گزیده خبر های تصویری 9 مرداد 90

قرارهای اینترنتی و غفلت مسئولان

تصاویر ضمیمه شده آنچنان هم جالب و هم خطری می باشد که می بایست مورد انتقاد واقع شود . چونکه برای رژیم جهل و جنگ و خرافات و مدافع تفتیش عقاید و سانسور که زن عنصر در جه 2 می باشد که جز سیاه پوش وگونی پیچ شده دارای اعتبار و حق و حقوقی نمی باشد . بنا براین بدیهی است که با وجود اعمال سانسو و فیلتر گزاری با این وجود هرروز که سپری می شود نقش خطری بودن اینترنت بیشتربرجسته می شود. چونکه اینترنت می تواند نه سانسور نهادینه شده را دور بزند و خنثی نماید و روزانه موجب رشد آگاهی مردم به خصوص نسل جوان می شود .بد تر اینکه موجب قول و قرار ورد و بدل کردن پیام ها برای قرار های جمعی می شود . مهمتر اینکه کودکان و نوجوانان و دختران جوانان را به صحنه می کشاند تا زیرآب هوار کشی های زن ستیزانی همچون آخوند های گردن کلفت ومتحجر علم الهدی و احمد خاتمی مدافع سرکوب زنان و دختران با طرح های منبارزه با بی حجابی با اینگونه قرار و برنامه ها بزنند . عجیب تر و خطری تر اینکه در این بازی آب پاشی از تفنگ پلاستیکی آبی استفاده شده است که همراه باژست های تهاجمی در حال شلیک کردن می باشد آنهم از سوی کودکان و نو جوانان و جوانان پسر ودختر که تقویت روحیه ی زمندگی به اندازه ی کافی پیام اینگونه اقدام خطری می باشد تاکه از سوی سایت های رقیب شهردار تهران مورد تهاجم و انتقاد قرار گیرد که چرا شرایط چنین امکانی در پارک تهران به وجود آورده است؟

این دومین قرار اینترنتی عمومی از این نوع است که در تهران برگزار شده است. ماجرا از این قرار بوده که تعدادی از جوانان تهرانی در قراری اینترنتی در یکی از پارک های تهران حضور پیدا کرده‌اند. همچنین همراه خود تفنگ‌ آب پاشی آورده‌ و به بازی پرداخته‌اند. گفتنی است در این حین رعایت مسائل شرعی نشده است. به نظر می‌آید شایسته است نیروی انتظامی با بررسی چگونگی شکل گیری این برنامه و رصد برنامه های آتی چنین گروههایی اقدام پیشگیرانه داشته باشد.روز گذشته قرار اینترنی نامناسبی در یکی از پارک‌های اصلی شهر تهران برگزار شد. در حین این قرار، اتفاقات نامناسبی روی داد تصاویر زننده‌ای از این ماجرا در شبکه‌های مجازی پخش شد.به گزارش«شفاف» این دومین قرار اینترنتی عمومی از این نوع است که در تهران برگزار شده است. ماجرا از این قرار بوده که تعدادی از جوانان تهرانی در قراری اینترنتی در یکی از پارک های تهران حضور پیدا کرده‌اند. همچنین همراه خود تفنگ‌ آب پاشی آورده‌ و به بازی پرداخته‌اند. گفتنی است در این حین رعایت مسائل شرعی نشده است. به نظر می‌آید شایسته است نیروی انتظامی با بررسی چگونگی شکل گیری این برنامه و رصد برنامه های آتی چنین گروههایی اقدام پیشگیرانه داشته باشد

جدیدترین بد اخلاقی علیه شهرداری تهران

گذشته از اینکه این خبر مرتبط به گزارش خبر تصویری زیر دارد . از سوی دیگر جالب است که هر حرکت یا اقدامی که انجام می شود که مردم در آن حضور دارند یا به اینان مرتبط می شود یا مقصر مرد م هستند یا اینکه رقبا و مسئولان نهادهای در گیر رقابت جنگ قدرت و ثروت مقصر می باشند . برای اینکه رژیم ضد مردمی و عوامفریب و دین فروش برای منحرف کردن اذهان عمومی مدام بهانه گیری می کند تا که به هر بهانه ای یا مچ گیری کردن دست به انتقاد و سناریو سازی علیه ی رقبا زده شود.

سرویس اجتماعی افکار نیوز- چند نفر در پارکی در تهران که به صورت اینترنتی قرار گذاشته بودند به صورت نامناسبی به آب بازی پرداخته و این بهانه ای شد تا چند سایت خبری به شهرداری تهران تاخته و با تیتر"جدیدترین دست گل مدیریت فرهنگی شهر تهران" اتهاماتی در جهت تخریب شهرداری متوجه آن کنند.سوال اینجاست که آیا واقعا به هر قیمتی و به هر شکلی باید در جهت اهدافی خاص اتهاماتی را به مسئولان نطام وارد کرد؟یا اینکه برخی معتقدند هر اتفاقی در شهر تهران متوجه شهرداری است و باید دور شهر دیوار کشید و پارکها را محصور کرد و شهروندان را در ورودی پارکها بازرسی کرد!!!؟متاسفانه برخی سایتها که اتفاقا نامهای خاصی را هم یدک می کشند سریعا با انتشار عکس زنان و دختران در یک پارک که بدون هر گونه کسب اجازه از شهرداری مشغول آب بازی بوده اند اتهاماتی را متوجه شهرداری کرده و کارکنان زحمت کش آن را متهم به رواج فساد کرده اند در حالی که اتفاق مذکور بنا بر اخبار موثق هیچ ارتباطی با شهرداری نداشته است ضمن اینکه اساسا کارکنان شهرداری هم ضابطان قوه قضاییه یا کارمند نیروی انتظامی نیستند.سوال این است که آیا هر اتفاقی در شهر متوجه شهرداری است؟آیا اگر در یک پارک خدای ناکرده سرقتی صورت بگیرد یا کسی مواد مخدر بفروشد باید به حساب "دسته گل شهرداری"گذاشت؟بی اخلاقی حد و مرز ندارد؟آیا به هر بهانه ای می توان به دیگران تاخت؟آیا اساسا درج چنین اخباری و انتشار تصاویر دختران اشاعه فحشا نیست؟

تصاویرکشف تجهیزات ماهواره و جلب نصاب‌ها

این اقدام قرون وسطایی که آشکارا که تضاد 180 درجه ای دارد با ادعای کمدی و پوچ ایران آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد. از سوی دیگر نشان از وحشت رژیم ضد بشری قرون وسطایی نامشروع از آگاهی مردم ایران می باشد . به خصوص نگرانی شدید از پخش برنامه های ماهواره ای برون مرزی مخالفان به خصوص سیمای آزاد مجاهدین می باشد. حال بماند که چه هزینه ی گردن کلفتی به نیروی سرکوبگر انتظامی اختصاص داده می شود تا که نظم و امنیت اجتماعی بر قرار کنند و چه میزان انرژی صرف بر خورد با جمع آوری بشقاب های ماهواره از بام و بالکن خانه می شود ؟ از طرف دیگر کلی هزینه های صرف بشقاب های ماهواره ای از بین می رود . مهمتر اینکه اگر چنانچه این اقدام و تصاویر را با گزارش های تصویری مکمل این گزارش تصویری مقایسه شود که چگونه مقابل ابتکار مردم و استفاده از شبکه ی اینتر نتی خلاصه می شود؟

در نخستین مرحله برخورد با فروشندگان و نصب کنندگان تجهیزات ماهواره بیش از 346 هزار انواع تجهیزات گیرنده ماهواره از قاچاقچیان و نصب کنندگان کشف و ضبط شدنظرات بازديدکنندگانبابا جون کی باید فهمید که از اول انقلاب هر چقدر گرفتید جواب عکس داد -حجاب -ویدئو-لباس-تفریح شمال-ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو گویا تجربه در سرها وجود ندارد. اگر راست می گید غل و زنجیر را به پای قاتل و جانی ببندید نه نصاب ماهواره. این کارها جر ایجاد رعب و وحشت معنی دیگری ندارد .تا زماني كه صدا وسيما نتواند با برنامه هاي جذاب نياز مخاطب را جواب دها مرئم به سمت ماهواره خواهن رفت