گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 تیر 90

صد درصد (گفت و شنود)

گفت : چون تازگی گرفته ژست

تا از این گرفته شود یک تست

بهش گفتند مدیر دروغ نامه کیهان

احمق آنست بهمه چیز کنه اطمینان

ازش پرسیده بودند نظرت چیست؟

گفت100% قبول دارم اعتراضی نیست

گفت: اين روزها، بسياري از مدعيان اصلاحات و ضد انقلابيون فراري براي اين كه ثابت كنند مامور نفوذي وزارت اطلاعات نيستند، همديگر را به نفوذي بودن متهم مي كنند.
گفتم: حالا «مدحي شماره 2» كداميك از آنهاست؟
گفت: چه مي دونم؟ به قول خودشان تا معرفي مدحي شماره 2 و بازگشت او به ايران، همه ضد انقلابيون فراري مشكوك به نظر مي رسند.
گفتم: خب! حتما بعد از پايان ماموريت مدحي شماره 2 و بازگشت او به ايران، دنبال مدحي شماره 3 مي گردند.
گفت: اردشير اميرارجمند، مشاور فراري موسوي كه به نفوذي بودن وزارت اطلاعات متهم شده طي مصاحبه اي ديگران را متهم كرده و گفته است؛ البته با توجه به ماجراي «مدحي» نبايد به هيچيك از اعضاي اپوزيسيون اطمينان صد درصد داشت.
گفتم: يارو مي گفت؛ احمق كسي است كه به همه چيز اطمينان كامل داشته باشد! از او پرسيدند مطمئني؟ و يارو جواب داد؛ صد درصد.

گفت : سربازجوی زنجیری دیونه

پرونده سازی میکنه با ادعای وارونه

بد نامی و منفور بودنش ورد زبونه

چون مدام میخ میشه،میگیره بهونه

کنون عجیب دست زده به خودزنی

به خود و وزارت اطلاعات زده تودهنی

گفتم : چرا این مدعی مختصص خالی بندی؟

خبره در ترفند پاسداری باحوزوی چشم بندی

چراخود زنی کرده است این مترسک؟

چگونه به خود تودهنی زده این دلقک؟

گفت : چون با لودگی و ابله گری و پفیوزی

رقبا با منتقدان را متهم کرده به نفوذی

نمی دادند اگر اینان هستند نفوذی اطلاعات؟

برای چه علیه شان پارس میکنه با تبلیغات؟

گفتم : چرا این نماینده و یژه ولی وقیح همکاره؟

چنین کودن بازی در آورده این هالوی بیچاره؟

گفت : چون تازگی گرفته ژست

تا از این گرفته شود یک تست

بهش گفتند مدیر دروغ نامه کیهان

احمق آنست بهمه چیز کنه اطمینان

ازش پرسیده بودند نظرت چیست؟

گفت100% قبول دارم اعتراضی نیست