گزیده خبر های 5 مرداد 90

جهت اطلاع

مشخص است رژیم ضد بشری نا متعارف که رهبر شیاد بنیانگذارش پیام نوروزی داد که به جای برگزاری مراسم جشن نوروزی در گور ستان ها حضور یابند . همچنین جنگ ویرانگر را نعمت الهی نامید و همسو با پیروانش فریاد مرگ بر زندگی و زندگان و درود بر مردگان و هرچه گسترده و آبادتر باد گورستان سر دادند . بنابراین طبیعی است که چنین رژیم خرافه پرست مدافع مرگ و غم وماتم و عزا و سیاه پوشی دشمن رقص و شادی و پایکوبی است و بر گزاری چنین مسابقات نمایشی و فرمایشی تبلیغاتی را بر نمی تابد ومدعی غیر قانونی بودنش می شود.

برگزاري مسابقات رقص توسط زرتشتيان يزد، اعتراض مردم و بعضي رسانه‌ها را برانگيخته است. افكار نيوز، با انتشار عكس‌هاي متعدد از صحنه‌هاي مستهجن اين مسابقات، پرسيده: آيا مجوز رقص در يزد صادر شده؟ براساس اين گزارش، در اين به اصطلاح مسابقات كه كاملاً مخالف قانون اساسي كشور مي‌باشد، 28 نفر از شهرهاي مختلف ايران در رده انفرادي و 4 گروه هم در رده تيمي حضور داشتند و رقاصي خود را به نمايش گذاشتند. طبق قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران، اقليت‌هاي ديني از حقوق و آزادي‌هائي برخوردار هستند كه حتي در كشورهاي غربي نيز نظير ندارد، اما انجام اقداماتي كه خلاف قانون است از هيچكس پذيرفته نيست.

هرچه که به نظر می رسد که این تظاهرات از سوی منتقدان دولت سازماندهی شده باشد. زیرا که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و فشار برروی دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور خالی بند می باشد . ولی واقعیتی انکار نا پذیر می باشد که رشد سیاست روز افزون چند برابر شدن واردات نسبت به صادرات منتهی به افزایش نرخ رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی و کار خانه ها و بیکاری بیشتر کار گران و تعویق دستمزد نا چیز شان شده است که گرچه مسئول پاسخگویی وجود ندارد . ولی با این وجود کارگرانن اراضی و اخراج شده و دستمزد دریافت نا کردهمجبور به تجمعات اعتراضی شده اند.

* گروهي از كارگران نساجي مازندران (قائم شهر) صبح ديروز با تجمع در مقابل استانداري مازندران خواستار پرداخت حقوق خود شدند. اين كارگران اظهار داشتند عليرغم قول‌هاي رئيس جمهوري در سفر استاني به مازندران مبني بر رفع مشكل كارگران نساجي مازندران و نيز وعده‌هاي داده شده توسط مسئولين ارشد كشور و استان، اكنون 13 ماه است كه حقوق و مزاياي خود را دريافت نكرده‌اند و با وضعيت بد معيشتي گذران زندگي مي‌نمايند. آنان مي‌پرسند عليرغم قول‌هاي مسئولين مملكتي و استاني، چرا تابحال مشكل شان لاينحل مانده و 13 ماه است كه حقوق دريافت نكرده اند؟

خروج 2هزار دانش‌آموز از كشور براي گريز از كنكور و سربازي

جالب است پس از رتبه دار جهانی فرار مغز ها از کشور اکنون چنین گزارش شده است که دانش آموزان هم از کشور خارج می شوند تا که مجبور به سربازی اجباری در نهاد های سرکوبگر چماقدار نشوند و ناچار که به ضرب و شتم و سرکوب نسل جوانان معترض و دانشجویان آزادیخواه نشوند . یااینکه پس از رفتن به دانشگاه و بیکار شدن آن موقع مجبور به ترک کشور نشوند . مهمتر اینکه این خروج دانش آموزان آن سوی سکه ی بیش از 4 میلیون دانش آموزان ترک تحصیل کرده است که تبدیل به کودکان خیابانی شده اند که ناشی از شدت فقر خانوادگی است که قادر به تأمین مخارج تحصیلی وهزینه ی نامنویسی شان نیستند.

مديركل امور دانشجويان خارج وزارت علوم از تحصيل 2 هزار دانش آموز ايراني در كشور مالزي خبر داد و گفت: اين 2 هزار نفر ايرانياني هستند كه قبل از رسيدن به سن سربازي از كشور خارج شده و مالزي را براي تحصيل انتخاب كرده‌اند. حسن مسلمي نائيني در گفتگو با مهر با اشاره به دانش آموزان ايراني شاغل به تحصيل در مالزي گفت: اين دانش آموزان به مالزي رفته‌اند كه بعد از پايان دوران مدرسه شان در مقطع كارشناسي ادامه تحصيل دهند. مديركل امور دانشجويان خارج وزارت علوم افزود: برخي از خانواده‌ها فرزندانشان را قبل از سن سربازي به خارج از كشور مي‌فرستند. آنها كه كنكور و سختي‌هاي آن را مي‌بينند قبل از اينكه فرزندانشان به سن‌هاي سربازي برسند فرزندشان را از كشور خارج مي‌كنند تا بالاخره با تحصيل بخشي از دوران دبيرستان در كشور خارجي، در خارج كشور هم دانشجو شوند. وي اضافه كرد: يك عده از خانواده‌ها به خاطر اينكه مي‌خواهند فرزندانشان را به خدمت نظام وظيفه نفرستند يا حداقل مي‌خواهند يك مقدار اعزام فرزندشان به خدمت را عقب بياندازند، فرزندشان را قبل از سن سربازي و در دوران مدرسه به خارج كشور مي‌فرستند

ضرر ميليوني بازيكن مشهور در قماربازي

وقتی رژیم ضد بشری عوامفریب و دین فروش وارونه حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی فوتبال را اعدام می کند و خرافه پرستی وتملق و چاپلوسی را رایج کرده است و ارزش های والای انسانی را تغییر داده وو ارونه کره است . به ویژه در شرایطی که سنگ بسته و سگ رها شده است . چرا نباید نتیجه ی 33 سال مبارزه با فساد اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی و... زمانی که قوی ترین مرد جهان با قمه کشته می شود ورزشکارش هم اینگونه بازده نداشته باشد؟

به گزارش آتي نيوز به نقل از مشرق، اين روزها شاهد رشد پديده شرط بندي اينترنتي هستيم. سايت‌هاي متعددي در اين زمينه فعال هستند كه حتي مدل‌هاي فارسي هم برايشان ايجاد شده است. اين سايت‌ها كه مشتركان فراواني هم دارند، شاهد رد و بدل شدن ارقام نجومي در سطح جهان هستند. اين موضوع تا به آنجا پيش رفته كه برخي مدعي هستند، اين بنگاه‌هاي شرط بندي در نتايج رقابت‌ها تاثير فراواني دارد. در اين بين، برخي بازيكنان ايراني نيز جذب اين سايت‌ها شده‌اند. يك نمونه مشهور آن مربوط به بازيكن يكي از تيم‌هاي پرطرفدار تهراني است. وي در يك سال گذشته، عددي معادل 150 ميليون تومان را در اين سايت‌ها از دست داده است. نكته حائز اهميت درباره اين بازيكن آن است كه نه تنها از اين اقدام اجتناب نمي‌كند كه بر دامنه فعاليت خود افزوده است. حتي شنيده مي‌شود به قمار هم گرايش داشته و به نوعي، درآمدهاي نجومي خود را صرف اين فعاليت‌ها مي‌كند. اين اتفاقات در حالي روي مي‌دهد كه اگرچه پرداخت‌ها در فوتبال ايران حرفه‌اي شده و مدعي برگزاري ليگ برتر هستيم؛ اما در عمل، هيچ نظارتي بر عملكرد و زندگي بازيكنان وجود ندارد. نتيجه اين وضعيت نيز گسترش نا به ساماني و ناهنجاري‌هاي اين رشته ورزشي است

عراق به دنبال دريافت غرامت از اسرائيل

این سیاست دیکته شده از سوی حاکمان تهران و سفیر پاسدار تروریست محمد حن دانایی فرد و سپاه قدس به آلت دست شان مزدور و خائن نوری مالکی نخست وزیر عراق است که برای منحرف کردن اذهان عمومی از تجاوز پاسداران به کردستان وفرار از نارضایتی عمومی و تظاهرات های ادامه دار علیه ی نوری مالکی است که خواهان بر کناری اش می باشند . مهمتر اینکه چرا این مدعیان تقاضای غرامت از حاکمان ارباب شان در ایران نکرده اند که رهبرشان خمینی شیاد و پاسداران اصرار بر ادامه جنگ تا 7 سال کردند که منتهی به شکست و سر کشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد . به خصوص چرا اینان سکوت پیرامون تهاجم نظامی پاسداران به روستا های کردسان عراق نکرده اند؟

تعدادي از نمايندگان پارلمان عراق خواستار شكايت فوري از رژيم صهيونيستي براي دريافت غرامت از تل آويو شدند. به گزارش خانه ملت به نقل از پايگاه خبري صوت العراق، درخواست‌ها براي دريافت غرامت از رژيم صهيونيستي در پارلمان عراق رو به افزايش است. تعدادي از نمايندگان پارلمان عراق خواستار شكايت فوري از رژيم صهيونيستي براي پرداخت غرامت براي جبران خسارت‌هاي ناشي از حمله به تاسيسات هسته‌اي عراق در سال 1981 هستند. "علي شبر" نماينده فراكسيون پيمان ملي در پارلمان عراق در اين باره گفت: وجود چنين پرونده‌اي در پارلمان گامي مثبت و نشان دهنده مهم بودن حقوق ملت عراق است. وي افزود: عراق تا كنون شاهد حملات و تجازوات بسياري چه از سوي آمريكا و چه از سوي طرف‌هاي ديگر است اما تا كنون هيچ غرامتي به بغداد پرداخت نشده است. شبر در ادامه اضافه كرد: رژيم صهيونيستي در سال 1981 پايگاه‌هاي هسته‌اي "تموز" عراق را كه ملت اين كشور مي‌توانست استفاده‌هاي بسياري از آنها داشته باشد، ويران كرد اما از آن سال تاكنون هيچ واكنشي از سوي كشورهاي جهان به ويژه كشورهاي عربي نسبت به اين حادثه نشان داده نشده است. شبر اعلام كرد كه تاكنون نمايندگان بسياري از فراكسيون‌هاي پارلمان موافقت خود را با درخواست دريافت غرامت از رژيم صهيونيستي اعلام كرده‌اند

علت جديد كندي اينترنت در ايران

پوشش توجیه گری برای اعمال سانسور و فیلتر گذاری شبکه ی اینترنت وکاهش دادن سرعت آن که از سوی پاسداران کودتاگر اشغال کنده ی شزکت مخابرات اعمال می شود که به دلیل وحشتی است که کودتا گران حاکم از رشد آگاهی اجتماعی به خصوص نسل جوان و رد وبدل کردن اخبار و اطلاعات شان دارند.

سرعت اينترنت دايل‌آپ در اكثر مكان‌ها 32 كيلوبيت مي‌شود كه اين موضوع به دليل نويزهايي است كه در مسير ارائه اينترنت وجود دارد چراكه برخي سيم‌هاي مسي مناسب نبوده و يا از كنار كابل برق عبور مي‌كنند و همين عامل باعث ايجاد نويز و كاهش سرعت اينترنت مي‌شود. منصور وفابخش - مدير يك شركت اينترنتي - در گفت‌وگو با خبرگزاري ايسنا، با بيان اين مطلب درباره دلايل كم بودن سرعت اينترنت براي كاربران اظهار كرد: در روش ارائه اينترنت به روش دايل‌آپ براي كاربران حداكثر سرعت 56 كيلوبيت بر ثانيه است ولي در اينترنت پرسرعت 128 كيلوبيت بر ثانيه است. وي ادامه داد: در روش اينترنت پرسرعت حداكثر سرعتي كه مي‌توان به كاربران ارائه داد دو مگابيت بر ثانيه است ولي با توجه به محدوديت سرعت اينترنت به كاربران 128 كيلو ارائه مي‌شود. وي در ادامه ابراز كرد: با توجه به اين‌كه قيمت اينترنت سال‌هاست كه ثابت مانده و يا كاهش يافته است؛ اين موضوع كه شركت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت پرسرعت آن را بين تعداد بيش‌تري به اشتراك مي‌گذارند، وجود دارد كه اين باعث كاهش سرعت اينترنت مي‌شود. وفابخش گفت: در روش دايل‌آپ به عنوان مثال كارت‌هاي دو ساعته 200 تومان بوده و ساعتي نيز براي كاربر صد تومان هزينه دارد و در كارت‌هاي صد ساعته كه شش هزار تومان است، ساعتي 60 تومان هزينه محاسبه مي‌شود. اين مدير شركت اينترنتي خاطرنشان كرد: ‌هر خط ايوان دو ميگ ظرفيت دارد كه تقسيم‌بندي آن در روش دايل‌آپ و اينترنت پرسرعت متفاوت است.

بی توجهی احمدی نژاد به بیانات رهبری در ارتباط با تعطیلات

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=67438

در جواب به پاسخ منتقد که با نقل قول کردن از ولی وقیح نا مشروع و منفور رجوع به سال 81 کرده و نتیجه گیری نموده است که بی توجهی به نقل قول شده است که باید گفت اولاً: ولی وقیح نا مشروع شکر سرخ خوری زیاد کرده است که وارونه جواب یا عمل داشته است . از جمله صدور فرمان 8 ماده ای در سال عدالت به نام امام علی بود که شامل مبارزه با فقر و بیکاری و تبعیض و تجمل گرایی و رشوه و رانت خواری و.... می شد . دوماً: اگر ولی وقیح نانشروع منفور همکاره است که در مورد همه مسایل ریز و درشت تصمیم گیری می کند . دیگر چرا صحبت از قانون می شود و یا نیاز به قانون و رئیس جمهور و مسئولین دکوری و نمایشی سایر نهاد ها می باشد؟

در گزارشی که از این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد کمترین میزان تعطیلات متعلق به کشوری بود که هم اکنون در خلیج عدن قرار داشته و با مشکلات بسیاری روبرو است و پس از آن کمترین تعطیلات در ایران وجود دارد./ رهبری در خطبه‌های نماز جمعه، در ۱۶ فروردین سال ۱۳۸۱ به تعطیلات زیاد انتقاد کردند و فرمودند: تعطیلات طولانى و بى‏دلیل، هیچ منطق عقلایى نداردشفاف: محمود احمدی‌نژاد در آخرین اظهارات خود در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور از تعداد کم روزهای تعطیل انتقاد کرد..

تكذیب جلوگیری از سفر خاتمی به اروپا

ولی محمد رضا خاتمی نگفته است که آیا اخوی ممنوع لالخروج می باشد یا نه و آیا قبلاً ممانعت از خروج وی به خارج شده است؟

محمدرضا خاتمی اخبار منتشر شده مبنی بر جلوگیری از خروج سید محمد خاتمی از كشور را تكذیب كرد.وی در گفت‌وگو با «اعتماد» تاكید كرد رییس‌جمهوری پیشین كشور اصلا قصد خروج از كشور را نداشته است تا از سفر وی ممانعت شود.سایت جهان‌نیوز، دیروز اعلام كرد سیدمحمد خاتمی موفق به خروج از ایران و سفر به اروپا نشد. این سایت مدعی شده بود رییس بنیاد باران تصمیم داشت برای دیدار با فرزندانش به یك كشور اروپایی سفر كند، همچنین شركت در سمیناری در كشور ایرلند از دیگر برنامه‌های سفر او بوده است. جهان‌نیوز بدون ذكر منبع نوشت: «گفته شده است رییس بنیاد باران ممنوع الخروج است و اجازه ترك ایران را ندارد

پگاه آهنگرانی هنوز آزاد نشده است

وقتی متهم قربانیان از سوی اطلاعات وزارت کشور ربوده و تحویل اطلاعات ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران یا ساواک رژیم ضد بشری قرون وسطایی داده باشنند مشخص است که می بایست این چنین خبر رسانی تناقض آمیز پاسداری – ساواکی بازتاب داده شود

سحام نیوز: پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما با وجود وعده دادستان کل جمهوری اسلامی، آزاد نشد.با وجود اینکه دیروز محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه و دادستان کل جمهوری اسلامی به خبرنگاران وعده داد که دو سینماگر و هنرمند کشور آزاد شوند، خبری از آزادی این بازیگر سینما و دیگر زندانی نشد و آنان همچنان در اوین ماندند.شب گذشته با وجود پرداخت وثیقه و هر چند که خانواده و دوستان این هنرمند تا نیمه شب در مقابل زندان اوین منتظر بودند، اما خبری از آزادی وی نبود.پگاه آهنگرانی، بازیگر سینما و فرزند زوج هنرمند منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی، ۱۹ تیرماه در منزل خود بازداشت شد. پگاه آهنگرانی در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ از فعالان ستاد میرحسین موسوی بودو پس از انتخابات هم مورد بازجویی قرار گرفته بود.آهنگرانی توسط عوامل حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بازداشت و بعد از آن به اطلاعات سپاه تحویل داده شد. وی قرار بود به به دعوت دویچه وله به آلمان سفر کند تا در مورد بازی‌های جام جهانی فوتبال زنان وبلاگ‌نویسی کند.

مصادره کارخانه در کره شمالي و سودان به نفع ايران!

اینهم نمودی دیگر از سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایه کشور زدن ووطن فروشی کردن می باشد که چنین باج هایی به کشورهای هم قماش رژیم ضد بشری و قرون وسطایی داده می شود تا که از حالت انزوای منطقه ای و جهانی می باشد

روزنامه خراسان : بر اساس آئين نامه اجرايي قانون وصول مطالبات معوق ايران از کشورهايي چون سودان و کره شمالي، هيئت مذاکره کننده ایران مي تواند به جاي پول، کارخانه و پروژه هاي توليدي اين کشورها را طلب کند. با توجه به سيستم اداره اين کشورها، ميزان اجرايي شدن اين دستور جاي تامل دارد.

وام يک و نيم درصدي کار دست مردم داد

هردم از این باغ بری می رسد تازه تراز تازه تری می رسد . برای همین یک مورد تولید دیگر از سیستم اقتصاد و بانکداری اسلامی بدون رباه هم اکنون چنین از سوی پاسداران و شرکای دزدان غارتگران رژیم زالو صفت عوامفریب و دین فروش نمایش و گزارش شده است.

در حالي که يک موسسه قرض الحسنه بدون مجوز بانک مرکزي در غرب کشور، تبليغات گسترده اي را براي اعطاي وام يک و نيم درصدي به مردم راه انداخته بود، برخي مسئولان اين صندوق پس از برداشت صدها ميليون تومان پول از حسابهاي اين صندوق متواري شده ان.