گزارشات تصویری و نوشتاری 1 مرداد 90

نزدیکان رئیس جمهور ممنوع الخروج هستند"

http://www.fararu.com/vdcc0mq4.2bq0x8laa2.html

دامنه ی جنگ قدرت و ثروت باند های مافیایی مدعی اصول گرایان عاشقان خدمت و نه شیفتگان قدرت به آنجا رسیده است که موافقان پاسداران گماشته احمدی نژاد از جمله که یکی از اینان آخوند پالان ساییده شجونی است که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است که تبدیل به منتقد شده است .

شیخ جعفر شجونی عضو جامعیت روحانیت مبارز در گفت و گو با شرق گفته است: مقام معظم رهبري فرمودند كه من تا زنده‌ام جلو انحراف را مي‌گيرم. انحرافاتي هم كه پديد آمده، پاسخش را دستگاه قضايي به موقع مي‌دهد و عده‌اي را هم گرفته‌اند و تحت بازجويي هستند. حالا آقاي احمدي‌نژاد مي‌گويد اين دستگيري‌ها سياسي است. اينكه بازداشت‌ها سياسي هست يا سياسي نيست را دستگاه قضايي تشخيص مي‌دهد.شما از حاميان آقاي احمدي‌نژاد بوديد اما اكنون با تغيير موضع همراه با ديگر اصولگرايان به صف منتقدان ايشان پيوسته‌ايد، چرا شرايط به اين سمت تغيير كرد؟ما كشته و مرده و عاشق چشم و ابروي كسي نيستيم. ما واقعا در كنار كسي كه به آرمان امام، شهدا و نظام خون‌بار جمهوري اسلامي پايبند باشد مي‌مانيم و با زبان، قلم، جان و مال‌مان از او حمايت و حراست مي‌كنيم؛ يعني به دنبال حق و عدالت هستيم. ما علمي به نام حمايت از عدالت، آرمان‌هاي امام خميني و مقام معظم رهبري بر دوش گرفتيم و هر فرد ديگري اين علم را به دوش بگيرد، در كنارش خواهيم بود. در انتخابات رياست‌جمهوري در ميان كانديداها تشخيص داديم كه آقاي احمدي‌نژاد واقعا به آرمان امام معتقد است، از طبقه متوسط صحبت مي‌كند و كابينه‌اش را به سمت فقرا و حواشي مملكت‌ مي‌برد. ما ديديم كه گزينه‌اي بهتر از او نداريم در نتيجه از او حمايت كرديم و تاكنون نيز از او حمايت كرده‌ايم ولي ايشان بعضي امتيازهاي منفي در كارنامه‌اش به جا گذاشته است.چرا از نظر شما احمدي‌نژاد تغيير كرد؟احمدي‌نژاد پس از دستور ابقاي وزير اطلاعات توسط مقام معظم رهبري ۱۱ روز خانه نشين بودند كه هنوز درباره دلايل آن پاسخي ارايه نكرده‌اند. اين در حالي است كه مردم همواره در اين‌باره از ما سوال مي‌كنند. من خيلي مسافرت مي‌روم و مردم راجع به آن ۱۱ روز غيبت احمدي‌نژاد سوال مي‌كنند. من هم مي‌‌گويم ما هم منتظريم آقاي احمدي‌نژاد بيايد علت غيبتش را بگويد. براساس آيات قرآني بايد از ولي فقيه تبعيت كرد و در اين تبعيت هم تاخيري نبايد وجود داشته باشد اما احمدي‌نژاد تاخير كرد. بعضي‌ها دير از خواب بيدار مي‌شوند. او بايد به موقع مي‌جنبيد. آدم‌هايي كه به موقع نجنبند ضربه مي‌خورند، گرفتار مي‌شوند. افكار آدم‌ها هم يك‌جور نيست. آقاي هاشمي‌رفسنجاني هم دير جنبيد، به همان دردي كه او مبتلا شد، احمدي‌نژاد هم به همان درد مبتلا شد. با اين حال ما هنوز احمدي‌نژاد را جزو اصولگراها مي‌دانيم اما با احتياط.

نارضایتی رئیس مجلس از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در گفتگو با اعضای کمیسیون اقتصادی:لشکر بیکاران، حاصل اجرای ناقص طرح هدفمندی/دولت باید به صورت اورژانسی به بحران در واحدهای تولیدی رسیدگی کند

http://www.fararu.com/vdcbz0bw.rhbazpiuur.html

خوب که اعضای کمیسون اقتاد بازار مکاره ی مدعی اصول گر اعتراف کرده است که حذف یارانه های دولتی که طرح آن در بازار بازار مکاره تصویب شد اکنون اعتراف شده است که حاصل اجرای ناقص این طرح از سوی دولت منجر به لشکر بیکاران شده است. زیرا که موجب بحران در واحد های تولیدی شده است که آن سوی معادله رشد ترم و فقر و گرانی و فقر و بیکاری است حال تو حدیث مفصل به خوان از این مجمل که اوضاع چگونه است وچشم انداز چگونه می تواند باشد.

فرارو- کاظم دلخوش می گوید: «الان در واحدهای تولیدی بحران داریم و دولت باید آن سهمی را که ما در ماده هشت قانون هدفمند کردن یارانه ها پیش بینی کرده بودیم اختصاص دهد و هر چه سریعتر و آنی، به صورت اورژانسی باید در این زمینه عمل بکند.» مصطفی مطورزاده نیز می‌گوید: «در صنعت هم امروزه با مشکلات مشابهی روبرو هستیم. پیامد و خروجی این مطلب سیل بیکاران ناشی از تعطیلی بخش تولید است که به لشکر بیکاران کشور اضافه می شود.»«مجلس هرگز فکر نمی کرد قانون یارانه ها به این شکل اجرا شود» این محور سخنان علی لاریجانی، رئیس مجلس هشتم، در سخنرانی روز گذشته ایشان در شهرستان فیروزکوه بود. لاریجانی با انتقاد از سیاست توزیع پول نقد در میان مردم عنوان کرد که از این طریق نمی توان مشکل بیکاری را در کشور حل نمود. متاسفانه در طول اجرای هدفمند کردن ما شاهد فشار بر تولید و صنعت در همه بخشها بوده ایم مطورزاده در گفتگو با خبرنگار فرارو با بیان اینکه مجلس اهتمام ویژه ای از ابتدای مطرح شدن این طرح مهم و اساسی (هدفمندسازی یارانه ها) به آن داشته است تصریح کرد: «اعتقاد ما براین بوده که این طرح یک جراحی عمیق و ریشه ای برای اقتصاد کشور بوده است که می تواند هم عدالت را به دنبال داشته باشد و هم با هدفمند کردن یارانه ها اقشار ضعیف کشور از امکانات موجود به صورت برابر استفاده کنند. طرح هدفمندی با این نیت انجام شد که فقط قشرهای خاص از انرژی ارزان استفاده نکنند، اقتصاد ما رقابتی شود، هزینه های کشور شفاف شود، قابلیت و استعداد مدیران ما را در یک فضای کاملاً رقابتی افزایش یابد، شرایط فضای کسب و کار میان بخش خصوصی و دولتی متوازن گردد و بخش دولتی با رانتهایی که در اختیار دارد بخش خصوصی را به انزوا نراند نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مسئله که کنترل نرخ تورم، جلوگیری از رسیدن آسیب به اقشار ضعیف جامعه و جلوگیری از تاثیرات منفی بر بخشهای مختلف تولیدی، از ابتدای اجرای این طرح اساسی، مورد نظر مجلس بوده است تصریح کرد: «متاسفانه در طول مدت اجرای طرح ما شاهد فشار بر تولید و صنعت در همه بخشها بوده ایم، چه تولید صنعت، تولیدات کشاورزی، زراعت، باغ، دامداری، تولید مواد پروتئینی، آبزیان و همه زیربناهای بخش کشاورزی وی ادامه داد: «در صنعت هم امروزه با مشکلات مشابهی روبرو هستیم. پیامد و خروجی این مطلب سیل بیکاران ناشی از تعطیلی بخش تولید است که به لشکر بیکاران کشور اضافه می شود. مجلس همیشه حساس بوده، تذکر داده و جلسات متعددی را در کمیسیونها و صحن علنی مجلس در این مورد برگزار کرده است که بخش تولید مورد جفا و بی عنایتی قرار نگیرد، که متاسفانه تاکنون شاهد تحقق اهداف طرح هدفمندسازی یارانه ها در بخش صنعت و تولید نبوده ایم و در این زمینه ما مشکلاتی داریم که توضیحات رئیس مجلس در این زمینه جداً به جاست و باید به عنوان یک هشدار تلقی شود و درصدد تعدیل این مطلب باشیم

پروژه تخريب باغ‌هاي تهران از سر گرفته شد / باغ‌هاي دارآباد هم قتل عام شدند

از یک سو هرروز بر ضریب آلودگی هوای تهران و تخریب محیط زیست افزوده می گردد . از طرف دیگر در شوی کمدی پاسدار گماشته احمدی نژاد قول واگذاری 1000 متر زمین به مردم ایران داده می شود تا که 200 متر زیر ساخت و 800 متر باغچه و گلکاری شود . اما آنچه عنیت دارد نه قول های خالی بندی و سر خرمنی داده شده است ، بلکه اینگونه تخریب باغات میوه ای و قطع ر ختان کهنسال از سوی بساز و بفروشان سود جوی غارتگر برجک سازان می باشد که جزو شرکای غارتگر ودزدان حاکم هستند.

ايلنا: باغي به وسعت 10هزارمتر در محله دارآباد با درختان كهن 30 ساله، نابود شد تا بار ديگر ساختمان سازي سودجويان نشان دهد، عده‌اي مي‌توانند فراتر از قانون عمل كنند.اين باغ ميوه كه در انتهاي كوچه شهيد جان‌پور و درحوزه ناحيه 1شهرداري قرار دارد، نابود و درختان آن توسط ماشين‌ آلات بزرگ ساختماني قطع شد.شواهد عيني خبرنگار ايلنا نشان مي‌دهد براي آن كه آثاري هم از اين تخريب برجاي نماند، تنه درختان را هم در گودالي در همان باغ دفن كردند.قانون مي‌گويد اگر شخصي براي ساختمان‌سازي باغي را خشك كند شهرداري مي‌تواند باغ را به‌نفع شهر مصادره كند و فرد خاطي محكوم به 2 سال زندان و كاشت درخت مي‌شود؛ اكنون اما كسي كاري به كار اين قانون ندارد، گويا قانون در اين زمينه تنها نوشته‌اي است كه ضمانت اجرايي پيدا نمي‌كند، گواه اين موضوع هم پروژه ادامه دار تخريب باغ‌هاي قديمي تهران است.يكي از اهالي اين محله كه در مجاورت باغ زندگي مي‌كند در همين زمينه به خبرنگار ايلنا گفت: از صبح روز جمعه (ديروز 31 تير 90) چند لودر به داخل اين باغ آمدند و شروع به تخريب درختان آن كردند كه بيش از 10ها درخت را از جا كننده و در گودالي در همان باغ دفن كردند.او ادامه داد: با 137 نيز تماس گرفتيم و آنها به محل آمدند ولي با آمدن آنها افرادي كه در باغ مشغول فعاليت بودند ماشين‌هاي خود را خاموش كردند و ماموران 137 شهرداري نيز نتوانستند كاري از پيش ببرند و تنها به تذكر اكتفا كردن

گزارش تصویریصبحگاه مشترک یگانهای نداجا با حضور رهبر معظم انقلاب

آخر این چگونه رهبر ام القرای جهان اسلام و مدعی رهبر قیام های ضد حکومتی منطقه می باشد که در داخل ایران هیچگان بدون گله های پاسداران محافظ نه جایی می رود نه در هیچ مصاحبه و گفتگوی مطبوعاتی و رسانه ای حضور نمی یابد به جز اینکه گاهی گداری برای مهره های یکه ورچین و گرد آوری شده ساندیس خوران از سوی بسیجیان روضه خوانی ومخ زنی با آمریکا مبارزه و اسراییل نا بود کند . همچنین در مکان و جمع فاسد ان و سرکوبگران وکود تاگران اطلاعاتی و امنیتی و نظامی حضور یابد .

مراسم صبحگاه مشترک یگانهای نداجا صبح امروز شنبه با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در بندرعباس برگزار شد

تابستان در كانال‌های گل‌آلود+ عکس

خوب در کنار قطع آب و برق و خاموشی مداوم که از زمان سرکشی جام زهر شکست جنگ نعمت است که بر کام خینی شیاد ریخته شد تا کنون در در استان زر و نفت خیز خوزستان ولی جنگ زده وویران شده این وضعیت ادامه شده است . به ویژه اینکه اکنون پس از 33 سال از قول حکومت آینده از مستضعفان و پا بر هنگان بودن خمینی شیاد می گذرد که چگونه مقابل کاخ ها و خانه های سوپپر لوکس دارای استخر و همه لوازم پیشرفته ی ستاندارد مدرن خدماتی و رفاهی که مفت خوران حکومتی و شرکای غارتگران شان صاحب شده اند. در صورتی که به بهای گسترش روز افزون کارتن خوابان خیابانی وحلبی آباد ها و دخمه و آلونک نشینان حاشیه شهری همراه با کودکان خیابانی و... تمام شده است . به خصوص در هوای گرم تابستان خوز ستان در شرایطی که آب کارون هم به کویت فروخته می شود . هم برروی مردم مرز نشین عراق بسته است اما کودکان ونو جوانان و جوانان اهوازی مجبورند تا به کانال های گل آلود غیر بهداشتی و نا امن برای آب تنی و شنا روی آورده اند که بطور عریان شکاف عمیق طبقاتی و فقر و محرومیت در این استان را این چنین نمایش دهند. این گزارش تصویری با پروژه ی تخریب باغ میوه ای یا قتل عام درختان در تهران برای بساز وبفروشی سود جویان مقایسه شود تا اوضاع خرت و خری و غارتگری بیشتر نمایان شود.

به نوبت مي‌روند بالاي كانال و شيرجه مي‌زنند توي آب گل‌آلود؛ سوار بر جريان آب كانال، از زير اتوبان اهواز- آبادان مي‌گذرند و از آن سوي اتوبان، بيرون مي‌آيند. مدام بالا و پايين مي‌پرند و آب كارون را به سر و صورت خود مي‌پاشند و تابستان داغ حاشيه شهر اهواز را اين‌گونه مي‌گذرانند؛ بچه‌هاي "كوت‌عبدالله!