چند گزیده خبر 6 مرداد 90

این دوخبر زیر بهم ارتباط دارد . زیرا که پاسداران در سوم تیر 84 و 22 خرداد 88 دست به کودتای چراغ خاموش و سپس کودتای علنی زدند و پاسدار گماشته احمدی را رئیس جمهور نمودندتا در راستای اهداف ترسیم شده ی پشت پرده گام بر دارد که شامل حذف رقیب مدعی اصلاح طلب از صحنه ی قدرت و ثروت بود . همچنین کیش دادن سیستماتیک وی بسوی رفسنجانی برای تضعیف و بی اعتبار کردنش بود که منتهی به جراحی شدنش از رأس سیرک مجمع خبرگان رهبری شد تا که به آسانی و بمرور امکان تسلط پاسداران بر 2 هزار میلیارد دلار شرکت و بنگاه ها و بانک ها دولتی یاثروت و سرمایه های ملی فراهم شود . به خصوص قبضه ی کامل وزارت نفت از سوی پاسداران بوده است . مهمتر اینکه پاسدار گماشته احمدی نژاد می بایست نقش و مأموریت پیشمرگه یا جارچی تبلیغات دفاع از پروژه ی هسته ای را در سفر های ماراتونی استانی شهر به شهر اجرا می نمود . بنابراین اکنون که پاسدار گماشته احمدی نژاد این مأموریت ها را برای پاسداران کودتا گر انجام داده است . به خصوص پس از هموار کردن واگذاری وزارت نفت به پاسداران لذا بیش از این پاسدار گماشته احمدی نژادمصرف ندارد . برای همین مدتی است که از همه سو از سوی حامیان نزدیک و سینه چاکش مورد شدید ترین انتقاد واقع می شود . به ویژه اینکه پس از اینکه تازگی فاش شد که ولی وقیح نامشروع و پاسداران کودتا گر تصمیم گرفته اند که وی را از موضوع پروژه ی هسته ای کنار بگذارند. پس وی می خواهد تاکه هدف پروژه ی هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی کودتایی را فاش سازد و اذعان کند که هدف تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای می باشد. ولی از آخوند ها و پاسداران وحشت دارد . برای همین تهدید شده است تا که باید هم موافقت با واگذاری وزارت نفت به پاسداران کند . هم برای منحرف کردن اذهان عمومی از اهداف دست یابی به سلاح هسته ای ناچاراً بایدهمچون گذشته از موضع ضد آمریکایی و اسراییلی نقش تهدید کردن رهبران کشور های منطقه را اجرا نماید . ناگفته نماند که گفتار و تهدید کردن های پاسدار گماشته احمدی نژاد طوریست که دو پهلو است و شامل ولی وقیح و پاسداران کودتا گر مخالفان وی نیز می شود

هشدار رئیس‌جمهور به کشورهای منطقه

http://www.fararu.com/vdcb98bw.rhbs9piuur.html

رييس جمهور دولت ها و ملت هاي منطقه را به هوشياري در برابر نقشه هاي سلطه گران براي تسلط مجدد بر منطقه فراخواند و گفت: «سلطه گران در تکاپو هستند تا در واپسين دوران عمرشان با فريبکاري و شيطنت و با ايجاد اختلاف و درگيري در منطقه رژيم صهيونيستي و اقتصاد خود را نجات دهند». دكتر محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح سد و نيروگاه گتوند شرايط و تحولات جهاني را مورد اشاره قرار داد و گفت: «امروز نظام سلطه و دشمنان بشريت به شدت تضعيف شده اند اما اين بدان معنا نيست که قدرت فريبکاري و ضربه زدن را از دست داده باشند آنها در تکاپو هستند تا در واپسين دوران عمرشان با فريبکاري و شيطنت و با ايجاد اختلاف و درگيري در منطقه رژيم صهيونيستي و اقتصاد خود را نجات دهند». رييس جمهور با اشاره به تحولات شکل گرفته در منطقه اظهار داشت: «حق ملتهاست که آزاد بوده و از کرامت و عزت برخوردار باشند و بتوانند آزادانه سرنوشت خود را انتخاب کنند چرا که اعمال صالح و کارهاي خوب زماني از انسان پذيرفته مي شود که آنها را آزادانه و درست انتخاب کرده باشد اما بايد همه ملتها و دولتهاي منطقه هوشيار و مراقب باشند که اين تحولات منجر به تقويت پايه هاي سلطه آمريکا در منطقه و نجات رژيم صهيونيستي نشود». رييس جمهور خاطر نشان کرد: «سلطه گران از يک سو تسليحات نظامي را به ملتها مي فروشند سپس با ايجاد جنگ و درگيري و با استفاده از سلاح هايي که فروخته اند موجبات ويراني و خرابي کشورها را فراهم مي‌كنند و پس از آن به بهانه بازسازي خرابي‌هاي ناشي از اين درگيري‌ها به نوعي ديگر ثروت و منابع ملت‌ها را غارت مي‌كنند از اين رو همه بايد هوشيار باشند که اين حلقه شيطاني در هم شکسته شود». وي افزود: «سلطه گران از اينکه ملت ايران در برابر آنها قد علم کرده و حلقه شيطاني و ناجوانمردانه آنها را در هم شکستند، ناراحت و عصباني‌اند».رييس جمهور با بيان اينکه سلطه گران در طول تاريخ از مسير مديران و حاکمان خودخواه و دل سپرده به پستي هاي دنيا، خود را بر ملت ها تحميل کرده اند، گفت: «دشمنان قصد دارند با استفاده از روش‌هاي گذشته مجددا تسلط خود را بر منطقه احيا كنند لذا در شرايط کنوني همه بايد هوشيار باشند که مبادا تصميمي در جهت منافع شخصي و گروهي خود اتخاذ کنند چرا که در اين صورت چيزي جز خفت و ذلت به نام آنها در تاريخ ثبت نخواهد شد»اظهارات اخیر احمدی نژاد که بر عدم ساخت بمب تاکید کرده و در عین حال گفته که «اگر بخواهیم از کسی نمی ترسیم» باعث شده تا رسانه های غربی، سوژه ای تازه در مورد برنامه هسته ای ایران پیدا کنند!

ادعای عجیب آسوشیتدپرس:"احمدی‌نژاد می‌خواهد بمب‌اتم بسازد؛روحانیون نمی‌گذارند!"

http://www.fararu.com/vdch-zn6.23nm6dftt2.html

آسوشیتدپرس بدون اشاره به اینکه این سخن احمدی نژاد بارها طی سالهای اخیر از سوی او به زبان آورده شده است، نوشت: «رئیس جمهور ایران می خواهد راز ملت ایران را برملا سازد و اشکارا به توسعه سلاح هسته ای بپردازد اما این کار او با مخالفت بدنه روحانیت کشور مواجه شده است که نگران واکنش های بین المللی است این گزارش، ارزیابی اطلاعاتی است که در اختیار اسوشیتدپرس قرار گرفته است. تلاش ها برای متوقف کردن ایران در رسیدن به اهدافش مهم است به این دلیل که همچنان که غنی سازی اورانیوم را توسعه می بخشد قدمی نزدیک تر به سلاح هسته ای می شود. یک مقام امریکایی که خواست نامش فاش نشود می گوید: «احمدی نژاد شاید معتدل تر و میانه رو تر برای مذاکره با غرب باشد ای پی در ادامه نوشت: «اما اظهارات جدید احمدی نژاد باعث به وجود آمدن سئوالاتی شده است: در حالی که ایران تکرار می کند و می گوید که سلاح هسته ای نمی خواهد، احمدی نژاد اشکارا به تلویزیون دولتی ایران گفت اگر ما بخواهیم بمب بسازیم از کسی نمی ترسیم به نوشته آسوشیتدپرس؛ «این نظر او مطابق با ارزشیبایی اطلاعاتی است که در اختیار ما قرار گرفته است که در آن نشان داده شده است که رئیس جمهور ایران قصد دارد اشکار کند که می خواهد بمب اتم بسازددر این ارزشیابی اطلاعاتی آمده است: «احمدی نژاد می خواهد که ایران خودش را از محدویت هایی که بر خودش اعمال کرده، رها کند و می خواهد اشکارا به دنبال ساخت سلاح هسته ای برود آسوشیتدپرس در پایان می نویسد: «گزارش های اطلاعاتی نشان می دهد که تنش بین احمدی نژاد و روحانیون مطابق با نشانه های دیگری است

آيت‌الله مصباح يزدي:براي برنامه‌ريزي مديريتي از فضاي سياسي بايد فاصله گرفت.خبرگزاري فارس: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: براي رسيدن به مديريت اسلامي در جامعه نيازمند برنامه‌ريزي اساسي هستيم كه در اين راستا بايد از فضاي سياسي فاصله گرفت.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005060025

آخوند شیاد و پالان ساییده ی متحجر بو قلمون صفت چاپلوس و متملق و فرصت طلب تمساح یزدی که اگر چنانچه انقلاب نمی شد و حکومت فاشیستی مذهبی تروریستی دین فروش و عوامفریبی در ایران روی کار نمی آمد همچنان می بایست طلبه حجره نشین محتاح خمس و سهم امام باشد تا که امورش بگذرد و بتواند به زندگی حقیرانه و انگالی غیر مولدش ادامه دهد . اما اکنون چون کامش از قدرت و انباشت ثروت و حواله های شکر فروشی وارداتی هر روز بیشتر شیرین می شود. بنابراین این معتاد به سیاست تقیه در زمان شاه اکنون که اوضاع بر وفق مرادش به پیش می رود هرروز بیشتر دست به خوشرقصی و چابلوسی می زند و دفاع از ولی وقیح نا مشروع منفور و حکومت مذهبی دین فروش و عوامفریبی می کند و علیه ی مخالفین لغز خوانی می نماید . البته چون بدلیل خصلت و اعدت و ی که بشدت اهل سالوس و ریاء و تملق و چاپلوسی و فرصت طلبی و دروغ گویی وجل و پالان عوض کن می باشد. بهمین دلیل مدام از مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد که قدرتش رو به افول است فاصله می گیرد و به ولی وقیح نا مشروع و منفور و پاسداران کودتا گر نزدیک تر می شود تا هم پول مفت بیشتری نصیب وی و آقازادهه ها شود .هم جایگاهش تقویت شود تا بیشتر علیه ی مخالفان ومنتقدان یکه تازی و تهدید کند.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، آيت‌الله محمدتقي مصباح يزدي چهارشنبه شب در ديدار مسئولان آموزش و پژوهش استان قم اظهار داشت: بايد همواره دعا كنيم خداي متعال به همه ما نيت پاك عطا كند كه در راه اسلام و انقلاب قدم برداريم تا دين خود را به انقلاب اسلامي ادا كنيم. آيت‌الله مصباح يزدي ادامه داد: مديراني كه با اين تفكرات تربيت مي‌‌‌شدند افكار آمريكايي داشتند و نمي‌توانستند نقش مفيدي براي جامعه ايفا كنند به همين دليل پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران تصميم گرفته شد برنامه سنجيده‌اي براي تربيت مديران تنظيم و اجرا شود. وي ادامه داد: به دليل درگيري‌هاي داخلي و جنگ تحميلي مجالي براي رشد مراكز فرهنگي، نوآوري، تحقيق و پژوهش و تربيت افرادي با اين انگيزه در كشور پيش نيامد.عضو مجلس خبرگان رهبري بيان كرد: تغيير يك فرهنگ با تغيير برخي لغات و اصطلاحات در كتبي كه تفكري خاص را دنبال مي‌كنند يا توأم با افزودن آيه‌اي از قرآن در ابتداي كتاب و حديثي در پايان آن باشد، صورت نمي‌گيرد. وي اين ايده را تفكر منافقين عنوان كرد و گفت: آنان با افزودن آيه‌اي به اول كتاب ماركسيسم و افزودن يك حديث در آخر آن، ماركسيسم اسلامي درست كردند. آيت‌الله مصباح يزدي ادامه داد: در ابتداي انقلاب به دليل نبود فرصت براي تحقيق‌هاي اسلامي، رنگ و لعاب ظاهري به كتب و مقالات غربي زده مي‌‌‌شد و به اين صورت، رنگ اسلامي به خود مي‌گرفت. وي عنوان داشت: جمعي از مديران علاقه‌مند، جمعيتي را در دانشگاه تهران تشكيل دادند و پروژه‌اي به نام مديريت تطبيقي مطرح كردند كه بسياري از آنها درآمدي بر مديريت اسلامي بود كه به چاپ رسيد. رئيس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) تصريح كرد: اين روند تا زماني با بودجه‌هاي شخصي ادامه يافت ولي به دليل سايه سياست اصلاحات كه با اسلام سازگار نبود، متوقف شد. وي عنوان كرد: در زمان اصلاحات ما فقط اسم اسلامي را در تحقيقات و تأليفات به يدك مي‌كشيديم ولي از محتواي اسلامي برخوردار نبوديم. آيت‌الله مصباح يزدي اظهار داشت: در دوره‌هاي مختلف افرادي بودند كه در اين راه گام گذاشتند ولي به دلايل مختلف به نتيجه مطلوب دست نيافتند.