دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 28 تیر ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " گلوله نقره اي يا جيوه اي ؟! "

"سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری آشکارا اعتراف کرده است که باید به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكايي و اروپايي حمله ور شد و عرصه را بر اين شركت ها تنگ نمود که چرا سوخت رسانی هوایی را تحریم کرده اند"

سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در کسوت پاسدار اطلاعاتی و امنیتی و بر حسب تخصص وحرفه ی بازجویی و اعتراف گیری و صنعت تواب سازی و پرونده سازی و تنظیم کیفر خواست صادر کردن که در زندان و دروغ نامه ی کیهان دارد . اکنون این نماینده ی ویژه ی ولی وقیح در دروغ نامه ی کیهان نه آشکارا اعتراف به تروریست و مدافع بودن آن کرده است ، بلکه برایش تبلیغ تهدید آمیز کرده است . آنگاه دست به باز سازی و ترسیم و بیان یک شو ی کمدی ساختگی زده است . اما چون بازیگران برون مرزی اش جزو سربازان گمنام وزارت بد نام اطلاعات می باشند. بنابراین اینان هیچگونه نام و نشانی ندارند. برای اینکه با سیاست توبره و آخور کردن می خواهد یک تیر چند نشان بزند. یعنی هم موضع گیری تهدید آمیز علیه ی آمریکا و اروپا کند. هم مدافع فلسطین و ملت های منطقه شود . هم بر خلاف پاسدار گماشته احمدی نژاد که با حالت تمسخر آمیز مدعی می شد که مصوبات تحریم های شورای امنیت سازمان ملل ورق پاره ای بیش نیست و اضافه می کرد که تصویب کنندگانش آنقدر از اینگونه مصوبات و قطعنامه ها تصویب کنند تا که قطعنامه دان های شان پاره شود . اما سرباز جو شریعتمداری شکنجه گر اکنون از موضع ضعف به باز تاب و تأثیرات تحریم ها به خصوص تحریم سوخت گیری هواپیما های مسافری رژیم فاشیستی مذهبی ایران پرداخته و در این مورد اعتراف کرده است . همینطور برای جا انداختن رهبر قیام های ضد دیکتاتوری در منطقه یا بهار انقلاب کشور های عربی منطقه مدعی رهبری اش از سوی خمینی شیاد و جانشین رهبر ام القرای جهان اسلام در تهران – جماران شده است . بنابراین با چنین ادعای مذبو حانه خر رنگ کنی تلاش کرده است تا که نظرات خودش و اهداف پاسداران کودتا گر با تهدید اقدامات تروریستی اش علیه ی آمریکا و اروپا را از زبان نا مرئیان بیان کند . سپس از قول شان مدعی شود که اینان به خمینی شیاد و حماس و حزب الله لبنان و انقلاب اسلامی منطقه افتخار می کنند . در ادامه به خطبه ی عربی نماز جمعه ی ولی وقیح نا مشروع منفور محور مداخله گری در امور داخلی مصرآویزان شده است . در صورتیکه واقعیت این است که در ایران مردم معترض نا راضی در تظاهرات های ضد حکومتی علیه اش فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح سر دادند و اگر چنانچه روزنه ی حضور برای شان فراهم شود . برق آسا وارد خیابان ها شده و همچنان شعار و فریادشان را بلند تر تکرار می کنند. جالب و کمدی اینکه رژیم ضد بشری که پدر خوانده ی تروریست جهانی است و رکور دار اول جهانی محکومیت مستمر نقض حقوق بشر می باشد . همچنین همین مدتی پیش شوی اجلاس مبارزه ی بین المللی با تروریست در تهران بر گزار شد . ولی اکنون سربازجو پاسدار شریعتمداری ماهیت ذاتی ترور یست بودن رژیم ضد بشری قرون وسطایی را رو کرده است . چونکه سربازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری چنین اعتراف کرده است که باید به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكايي و اروپايي حمله ور شد و عرصه را بر اين شركت ها تنگ نمود که چرا سوخت رسانی هوایی را تحریم کرده اند؟

"به عنوان يك مسلمان مصري از خودم خجالت كشيدم، كاش در اين احساس غرور لذت بخش با شما شريك بودم. ترديدي ندارم كه ملت مسلمان و انقلابي مصر به من اين اجازه را مي دهند كه از قول آنها بگويم در اين ماجرا كنار ملت بزرگ ايران خواهيم بود. به زودي مي بينيد كه درس پشيمان كننده اي به آمريكا و اروپا مي دهيم».مطلب فوق، بخشي از گفت وگوي يك مسافر مصري عازم ايران است كه دو هفته قبل با يكي از دوستان نگارنده در فرودگاه فرانكفورت آلمان در ميان گذاشته بود. دوست نگارنده نيز كه در پايان «فرصت مطالعاتي» خود با اين مسافر مصري همسفر بود، مي گفت (نقل به مضمون)؛«وقتي مسافران پرواز هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در صندلي هاي خود جاي گرفتند، خلبان اعلام كرد كه به علت تحريم آمريكا، شركت هاي نفتي طرف قرارداد فرودگاههاي اروپايي از تحويل سوخت به «ايران اير» خودداري مي كنند و توضيح داد كه براي سوختگيري بايد به فرودگاه «كيف» در اوكراين پرواز كرده و پس از تحويل سوخت، به تهران پرواز كنيم. در اين هنگام يك مرد جوان مصري، حدود 35 ساله، كه در صندلي پشت سر من نشسته بود از مسافر كناري خود پرسيد كه آيا انگليسي مي داند؟ و پس از آن كه جواب منفي شنيد، با او سر صحبت را باز كردم. جاي خود را با همسفر كناري من عوض كرد و بي مقدمه گفت؛ از اين كه آمريكا و اروپا دشمنان سرسخت شما هستند چه احساسي داريد؟ در پاسخ گفتم؛ شما آمريكا و اروپا را چگونه مي بينيد؟ گفت؛ منفورترين حكومت هاي روي زمين. قاتل مردم فلسطين، غارتگر ثروت و ذخاير ملت هاي مسلمان، برده دار، كثيف، خونخوار و مجموعه اي از همه زشتي ها و بدي ها كه تاكنون شناخته ام. و اگر چنين نبود و دهها سال در مصر و ساير كشورهاي اسلامي، طعم تلخ ظلم و ستم آنها را نچشيده بوديم كه امروزه يكپارچه عليه ديكتاتورهاي دست نشانده آنها قيام نمي كرديم» پرسيدم؛ امام خميني (ره) را مي شناسي؟ گفت؛ چه كسي است كه او را نشناسد؟ گفتم؛ ايشان مي فرمودند، اگر آمريكا و اسرائيل از شما راضي باشند بايد در هويت خود ترديد كنيد. گفت؛ اين سخن امام را شنيده ام. گفتم؛ بنابراين، پاسخ سوال خود را مي دانيد. مسلمان مصري گفت؛ دشمني آمريكا و اروپا با ايران، براي مردم ايران افتخار آميز است. ايران حق بزرگي بر گردن ما دارد. اگر ايستادگي و مقاومت ايران نبود، امروز از حماس و حزب الله خبري نبود و انقلاب هاي اسلامي و مردمي در مصر و تونس و ليبي و يمن پديد نمي آمد. مدت زيادي با هم گفت وگو داشتيم. مي گفت؛ آن روز جمعه كه آيت الله خامنه اي در نمازجمعه تهران خطاب به مردم مصر خطبه خواند من در قاهره بودم. بعدازظهر همان روز بخش هايي از پيام ايشان را روي تلفن همراه خود ديدم و اين پيام با سرعتي حيرت انگيز در تمامي سطح قاهره منتشر شد. پرسيد به نظر شما براي مقابله با اين اقدام ضدانساني آمريكا و اروپا چه كاري از ما ساخته است؟ گفتم؛ چه مي دانم؟ گفت؛ به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكايي و اروپايي حمله ور مي شويم و عرصه را بر اين شركت ها تنگ مي كنيم. بعد لبخندي زد و پرسيد؛ موافقي؟ پاسخ دادم؛ چرا نه؟!"

گفتنی است که سرباجو پاسدار شریعتمداری شکنجه گر پس از رجز خوانی ضد آمریکایی و اروپایی با تأکید بر اقدامات و تهاجم تروریستی به دفاتر هواپیمایی شان کرده است .همچنین با روضه خواندن و اشک ریزی کردن علیه ی قطعنامه های تحریم شورای امنیت ساز مان ملل از اهداف پروژه ی هسته ای دفاع کرده است تا که در ادامه توانسته باشد پیگیری پرونده ی جنبش سبز رقیب مغلوب را فراموش نکرده باشد واینان را به مهره های فشار آمریکا و اروپا با طرح شکست خورده ی قطعنامه ی تحریم پالایش های نفتی و سوخت رسانی هواپیما متهم کرده و برای توجیه گری چنین آویزان به كنوانسيون بين المللي 1944 شيكاگو شده است:

"روزنامه آمريكايي واشنگتن پست در شماره 14 ژوئن 2010 - 24 خرداد 1389- خود نوشت؛ قطعنامه 1929 شوراي امنيت سازمان ملل نيز نتوانست جنبش سبز ايران- بخوانيد فتنه آمريكايي اسرائيلي 88- را از بن بست خارج كند .تمامي اين شواهد كه فقط اندكي از بسيارهاست كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه قطعنامه 1929 و در پي آن «قانون جامع تحريم ايران» فقط به فقط با اهداف اعلام شده حمايت از فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 صادر شده است و خودداري شركت هاي آمريكايي و اروپايي از تحويل سوخت به هواپيماهاي ايراني، بخشي از كينه توزي آمريكا و متحدانش عليه مردم ايران است. پيش از اين نيز «واين برگر» وزير دفاع وقت آمريكا با صراحت اعلام كرده بود «از نظر ما دشمن اصلي آمريكا، ملت ايران است كه بايد از بين برود- كنوانسيون بين المللي 1944 شيكاگو كه جمهوري اسلامي ايران نيز به آن پيوسته است، هرگونه تحريم خدمات مورد نياز شركت هاي هواپيمايي كشورهاي عضو- اعم از دولتي يا خصوصي- را غيرمجاز دانسته و اين شركت هاي مسافربري را از تحريم ها مستثني كرده است"

بالاخره سر بازجو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در بخش پایانی یادداشت روز خود بازهم برای اینکه تبلیغات بیشتر ی برای اقدامات تروریستی کرده باشد و سیاست توبره و آخوری کردن را بسط داده و بطور مضاعف از این سیاست بهره وری کرده باشد . بنا براین نظرات تهدید آمیز انتقامی مسافران ایرانی از خارج به داخل را چاشنی کرده است که از مقامات رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی تروریستی ایران خواسته اند که دست به اقدام متقابل به مثل علیه ی آمریکا و اروپا بزنند و این نقل قول را پیوند به نظر سرباز گمنام مصری وزارت بد نام اطلاعات زده است تا که اینگونه بهانه برای تکرار توصیه ی اقدام به عملیات تهاجمی تروریستی به دفاتر هواپیمایی آمریکا و اروپا را داشته باشد :

"گفتني است طي چند ماه گذشته و مخصوصا چند هفته اخير بسياري از مسافران ايراني شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران كه از شهرهاي اروپايي عازم تهران بوده اند در تماس با كيهان از اقدام غيرانساني كشورهاي اروپايي در تحويل سوخت به هواپيماهاي ايراني شكايت كرده و خواستار برخورد قاطع جمهوري اسلامي ايران با اين شركت ها و كشورهاي اروپايي شده اند كه بايد گفت؛ جمهوري اسلامي ايران از يكسو دست به مقابله به مثل زده و از سوي ديگر رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با ارسال نامه اي به مسئول شوراي بين المللي ايكائو، مغايرت اين اقدام كشورهاي اروپايي با كنوانسيون شيكاگو را گوشزد كرده و ايكائو نيز در پاسخ خود اعلام كرده است كه غيرقانوني بودن اين اقدام را به شركت هاي اروپايي ابلاغ كرده است!اكنون بايد به گفت وگوي آن برادر مصري كه در صدر اين نوشته آمده است بازگرديم و اين توضيح را هم بر آن بيفزائيم كه طي چند ماه اخير، تقريبا تمامي هيئت هاي رسانه اي، دانشگاهي و دانشجويي و يا مردمي كه از كشورهاي اسلامي در حال انقلاب به ايران سفر كرده و به كيهان آمده اند، مبارزه همه جانبه با آمريكا و متحدانش را وظيفه و رسالت اصلي خود دانسته اند، تا آنجا كه يكي از اتباع يمن با حرارت مي گفت؛ «كاش از يمن هم لوله گازي به اسرائيل كشيده شده بود تا مانند برادران مصري آن را منفجر كنيم»! و...و اما، اگرچه خط اصلي مبارزه مسلمانان انقلابي در خيزش هاي اخير، سرنگوني ديكتاتورهاي دست نشانده و محو سلطه آمريكا، اسرائيل و متحدان اروپايي آنهاست ولي در اين ميان، هجوم مردمي به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكا و كشورهاي اروپايي و يا به گفته آن برادر مصري، حضور در فرودگاه هاي كشورهاي عربي و ممانعت از سوختگيري هواپيماهاي اروپايي و آمريكايي مي تواند بخشي از اين مبارزات تلقي شود. چرا كه تحريم تحويل سوخت به هواپيماهاي جمهوري اسلامي ايران تنها به خاطر مقابله ايران اسلامي با آمريكا و اسرائيل صورت گرفته و مي گيرد، بنابراين حمله به دفاتر شركت هاي هواپيمايي آمريكا و اروپا به يقين درسي فراموش نشدني براي قدرت هاي استكباري خواهد بود. مخصوصا آنكه جمهوري اسلامي ايران در اقدامي از نوع مقابله به مثل از تحويل سوخت به هواپيماهاي اروپايي خودداري مي كند ولي برخي از كشورهاي عربي با تحويل سوخت عملا در خدمت آمريكا و اسرائيل قرار گرفته و آشكارا به ملت هاي مسلمان خيانت مي كنند. آيا اين خيانت نبايد با پاسخي پشيمان كننده از سوي ملت هاي مسلمان روبرو شود؟!

در خاتمه اینکه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که نماینده ی ویژه ی ولی وقیح نا مشروع و منفور در دروغ نامه ی کیهان می باشد. فراموش نشده است که چند سال پیش در دفاع از اهداف هسته ای بطور عریان تهدید کرد و در یادداشت روز خود نوشت که سرنوشت پرونده ی هسته ای نه در پشت میز مذاکره در اروپا ، که در توی خیابان های بغداد و بیروت تعیین تکلیف می شود. البته پس از این تهدید شاهد بودیم که چگونه سر یال اقدامات تروریستی در عراق و لبنان اوج گرفت و در دنباله نه فرود گاه بیروت اشغال نظامی شد ، بلکه جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسراییل را پاسداران بر پا کردند . همچنین پس از آن راه اندازی جنگ 22 روزه ی حماس با اسراییل طراحی شد . برای هممین است که اکنون سر بازجو پاسدار شریعتمداری پس از آن یادداشت روز قبلی تهدید آمیز خود که در دفاع از اهداف هسته ای بود. اکنون با نام بردن ا زحزب الله لبنان و حماس آشکارا ضمیمه ی تهدید تهاجم تروریستی به دفاتر هواپیمایی آمریکا و اروپایی خود نموده است. حال روی سخن به مقامات مسئول اروپا و آمریکا می باشد که با توجه به تجربیات 33 ساله ی اقدامات تروریستی رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی ایران که در تهران و لبنان و عراق و افغانستان وجود دارد که چگونه هم سربازان آمریکاییان در این 3 کشور کشته شدند. هم شهروند اروپاییان و آمریکایی برای باج گیری به گروگان گرفته و متهم به جاسوسی و محاکمه و تهدید به اعدام کردن شان شده اند. به خصوص اینکه نه عراق ناامن و بی ثبات کرده است ، بلکه اکنون پاسداران و عواملش هم راکت به منطقه ی سبز بغداد به سوی آمریکاییان پرتاب می کنند . هم اینکه پاسداران وارد خاک کردستان عراق شده اند و مرتکب جنایت ضد انسانی می شوند. از سوی دیگر پاسداران با طالبان در افغانستان نظامیان آمریکایی و ناتو را می کشند . همانگونه که در امور داخلی بحرین مداخله گری و تهدید به فتح از سوی مسلمانان می نمایند. مهمتر اینکه از طریق حزب الله لبنان توطئه ی سقوط سعد حریری نخست وزیر لبنان را اجرا نمودند تا که کابینه ی جدید جانشین شده ی لبنان پشتیبان بشار اسد شود تا بیشتر ناراضیان سوری را سرکوب و مجروح و بکشد. بعلاوه ولی وقیح نا مشروع و منفور مدعی است که رهبر قیام های ضد دیکتاتوری منطقه است . بد تر اینکه با همه امکانات تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای می کند. پس اولاً سئوال است که چرا غرب هنوز اعمال سیاست خائنانه ی مماشات گری و زد و بندهای پشت پرده با چنین رژیم ضد بشری مهار و تغییر ناپذیر ی را دنبال می کند و این سیاست را همچنان ادامه می دهد؟ دوماً اینکه چرا به جای حمایت از مبارزات آزادیخوانه ی مردم ایران ، هم دل از مذاکره کنده نشده است . هم فشار خیانت و جنایت آمیز چند جانبه علیه ی مجاهدین اشرف ادامه می یابد . هم اینکه از سوی وزارت امور خارجه ی آمریکا نام شان از توی لیست سیاه تروریستی بیرون آورده نمی شود؟!

هوشنگ بهداد

http://www.kayhannews.ir/900428/2.htm#other201

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 28 تیر ماه سال 1390

گلوله نقره اي يا جيوه اي ؟! (يادداشت روز)