گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 تیر 90

درخت (گفت و شنود)

گفت : آخر داستان سربازجوی ابله و هالو

شده مثل آن پسر بچه بالای درخت زردآلو

باغبان باغ دید ،با عصیب با وی کرد گفتگو

گفت الآن میرم نزد پدرت تا گویم بچه پررو

دارد از باغ من دزدی میکنه ،از تو برده آبرو

بچه باخنده گفت بابام هست بالای درخت هلو

گفت: بعد از لو رفتن ماجراي پول كلاني كه نوري زاده از عربستان سعودي دريافت كرده است، برخي از ضدانقلابيون ديگر بدجوري به او حمله كرده اند.
گفتم: مگه بقيه گروههاي ضدانقلاب فراري از آمريكا و اسرائيل و انگليس پول نمي گيرند كه به نوري زاده اعتراض كرده اند؟!
گفت: اتفاقاً نوري زاده هم خطاب به فريبا داودي مهاجر گفته است؛مواجب گرفتن از عربستان بدتر است يا كشف حجاب به خاطر دلارهاي آمريكا؟
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: وسط اين دعوا، پاي ابراهيم نبوي و محسن مخملباف هم به خاطر دريافت كمك مالي از سفارت اسرائيل به ميان كشيده شده است.
گفتم: باغباني متوجه شد كه پسربچه اي روي درخت زردآلو نشسته و مشغول خوردن است. با عصبانيت گفت؛ الان ميرم به پدرت شكايت مي كنم و راه افتاد كه برود. پسربچه گفت؛ كجا ميروي؟ بابام روي درخت گيلاس مشغوله!

گفت : سرباز جوی شکنجه گر معرکه گیر

دوباره این منفور شده است پاچه گیر

گفتم : برای چه دست زده به معرکه گیری؟

برگوی از چه کسی کرده است پاچه گیری؟

گفت : ژست گرفته همچون آقا زاده

پاچه گرفته است از نوری زاده

البته وی را پل کرده این مأمور

تا از فریبا داودی تواند کند عبور

تواند علیه نبوی و مخملباف زند زور

نشان دهدچگونه اینان هستند مزدور؟

گفتم : چرا سربازجوی دراز گوش؟

خود به خریت زده، کرده فراموش

مگراینان نبودندحامی رژیم و اصلاحات؟

چرا کنون علیه ی اینان کرده تبلیغات؟

مگر ولی وقیح خاتمی را نکرد تأیید؟

چراحامیانش جاسوس مزدور کرده این پلید؟

گفت : آخر داستان سربازجوی ابله و هالو

شده مثل آن پسر بچه بالای درخت زردآلو

باغبان باغ دید ،با عصیب با وی کرد گفتگو

گفت الآن میرم نزد پدرت تا گویم بچه پررو

دارد از باغ من دزدی میکنه ،از تو برده آبرو

بچه باخنده گفت بابام هست بالای درخت هلو