گزیده خبر های 29 تیر 90 قسمت - 3
جيغ بنفش حاميان فتنه از عمليات سپاه (خبر ويژه)

پارس کردن سر باز جو پاسداران شکنجه گر و پرونده ساز علیه ی مخالفان و منتقدان پاسداران متجاوز به خاک کردستان عراق و مرتکب جنایت شدن که و برای قاتلان و آدم کشان متجاوزان پاسداران همکارش هورا کشیده است .
عمليات موفقيت آميز و غافلگيركننده سپاه پاسداران در سركوب تروريست هاي پژاك با خشم و عصبانيت بخش هايي از حاميان فتنه آمريكايي -اسرائيلي 88 مواجه شد.در حالي كه سپاه طي دو روز عمليات هوشمند موفق شد، منطقه شمال غرب كشور را تقريبا به طور كامل از وجود تروريست ها پاكسازي كند، سايت هاي حامي فتنه سبز از صبح ديروز ريختن اشك تمساح براي اشرار به هلاكت رسيده را آغاز كردند.خبرگزاري هرانا كه مستقيما توسط عوامل منافقين اداره مي شود و در دو سال گذشته نقشي جدي در حمايت از امثال موسوي، خاتمي و كروبي داشته ديروز در خبري از «حاكم شدن جو امنيتي» در غرب ايران خبر داد.هرانا كه داراي ارتباطاتي تعريف شده و هماهنگ با گروهك هايي چون جندالشيطان و پژاك است مدعي شد نيروهاي سپاه با استقرار در روستاها مانع از تردد اهالي مي شوند.اين در حالي است كه اطلاعات موثق نشان مي دهد عمليات سپاه اساسا در بخش هاي غيرروستايي منطقه شمال غرب انجام شده است. گفتني است سايت هرانا توسط عواملي اداره مي شود كه در پروژه امنيتي موسوم به گرداب ضربات مهلكي از سپاه دريافت كردند.در همين حال راديو فردا ارگان سازمان سيا هم كه دائماً در حال انتشار گزارش هايي در حمايت از فتنه گران است در گزارشي تروريست هاي پژاك را «مخالفان نظام ايران» خواند كه با توپخانه مورد هجوم قرار گرفته اند.حمايت جريان فتنه از تروريست ها البته مسبوق به سابقه است بويژه كه ميرحسين موسوي تاكنون چندين بار با صدور اطلاعيه هايي برخورد نظام را با تروريست هايي كه دست به كشتار زنان و كودكان بي گناه زده بودند، محكوم كرده است!

عباس زاده مشكيني: انحلال مجاهدين و مشاركت از طريق روزنامه هاي كثيرالانتشار اعلام شده است

آیاباا ین حسب می بایست با ترسیم خط و خطوط کشیدن برای حضور در نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره نهم که با اتهام وتهدید و پرخاشگری کودتا گران مواجه شده است . باز هم می بایست در این نمایش خیمه شب بازی نا مشروع حضور یافت و تنور داغ کردن این نمایش خیمه شب بازی شد؟

دبير كميسيون ماده 10 احزاب با اشاره به بحث فعاليت دو حزب منحله «مشاركت» و «مجاهدين انقلاب» گفت كه اين دو حزب رسما توسط دادگاه منحل شده اند و اين موضوع از طريق رسانه ها به اطلاع مردم و نهادها رسيده است.محمود عباس زاده مشگيني دبير كميسيون ماده 10 احزاب درباره «ادامه فعاليت احزاب منحله مشاركت و مجاهدين انقلاب از نظر قانون»، به خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت كه اين دو حزب، رسما توسط دادگاه منحل شده اند.به گزارش فارس، روز سه شنبه يكي از نشريات اصلاح طلب در بخشي از گفت وگويش با سخنگوي شوراي نگهبان كه تصريح كرد «در قانون، تنها گروه و جناح هاي ممنوع، گروه هاي ضد انقلاب يا احزاب منحله هستند»، سوالي درخصوص قرار داشتن يا نداشتن حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب در فهرست اين گروه ها پرسيده كه عباسعلي كدخدايي در پاسخ به آن گفته است: «نمي دانم؛ اگر قانون اينها را منحل اعلام كرده، منحله هستند وگرنه نيستند».كدخدايي در پاسخ به سوال ديگر نشريه مذكور، مبني بر اينكه به شوراي نگهبان اعلام شده كه اين دو حزب اصلاح طلب منحل شده اند؟ اظهار داشته است: «رسما چيزي به ما اعلام نشده است».اما عباس زاده مشگيني مي گويد كه «انحلال دو حزب فوق الذكر، رسما طبق قانون در روزنامه هاي كثيرالانتشار براي اطلاع عموم و نهادها آگهي شده است»

ساجدي نيا خبر داد.آغاز طرح برخورد با موادفروشان خرد تهران

تصور نمی رود که این عملیات و اینگونه ادعا کردن که تاریخچه ای معادل عمر ننگین رژیم ضد بشری قرون و سطایی دارد و هدف پاک کردن صورت مسأله و آدرس غلط دادن است تا که به حساب مخاطبان متوجه نشوند هدف پیش بردن سیاست رعب وو حشت و منحرف کردن اذهان عمومی از اسکله های غیر مجاز پاسداران در بنادر جنوب ودر گیر بودن ما فیای مواد مخدر است. به خصوص اینکه فضا انفجاری است و جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر بالا گرفته است که برای کنترل فضای انفجاری نیاز به ترفند های جدید سرکوب و خفقان می باشد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام اجراي طرح برخورد با موادفروشان خرد در سطح پايتخت گفت: 550موادفروش خرد در سحرگاه روز سه شنبه دستگير شدند.سردار ساجدي نيا درباره اجراي طرح جمع آوري موادفروشان خرد، گفت: با توجه به درخواست هاي مردمي مبني بر برخورد با موادفروشان خرد در سطح پايتخت و در ادامه اجراي طرح هاي امنيت محله محور، سحرگاه روز سه شنبه برخورد با موادفروشان خرد در دستور كار ماموران پليس قرار گرفته بود.وي افزود: در راستاي اجراي اين طرح 550 مواد فروش خردي كه پيش از اين توسط ماموران پليس شناسايي شده بودند، در سراسر پايتخت دستگير شدند.فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه از موادفروشان خرد موادمخدر، سلاح سرد و مشروبات الكلي كشف و ضبط شد گفت: ماموران با ورود به محل اين افراد، تعداد زيادي وسايل سرقتي خودرو نيز كشف و ضبط كنند.ساجدي نيا افزود: ماموران همچنين سحرگاه روز سه شنبه پس از ورود به مخفي گاه يكي از موادفروشان تعداد زيادي ادوات و لوازم جعل اسكناس كشف و ضبط كردند.فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه با اعلام كاهش 30 درصدي سرقت لوازم خودرو در يك ماهه گذشته به ايسنا گفت: بسياري از معتادان براي تهيه موادمخدر در ازاي پرداخت وجه نقد لوازم سرقتي را به موادفروشان تحويل مي دادند كه سحرگاه روز سه شنبه تعداد بسيار زيادي لوازم سرقتي داخل خودرو از مخفي گاه موادفروشان كشف شد.ساجدي نيا افزود: سحرگاه روز سه شنبه ماموران پليس در محله امامزاده قاسم با استناد به قانون بكارگيري سلاح، يكي از موادفروشان خردي كه سعي داشت با سلاح سرد قدرت نمايي كند و متواري شود را از ناحيه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند

فرمانده نيروي انتظامي كرج: قتل روح الله داداشي برنامه اي از پيش طراحي شده نبود

برای پرونده سفید کردن همچون داستان فاجعه باغ خصوصی اطراف اصفهان که از میان 16 متهم فقط 9 متهم باز داشت شدند . اکنون نیز ادعای غیر برنامه ریزی قتل روح الله داداشی گفته شده است. در صورتی شاهد همراه مقتول درست نظر مخالف این ادعا را دارد و گفته است که قاتلان دارای اهداف و انگیزه ی قبلی در گیری و قتل وی را داشتند.
فرمانده نيروي انتظامي شهرستان كرج گفت: حمله به روح الله داداشي و قتل وي برنامه اي از پيش طراحي شده نبوده است.ناصر اصلاني در گفت وگوي اختصاصي با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: در تحقيقات اوليه پليس از سه متهم به قتل روح الله داداشي مشخص شد كه اين اقدام برنامه اي از پيش طراحي شده نبوده و مرگ تاسف بار اين ورزشكار نتيجه يك درگيري است.وي با تكذيب شايعاتي مبني بر اينكه قاتلان ورزشكار كرجي با اهداف خاص و طبق برنامه اي مشخص در نيمه هاي شب به وي حمله ور شده اند، گفت: اين پرونده در مراحل نخست بررسي و تحقيق قرار دارد و هنوز ابعاد كاملي از آن ترسيم نشده است.فرمانده پليس كرج تاكيد كرد: به همين دليل براي اطلاع از دلايلي كه منجر به درگيري قاتلان با روح الله داداشي شده است، بايد منتظر پايان تحقيقات اطلاعاتي و پليسي شد.اصلاني در پاسخ به سؤال ديگر خبرنگار فارس مبني بر اينكه آيا ضاربان روح الله داداشي در حين درگيري وي را شناخته بودند؟ گفت: اين موضوع نيز از جمله محورهاي بررسي هاي پليس قرار دارد، اما به شخصه تصور نمي كنم كه متهمان مرحوم داداشي را شناخته و با علم به اينكه وي قهرمان ملي و جهاني است، او را مورد حمله قرار داده باشند.اصلاني در پايان تاكيد كرد: به طور قطع همانگونه كه دستگيري ضاربان و متهمان اين پرونده در كمترين زمان ممكن از سوي ماموران پليس محقق شد، با تكميل نهايي پرونده اطلاعات كامل تري در اين زمينه به مردم ارائه خواهد شد

مرگ خاموش 3 نفر از اعضاي يك خانواده در اردبيل

چقدر فاجعه انگیز است که در دومین کشور دارای منبع گاز جهان نه گاز در خدمت مردم ایران نیست ، بلکه تبدیل به مرگ خاموش شده است آنگونه که موازی سایر مرگ های علنی در زندان و جاده ها و... شده است.

سرويس شهرستان ها-بعد از گذشت سه روز از غيبت اعضاي سه نفره يك خانواده جسد آنها كه دچار گازگرفتگي شده بودند، در اردبيل پيدا شد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس اردبيل، جسد اين سه قرباني كه در منزل مسكوني خود از سه روز پيش دچار گاز گرفتگي شده بودند بعد از اطلاع رساني همسايگان كشف شد.براساس اعلام پزشكي قانوني اين افراد سه روز پيش جان خود را از دست داده اند و در اين مدت در منزل به دليل بي اطلاعي همسايگان به حال خود رها شده بودند.ماموران پليس و نيروهاي امدادي پس از گزارش همسايگان و بستگان اين خانواده كه متوجه غيبت چند روزه آنها شده بودند از ماجرا آگاه شده و در صحنه حاضر شدند.بر پايه اين گزارش با حضور مقام قضايي و پزشكي قانوني و بررسي به عمل آمده مشخص شد كه اعضاي سه نفره اين خانواده در اثر گازگرفتگي از سه روز پيش فوت كرده اند.اقدامات قانوني در اين زمينه در حال انجام است اما به نظر مي رسد علت اصلي اين حادثه تاسف بار استنشاق از گاز منواكسيدكربن و بي احتياطي صاحب منزل در نصب درست وسايل گازسوز بوده است

خبر حمله ايران، سركرده پژاك را به بيمارستان كشاند

گزارش از اوضاع یک رهبر برون مرز پژاک مر تبط با جنایت اخیر پاسداران که اکنون اعتراف آشکار به تجاوز به خاک کردستان عراق و مرتکب جنایت شدن پاسداران متجاوز شده است البته بدون آنکه گزارش شود میزان تلفات پاسداران فاشیست متجاوز چه تعداد بوده است؟

حاج احمدي سركرده فرقه تروريستي پژاك كه سابقه ناراحتي قلبي دارد با شنيدن خبر حمله ايران به مقرهاي فرقه‌اش و تصرف و نابودي آن سخت ناراحت شده و به بيمارستان منتقل شده است. به گزارش بولتن نيوز، حاج احمدي، پس از آگاهي از خبر تعداد كشته‌ها و زخمي‌ها حالش خيلي بدتر شده و به بيمارستان منتقل شده است.حاجي احمدي اكنون در بيمارستان كارديو كلينيك شهر كلن آلمان بستري است. حاجي احمدي هميشه عادت داشت خيلي زود اعلام موضع كند. اما از آن جا كه حال وي خوب نيست و تحت مراقبت قرار دارد امكان اعلام موضع را نداشته است. همراهان وي، علي‌رغم تلاش‌هاي زياد هنوز نتوانسته‌اند ظاهر وي را عادي جلوه داده و براي چند دقيقه جلوي دوربين بياورند تا درباره اين حمله اظهار نظر كند. روز گذشته در پي اقدام ضربتي و مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، مقر گروهك تروريستي پژاك در منطقه سردشت متلاشي شد و ده‌ها تن از اشرار و تروريست‌هاي اين گروهك به هلاكت رسيدند. در اين عمليات، رزمندگان قرارگاه حمزه سيدالشهدا(ع) با هدف پاكسازي مرزي شمال غرب كشور از لوث وجود عوامل ناامني و مزاحمت براي مردم، در يك درگيري شديد در منطقه مرزي آلواتان سردشت، ده‌ها تن از اشرار و تروريست‌هاي گروهك موسوم به پژاك را كشته يا زخمي و يا اسير كردند و مواضع آنان نيز منهدم و به تصرف درآمد. انهدام بزرگ‌ترين مقر نيروهاي ضدانقلاب و گروهك تروريستي پژاك در منطقه سردشت به دست نيروهاي سپاه پاسداران، بازتاب خبري گسترده‌اي در رسانه‌هاي خارجي داشت كه البته با شوك و بهت اين رسانه‌ها همراه بود. خبرگزاري شين هوا طي گزارشي با اشاره به درگيري نيروهاي نظامي كشورمان با گروهك پژاك نوشت: در اين درگيري عوامل گروهك تروريستي پژاك، مقادير زيادي از ادوات خود شامل دوشكا و تيربار را رها كرده و پا به فرار گذاشته‌اند.

كيهان و خوانندگان

http://www.kayhannews.ir/900429/2.htm#other203

یک دلیل روشن ساختگی بودن پیام ها در دروغ نامه و دخمه ی کیهان که از سوی سربازجو پداسدار حسین شریعتمداری و همکارانش روزانه ساخته و پرداخته می شود . این است که پس از بروز شکاف و اختلاف و جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنترش که علنی شد . یکباره سمت و سوی محتوای حمایتی پیام ها از دولت و پاسدار گماشته احمدی نژاد بطور وارونه و انتقادی شده است. ضمن اینکه پیام اولی طوریست که زیرآب سیستم بانکی و وکالت زده شده است. البته پیام های بعدی گیر دادن یا انتقاد نمودن به سایر نهاد و ارگان دولتی و صدا و سیمای سازمان پشم و شیشه داده شده است.

¤ پدر ثروتمندي داشتم كه چند سال پيش از دنيا رفت. ولي زن بابا به همراه برادران و خواهران ناتني ام قبل از انحصار وراثت تمام حساب هاي مالي پدرم را از بانك ها خالي كردند. بنده به مسئولين بانك ها معترض شدم اما آنها از اساس منكر چنين حساب هايي شدند، جالب اينكه هر وكيلي كه گرفته ام وسط راه استعفا مي دهد و خودش را كنار مي كشد. چه كسي مي تواند اين معما را براي من حل كند؟سيد علي اكبر هاديان.¤ چرا بهزيستي براي حضانت فرزندخواندگي مدرك ديپلم را ملاك قرار داده است. حالا كه خدا ما را از اين نعمت محروم نموده لااقل بهزيستي اين بند را حذف نمايد تا بخشي از مشكلات خانوادگي ما مرتفع شودچرا هيچ سازماني براي بيمه نازايي كساني كه حسرت بچه دار شدن را دارند متقبل هزينه نمي شودباتوجه به قيمت دو برابري شير و پرداخت يارانه به توليدكننده آيا افزايش قيمت منطقي است؟¤ براي ارتباط با رياست جمهوري چكار بايد كرد؟ به عنوان يك دانشجو تقاضاي تماس (ارتباط) با رياست جمهوري را دارماز 15/4/90 تا به حال پي گير قطع تلفن منزل هستيم، ولي تا به حال موفق به رفع مشكل نشده ايم. د رصورتي كه مخابرات اعلام نموده براي گرفتن تلفن ثابت منزل يكروزه اقدام مي كند چطور تلفن منزلي كه بدهي هم ندارد بيش از يك هفته پي گيري و تماس هنوز مشكل آن حل نشده است.از مسئولين مخابرات پاسداران- كوچه كوكب درخواست رسيدگي داريم.صفابخش.¤ به رئيس جمهور محترم بنويسيد كه بنده به عنوان دانشجو كه نمي خواهم در كلاس مختلط درس بخوانم و در معرض گناه قرار بگيرم بايد كي را ببينم؟ آيا به عنوان يك شهروند حق ندارم؟¤ از صدا و سيما انتظار مي رود باتوجه به شيطنت آمريكا و اسرائيل غاصب و غربي ها در سوريه اخبار و تحليل بيشتري از سوريه منعكس كندوقتي در ورزش كشور شاهد ولخرجي هاي ميلياردي باشيم بايد هم بعضي از كارخانه ها و كارگاه ها با كمبود درآمد روبه رو بشوند و تعدادي از كارگران خود را اخراج بكنندامسال سال جهاد اقتصادي است چرا مسئولين آن را با سال افزايش دادن قيمت ها اشتباه گرفته اند و توجهي به منافع مردم ندارند؟¤ ما اعضاي هيئت پيروان ولايت آمادگي خود را براي عمليات هاي استشهادي بر ضد منافع آل سعود و صهيونيست ها اعلام مي كنيم. باشد كه افتخار زمينه سازان ظهور امام زمان(عج) را پيدا بكنيم.¤ به آقاي خاتمي از سران فتنه و همفكران ايشان بفرماييد ما امثال آقاي مدحي نفوذي وزارت اطلاعات را بين شما و دوستانتان در خارج از كشور مي فرستيم تا اطلاع پيدا كنيم چه مي كنيد. ما مواظب هستيم پياده نظام دشمن در مجلس شوراي اسلامي نفوذ نكند.متأسفانه محصولات ايراني با نام ها و حتي با عبارات غربي و غيرايراني نامگذاري مي شود آيا نهادي مسئول مقابله با اين قبيل تهاجم فرهنگي دشمن نيست؟¤ آقاي مهندس چمران رئيس شوراي شهر تهران اعلام كردند كه اجازه نخواهيم داد افزايش كرايه ها بيش از 15% باشد حال كه خلاف نظر شوراي شهر از 40 تا 100% افزايش كرايه هاي بخش خصوصي را شاهديم آيا فلسفه وجودي شوراي شهر كه قادر به الزام شهرداري تحت امرش به اجراي مصوبه اش نيست زير سؤال نرفته است؟ و آيا اين كه بخش حمل و نقل را كلا خصوصي كنيم بر عقل و منطق استوار است؟ مگر شهردار تهران در بدو مسئوليتش قول حفظ 40درصد اتوبوس هاي بليطي را به مردم نداد؟ پس چرا پس از اندك زماني، اكثر اتوبوس هاي بليطي را جمع آوري نمود؟! صباغيان.¤ بنده به عنوان يكي از جانبازان و رزمنده دوران دفاع مقدس مدت زيادي است كه تقاضاي ملاقات با وزير علوم كرده ام ولي تاكنون اين فرصت برايم مهيا نشده است.حميد قنبري- تهران.¤ اخيرا سفير آمريكا در سوريه به طور خودسرانه و بدون هماهنگي با دولت بشار اسد اقدام به بازديد از مناطق آشوب زده اين كشور كرده است مناسب ترين برخورد با اين حركت آمريكاي خبيث اخراج اين سفير از سوريه مي باشد.كاشاني- تهران.¤ از ظواهر امر پيداست كه آقاي خاتمي به نمايندگي از سران فتنه قصد دارد يك بار ديگر وارد عرصه انتخابات شده و تحركاتي در به هم زدن جامعه انجام دهد كه اگر نتوانست امتيازاتي را در اين انتخابات به دست آورد و سناريوي جديدي مثل تقلب در انتخابات به همراه آشوب هاي خياباني رقم بزند.مجيد.¤ رئيس جمهور محترم قبل از هدفمند كردن يارانه ها به مردم اعلام نمودند كالاهايي كه دولت براي آنها يارانه پرداخت نمي كند افزايش قيمت نخواهند داشت به خصوص روي قيمت برنج و روغن، نان و قند و شكر و موادلبني تاكيد داشتند متأسفانه امروز شاهد هستيم حتي قيمت كبريت هم افزايش يافته است رياست محترم جمهور چه پاسخي براي افكار عمومي دارند.محمد بركچي.¤ وقتي در بسياري از قسمت هاي قوه قضائيه جديتي براي اجراي احكام الهي وجود نداشته باشد نتيجه اين مي شود كه اراذل و اوباش جرأت پيدا مي كنند در شهر تهران شاهرگ يك روحاني در حال نهي از منكر و دفاع از ناموس مردم را با چاقو مي زنند و او را راهي بيمارستان مي كنند. در شهر ديگر قوي ترين مرد ايران را به قتل مي رسانند. گويا براي مسئولين اين قوه هيچ اتفاق مهمي نيفتاده است.قدمي از قم.¤ قوه قضائيه و نيروي انتظامي در كشور چه كار مي كنند كه اراذل و اوباش براي چندمين مرتبه شاهرگ يك فرد ناهي از منكر و مدافع ناموس مردم را با چاقو مي زنند و بعد هم چندين بيمارستان او را در وضعيت وخيم نمي پذيرند.شهرابي. برج ميلاد با هزينه بيت المال بنا شد. اما اكنون طوري برنامه ريزي شده كه فقط افراد مرفه جامعه مي توانند از آن استفاده كنند و اكثريت ملت كه از قشر متوسط و ضعيف هستند فقط مي توانند از راه دور آن را تماشا كنند.كلاهدوز.¤ در قبض تلفن مغازه ام در دو دوره مبلغي به عنوان «ثبت مشاغل 118» كسر مي گردد كه در اين ماه (17880 ريال) كسر گرديده وقتي علت را از شركت مخابرات جويا مي شوم اعلام مي دارند كه اگر نمي خواهيد بايد به مخابرات رفته و فرم عدم نياز را پر كنيد؟! در حالي كه اگر كسي چيزي بخواهد بايد تقاضا كند. نه اين كه متقاضي دريافت نكردن چيزي تحميلي بشود! از وزارت ارتباطات درخواست مي شود نسبت به حل اين مشكل اقدام نمايند.اميري از بابل (مغازه دار)