گزیده خبر های 31 تیر 90 قسمت 2

دستگيري سه استراليايي در سمنان

باز رژیم ضد بشری قرون وسطایی در بحرن فرو رفته و در بن بست گیر کرده که در شرایط انزوای منطقه ای و جهانی به سر می برد . برای برون رفت از این شرایط مرگ بار روی به سیاست آدم ربایی و متهم به جاسوس کردن و باج گیری روی آورده است . به خصوص اینکه در سمنان 3 شهروند استرالیایی ربوده شده تا متهم به جاسوسی برای اسرائیل شوند . چونکه از این سمنان قرار است که با موشک های دور برد مورد تهاجم واقع شود و نا بود گردد.

دو مرد و يك زن استراليايي ظهر روز پنج شنبه در اطراف پايگاه هوا و فضاي سمنان دستگير شدند. به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران؛ دو مرد و يك زن استراليايي ظهر روز پنج شنبه در اطراف پايگاه هوا و فضاي سمنان دستگير شدند.با توجه به اينكه اين پايگاه منطقه اي كاملا حفاظت شده است از علت حضور اين سه تبعه خارجي در آن منطقه خبري در دست نيست. هنوز هيچ منبع رسمي اين خبر تاييد يا تكذيب نكرده است.

آیت‌الله مکارم شیرازی دستگاه قضایی را بی‌رمق خواند.اعتراض شدید به دستگاه قضا

http://www.fararu.com/vdcf0tdc.w6djeagiiw.html

آخوند فاسد سلطان دزد شکر مکارم شیرازی که خودش در کنار ولی وقیح نا مشروع و منفور و سایر همپالگی هایش و پاسداران جنایتکار و غارتگر جزو اراذل اوباشان اصلی می باشند که 33 سال است حاکم می باشند ولی از موضع فرافکنی قیاس به نف می کنند. یعنی با نا دیده گرفتن 33 سال سرکوب و سانسور و جنایت و خیانت و عوامفریبی کردن و دروغ گفتن ومردم را به فقر و اعتیاد و بیکاری کشان

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جنایات مکرر اراذل و اوباش، احکام دادگاه‌های قضایی را بی‌رمق خواند و از مسئولان دستگاه قضا خواست که شعبه قضایی را به سبک دادگاه‌های امیرالمومنین(ع) اداره کنند. به گزارش مهر، آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی شامگاه پنجشنبه در صحن جامع رضوی در جمع ده‌ها هزار نفر از زائران آستان قدس رضوی با اشاره به جنایات مکرر اراذل و اوباش و مخدوش‌شدن امنیت جامعه، افزود: «با این روش دستگاه قضایی، مشکلات امنیت جامعه حل نمی‌شود. دیروز چاقو در چشم طلبه جوانی کردند و ضاربین به جزای خود نرسیدند، امروز شاهرگ طلبه جوان دیگری را به خاطر امر به معروف و نهی از منکر بریدند و سپس شاهرگ حیات مرد نیرومند کشور را پاره کردند. با این وضع باید منتظر حوادث ناگوار دیگری باشیموی اضافه کرد: «مشکل مهم دستگاه قضایی ما دنباله‌روی از نظام ناسالم قضایی غرب است که برای انتقال پرونده از کلانتری به دادگستری و سپس تشریفات انتخاب وکیل و توصیه وکیل به مجرم که تمام اقرارهای صریح و ثبت شده در مراحل اولیه را انکار کند و متهم‌ساختن مسئولین انتظامی به شکنجه، سپس رفتن در نوبت چندماهه و بعد از مدتی صدور حکم بدوی و رفتن به دادگاه تجدیدنظر و سرانجام صادرشدن یک حکم بی‌رمق بعد از ماه‌ها که نه تنها بازدارنده نیست بلکه اراذل و اوباش را جسورتر می‌کنداین مرجع تقلید ادامه داد: «با این طرز کار هرگز نمی‌توان امنیت را در کشور برقرار کرد و اراذل و اوباش و اخلال کنندگان در امنیت را بر سر جای خود نشاند، مخصوصاً اگر جنایات آنها سازمان یافته و از سوی دشمنان باشد شعبه قضایی به سبک دادگاه‌های امیرالمومنین باشد .ماه رمضان ماه خاموش‌شدن آتش جنگهای داخلی .

شهادت يكی از فرماندهان سپاه به دست پژاک

مشخص است که از ترس میزان تلفات سنگینی که پاسداران متجاوز در تهاجم نظامی به کردستان عراق متحمل شده اند نمی توانند که اسامی را اعلام کنند و مجبورند که برای عادی سازی قسمت به قسمت و با فاصله خبر کشته شدگان را بازتاب دهند . برای همین پیرو خبر دفن دو پاسدار کشته شده در کهکیلویه اکنون خبر از کشته شدن فرمانده سپاه پاسداران قم داده شده است.

يكي از فرماندهان سپاه علي بن ابيطالب(ع) قم به دست تروريست‌هاي گروهك پژاك به شهادت رسيد. به گزارش فارس، سردار عاصمي از فرماندهان سپاه علي بن ابيطالب(ع) قم كه به منظور انجام ماموريت به منطقه سردشت رفته بود به همراه پنج تن ديگر از همرزمانش در درگيري با تروريست‌هاي گروهك پژاك در اين منطقه به شهادت رسيدند. به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي روزهاي گذشته با انجام چندين عمليات مهم و ضربتي، تعداد زيادي از اعضاي اين گروهك ضدانقلاب را به هلاكت رسانده و مقرهاي آنها را منهدم كردند. سرار پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه گفته است اين عمليات‌ها تا انهدام كامل گروهك ضدانقلاب پژاك ادامه خواهد داشت.

4روز است مردم این شهر آب ندارند

سئوال است که رسیدگی به قطع آب و برق 4 روزه این شهر استان بلوچستان برای مسئولان مهمتر است که در تابستان گرما مشکل قطع آب و برق شان حل شود یا نه پیگیری کردن پرونده ی طلبه پاسدار بسیجی چماقدار اولویت دارد؟
به گزارش فارس، غلامرضا قورزايي پيش از ظهر امروز در نشستي با اعضاي شوراي اسلامي هامون شهر اظهار داشت: چهار شبانه‌روز است كه آب شرب هامون شهر به طور كامل قطع شده و مردم منطقه در انتظار قطره‌اي آب شرب به سر مي‌برند.
وي افزود: پيش از اين نيز آب در اين منطقه نوسان داشت و جيره‌بندي مي‌شد اما به هر حال در ساعاتي از شبانه‌روز آب براي مردم مهيا بود، متأسفانه چهار روز است كه آب شرب مردم منطقه قطع شده به گونه‌اي كه براي انجام كارهاي روزانه و سطحي از آب نهرها و زهكش‌ها استفاده مي‌كنند كه آلوده بوده و ممكن است بيماري‌هاي خطرناكي ايجاد شود.رئيس شوراي اسلامي هامون شهر ادامه داد: با توجه به گرماي شديد، توفان‌هاي شن و ماسه بادي‌ها، اوضاع فعلي اين شهر بسيار بغرنج است.قورزايي از مسئولان آبفاي شهري زابل خواست با توجه به مراجعه بيش از حد مردم به اعضاي شوراي شهر و گله و شكايات مختلف آنها مبني بر نبود آب، هرچه زودتر اقدام كرده و به موضوع رسيدگي كنند زيرا اين امر از توان و طاقت مردم خارج شده و به ستوه آمده‌اند.
وي تصريح كرد: مسئولان وعده داده‌اند از طريق تانكر، آب مورد نياز مردم منطقه را تأمين كنند اما اين امر در حد حرف و سخن باقي مانده و هنوز اجرايي و عملي نشده است

پلیس هند دو پناهنده ایرانی را که تلاش داشتند با هلاری کلینتون ملاقات کنند بازداشت کرد

چرا حامیان جنبش سبز در آمریکا پذیرفته می شود اما در هند برای دیدار با وزیر امور خارجه ی آمریکا بازداشت و بازجویی می کنند؟

العربیه : پلیس هند روز پنجشنبه 21-7-2011 اعلام کرد دو شهروند ایرانی را که روز سه شنبه تلاش داشتند با وارد شدن به هتل محل اقامت هلاری کلینتون با وی ملاقات کند بازداشت کرده استبه گزارش خبرگزاری چین (شین هوا) یک مقام مسئول در اداره پلیس هند با اعلام این خبر گفت این دو شهروند ایرانی شامگاه روز سه شنبه با رفتن به هتل تاج پالاس سعی کردن هلاری کلینتون را به گفته خود در جریان "جنایت هایی که دولت ایران مرتکب می شود" قرار دهنداین مقام که نخواست نامش فاش شود خاطرنشان کرد که این دو شهروند ایرانی داوود و علی یاری نام دارند و مدت یک سال است که رسما به عنوان پناهنده در هند زندگی می کنند و پلیس هم اکنون در حال بازجویی از آنهاست هلاری کلینتون وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا برای یک دیدار رسمی سه روزه از روز دوشنبه وارد هند شده بود.

فیلم / یک دختر خردسال در کنار خیابان، میدان امام حسین - تهران ۲۹ تیر ۱۳۹۰
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35815

چرا هیچ مقام مسئولی به این دختر خرد سال در پیاده روی کنار خیابان که ناچارشده تکدی گری کند. همچون طلبه ی بسیجی چماقدار توجهی نمی کند و پاسخ نمی دهد که ریشه ی این ناهنجاری فرا گیر چیست؟

. عکسعیادت مسئولین کشور از طلبه مجروح

سئوال است که چرا پس از کودتای 22 خرداد 88 که منجر به تظاهرات های گوناگون ضد حکومتی در شهر های ایران شد. مگر چه تعداد تظاهر کنند گان از سوی ارگان های سرکوبگر و کودتاچی و دژخیمان لباس شخصی ها جان باختند یا مجروح شدند؟ البته ادعای دروغین شد که 28 بسیجی کشته شدند . ولی نه اینکه هیچیک از مسئولان حکومتی همچون آخوند گردن کلفت مفت خور هذیان گوی عربده کش سید احمدی خاتمی و رئیس چماقداران بسیج محمد رضا نقدی عراقی لمپن و لات که اکنون بدیدار این طلبه بسیجی چماقدار به بیمارستان رفته اند .چنین اقدام مشابهی انجام ندادند و با خانواده های عزادار همدردی نکردند ، بلکه با متهم کردن شان به انواع تهمت ها حتی اجساد شان تحویل خانواده های شات داده نمی شد و یا مجوز بر زاری مراسم سوگواری هم به خانواده های عزا دار و داغدار داده نمی شد؟

جمعی از مسئولین کشوری از علی خلیلی روحانی آمر به معروف که شامگاه شنبه 25 تیرماه مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته بود در بیمارستان عرفان عیادت کردند.به تصاویری از حضور این مقامات در بیمارستان عرفان توجه کنید.

درخواست مادر طلبه مجروح برای محاکمه متهمان

http://www.fardanews.com/fa/news/155604

اوج افلاس ودرماندگی حامیان ولی وقیح نامشروع منفور که از وحشت قیام اعتراضی مردم نارضی بانادیده گرفتن ناانی اجتماعی وپایمال شدن خون های بی گناهان ولی بنطورتبعیض آشکار پیرامون طلبه چماقدار بسیجی مجرح بسیجی همگانی برای فضا سازی علیه ارگان سرکوبگر انتظامی ودستاه آلوده به فساد قضایی زده شده است که با سرعت وبیشترسرکوب واعدام نمی کنند؟

فارس: مادر طلبه ناهي از منكر گفت: مي‌دانم وضعيت رسيدگي به پرونده‌ها در دستگاه قضايي چگونه است اما از مسئولان قضايي مي‌خواهم كه به اين پرونده باسرعت رسيدگي كنند.بعد از حضور مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت در تاريخ 27 تير در بيمارستاني كه علي خليلي طلبه ناهي از منكر در آن بستري است، وي در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، به نقل از مادر اين طلبه مدعي شد كه آنها فقط به 2 يا 3 بيمارستان مراجعه كردند و اين بيمارستان‌ها موفق به پذيرش طلبه نشدند.....به همين دليل خانم مشتاق‌فر مادر اين طلبه جوان خواستار انجام گفت‌وگويي در اين خصوص شد تا درباره نحوه مطلع شدن از حادثه، پيگيري پذيرش علي در 26 بيمارستان، شكايت از متهمان و وضعيت فعلي علي خليلي توضيحاتي را ارائه دهد. آنچه در پي مي‌آيد گفت‌وگويي با مادر علي خليلي است كه در محل بيمارستان عرفان انجام شد.

برخورد خانم راننده به گاردریل به روایت تصویر.برخورد خودرو ریو با گاردريل در اتوبان نیشابور به مشهد.

بازهم جاده های مرگ آفرین ایران که رکورد ار جهانی بی رقیب اول تصادف و مرگ و میر می باشد منجر به فاجعه ای دیگر در جاده ی اتوبان نیشابور به مشهد شده است. حال تصور کنید وقتی در جاده اتوبان اینگونه تصادفات رخ می دهد بنابراین مشخص است که در جاده های معمولی غیر اتوبان چه خبر است و چه فجایعی انسانی روزانه اتفاق می افتد؟