گزیده خبر های 28 تیر 90 قسمت - 3

چه كسي حق گله دارد؟! (خبر ويژه)

گفته می شود که خود کرده را تدبیر نیست . درست است که خرافه پرستن کودتاگر مدعی اصول گرایی رقیب را حذف و رفسنجانی مکار را با کمک آخوند دزد تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ تمساح یزدی ابتدا از نمازجمعه ی تهران جراحی شد . سپس از رأس سیرک مجمع خبرگاون آخوندی خراطی شد . ولی خودش در به وجود آمدن شرایط کنونی نقش کلیدی داشته است . زیرا با توطئه ی حذف منتظری از جانشینی خمینی شیاد و خانه نشین کردنش سپس طرح سر به نیست کردن احمد خمینی تا روضه خوان دو زاری سید علی گدا جانشین وی شود به امید آنکه اکبر کوسه جای اصلی خمینی شیاد را بگیرد که ولی وقیح نامشروع و منفور با کیش دادن پاسدار گماشته احمدی نژاد به سوی وی شرایط کودتا و توی سر بیشتر زدن رفسنجانی هم هموار شد.

در حالي كه تنها دو سال از آخرين نماز جمعه هاشمي رفسنجاني در دانشگاه تهران مي گذرد برادر وي و مسئول سياسي حزب كارگزاران به تحريف تاريخ پرداخت و گفت: بستر را اينگونه فراهم كردند كه آيت الله هاشمي رفسنجاني ديگر در نماز جمعه شركت نكند!محمد هاشمي گفت: حالا اگر بستر را اينگونه بسازيم كه يك عده از به اصطلاح تشكل ها يا جريان هاي سازمان يافته بيايند و آنجور عليه آقاي هاشمي شعار بدهند يا مثلا توهين كنند هم به ساحت نماز جمعه توهين شده و هم به شخص آقاي هاشمي.تحليل وارونه برادر هاشمي رفسنجاني از آخرين نماز جمعه وي در حالي است كه عده اي از عناصر خياباني فتنه در هنگام برگزاري نماز جمعه با كفش و به صورت مختلط به اقامه نماز پرداختند! و در حالي كه نمازگزاران مشغول نماز بودند آنها با سنگ پراني مشغول حفظ قداست نماز جمعه بودند! بنا به ادعاي برادر هاشمي رفسنجاني آخرين نماز جمعه هاشمي در حالي برگزار شد كه وي برخلاف جريان نظام و انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه به تحليلي وارونه از نتيجه انتخابات پرداخت كه باعث شادماني نيروهاي ضدانقلاب و رسانه هاي بيگانه شد. وي در اين خطبه ها حتي اغتشاشات خياباني را هم محكوم نكرد. محمد هاشمي در ادامه اين مصاحبه كه با خبرگزاري ايلنا انجام داده است يك رپرتاژ تبليغاتي را براي هاشمي رفسنجاني تهيه كرده و انقلاب بي هاشمي را امري محال دانسته و گفته است: «انقلاب بي هاشمي روياي محال است، مردم هاشمي را با انقلاب مي شناسنداين در حالي است كه در ساليان گذشته مردم از راي دادن به آقاي هاشمي رفسنجاني خودداري ورزيده و به كساني هم كه از جانب ايشان مورد حمايت قرار گرفته بودند راي نداده اند.

پيكر ملي پوش قايقراني پيدا شد

اکنون که مشخص شده است مقتول قهرمان قایقرانی زن زهرا فرجی که قرار بوده است در مسابقات زیر 23 سال جهان به هلند اعزام شود که به دلیل عدم صدور ویزا این سفر لغو شده بود .بیشتر ثابت می شود که قاتلان همان دست اندر کاران عدم صدور ویزا برای وی می باشند به خصوص اینکه آخوند متحجر بغایت زن ستیز علم الهدا که امام جمعه ی مشهد و عضو بازار سیرک مجمع خبر گان آخوندی می باشد فتوا داده است که حضور زنان در مسابقات ورزش جهانی موجب تأخیر یا عدم حاکمیت جهانی مهدودیت می شود. بنابراین باید زهرا فرجی در یک توطئه ی عمدی سر به نیست شده باشد تا پیامی هم برای سایر ورزشکاران زن باشد که هوس به حضور در مسابقات ورزشی جهانی نکنند.

پيكر زهرا فرجي، ملي پوش قايقراني پيدا شد. علي ملا احمدي مدير كل تربيت بدني آذربايجان غربي، افزود: پس از جست‌وجوي سه روزه توسط گروههاي امداد و نجات بالاخره روز دوشنبه پيكر زهرا فرجي ملي پوش قايقراني كشورمان در پشت سد شهر چاي اروميه پيدا شد. وي گفت: جسد وي حدود ساعت 12:30 ديروز از آب بيرون كشيده شد. زهرا فرجي ظهر روز جمعه 24 تير به همراه ديگر ملي پوش قايقراني كشورمان رويا عباسي بر اثر واژگوني جت اسكي در پشت درياچه سد شهر چاي اروميه دچار سانحه شد كه در اين حادثه رويا عباسي توسط اهالي منطقه نجات پيدا كرد، ولي اثري از زهرا فرجي نبود تا اين كه روز گذشته، پيكر بي‌جان وي توسط غواصان هيات غريق نجات و امدادگران هلال احمر پيدا شد. قرار بود زهرا فرجي روز شنبه 25 تير به مسابقات زير 23 سال جهان در هلند اعزام شود كه به علت عدم صدور ويزا اين سفر لغو شده بود

سعيد مرتضوي در پاسخ به برخي ابهامات پرونده كهريزك:پرداختن به حاشيه هاي خلاف واقع كهريزك نتيجه اي جز بهره برداري دشمنان ندارد
http://www.kayhannews.ir/900428/3.HTM#other304

سرباز جو پاسدار بد نام شریعتمداری شکنجه گر پرونده ساز مجبور است که از همکارش که در دستگاه آلوده به فساد برو بیایی داشت و یکه تاز تهدید و پرونده سازی کردن و زندان نمودن رقبا ومنتقدان ومخالفان در این دستگاه بود و گذشته از اینکه قاتل و باز جو وشکنجه گر خانم دکتر زهرا کاظمی است که عکاس و خبرنگار کانادایی ایرانی تبار بود . همچنین یکی از مجرمان اصلی قتل در بازداشتگاه کهریزک است دفاع و حمایت نکند . چون وحشت از به سر نوشت مشابه وی شدن خودش دارد.

رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز رياست جمهوري در يادداشتي نوشت: پرداختن به مطالب حاشيه اي و خلاف واقع در پرونده كهريزك نتيجه اي جز بهره برداري براي دشمنان انقلاب در بر نخواهد داشت.

اصلاح طلبان يا فتنه گران؟! ... كدام يك مي خواهند به نظام برگردند؟!
http://www.kayhannews.ir/900428/14.HTM#other1401
حسين قدياني

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان پرونده و فضا سازی علیه ی رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان که متهم به فتنه گر شده اند را بطور جدی و همه جانبه دنبال می کند

نگاه شما> از قتل مهسا تا دادشی؛ این دو حادثه را چگونه می‌بینید؟

چرا هیچگاه گفته نمی شود که هیچ نوزادی از بدو تولد نه اراذل اوباش نه معتاد ونه... بوده است؟ از نظر جرم شناسی ریشه ی جرم در جامعه چیست؟ عدم آزادی و عدالت وجود تبعیض و بی قانونی و شکاف عمیق طبقاتی همراه با فقر و بیکاری ووفور مواد مخدر اعتیاد آور ارزان و تبلیغ و ترویج به خشونت گرایی از سوی حاکمان و ار گان های گوناگون سر کوبگر در سر کوب وتحقیر هر چه بیشتر جوانان چیست؟ بالاخره و اکنش خشم فرو خورده و کینه ی انباشته شده و شخصیت له شده جوانان یاغی و سر/کش ومتهم و سرکوب شده چگونه بروز داده می شود؟

فرارو- روح الله دادشی مرد آهنین ایران با ضربات چاقوی یک جوان لاغر اندام نحیف از پا در آمد. مرگ دادشی بسیاری را متاثر کرد. ضارب مدعی است که روح الله را نمی‌شناخته است.این دومین مرگ با ضربات چاقو بود که مردم را غرق در اندوه و فکر کرد، در روزهای قبل‌تر هم مهسا دختر دانشجویی که ادبیات فارسی می‌خواند با ضربات چاقو پی در پی جوانی دانشجو زمین‌گیر شد. ضارب دخترک را می‌شناخت و مدعی بود که عاشق سینه چاک او بوده است و در پی پاسخ منفی دختر چونین تصمیمی گرفته است.
نظر شما درباره این دو حادثه چیست؟ «خشونت» لجام‌گسیخته‌ای که در این دو ماجرا جنایتی غم‌بار می‌آفریند، را چگونه تحلیل می‌کنید؟ نظرات خود را با رعایت عرف و اخلاق در زیر این مطلب بگذارید تا یک بار دیگر در گفتگویی جمعی جستجو کنیم دلیل و علت خشونتی را که در رگهای جامعه جاری است.

تغییر در مدیریت‌های عالی خبرگزاری فارس

با این انتصاب تسلط کامل پاسداران کودتا گر بر خبر گزاری دروغ پردازان فارس از سوی پاسداران علنی می شود.

سایت24نوشت:با نزدیک شدن به ایام انتخابات، خبرگزاری فارس، دچار تغییر و تحول شد.سید نظام موسوی، مدیر مسئول روزنامه جوان صبح امروز ـ سه‌شنبه 28تیرماه ـ به عنوان جانشین مدیر عامل خبرگزاری فارس معارفه شد.یش از وی قلی‌زاده عهده‌دار این سمت بود.شنیده‌های خبرنگار ما حاکی است، این تغییر مقدمه تغییر مدیر عامل خبرگزاری فارس است و حمید مقدم‌فر به زودی جای خود را به سید نظام موسوی خواهد داد.

تبریک همسر دوم به شوهر حج رفته / عکس

البته این خبر تصویری از سایت شفاف ب داشته شد . زیرا که حاصل تبلغ چند همسری و صیغه بازی در بازار مکاره ی هشتم و زن ستیز بون رژیم فاشیستی مذهبی دین فروش است که زنان را عنصر در جه 2 یا چندم کرده است .

مقدمتان که منور به نور الهی و مصفا به صفای حرم نبوی است را خوش آمد میگوییم. از طرف همسر دوم نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif پس تبریک همسر اول کجاست ؟همسر دوم نامردی کرده بایستی از طرف هردو همسران می نوشت !!!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif شايد اين بنده خدا از همسر اولش پنهان كرده است و با اين كار همسر دومش همه چيز بر ملا شد.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif دارندگی و برازندگیحسود نباشید شما هم اگر میتونید بسم الله مرد هم مردای قدیم

دستگيری ۱۷ زن و مرد در پارتی شبانه

بدون شک اینگونه اقدامات سر کوبگرانه ه نوعی فرار به جلوی و ناشی از وحشت قیام عمومی می باشد که برای پیش گیری بطور سیستماتیک این چنین دست به چنین شبیخون های ضد انسانی زده می شود

مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را که بيشتر آن ها حال طبيعي نداشتند دستگير کردند اين در حالي است که در بازرسي به عمل آمده از محل تعدادي آلات و ادوات موسيقي زنده و تعدادي بطري آغشته به مشروبات الکلي کشف شدخراسان: ۱۷ زن و مرد که اقدام به برگزاري پارتي مختلط در شهرستان طرقبه شانديز خراسان رضوي کرده بودند، دستگير شدند.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي، ساعت ۳ و ۳۰ دقيقه صبح ۲۵ تير ماه، مأموران فرماندهي انتظامي طرقبه شانديز در پي اطلاع به دست آمده مبني بر برگزاري مجلس پارتي، بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي وارد عمل شدند.بر اساس اين گزارش مأموران با وارد شدن به محل ۹ مرد و ۸ زن را که بيشتر آن ها حال طبيعي نداشتند دستگير کردند اين در حالي است که در بازرسي به عمل آمده از محل تعدادي آلات و ادوات موسيقي زنده و تعدادي بطري آغشته به مشروبات الکلي کشف شد.پليس ۹ دستگاه خودروي متهمان را توقيف و به پارکينگ منتقل کرد.در بازرسي از خودرو متهمان يک قبضه سلاح ۱۱ تير، يک تيغه خشاب حاوي ۶ تير فشنگ مربوطه و لاشه يک رأس قوچ کوهي و يک قبضه سلاح کمرشکن شکاري همراه ۲ تير فشنگ مربوطه کشف و راننده را دستگير کردند.خبرديگر اين که فرمانده انتظامي مشهد ديروز گفت: ۶۴ سارق، زورگير و معتاد طي ۲۴ ساعت و در ادامه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در مشهد دستگير شدند.

خودكشی در دفتر شهردار دورود

باز هم از دستآورد و بازتاب جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق که نعمت الهی نامیده شد اکنون چنین از شهر ستان درو گزارش شده است؟

براساس این گزارش، وی هم اكنون در این بیمارستان بستری است و پزشكان اقدامات لازم برا ی مداوای وی را انجام می دهند صداقت: یك هم وطن دورودی روز گذشته (دوشنبه) با حضور در دفتر كار شهردار این شهر و زدن رگ اصلی دست خود اقدام به خودزنی كرد.بنابر این گزارش، نامبرده كه به دلیل معلولیت جسمی، با استفاده از ویلچر حركت می كند، در اعتراض به بی توجهی شهرداری نسبت به درخواست وی و همچنین تردد بیش از حد برای پیگیری كار خود به شهرداری، اقدام به خودكشی كرده است.گفتنی است نامبرده دارای یك دكه مطبوعاتی در سطح شهر دورود بوده كه با هزینه شخصی نیز مبالغی را برای بهسازی آن هزینه كرده كه اخیرا این دكه از سوی شهرداری دورورد از وی گرفته شد؛ وی به همین دلیل در روزهای اخیر چندین بار برای پیگیری موضوع و رفع مشكل خود به شهرداری مراجعه كرده كه ظاهرا و بنا به دلایلی این مهم تاكنون عملی نشده است، نامبرده امروز نیز پس از حضور در شهرداری به دفتر كار شهردار رفته و خواستار رفع مشكل خود شده كه اصرار شهردار در قانع كردن وی و همچنین خروج وی از اتاق كار نتیجه ای را به دنبال نداشته است.به همین دلیل شهردار دورود در تماس تلفنی با پلیس 110، خواستار حضور مامورین انتظامی برای رفع مشكل می شود، این شهروند دورودی نیز در مقابل دیدگان شهردار و كارمندان اقدام به زدن رگ دست خود می كند.براساس این گزارش، وی هم اكنون در این بیمارستان بستری است و پزشكان اقدامات لازم برا ی مداوای وی را انجام می دهند

یک قهرمان سابق ورزش ماشین خود را برای تامین مخارج زنگی به فروش گذاشت

این خبر هم مکمل و مترادف گزارش خبر قبلی می باشد که چگونه در رژیم ضد بشری جنگ افروز دین فروش و عوامفریب و غارتگر ترکش جنگ نعمت الهی است این چنین به یک معلول جنگی دیگر اصابت کرده است؟

این ورزشکار چندی است که ماشین خود را که تنها منبع در آمدیش نیز هست را برای فروش گذاشته تا بتواند مقداری از هزینه های زندیگی اش را پرداخت نماید بی مهری به ورزش جانبازان و معلولین گریبان ورزشکاران این رشته راگرفته به طوریکه اکثر این ورزشکاران از لحاظ مادی در مضیقه هستند و توانایی اداره زندگی خود را ندارند. به گزارش «فردا» درحالی که فوتبالیستهای ما قراردادهای چندصدمیلیونی با باشگاهها امضا میکنند برخی از این ورزشکاران صورت خود و خانوادشان را با سیلی سرخ نگه می دارند و در تامین مخارج زندگی خود دچار مشکل شدند. فریدون خشت زر از قهرمانان سابق بسکتبال معلولین و جانبازان از جمله این افراد است که مطلع شدیم در زندگی دچار مشکل شده است.به طوریکه از سال پیش نتوانسته اجاره منزل خود را پرداخت نماید و برای تامین جهیزیه دختر خود به بهزیستی مراجعه نموده اما با وجود قول مساعد مسئولان این سازمان تنها مساعدتی که به وی شد کمک هزینه 1 میلیونی جهیزیه بوده است.این ورزشکار چندی است که ماشین خود را که تنها منبع در آمدیش نیز هست را برای فروش گذاشته تا بتواند مقداری از هزینه های زندیگی اش را پرداخت نماید . این در حالی است که وی به عنوان مربی بسکتبال جانبازن و معلولین نیز در شهرری مشغول به کار است اما حقوقی که از این کار دریافت می کند ماهیانه 60 هزار تومان است که اصلا نمی توان عنوان حقوق را رویش گذاشت . این گوشه ای از مشکلات امثال فریدون خشت زر ها می باشد. حال سول اینجاست که سازمانی که در انجام وظایف خود و رسیدگی به افراد تحت پوشش خود مانده است چندی پیش در اقدامی نمایشی اقدام به فروش چندمیلیاردی خودرو رئیس جمهور کرده بود !

.بسیجیان و طلاب خواستار راه پیمایی شدند

چگونه است که پاسدار نجار وزیر کشور دست نشانده ی ولی وقیح نا مشروع و منفور مجوز به سایر اقشار جامعه نمی دهد . این تبعیض ناشی از چیست؟ مگر یک طلبه بسیجی چه فرقی با دیگران دارد؟

نسیم: جمعي از جوانان بسيجي و طلاب حوزه‌هاي علميه به دنبال کسب مجوز از وزارت کشور براي برپايي راهپيمايي به منظور اعلام اعتراض نسبت به ضرب و شتم علي خليلي، طلبه ناهي از منکر پس از برگزاري نماز جمعه اين هفته تهران هستند.

واكنش‌عربستان به سخنان آیت‌الله‌جنتی

مشخص است که تهدید آشکار به اشغال یا فتح کردن بحرین از سوی حزب الله که آخوند جنتی فسیل و آلت دست ولی وقیح نا مشروع منفور که دبیر شورای نگهبان آلت دست است از سوی کشور های همسایه همچون عربستان بی پاسخ نخواهد ماند.

عبداللطيف الزياني " دبير كل شوراي همكاري خليج فارس در ديدار روز گذشته خود با "سيد محمد جواد رسولي " سفير ايران در عربستان در دفتر خود در مقر دبيرخانه شوراي همكاري در رياض يادداشت اعتراض رسمي كشورهاي عضو اين شورا از ايران را تقديم وي كردفارس: دبير كل شوراي همكاري خليج فارس با ارائه يادداشتي رسمي به سفير ايران در عربستان مراتب اعتراض و مخالفت خود درباره اظهارات دبير شوراي نگهبان در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران را اعلام كرد.به گزارش روزنامه سعودي "الرياض "، "عبداللطيف الزياني " دبير كل شوراي همكاري خليج فارس در ديدار روز گذشته خود با "سيد محمد جواد رسولي " سفير ايران در عربستان در دفتر خود در مقر دبيرخانه شوراي همكاري در رياض يادداشت اعتراض رسمي كشورهاي عضو اين شورا از ايران را تقديم وي كرد. امام جمعه موقت تهران در خطبه‌هاي نماز جمعه دو هفته پيش اظهار داشت: آمريكايي‌ها در لباس سربازان عربستاني مردم بحرين را زنداني و ‌آنها را از كار، دانشگاه و حتي بيمارستان‌ها اخراج مي‌كند در حالي كه اين مردم اين را مطرح مي‌كنند كه هر نفر يك رأي داشته باشد. وي ادامه داد: برخي همايش‌هاي آشتي براي رد گم كردن مطرح مي‌شود كه فايده‌اي ندارد بحرين بايد به دست اسلام و مسلمين فتح و بر نيروهاي آمريكايي كه در لباس نيروهاي عربستاني هستند، پيروز شود. اين اظهارات آيت‌الله جنتي، اعتراض كشورهاي عضو شوراي همكاري خليج فارس را برانگيخت و در اين ياداداشت تاكيد كردند كه اظهارات احمد جنتي دبير شوراي نگهبان ايران با اصول حسن همجواري، منشور سازمان ملل، اصول سازمان همكاري‌هاي اسلامي و قوانين بين‌المللي در تضاد است و روابط حسن همسايگي ايران با كشورهاي شوراي همكاري را با زيان زيادي روبه‌رو مي‌كند. كشورهاي عضو شوراي همكاري از دولت ايران و مقامات اين كشور خواستند آنچه بيان اظهارات تحريك‌آميز و عبارات تحريك‌كننده عليه دولت بحرين و ملت آن خوانده شده است، متوقف كنند و اين مسائل را با منافع منطقه‌اي و بين‌المللي كه كشورهاي شوراي همكاري را با جمهوري اسلامي ايران مرتبط مي‌كند نامتناسب خواندند. در اين يادداشت كشورهاي عضو شوراي همكاري حمايت خود از آنچه تلاش‌هاي حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه بحرين براي حفظ امنيت و ثبات در اين كشور حمايت از صلح داخلي و تحكيم وحدت ملي ادامه راه اصلاح و پيشرفت براي تحقق خواسته ملت بحرين خوانده شد، اعلام كردن

شعار نویسی حامیان مشایی

مشخص نیست که این شعار مر بوط به حامیان مشایی و جریان متهم به انحرافی درون دولت باشد از کجا معلوم که زیر پاسداران و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی برای پرونده سازی علیه مشایی نباشد؟

"...ای ایرانی که از کوفی بودن بیزاری/ ...احمدی نژاد و مشایی را دریابید" شعار جالبی است که رسانه‌های فرقه انحرافی برای خودشان ساخته‌اند جهان: شعار تیم رسانه‌ای فرقه انحرافی مشخص شد!پس از آنکه جریان مذکور توانست، هفته‌نامه، ماهنامه، روزنامه و چند سایت خبری را با منابع مالی غیر مشخص راه‌اندازی کند، اکنون جریان برای خودش شعار هم تعیین کرده است. "...ای ایرانی که از کوفی بودن بیزاری/ ...احمدی نژاد و مشایی را دریابید" شعار جالبی است که رسانه‌های فرقه انحرافی برای خودشان ساخته‌اند! تیم رسانه‌ای جریان انحرافی چندماهی است ضمن جذب روزنامه‌نگاران و خبرنگاران اصلاح‌طلب، هزینه‌های هنگفتی را بدون مشخص بودن محل تامین آن برای سایت‌ها، مجلات و روزنامه‌های خود خرج می‌کند. گفتنی است چندی قبل برخی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس خبر از بررسی محل تامین این هزینه‌ها دادند که به نظر می‌رسد مسکوت مانده است.

توکلی: چرا رئيس‌جمهور در آتش مطالبات مردم می‌دمد؟

http://www.fardanews.com/fa/news/155347

احمد توکلی که ن مهره انگلیسی و هم پیاله ی سابق باند مافیایی و غارتگر انگلیس مؤتله است . بطور موازی و همسو با پسر خاله اش پاسدار انگلیسی علی لاریجانی که رئیس بازار مکاره ی هشتم است بطور دو تیغه ی قیچی و همسو با ولی وقیح نا مشروع منور و پاسداران کودتا گر علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد تخته گاز ویراژ تبلیغاتی می دهند .

رئيس جمهور اعلام کرد که 7 میلیارد دلار از موجودی صندوق توسعه ملی را برای گسترش طرح مسکن مهر اختصاص خواهد داد. درباره تخصیص 3 میلیارد آن تصمیم گرفته شده است

این 3 گزارش ضمیمه شده مربوط به قربانیان در بند زندانی سیاسی می باشد که اسیر دژخیمان و زندان بانان درون سیاه چای های رژیم ضد بشری قرون وسطایی حاکم بر ایران شده اند که نه از حق و حقوق اجتماعی شان محروم شده اند ، بلکه به شیوه ی و حشیانه قرون وسطایی ضد انسانی باا ینان رفتار می شود که نشان از عمق درنده خویی و حیوان صفتی حاکمان و دژخیمان شکنجه گر آدمخوار در خدمت شان می باشد . آخر در کجای این رژیم قرون وسطایی فاشیستی مذهبی تروریستی مکان و مسئول و خبریی یافت می شود که بوی مرگ و خشونت و رفتار ضد انسانی بهمراه نداشته باشد؟

التهاب غدد لنفاوی گوش و تشدید بیماری قلبی فعال دانشجویی پیمان عارف در زندان اوین

گزارش ارسالی زیر که حاکی از وخامت حال فعال دانشجویی پیمان عارف و دچار شدن او به التهاب غدد لنفاوی گوش و تشدید بیماری قلبی وی است جهت انتشار در اختیار "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" قرار گرفته است که متن گزارش به قرار زیر می باشد: زندانی سیاسی پیمان عارف ،روزنامه نگار و فعال دانشجویی زندانی که از حدود 6 ماه پیش برای دومین بار پس از انتخابات 22 خرداد بازداشت شده و در بند امنیتی 350 به سر می برد ، به دلیل شرایط نامناسب پزشکی و بهداشتی زندان اوین، دچار التهاب غدد لنفاوی گوش گردیده است که به گفته پزشک بهداری زندان به شدت می تواند خطر ناک باشد . همچنین این زندانی و فعال دانشجویی نزدیک به مهدی کروبی با روند فزاینده تشدید بیماری قلبی اش نیز مواجه است که به دلیل عدم صدور دستور لازم از سوی دادستان تهران و معاون وی رشته احمدی رئیس دادسرای اوین ، نسبت به انتقال او به بیمارستان مدرس ، مداوا و حتی معاینه تخصصی وی اقدامی صورت نگرفته است.لازم به تاکید است که با وجود پیگیری های مستمر دادستان با مرخصی استعلاجی وی در 6 ماه گذشته موافقت ننموده است.

بی خبری و نگرانی از وضعیت زانیار و لقمان مرادی

جرس: عثمان مرادی در گفت و گو با جرس از بی خبری و نگرانی از فرزندش لقمان و پسربرادرش زانیار می گوید.در حالیکه زانیار مرادی زندانی کرد محکوم به اعدام در زندان به بیماری فتق دچار شده است بار‌ها تقاضای معالجه در بیمارستان را به مسئولین ارائه داده است که تا کنون با کارشکنی مسئولین زندان درمان این زندانی بتاخیر افتاده است.عثمان مرادی پدر لقمان و عموی زانیار در این خصوص به "جرس" می گوید: "یکبار توانستم زانیار را ببینم اما بعد از آن دیگر اجازه نمی دهند چون پدرش هم ایران نیست غیر از خانواده اجازه ملاقات به او نمی دهند و کسی نمی تواند به ملاقاتش برود. بخاطر همین اطلاعی از وضعیت زانیار ندارم و نمی دانم الان در چه حالی است."پدر زانیار مرادی نزدیک به ۹ سال است که در عراق زندگی می کند، درباره شنیده هایش از وضعیت روحی و جسمی زانیار گفته است: "نزدیک به دو سال است که زانیار و لقمان در زندان هستند و من هیچگونه اطلاعی از سرنوشت پسرم ندارم. هر چه به دستم رسیده از طرف سایت های خبری و پدر و مادرم بوده است. آنها هم متاسفانه دو بار بیشتر او را ندیده اند که آن هم زمانی بوده که او در زندان سنندج بوده است. ولی وضعیت جسمیش را خودش در رنج نامه اش توضیح داده است که چه بلای سرشان آورده اند."

مادرسهرابی راد: مصاحبه می کنم شاید دادستان صدایم را بشنود

جرس: محمد حسین سهرابی راد برای سومین بار متوالی طی یک ماه گذشته در حالی از زندان به بیمارستان طالقانی منتقل شد که نزدیک به دو هفته است دادستان با مرخصی وی موافقت کرده و مادرش همچنان امید دارد که او را از بیمارستان به محیط آرام خانه ببرد.مادر حسین در خصوص انتقال فرزندش به بیمارستان طالقانی به "جرس" می گوید: "امروز که برای ملاقات به زندان مراجعه کردم گفتند که او را به بیمارستان طالقانی منتقل کرده اند و مانند دفعات پیش به علت ناراحتی قلبی به بیمارستان منتقل شده است. یک پرستاری در خصوص مشکل قلبی حسین به من گفت مشکل او ناشی از استرس است و از نظر فیزیکی مشکلی ندارد. خوب بهتراست که پسرم به مرخصی بیاید تا ما خودمان پیش متخصص ببریم و زیر نظر پزشک خودش باشد."وی با تکرار این نکته که وقتی نمی توانیم دادستان را ملاقات کنیم مجبوریم با خبرنگارانی که با ما تماس می گیرند گفتگو کنیم تا شاید دادستان صدایمان را بشنوند، می گوید: "من برای پسرم چیزی نمی خواهم اما وقتی به دادستانی می روم و بی نظمی آنجا را می بینم و افرادی که سرگردان هستند من را خیلی عذاب می دهد. من در نامه به دادستانی هم نوشتم که به این وضعیت رسیدگی کنند

شش چاپخانه در تهران ورشکسته شدند

به جایش پاتوق معتادین و خلافکاران یا سبک جدید شیر کشخانه با ز می شود یا اینکه پایگاه های جدید بسیج برای بازداشتگاه های جدید جایگزین می شود.

شش چاپخانه در تهران به دلیل زیان‌دهی و عدم برگشت سرمایه، سهامشان را واگذار و این حرفه را رها کردند.به گزارش مهر، چاپخانه‌های «آشنا»، «شاهین»، «مرکز»، «نیک»، «سپیده» و «دقت‌پور» که همگی در تهران فعال بودند، به دلیل زیان‌دهی سهامشان را واگذار و مانند برخی دیگر از واحدهای چاپیِ گرفتار مشکلات مالی، این حرفه را رها کردند.این چاپخانه‌ها سهامشان را به ترتیب به چاپخانه‌های «هاشمی»، «تصویر گیلان»، «ایران گرافیک»، «دلارام»، «خاوران» و «آفرینش» واگذار کردند.مدیران چاپخانه‌هایی که سهامشان واگذار شده است، دلیل این اقدام خود را کمبود شدید سفارش‌ها و واردات بیش از حد محصولات چاپی که امکان کار روی آنها در داخل کشور وجود دارد، عنوان کرده‌اند.بسیاری از چاپخانه‌های کشور در ماه‌های اخیر به دلیل اجرایی نشدن وعده دولت مبنی بر ارائه بسته‌های حمایتی صنعت چاپ در قالب عرضه تسهیلات بانکی به واحدهای چاپی، دچار مشکلات مالی شده‌اند و برخی از آنها حتی در آستانه ورشکستگی قرار گرفته‌اند.

دادگاه 9 متهم حادثه خمینی ‌شهر اوایل مرداد

چرا تعداد 16 اراذل اوباشان تبدیل به 7 شد . پس بقیه 7 متهم دیگر همکارانن یر.وی انتظامی چه شدند یا کجا می باشند . همچنین چرا محاکمه اینان در چنین روزی است؟

ایسنا : رییس كل دادگستری استان اصفهان گفت: نخستین دادگاه متهمان حادثه تجاوز به عنف خمینی‌شهر اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود.غلامرضا انصاری اظهاركرد: اولین دادگاه متهمان حادثه تجاوز به عنف خمینی‌شهر با حضور پنج قاضی در دادگاه كیفری استان اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود.تاكنون 9 نفر از متهمان باغ خمینی شهر دستگیر شده‌اند و تحت بازجویی قرار گرفته و پرونده نسبت به افراد دستگیر شده مطرح است.