گزیده خبر های 6 مرداد 90

سابقه متهمان خمینی‌شهر چه بود؟

اکنون سرنخ دلیل طراحی پشت پرده تهاجم قمه بر دستان اراذل اوباش به 14 زن در باغ اطراف اصفهان فاش شده است ضمن اینکه در همان خمینی شهر بود که ناشی از فضای انفجاری خمینی شهر بدلیل 2 برادر فتحی بر دار کشیده شده بود که مادرشان هم در مراسم سوگواری شان دست به روشنگری جانانه زد . بنا براین کنترل فضای این شهر می بایست طرح چنین سناریوی تجاوز از سوی اراذل اوباش از سوی نیروی انتظامی تدارک دیده می شد.

آینده : یكی از بینندگان آینده در پیامی نوشت: لطفا اظهارات بنده را جهت روشن شدن اذهان عمومی احقاق حق مردم متدین و خونگرم خمینی شهر به صورت مناسب انعكاس دهید:من از آنجائی كه زادگاهم خمینی شهر است، تیپ شخصیتی و حتی برخی از متهمین این جنایت را میشناسم. تقریبا همه آنها از اراذل و اوباش هستند كه متاسفانه وارد هیات ها شده و از قمه زنان معروف و اغلب معتادند. بیشتر آنها در یكی از هیات های مسئله دار شهر نیز فعالند. هرساله در ایام محرم و عاشورا با نیروی انتظامی بر سر موضوع قمه زنی و انجام كارهای دون شان عزاداران در گیر میشوند (پ ا : برخی از متهمان تجاوز خود قبلا گفته اند که آنها افرادی مذهبی هستند). دو سال پیش آقای رادان خودشان شخصا وارد موضوع شدند اما هنوز كاملا آنها كنترل نشده اند.از طرفی برخی از مذهبیون شهر در سالهای اخیر از برگزاری مراسم عروسی و جشن و پارتی های بقول خودشان مسئله دار! در باغات و ویلاهای اطراف شهر گله مند بودند و حتی تندروهایشان تهدید كرده بودند كه به این گونه جشن ها و رفتارهای غیراسلامی پاسخ قاطع و "محرم گونه" می دهند و از رواج آنها در "شهری كه به حسینیه كشور ایران شهرت دارد" شدیدا جلوگیری می كنند.در برخی موارد درگیری های كوچكی هم قبلا رخ داده بود اما كسی اهمیت نمی‌داد.- نمونه اش ربودن و تجاوز به زن و شوهر جوانی كه شبی عازم مراسم عروسی در یكی از این باغات بودند و از قضا جهت پرسیدن آدرس با گروهی از اراذل و اوباش محلی برخورد می‌كنند و آنها هم جنایتی را رقم میزنند و متاسفانه كسی به وقوع آن اهمیت نمی دهد. تا حادثه اخیر كه با توجه به گستردگی رسانه ای و تعداد زیاد متهمین مورد توجه قرار گرفته است. حنی این حادثه باعث بوجود آمدن دشمنی و درگیری فیزیكی بین شهروندان خمینی شهر و با اهالی شهر اصفهان و شهرهای اطراف نیز شده است.هرچند ممكن است كسی نپسندد، اما من شخصا در اینجا دو نتیجه ابتدائی میتوانم بگیرم:1- با انجام این جنایت و دستگیری عاملان آن، و اعدام و مجازاتشان نیروی انتظامی از شر افراد مدكور خلاص شده و از التهابات ایام محرم در این شهر كه مسئله حیثیتی برای نظام شده بود، كاسته می شود.2- برخی ضرب شصت خودشان را به افرادی كه اقدام به برپائی جشن و پارتی در باغات اطراف شهر میكنند نشان داده و به احتمال قوی تا مدتی بساط این گونه مراسم برچیده خواهد شد.حال خوانندگان این سایت با دكر مقدمه فوق می‌توانند بهتر و روشنتر اخبار جنایت خمینی شهر را تحلیل و پیگیری كنند

بی خبری و نگرانی از وضعیت جسمی مهدی خزعلی/هشتمین روز اعتصاب غذا

روزی خمینی شیاد گفته بود که من هرگز عقد اخوت نبسته ام . اکنون مشخص است که جانشین و پیروان این شیاد نمی توانند که هر صدای منتقد و روشنگر هر که می خواهد باشند را تحمل کنند. به خصوص اینکه سابقه ی خانه نشین کردن منتظری تا دم فوت و سربه نیست کردن احمد خمینی را دارند.

تحول سبز: پس از گذشت هشت روز از بازداشت مجدد مهدی خزعلی و عدم تماس وی با منزل و با توجه به اعلام اعتصاب غذای او در جلسه دادگاه، نگرانی ها از وضعیت جسمی ایشان بیشتر شده است.به گزارش تحول سبز، مهدی خزعلی، نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس منتقد دولت و فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی که در ۲۷ تیرماه مجددا توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود در پاسخ به ضرب و شتم خود توسط مامورین امنیتی هنگام بازداشتش خطاب به قاضی دادگاه خود اظهار داشته بود که: تو نوچه وزارت اطلاعات هستی. با آنکه گردنم ورم کرده و شکسته، تقاضای درمان نمیکنم و از امروز اعتصاب غذا میکنم و جنازه ام را بر دوشتان میگذارم.حال پس از گذشت نزدیک به هشت روز از بازداشت غیر قانونی ایشان و عدم تماس وی با منزل نگرانی ها نسبت به وضعیت جسمی ایشان بیشتر شده و طبق اخبار رسیده ایشان نیز همچنان در اعتصاب غذا به سر می برند.گفتنی ست، دکتر مهدی خزعلی هفته گذشته و در پی تماس تلفنی بازجوی خود به محلی که از سوی بازجویش مشخص شده بود مراجعه نموده بود تا وسایلی را که در دستگیری قبلی وی از ایشان توقیف شده بود باز پس گیرد . اما پس از مراجعه ایشان به محل مقرر مورد هجوم مامورین امنیتی قرار گرفته، و پس از ضرب و شتم بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود.بر اساس آخرین اخبار وی هم اکنون در سلول انفرادی نگهداری وی شود و همچنان در اعتصاب غذا به سر می برد.

کاهش سن استفاده از سلاح سرد

چرا کاهش شرایط سنی برای تن فروشی و مصرف مواد مخدر و ترک مدرسه و تبدیل به کودکان کار خیابانی شدن یا ازدواج کردن و به خصوص بسیج شدن وجود ندارد؟!

مهر : فرمانده نیروی انتظامی بر لزوم ممنوعیت فوری حمل هرگونه سلاح سرد در کشور تاکید کرد. سردار سرتیپ اسماعیل احمدی‌مقدم اظهار داشت: طرح ممنوعیت حمل سلاح سرد در مجلس هفتم مطرح شد که به نتیجه نرسید اما امید می‌رود نمایندگان مجلس هشتم بیش از این تعلل نکرده و این طرح را به تصویب برسانند.وی ادامه داد: افزایش خشونت با سلاح سرد در نتیجه گسترش و ترویج استفاده از این سلاح‌ها در فیلم‌های خارجی و حتی کم‌توجهی به برخی موارد توسط صداوسیما و فیلم‌های توزیعی در بازار و نیز بازی‌های رایانه‌ای بوده است.سردار سرتیپ احمدی‌مقدم با اظهار تاسف از پایین آمدن سن استفاده از سلاح‌هایی مانند قداره، شمشیر، پنجه‌بوکس، چاقو و چاقوی ضامن‌دار گفت: در گذشته اراذل و اوباش از این آلات استفاده می‌کردند اما اکنون جوان 17 ساله که هیچ‌سابقه‌ای ندارد در نخستین استفاده از این ابزار مرتکب قتل می‌شود که اگر حرفه‌ای می‌‌بود مرتکب قتل نمی‌شد.وی تاکید کرد: اغلب این حوادث در حالی رخ می‌دهد که استفاده‌کنندگان از سلاح‌های سرد مشروب مصرف کرده یا مواد مخدر استعمال کرده‌‌اند.وی همچنین در پاسخ به منتقدانی که می‌گویند با تصویب طرح ممنوعیت حمل سلاح سرد باید خریدار کارد آشپزخانه از کلانتری مجوز دریافت کند، اظهار داشت: مصادیق سلاح‌های غیرمتعارف مشخص است.فرمانده ناجا با اشاره به حضورش در مجلس تصریح کرد: مقرر شد برای پیگیری تصویب سریع این طرح نمایندگانی از نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر در کمیسیون قضایی مجلس حضور یافته تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

انهدام باند اغفال دختران

بالاخره با ترفند و بهانه های تبلیغاتی 33 ساله چه امکانی وجود دارد که مورد یورش و اتهام ارگان های سرکوبگر رژیم ضد بشری دین فروش و وعوامفریب واقع نشده باشد؟.

رئیس پلیس تهران از برخورد با 70 آتلیه غیرمجاز و انهدام باندهای اغفال دختران خبر داد مهر: سردار حسین ساجدی نیا اظهار داشت: ماموران پلیس اماکن صبح روز چهارشنبه در یک عملیات ویژه با آتلیه ها و آرایشگاه های متخلف برخورد کردند. در طرح امروز که در راستای طرح امنیت اجتماعی اجرا شد ماموران با 62 آرایشگاه مردانه و 70 اتلیه غیرمجاز برخورد کردند.وی ادامه داد: همچنین از این مراکز تعداد زیادی کاتولوگ های غیر مجاز،عکسهای مستهجن و لوازم آرایش زنانه کشف و ضبط شد.رئیس پلیس تهران از انهدام باند اغفال دختران نمونه خبر داد و افزود: تعدای از آتلیه ها با تشکیل باندی اقدام به تهیه عکس مستهجن از دختران کرده و سپس این عکسها را به عنوان دختر نمونه به خارج از کشور ارسال و از آنها اخاذی و سوء استفاده می کردند.جمع آوری وسایل آرایش زنانه از آرایشگاه مردانه.سردار ساجدی نیا همچنین از برخورد با آرایشگاههای مردانه ارائه دهنده مدلهای غربی تصریح کرد: این مراکز مدلهای غربی را ترویج داده و از آرایشگر مرد برای زنان استفاده می کردند. همچنین از این مراکز پوسترهای هنرپیشه های خارجی با لباس مبتذل کشف شد. این درحالی است که مقادیر زیادی لوازم آرایش زنانه از آرایشگاه مردانه کشف شد

عراق در كربلا پالايشگاه نفت احداث مي كند

به نظر می رسد که با پیشنهاد پست وزارت نفت برای پاسداران اکنون در ادامه ی باتلاق و حیات خلوت و اشغال کردن عراق و تسلط بر منابع نفتی این کشور از سوی پاسداران تلاش برای طرح احداث پالایشگاه نفت در کربلا کرده است.

وزارت نفت عراق با گروه سايبم ايتاليا براي ساخت يك پالايشگاه نفت در كربلا و درفاصله 100 كيلومتري جنوب بغداد قرارداد امضا كرد ايرنا: پايگاه خبري الجزيره چهارشنبه شب در اين خصوص نوشت : قرار است كار ساخت اين پالايشگاه تا دو سال آينده به پايان برسد و هزينه ساخت اين پالايشگاه نيز 6.5 ميليارد دلار برآورد شده است . قرار است اين پالايشگاه روزانه 200 هزار بشكه بنزين و نفت گاز براي مصرف داخلي عراق توليد كند . عراق در حال حاضر به دليل كمبود توليد داخلي ، روزانه پنج تا هفت هزار تن بنزين و نفت گاز وارد مي كند . الجزيره در ادامه نوشت : عراق براي تحقق خودكفايي در توليد مشتقات نفتي قصد دارد سه پالايشگاه نفتي ديگر در ' ميسان ' ، ' كركوك ' و ' ناصريه ' با ظرفيت توليد مجموع 590 هزار بشكه در روز بسازد . احمد شماع معاون وزير نفت عراق اعلام كرد كه اين وزارتخانه به زودي قراردادهايي با شركت هاي تركيه اي ، چكي و عراقي براي ساخت پالايشگاه ميسان امضا مي كند . عراق در حال حاضر سه پالايشگاه بزرگ نفت در بغداد ، بصره و بيجي و چند پالايشگاه كوچك ديگر در نقاط مختلف خود دارد واين پالايشگاه ها در مجموع ظرفيت توليد 750 هزار بشكه در روز را دارند اما حملات خرابكارانه در اين كشور باعث كاهش توليد آن تا روزانه 550 هزار بشكه شده است . شايان ذكر است كه قانون جديد سرمايه گذاري عراق به شركت هاي خارجي اجازه سرمايه گذاري در بخش صنعت عراق را داده است و اين قانون ، شركت هاي خارجي را تا 10 سال از پرداخت ماليات و عوارض گمركي معاف كرده است

سفيرعراق: اجازه فعاليت به منافقين و پژاك نمي‌دهيم

http://www.jomhourieslami.com/1390/13900506/13900506_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0020.html

این خبر هم مکمل خبر قبلی می باشد . یعنی اینکه بیانگر این واقعیت است که طرح گسترده و همه جانبه ی اشغال و مستعمره کردن عراق از سوی آخوند های پلید و پاسداران رذل و تجاوز گر برنامه ریزی شده است . برای همین با تهدید وتبلیغ و ترور و تهاجم تلاش می شود تا هرگونه صداهای معترض و مخالف شان در عراق و مجبور به اخراج از این کشور می باشند . همچنین اثبات عریان زدن زیرآب خمینی شیاد و پیروان جنگ افروزش می باشد که در بوق و کرنا می کردند که صدام حسین متجاوز است . در صورتیکه تبلیغات وارونه بود. برای همین خمینی شیاد و پاسداران و حامیان شان پیشنهاد صلح صدام حسین در سال 61 را رد کردند .

سفير عراق در تهران گفت: "عراق مصمم است و تصميم قطعي دارد منافقين در عراق نمانند. با خارج شدن نيروهاي آمريكايي شرايط براي ماندن آن‌ها در عراق بسيار سخت خواهد شد." وي تاكيد كرد: "عراق به هيچ گروه تررويستي اجازه اقدام عليه كشورهاي همسايه و هم‌جوارش را نمي‌دهد." الشيخ درباره خروج نيروهاي آمريكايي از عراق با بيان اين‌كه تصميم‌گيري در اين‌باره در چند مرحله اتخاذ مي‌شود تصريح كرد كه عموم مردم مايل به باقي ماندن نيروهاي خارجي در عراق نيستند. سفير عراق در تهران با تاكيد بر مطلوب بودن وضعيت امنيت در عراق گفت: قبلا شايد بعضي‌ها اوضاع امنيتي را براي حضور نيافتن در عراق بهانه مي‌كردند، اما الان وضعيت امنيت در عراق مناسب است و شركت‌هاي ايراني مي‌توانند رقيب خوبي براي ديگر شركت‌هاي خارجي در عراقي باشند. اين ديپلمات عراقي گفت: يكي از تسهيلاتي كه عراق مي‌تواند در اختيار بازرگانان ايراني قرار دهد صدور رواديد سه ماهه با حق ورود چندباره به عراق است كه اين مساله از سوي نخست‌وزير عراق مورد تاييد قرار گرفته است. الشيخ درباره حذف ويزا ميان ايران و عراق گفت: اين كه از طرف عراق لغو رواديد براي زائران ايراني داشته باشيم زود است. به هر حال آمريكايي‌ها هنوز در عراق حضور دارند. هم‌چنين زيرساخت‌هاي اساسي براي استقبال از زائران تكميل نشده و هنوز آمادگي لازم وجود ندارد. اگر صدور رواديد از سوي عراق لغو شود روزانه 20 هزار زائر و حتي بيش‌تر در عراق خواهيم داشت و با زيرساخت‌هاي فعلي قادر به پاسخگويي نخواهيم بود. الشيخ در پاسخ به اين كه در صورت خروج آمريكايي‌ها از عراق و خارج نشدن گروهك تروريستي منافقين چه اتفاقي روي مي‌دهد؟ اظهار كرد: در زمان خودش نسبت به چنين شرايطي تصميم مي‌گيريم، در عين حال به آن‌ها گفته‌ايم نمي‌توانيم از منافقين در برابر اراده ملت دفاع كنيم و به همين خاطر پيشنهاد تشكيل كميسيون سه جانبه را داديم و احتمال دارد در آينده نزديك اين كميسيون تشكيل شود چون مورد موافقت هر سه طرف است. وي درباره برخي اخبار مبني بر واگذاري بخش قابل توجهي از زمين‌ها در كردستان عراق به گروهك تروريستي پژاك تصريح كرد: بر اساس قانون اساسي عراق به هيچ گروه تررويستي مانند منافقين، پژاك و...، اجازه فعاليت و اقدامي عليه كشورهاي همسايه و هم‌جوار داده نمي‌شود. وي ادامه داد: بسياري از مسايل و اختلافات از راه‌هاي ديپلماتيك قابل حل است. مسعود بارزاني هم بر اين مساله تاكيد داشت كه موضوعات بين دو كشور از طريق گفت‌وگو حل شود و بعيد مي‌دانم منظور او مبتني بر دادن پايگاه و زمين به گروه‌هاي تروريستي باشد..

دستگيري دو دختر نوجوان كيف‌قاپ

آخر این چگونه رژیم جنایتکار ضد بشری و قرون وسطایی و غیر متعاری می باشد که 33 سال است خبر از تولید روزانه ی جاسوس و منافق و محارب و مرتد وکافر و خرابکار و خلافکار و بی حجاب و اراذل اوباش و معتاد وتن فروش و کودکان خیابانی و کارتن خوابان و آلونک نشینان حاشیه شهری.... تجاوز گر و دزد و تازگی هم دختران نو جوان کیف قاپ گزارش می دهد؟د

دو دختر نوجوان كه اقدام به 300 فقره كيف‌قاپي و «كش‌روزني» در اصفهان كرده بودند، توسط پليس دستگير شدند. ایسنا: مصطفي صادقيان، سرپرست مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان درباره جزييات اين پرونده اظهاركرد: در پي شكايت برخي شهروندان اصفهاني مبني بر وقوع كيف‌قاپي در ايستگاه‌ها و اتوبوس‌هاي شهري رسيدگي به اين موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت. وي با بيان اينكه ماموران نامحسوس پليس با حضور در محل‌هاي اعلام شده دو دختررا در زمان كيف‌قاپي دستگير كردند، افزود: از متهمان دستگيرشده به نام‌هاي «سولماز ـ پ» 14 ساله و «مريم ـ الف» 19 ساله دو دستگاه گوشي تلفن همراه و مقاديري وجه نقد كشف شد اين در حالي بود كه متهمان در بازجويي پليس به 300 فقره سرقت «كش‌روزني» و كيف‌قاپي در اتوبوس‌ها، ايستگاه و معابر سطح شهر اعتراف كردند. صادقيان ادامه داد: «مريم» يكي از متهمان دستگيرشده در اعترفاتش عنوان كرد كه مدتي است به دليل اعتياد پدر و مادرش از خانه فراري شده و به خانه يكي ازاقوامش در اصفهان پناه آورده است و پس از آشنايي با «سولماز» اقدام به كيف‌قاپي كرده است. وي با بيان اينكه هر دو متهم به منظور سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند، افزود: مالباختگاني كه مورد سرقت به اين شيوه در سطح شهر قرار گرفته‌اند به منظور شناسايي سارقان و كمك به تكميل پرونده به پليس اصفهان مراجعه كنند.

ولي‌فقيه نماد مديريت معنوي در جهان است

گفته می شود مشک آنست که خود گوید نه عطار بوید وگوید. عجیب حامیان حوزوی ولی وقیح نا مشروع و منفور خود فروشان خود به خریت زدگانی اند که همگان را همچون ابلهان تصویر درون آینه خودشان می پندارند زیرا که آشکارا با نا دیده انگاشتن و فراموش کردن پژواک مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و به خصوص خبر های ناامنی که این روز ها در مطبوعات وابسته به رژیم ضد بشری قرون سطایی بازتاب داده می شود . این یکی آخوند پالان ساییده دیگه در بذله و وارونه گویی رکود شکنی جدید با رقبای خالی بند وهذیان گوی کرده است؟

قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خيريه كشور گفت: امروز مديريت ديني تنها به ايران اسلامي اختصاص ندارد، بلكه همه دنيا به اين رسيده‌است و نماد مديريت معنوي ولي فقيه است. فارس: تقي رضايار در نخستين روز دوره آموزشي حضرت مهدي(عج) ويژه مديران سازمان اوقاف و امور خيريه كشور در مشهد اظهار داشت: مديريت به معناي كار توسط ديگران است، بدين معنا كه مديري به واسطه كارمندان خود مي‌تواند كار را انجام دهد. وي ادامه داد: مهم‌ترين بخش در سازمان‌ها هدايت و رهبري نيروي انساني آن سازمان است و بنابراين نيروي انساني در تحقق اهداف سازمان نقش دارد و هدايت و رهبري بخش عمده‌اش متوجه هدايت و عوامل انساني روابط نيروهاي سازمان‌ها است. رضايار خاطرنشان كرد: امروز يكي از پيشرفته‌ترين سبك‌هاي مديريت در دنيا، مديريت معنوي است و در حال حاضر صدها شركت دنيا بر روي اين مديريت كار وسرمايه‌گذاري مي‌كنند. وي اظهار داشت: امروز مديريت ديني تنها به ايران اسلامي اختصاص ندارد، بلكه همه دنيا به ان رسيده است و نماد مديريت معنوي ولي فقيه است و قله‌هاي پايين دستي ايشان نيز نمادهاي سطوح پايين تر مديريت معنوي هستند. وي هدايت و رهبري مدير با رهبر متفاوت و نفوذ رهبر را نفوذ معنوي برشمرد و ابراز داشت: بايد در نظر گرفته كه ايا نفوذ يك مدير روحاني در يك سازمان بيشتر است يا مدير غير روحاني؛ از آن چيزي كه در كشور خودمان تجربه كرديم در مي‌يابيم كه آن مدير و رهبري كه از جهت شخصيتي داراي قدرت نفوذ است، خيلي مهم تر و فراتر از ساير مديران است. قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خيريه كشور افزود: اگر مديران مي‌خواهند در مسأله هدايت، مسائل انساني را رعايت كنند با دو گروه مواجه مي‌شوند، نخست اين اينكه روحيات و عقايدشان همگام و همسو با مدير است و ديگر، افرادي كه مخالف نظر و عقايد آن مدير است. وي با بيان اينكه در بخش هدايت و رهبري مدير نخستين وظيفه‌اش اين است كه در عوامل انساني انگيزه ايجاد كند، تصريح كرد: مدير از نظر مادي و معنوي به معيشت كاركنان خود بپردازد. رضايار يادآور شد: ما در انقلاب و جنگ آزموده ايم كه اگر انگيزه‌هاي معنوي را تقويت كنيم حتي اگر از نظر مادي خيلي سرمايه‌گذاري نكنيم باز هم مي‌توانيم كارها رو پيش ببريم و اين براي زماني است كه رزمندگان و عوامل اجرايي ارتباط قوي با خدا برقرار مي‌كردند و همچنين مديريت معنوي امام خميني(ره) در بخشي از ابعاد جنگ و نظام ايجاد انگيزه كردند؛ بنابراين مديران بايد از نظر مادي و معنوي براي كاركنان خدمات تعريف نمايند زيرا نخستين گام هدايت و رهبري ايجاد انگيزه است

فروش سبزی با نرخ پنج سال گذشته

با این حساب ثابت شده است که در 5 سال گذشته تورم صفر بوده است . از سوی دیگر لابد این همان سبزی فروش محله ی نارمک است که 5 سال سال پیش معلوم شد که مشاور اقتصادی و اجتماعی پاسدار گماشته احمدی نژادر ئیس جمهور می باشد.

در حال حاضر میزان کاشت سبزی در زمین‌های کشاوری اطراف تهران بسیار مناسب بوده و با نازلترین قیمت روانه بازار می‌شود، به گونه‌ای که این روزها سبزی با قیمت پنج سال پیش به فروش می رسد. ايلنا: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به افزایش مصرف سبزی در ایام ماه رمضان‌، گفت: در حال حاضر سبزی به وفور در حاشیه تهران کاشت شده و با ارزانترین قیمت و زیرقیمت واقعی به هر میزان تقاضا ارایه خواهد شد. حسین مهاجران اعلام کرد: در حال حاضر میزان کاشت سبزی در زمین‌های کشاوری اطراف تهران بسیار مناسب بوده و با نازلترین قیمت روانه بازار می‌شود، به گونه‌ای که این روزها سبزی با قیمت پنج سال پیش به فروش می رسد. رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار، نرخ اکثر سبزیجات را حدود کیلویی 500 تومان دانست و افزود: گاهی اوقات مردم مبادرت به خرید ریحان گلخانه‌ای اصفهان و یا جعفری گلخانه‌ای همدان می‌کنند که در این صورت قیمت سبزی اندکی افزایش خواهد داشت. وی، هندوانه را یکی دیگر از اقلام پرمصرف در ماه رمضان خواند و ادامه داد: خوشبختانه امسال هندوانه نیز به میزان لازم کاشت شده و با بهترین قیمت در اختیار روزه داران قرار خواهد گرفت. مهاجران، قیمت هندوانه در میادین میوه و تره‌بار را کیلویی 150 تا 230 تومان دانست و گفت: حداکثر قیمت هندوانه در مغازه‌ها نیز حدود 350 تومان است. مهاجران در ادامه میزان میوه‌های وارداتی را ناچیز دانست و گفت: از آنجایی که در تابستان با فراوانی میوه مواجه هستیم‌، میوه‌های وارداتی متقاضی چندانی ندارد. وی اظهار داشت: میوه‌های داخلی از جمله هلو، گلابی، آلو، شبرنگ و ... هم ارزان‌تر و هم با کیفیت بهتری به فروش می‌رسد. به گفته وی، واردات میوه برای زمانی انجام می‌شود که بازار خالی از تولیدات داخلی باشد و یا فصل میوه‌های مذکور تمام شده باشد

ورود گسترده سرمايه‌گذاران ايراني به بازار مسكن گرجستان

عجیب است که هرروز نهضت کارتن خوابان و آلونک نشینان حاشیه شهرها در سراسر ایران گسترش می یابد . همچنین در راستای فرار سرمایه هااز کشور و پیگیری سیاست پولشویی و انتقال ثروت باد آورده ی کلان دزدان شرکای آخوند و پاسداران حاکم به برون مرز اکنون این انگلان وواسطه های دولتی و بساز وبفروشان در بخش مسکن گرجستان سرمایه گذاری کرده اند.

رئيس آژانس مسكن گرجستان از تمايل زياد اتباع ايراني براي سرمايه‌گذاري در بخش مسكن اين كشور خبر داد و گفت: اين يك تحول جديد در بازار مسكن گرجستان محسوب مي‌شود. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ترند نيوز، ايليا ايناشويلي تصريح كرد: سرمايه گذاران خارجي طي ماههاي اخير تمايل زيادي براي سرمايه‌گذاري در بازار مسكن و مستغلات گرجستان نشان داده‌اند. به گفته وي سرمايه گذاران اوكرايني،ايراني و رژيم صهيونيستي بيشترين تمايل را براي سرمايه‌گذاري در بخش مسكن گرجستان نشان داده‌اند. وي افزود: تمايل زياد اتباع ايراني براي سرمايه‌گذاري در بازار مسكن تفليس يك تحول جديد و نوآوري بزرگ در بازار مسكن گرجستان به شمار مي‌رود. البته نمي‌توان گفت تعداد سرمايه‌گذاران ايراني كه تمايل به سرمايه‌گذاري در بازار مسكن گرجستان را دارند بيشتر از سرمايه گذاران ساير كشورها است.

سفر آيت‌الله هاشمي رفسنجاني به مشهد

سفررفسنجانی به مشهد که زادگاه ولی وقیح نا مشروع و منفور می باشد و مهمان سلطان خراسان آخوند واعظ طبسی شدن نوعی توپ وارد زمین ولی وقیح منفور پرتاب کردن و پاسخ دادن به مخالفانش همچون غلامحسین الهام و سایر حامیان ولی وقیح نا مشروع و منفور است. شاید هم همچون گذشته سهم بردن ناشی از غبار شویی پول های واریزی به حرم امام رضا می باشد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني سه‌شنبه شب وارد مشهد مقدس شد و مورد استقبال آيت‌الله واعظ طبسي نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي قرار گرفت. به گزارش خبرگزاري مهر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد، هدف سفرش را زيارت امام هشتم(ع) و انجام برخي ملاقات‌ها، بررسي فضاي عمومي و ديدار با توليت آستان قدس اعلام كرد. وي پس از ورود به مشهد مرقد ثامن الحجج(ع) را زيارت كرد. آيت‌الله هاشمي رفسنجاني پنج روز در مشهد مهمان آستان قدس رضوي است.