گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 مرداده 90

لولو (گفت و شنود(

گفتم : چرا سربازجوی شکنجه گرزندان؟

این جارچی و مدافع سینه چاک دزدان

همسنگر کودتاگر وغارتگران و مفسدان

متهم به جاسوس بیگانه میکنه منتقدان

گفت: میگه رژیم صادر میکنه لولو

در عوض وارد کشور میکنه هلو

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: علي افشاري، يكي از اعضاي سابق و فراري دفتر تحكيم وحدت كه مدتي است در ميان اپوزيسيون به همكاري با وزارت اطلاعات متهم شده است براي اثبات اين كه مدحي شماره 2 نيست بدجوري به تته پته افتاده است.
گفت: حالا هست يا نيست؟!
گفتم: من چه مي دانم؟ بايد ديد خودش چه مي گويد؟
گفت: خودش چند نفر ديگر را آدرس داده و به احتمال همكاري آنها با وزارت اطلاعات اشاره كرده ولي گفته است كه خودش اينكاره نيست!
گفتم: ولي يكي از اعضاي اپوزيسيون مي گويد افشاري در يك مكالمه تلفني با مدحي گفته بود كه احتمال دارد بعد از پايان تحصيلاتش به ايران بازگردد!
گفت: با آن همه خيانت و همكاري با موساد چگونه مي خواهد به ايران برگردد؟!
گفتم: اي بابا! اين كه كاري نداره!روي در اداره امور نفوذي هاي وزارت اطلاعات نوشته ؛«لولو مي فرستيم ، هلو تحويل مي گيرم

گفت : سربازجوی منفور دهان گشاد

خبره درجاسوس سازی سیا باموساد

کنون با ترفند شرطی اگر و مگر

کشف نموده یک جاسوس دگر

گفتم: کیست این جاسوس جدید؟

چگونه آن را کشف کرده این پلید؟

گفت : سر بازجو کرده است آشکار

جاسوس جدید هست علی افشار

گفتم : چگونه سربازجوی روانی بیمار؟

دریافته وی جاسوسه افزوده درلیست آمار

گفت : سربازجو با زرد کردن شلوار

رد گیری کرده رنگ زرد، زده هوار

علی افشار گفته پس از تحصیلات

به پاسدار مدحی داده این اطلاعات

پس از پایان تحصیل باز می گرده ایران

دانسته وی جاسوسه این سر گردان

گفتم : چرا سربازجوی شکنجه گرزندان؟

این جارچی و مدافع سینه چاک دزدان

همسنگر کودتاگر وغارتگران و مفسدان

متهم به جاسوس بیگانه میکنه منتقدان

گفت: میگه رژیم صادر میکنه لولو

در عوض وارد کشور میکنه هلو