الهی نامیده شد . یا اینکه مر بوط با حجاب و چادر سیاه حجاب بر تر و مبارزه با آن دارد که تبدیل به اهرم چماق 33 ساله ی علیه ی زنان و خفقان و رعب و وحشت در جامعه شده است.

عکسسرنوشت غم‌انگیز جانباز در حمام متروکه

اینهم سهم حکومت داری مستضعفان و پا برهنگان که خمینی یاد قولش را داده بود . همچنین بهشت ساخته شده ی زمینی که ناشی از جنگ ضد ملی و ضدمیهنی نعمت الهی نامیده شده ایران و عراق می باشد که برای آنانی که همچون یکبار مصرفان موفق نشدند با کلید پلاستیکی ساخت تایوان بر گردن که با روی مین رفتن به بهشت رفتند زنده مانند تا چنین بهشت زمینی نصیب شان که دوزخ نزدش بهشت موعود است .

ورامین، روستای عباس آباد، انتهای روستا، یک حمام متروکه آدرس محل زندگی جانباز نابینای جنگ تحمیلی (غلامعلی صفرعلی) است که سابقه 210 روز حضور در جبهه دارد. جانبازی که اگر روستاییان غذایی به او ندهند شاید از گرسنگی جانش را از دست بدهد.

عکس / بی حجابی و خواب در جلسه معاون وزیر

مچ گیری گزینه ای برای فاش ساختن بر خوردکردن با موضوع مبارزه با بی حجابی که متراف شیوه ی ابزاری و وسیله شدن دین است که تناقض آمیز می باشد و در راستای اهداف مشخص همچون قدرت و ثروت و سرکوب و سانسور می باشد. از سوی دیگر مشخص نیست که هنرمندان مکتبی مصری عملی هستند که از زور نشئگی چنین به خواب فرو رفته اند . یا نه اینکه از قاهره تا تهران پیاده گز کرده اند که آنگونه خسته اند که اینگونه بیهوش شده و به خواب عمیق هنری رفته اند . یا نه اینکه مخ زنی و روضه خوانی کردن سخنرانان هنرمند مکتبی اصول گرایان برای شان ملال و خواب آور است؟!


سینماگران مصری با جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در موزه سینما دیدار و گفتگو کردند