گزیده خبرهای 3 مرداد 90 قسمت 3
پورمحمدی: اسكله غير‌مجاز در كشور وجود ندارد

مگر این آخوند جانی که یکی از قاتلان هزاران زندانی سیاسی در تابستان سال 67 می باشد . به خصوص اخراجی دولت نهم هم می باشد امکان دارد که برای انتقام گرفتن از اخراجش همچنین افشا گری پاسدار گماشته احمدی نژاد پیرامون اسکله های غیر مجاز پاسداران و قاچاق سیگار خارجی 2 میلیارد دلاری غیر از اینگونه سفید کردن پرونده ی غارتگری پاسداران کودتا گر و غارتگر می بایست اقدام کند؟

رئيس سازمان بازرسي كل كشور اعلام كرد كه در كشور اسكله غير‌قانوني وجود ندارد. مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به اين سؤال كه آيا سازمان بازرسي كل كشور در مورد اسكله‌هاي غيرقانوني اقدامي انجام داده، اظهار داشت: اگر چنين اسكله‌هايي در كشور وجود داشته باشد، ما حتما آن‌را پيگيري مي‌كنيم ولي چنين چيزي وجود ندارد. وي افزود: مگر مي‌شود كه در كشور اسكله‌ غيرقانوني وجود داشته باشد، بر اين اساس بايد گفت كه چنين چيزي صحت ندارد.

قبض برق 1377000 توماني يك روستايي!

در حکومت عوامفریب و دین فروش شیاد وارونه گوی پس از 33 سال که از وعده ی دروغین حکومت آینده از آن مستضعفان و پابر هنگان می گذرد . اکنون به مرحله ای رسیده و آش آنچنان شور شده است که صدای اعتزاضی عضو بازار مکاره که رئیس آن یک سر آشپز اس که در خدمت ولی وقیح نامشور منفور می باشد . اکنون صدایش آنگونه از شوری آش بلند شده که در بازار مکاره چنین فریاد اعتراضی زده است؟

افزايش بي‌رويه قيمت گاز، فرياد نمايندگان مجلس را نيز بلند كرده است. به گزارش خبرآنلاين، فدايي نماينده سنقر و كليايي هم در تذكر ديگري در مجلس شوراي اسلامي دو قبض گاز خانگي با قيمت‌هاي 4 ميليون و 500 و يك ميليون و 700 هزار تومان را نشان داد و گفت: با افزايش يكباره قيمت گاز درحالي كه در قبوض قبلي حداكثر بين 100 تا 200 هزار تومان، گاز بها درج مي‌شده است، مردم چطور بايد بتوانند، آنها را پرداخت كنند؟ اشتباه و بي‌دقتي كنتور نويس شركت برق گناباد موجب صدور قبض يك ميليون و 377 هزار توماني براي يك روستايي در اين شهرستان شد. به گزارش مهر، نادر نادرپور ساكن روستاي بيلند گناباد صبح يكشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان گفت: كنتور نويس شركت برق هنگام شماره‌برداري اشتباه كرده است و اشتباه او موجب صدور قبض ميليوني شده و حتي تا پاي قطع برق واحد مسكوني رفته است. نادرپور ادامه داد: با مراجعه به شركت برق و بررسي دقيق موضوع مسئولان شركت برق به اشتباه كنتور نويس خود پي برده‌اند و قبض صادر شده جهت اصلاح به مركز استان ارسال شد.

پخش فیلم غیراخلاقی در مسجدی در تهران!

گفته می شود پیش نماز که باد رها کند . پس نمازها توفان بر پا می کنند . وقتی در مساجد اینگونه بر نامه ها پخش می شود . مشخص است که در پشت پرده و حوزه ها به خصوص درون نهاد های سرکوبگر و زندان چه خبر است و چرا پس از کودتای 22 خرداد با بازداشتی های درون مساجد جا داده شده سپس به اوین و بازداشتگاه کهریزک منتقل شده آنگونه ضد انسانی رفتار و بر خورد شد؟

اخیرا با ناشیگری مسوول صوتی تصویری سالن یك مسجد در شمال غرب تهران، هنگام برگزاری مراسم ختم یك خانم مسن، در اتفاقی شگفت حدود ده دقیقه فیلمی غیراخلاقی روی پرده سالن به نمایش درآمده است اخیرا با ناشیگری مسوول صوتی تصویری سالن یك مسجد در شمال غرب تهران، هنگام برگزاری مراسم ختم یك خانم مسن، در اتفاقی شگفت حدود ده دقیقه فیلمی غیراخلاقی روی پرده سالن به نمایش درآمده است.به گزارش سرویس اجتماعی «آینده»؛ در این برنامه زمانی كه برنامه و عظ و قرآن ختم در حال برگزاری بوده، گویا مسوول صوتی و تصویری در حال تماشای فیلمی بر روی دستگاه خود بوده، غافل از این كه خروجی دستگاه وی به ویدئو پروژكشن سالن ختم هم متصل بوده و همزمان فیلم بدون صدا روی پرده پشت سخنران در حال نمایش بوده است.عجیب آن كه موضوع با واكنش سریع مردان حاضر در سالن مواجه نمی‌شود و صاحبان عزا هم كه در خارج سالن برای خوشامدگویی ایستاده بودند، بعد از دقایقی از طریق خانمهای مجلس از موضوع مطلع می‌‌شوند و تا پیدا كردن مسوولان مسجد و رفتن به اتاق مسوول صوتی و تصویری و قطع پخش فیلم، حدود ده دقیقه طول می‌كشد كه موجب عصبانیت صاحبان عزا می‌شود.ظاهرا مسوولان مسجد بعد از این انفاق، مسوول خاطی و برخی همكارانش را اخراج كرده اند تا این اشتباه غیرعمد كه موجب ناراحتی خانواده درگذشته شده بود، جبران شود.پیش از این هم یكی دو مورد شبیه چنین اتفاقی در یك قطار و نیز بیلبورد میدانی در كرج حادثه مشابهی رخ داده بود كه به سرعت پخش فیلم اشتباهی متوقف شدنظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif متاسفانه در چندسال اخیر در گزینش افراد سهل انگاریهای شدید میشود چرا مسوول صوتی وتصویری یک مسجد باید از فردی انتخاب شود که لاابالی است.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif وقتی مساجد دولتی شده و به نا اهلش سپرده میشود، باید هم منتظر چنین صحنه هایی بود.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اشتباه همیشه ممکنه، اما آن فیلم غیر اخلاقی در مسجد چه می کرده؟http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif جو گیر شدی معلوم نیست چی بوده. آقای بیننده اول مطمئن شده چی بوده بعد مردم رو گزینش کن.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به خاطر همين رفتار هاي برخي از متصديان امور مساجد هست كه جوانان اين سالها كمتر رغبت ميكنند به مسجد بروندhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif یک نکته تاسف آور اینکه مردان داخل مسجد هم واکنش نشان ندادند!!!!!. ظاهرا وضع خیلی خرابتر از اونه که بشه فکرشو کرد. باز به غیرت زنان برخورده. .....http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بابا اينقدر كوتاه بين نباشيد اين كار در راستاي تشويق جهت جذب درمساجد و تسكين آلام صاحبان معزا بوده

تصویر دیدنی: احمدی‌نژاد در مهمانی شاه اسماعیل صفوی!

بهترین از این نمی شود تا که ماهیت اسلام مدعی اصول گرایی را تفسیر و تعبیر نمود که اکنون از سوی ارگان تبلیغاتی شهردار تهران پاسدار قالیباف انجام شده است.

هفته‌نامه شهروند امروز جلد شماره چهارم خود را كه فردا به روی دكه خواهد رفت به یك طرح متفاوت از احمدی‌نژاد و یارانش اختصاص داده است.

قطع انگشت سردسته باند آدم‌ربايي ميلياردي

http://www.fararu.com/vdcf0cdc.w6djjagiiw.html

باز هم موردی دیگر از بسط سیاست ربودن و گروگان و باج گیری حکومتی که اکنون این نوع آوری باج گیرانه فرا گیر شده است . زیرا که این روش ترکیب و تلفیق اعتیاد همراه با رشد پدیده ی شوم فقر و بیکاری و محرومیت با شکاف عمیق طبقاتی می باشد .

دادگاه كيفري استان تهران براي گروگانگيران بي‌رحمي كه يك جوان را ربوده و 38 روز شكنجه كرده بودند، احكام سنگيني بريد. به گزارش خبرنگار تهران امروز 17 مرداد ماه سال 88 پسر كارخانه‌داري به نام هومن پس از خروج از خانه‌اش در منطقه زعفرانيه توسط چند مرد ناشناس كه خود را ماموران يكي از نهادهاي امنيتي معرفي كردند، ربوده شد. ماموران هومن را به يك گاراژ قديمي بردند و آنجا بود كه پسر جوان متوجه شد در دام چند آدم‌ربا افتاده است.آنها 3 روز مداوم هومن را به باد كتك گرفته و پس از آن به وي گفتند كه در ازاي زنده ماندنش بايد يك و نيم ميليون يورو به آنها پرداخت كند. پس از تماس گروگانگيرها با پدر هومن وي به اداره آگاهي رفته و شكايتي را عليه آدم‌ربايان ناشناس طرح كرد. بعد از چند روز كه هيچ خبري از دستگيري گروگان‌ها نشد گروگانگيرها تماسي با پدر گروگان گرفته و از وي خواستند اين پول را هر چه سريع‌تر به آنها تحويل دهد وگرنه پسرش كشته خواهد شد. پدر هومن هم با اين عنوان كه اين پول را فعلا ندارد ولي حاضر است به آدم‌ربايان 100 هزار يورو نقد بدهد قراري با آنها گذاشت. ..... 2 روز بعد يكي از گروگانگيرها با پدر هومن تماس گرفته و به وي گفت پولي به دست آنها نرسيده به همين خاطر سر كوچه رفته و كيسه‌اي سياه را كه براي وي گذاشته شده است بردارد. وقتي مرد ميانسال به سر كوچه رفته و در پلاستيك را گشود با صحنه وحشتناكي روبه‌رو شد. يكي از انگشتان هومن بريده شده و داخل پلاستيك بود. كنار آن هم يك سي دي بود كه گروگانگيران به وي توصيه كرده بودند حتما آن را ببيند. صحنه‌هاي وحشتناكي داخل سي‌دي بود. تصاويري از شكنجه كردن هومن به همراه فريادهاي ناله و التماس وي به گروگانگيران و پدرش. هومن در اين فيلم از پدرش مي‌خواست او را از شر گروگانگيران رها كند. ...

کیهان به نقل از ابراهیم نبوی:در جمهوری اسلامی فردی معتدلتر از آیتالله خامنهای نمیتوان یافت

جالب است که طنز نویس طناز یا کریم شیره ای خلافت ولایت وقیح آنگونه تبدیل به چوب دو سر طلا شده است که مورد حلوا حلوا کردن دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار شریعتمداری و سایر سایت های رقبای مدعی اصول گرا واقع شده است .

عضو تیم گرداننده سایت جرس اذعان کرد در جمهوری اسلامی فردی معتدلتر از آیتالله خامنهای نمیتوان یافت و اگر نظام مجبور به برخورد قدرتمندانه با اپوزیسیون ضدانقلاب شده، به خاطر تندرویهای اپوزیسیون بوده استروزنامه کیهان نوشت:عضو تیم گرداننده سایت جرس اذعان کرد در جمهوری اسلامی فردی معتدلتر از آیتالله خامنهای نمیتوان یافت و اگر نظام مجبور به برخورد قدرتمندانه با اپوزیسیون ضدانقلاب شده، به خاطر تندرویهای اپوزیسیون بوده است.ابراهیم نبوی ضمن دعوت مخالفان و اصلاح طلبان به سازش با نظام، نوشت: من متأسفم که باید در چنین شرایطی این نکته را بگویم ولی کمتر کسی معتدل تر از [آیتالله]خامنهای و دورتر از او به استبداد در میان نیروهای سیاسی آن زمان وجود داشت. او تنها روحانی بود که هنر و ادبیات را به واقع میشناخت، تندرو نبود. حتی سخنرانی او در مخالفت با بنیصدر بیشتر بر تخلفات قانونی بنیصدر تأکید داشت. وقتی رئیس جمهور بود دولت به میزان زیادی در اختیار موسوی بود. از کسی مانند کیومرث صابری مشورت میگرفت و سعی میکرد در کار دولت دخالت نکند. تنها او نبود که شمشیر را از رو علیه اصلاحطلبان بست. ما بودیم که تندروی کردیم.نبوی با اشاره به اینکه تندرویهای اصلاح طلبان باعث مواضع شدیدتر و بعدی نظام شده، مینویسد: تعداد کشتگان تا سال 88 چقدر بود؟ چند نفر به دلایل سیاسی زندانی شدند یا کشته شدند؟ از 1368 تا 1378 را میگویم. در آن ده سال چند مخالف زندانی یا کشته شدند. طبیعی است وقتی در یک کشور ما روشی را برای تغییر انتخاب میکنیم که معنای آن نابودی یک حکومت است آن حکومت هم از خودش دفاع میکند. ما باید قاعده بازی را تغییر دهیم و صراحتاً این کار را بکنیم.نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif ظاهرا براي کيهان هدف وسيله را توجيه مي کند حتي اگر يک کلام از زبان اپوزيسيون و مخالفن نظام در بياد کيهان فورا تيتر کرده و کلي تفسير و تحليل روش مي ذاره ؟ جالبه بدونيد اين همون ابراهيم نبويه که چندي پيش کيهان نوشت جاسوس موساد است ؟ پس اگر تعريف از زبان جاسوس موساد ولو به نفع کيهان باشد اشکالي ندارد

یک روز با پلیس زن گشت امنیت‌اخلاقی+عکس

http://www.fararu.com/vdcdnj0j.yt0ok6a22y.html

دیگر چگونه ترفند یا تأسیس ارگان یا نهاد سر کوبگر دیگری می تواند ابداع و علیه ی زنان فعال و اعمال که از سوی حاکمان و ارگان های گوناگون سر کوبگر رژیم قرون وسطایی ضد بشری بغایت زن ستیز علیه ی زنان اختراع نشده است که با طرح شعار یا رو سری یا توسری شروع و با طرح های ضربتی مبارزه با بی حجابی ادامه یافته و عمری معادل تأسیس و بقای این رژیم نا متعارف و ضد بشری قرون وسطایی دارد. اکنون مقامات آمریکایی که مدعی شده اند مجاهدین پایگاه اجتماعی ندارند که آن سوی معادله پایگاه اجتماعی تراشیدن برای رژیم بغایت زن ستیز قرون وسطایی می باشد بدون لکنت زبان بگویند که اینگونه اقدمات زن ستیزانه ناشی از چیست؟

صبح تا شب زیر آفتاب تابستان ایستاده تا چهره شهر را از زشتی‌ها پاک کند. به کارش اعتقاد دارد، می گوید: نمی خواهم نگاهی که به این دختران هفت رنگ می شود به من هم بشود. خیلی‌ها از ما تشکر می کنند و همین برایمان کافی است... به گزارش خبرنگار مهر، تابستان که می آید دلواپسی ها برای رعایت حجاب و عفاف نیز بیشتر می شود. میدان های شهر نیز ون های سبز گشتهای پلیس امنیت اخلاقی را میزبانی می کنند. بار مسئولیت برخورد با بدحجابان بر عهده پلیس‌های خانمی است که در کنار ون ها ایستاده اند و معمولا افسر مردی نیز با آنها همکاری می کند. اما نگاه این خانم ها که در طول روز با ده ها بد حجابی که برخی با پرخاش و دعوا و گاه با خواهش به کار آنها انتقاد دارند، چیست؟ پاساژ تندیس – داخل ون نیروی انتظامی *به جز دفاع شخصی چه آموزش هایی دیده اید؟ *از چه ساعتی ماموریت شما آغاز می شود؟ *کار سختی باید باشد؟ * فکر می کنید این کار چقدر در تغییر چهره شهر موثر بوده است؟ * اگر مامور نیروی انتظامی نبودی باز هم حاضر به امر به معروف کردن زنان بدحجاب بودی؟ * پس به کاری که می کنید اعتقاد دارید؟ *تا به حال شده با آشنایان که مشکل بدحجابی دارند برخورد کنی؟ * واکنش مردم چیست، راضی هستند؟ * موردی بوده بعد از تذکر و صحبتهای ارشادی شما پی به اشتباهش برده باشد؟*شده به فردی چند بار تذکر بدهید؟ *بسیاری فکر می کنند حقوق و دستمزد شما بالاست؟*شما جزو نیروهای ثابت نیروی انتظامی هستید؟ *قراردادتان تا پایان سال است؟ مقابل سینما آستارا – پاساژ قائم * شغلتان را دوست دارید؟ * معیارتان برای تذکر چیست؟

تصاویر+اسيدپاشي انتقام‌جويانه‌ای كه مادر و كودكي را قرباني كرد

http://www.fararu.com/vdchq6n6.23nkzdftt2.html

چرا گفته نمی شود که ریشه چنین فجایع رشد یافته ی وحشیانه ی ضد انسانی در جامعه علیه ی دختران و زنان چیست و نقش رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی تروریستی که مروج خرافات و زن ستیزی می باشد . همچنین دین را ابزا حفظ قدرت و انباشت ثروت کرده در رشد این پدید شوم زن ستیزانه چیست؟

هنگامي كه زنگ منزل، طاهره به صدا درآمد او نمي‌دانست كه چهار ليتر اسيد سولفوريك در انتظارش براي انتقام‌جويي است. به گزارش ايسنا، طاهره زن جوان 26 ساله همداني در آغازين ساعات روز 15 ارديبهشت ماه سال گذشته با شنيدن صداي زنگ حياط منزلش به همراه دختر 3 ساله‌اش به سمت حياط مي‌رود. طاهره پس از بازكردن در حياط با زن ناشناس و بلندقامتي روبرو مي‌شود كه دستكشي بر دست و سطل‌آبي رنگي به همراه داشت و اين زن با بيان اينكه شيره انگور از طرف مادرشوهرش براي او آورده است از طاهره مي‌خواهد كه براي آوردن ظرف بزرگتر به خانه‌اش برود. هنگامي كه طاهره براي برداشتن ظرف بزرگتر به داخل خانه‌اش رفت، «مونا» اين زن‌ناشناس از فرصت استفاده كرده و به طور ناگهاني وارد خانه شد به گونه‌اي كه هنگامي كه طاهره از آشپزخانه خارج مي‌شود زن ناشناس در فرصتي مناسب با آچاري كه به همراه داشت، ضربات متعددي به سر طاهره مي‌كوبد. پس از آن‌كه طاهره بي حال بروي دو زانوي خود قرار مي‌گيرد، مونا، چهارليتر اسيدسولفوريك را كه در سطل آبي رنگ به همراه داشت را بر روي بدن طاهره مي‌ريزد و اين درحاليست كه كودك طاهره كه پشت مادر پناه گرفته بود نيز از اين جنايت مصون نماند و قسمتي از صورت و بدنش در اسيد مي‌سوزد. ...