گفت و شنود در وغ نامه ی کیهان 28 تیر -90

علف (گفت و شنود)

گفتم : هذیان و اراجیف گویی این درازگوش

شده مثل داستان شیر وفیل ترسیده چو موش

چون فیلی از غرش شیر ترسید کرد فرار

مثل موش در می رفت که مورچه کرد اقرار

نترس خوف نکن ، بیا قایم شو پشت من

تا سنگرت امن باشد مقابل تهاجم دشمن

گفت: گروه هاي اپوزيسيون از اين كه آمريكا و اروپا از كارآمدي آنها نااميد شده و ديگر مثل گذشته تحويلشان نمي گيرند، بدجوري دمغ و عصباني شده اند.
گفتم: حيوونكي ها! چي فكر مي كردند، چي شد؟!
گفت: يكي از گروه هاي ضد انقلابي در سايت خود نوشته است؛ اگرچه آمريكا از مقابله با ايران احساس ناتواني مي كند ولي ما، تا آخر ايستاده ايم!
گفتم: جنبش سبز يعني همين كه آنقدر دم در سازمان «سيا» به ايستادن ادامه بدهي تا زير پايت علف سبز شود.
گفت: يكي از كاربران سايت بالاترين كه مديريت آن را منوشه امير اسرائيلي برعهده دارد نوشته است؛ حالا نوبت ماست كه به آمريكا دلداري بدهيم!
گفتم: يك فيل از غرش شير ترسيده و پا به فرار گذاشته بود. مورچه بهش گفت؛ نترس جانم! خوف نكن! بيا پشت من قايم شو!

گفت : با روش وارونه و ادعای نایابی

همچون مسئول کار گزینی و کاریابی

سر بازجو مشغول است به رد یابی

می کند نقل قول از همکاران نا بابی

گوید برای این منفور سر بازجوی اوین

خبرجاسوسی می دهندازسایت بالاترین

گفتم : دوباره سربازجوی منفور پلید

چگونه با لغز خوانی رقیب کرده تهدید؟

گفت : نقل قول کرده است از مخالفین

از دست اروپا و آمریکا شدند خشمگین

مدعی شده ندارند انگیزه و هیجانی

چون از دست آمریکا شد ند عصبانی

پیرامون این نا امیدی داده تحلیل

به سبک بازجویی ارائه داده دلیل

گفته آمریکا مقابل رژیم شده ذلیل

ادامه میده زد و بنداینان نمیگیره تحویل

به جنبش سبز کرده توهین اوینی نغز

درصف سیا بمانید تا زیرپای تان علف شود سبز

گفتم : هذیان و اراجیف گویی این درازگوش

شده مثل داستان شیر وفیل ترسیده چو موش

چون فیلی از غرش شیر ترسید کرد فرار

مثل موش در می رفت که مورچه کرد اقرار

نترس خوف نکن ، بیا قایم شو پشت من

تا سنگرت امن باشد مقابل تهاجم دشمن