گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 4 مرداد 90

رأي (گفت و شنود(

گفتم : برای چه سربازجو ازش دفاع میکنه ستایش گری؟

همیشه همه جا برایش مرثیه خوانی میکنه بانوحه گری

گفت : چون ادعای مضحک سر بازجو

شده مثل نامزد خیمه شب بازی آن یارو

وقتی رفت خانه همسرش کرد سئوال

تو در این خیمه شب بازی نبودی فعال

من به تو رأی ندادم داستان 2 رأی چیست؟

پای دیگری که رأی داده بگو که وی کیست؟

گفت: اردشير اميرارجمند مشاور فراري موسوي كه به غرب پناهنده شده بعد از اين كه يخ گروه موسوم به «شوراي هماهنگي سبز»! نگرفت، تابلوي گروه ديگري به نام «سفيران سبز اميد»! را بالا برده است.
گفتم: چرا گروه اول را نيمه كاره رها كرده است!؟
گفت: براي اين كه همه گروه هاي اپوزيسيون متوجه شده بودند كه اين گروه وجود خارجي ندارد و تنها عضو آن همين مشاور موسوي بوده است.
گفتم: خب! تق اين گروه جديد هم به زودي درمي آيد.
گفت: اتفاقا چند سايت ضد انقلاب هم به اين نكته پرداخته و با اشاره به مشكوك بودن اميرارجمند به همكاري با وزارت اطلاعات خطاب به او نوشته اند «مگر غير از خودت كس ديگري هم در اين گروه جديد عضويت دارد؟
گفتم: يارو در انتخابات شركت كرده و فقط 2تا رأي آورده بود. شب كه به خانه برگشت، زنش محكم توي گوشش زد و گفت؛ مرتيكه پدرسوخته، من كه به تو رأي ندادم، پس حتماً پاي يك زن ديگر در ميان است كه 2تا رأي آورده اي!!

گفت : سربازجوی روانی زندان اوین

با سابقه ی بستری در دارالمجانین

همسو وهمگام با خبرگزاری فارس

علیه مخالفین و منتقدین میکنه پارس

چون این بیمار مزمن به مرض هاری

روتوش کرده چرندگویی باپیراهن آهاری

تا با متهم به جاسوسی کردن امیر ارجمند

سفید کند کودتای 22 خرداد 88 که زد گند

گفتم : برای چه سربازجوی بهانه گیر؟

برای مشاور موسوی شده پاچه گیر

گفت : وی از شورای همآهنگی سبزشده ناامید

پس برپا کرده است جریان سفیران سبز امید

متهمش کرده به جاسوس وزارت اطلاعات

به نقل از مخالفان علیه اش کرده تبلیغات

گفتم : چرا وزارت اطلاعات اینقدر هست بد نام؟

برای تخریب هرکه متهم میشه به سرباز گمنام

گفت :چون در 33 ساله حاکمیت رژیم جنایتکار

دست داشته این ارگان جانی و قاتل با پشتکار

طوریکه رژیم ضد بشری بدون این نهادوپاسدار

محال است بقای ننگین اش داشته باشد پایدار

گفتم : برای چه سربازجو ازش دفاع میکنه ستایش گری؟

همیشه همه جا برایش مرثیه خوانی میکنه بانوحه گری

گفت : چون ادعای مضحک سر بازجو

شده مثل نامزد خیمه شب بازی آن یارو

وقتی رفت خانه همسرش کرد سئوال

تو در این خیمه شب بازی نبودی فعال

من به تو رأی ندادم داستان 2 رأی چیست؟

پای دیگری که رأی داده بگو که وی کیست؟