گزیده خبر های 7 مرداد قسمت 2

با محوريت آيت الله مهدوي كني.كميته وحدت اصولگرايان به زودي تشكيل جلسه مي دهد.خبرگزاري فارس: كميته وحدت اصولگرايان (7+8)به زودي به رياست آيت الله مهدوي كني دبير كل جامعه روحانيت مبارز تهران تشكيل جلسه مي دهد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005070564

هرروز که سپری می شود دامنه ی جنگ قدرت و ثروت با شکاف و اختلاف و رقابت میان باندهای مافیایی اصول گرایی هم بیشتر نمایان می شود . چونکه تا تلاش شد که کمیته وحدت اصول گرایان پیرامون بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره با تهیه لیست واحد فعال شود که رئیس آن آخوند ویلچری مهدوی کنی است که جایگزین رفسنجانی جراحی شده ازسیرک مجمع خبرگان رهبری شده است . بلافاصله در قابت آن تشکل جبهه پایداری با حمایت آخوند تمساح که موضع مقابل مهدوی کنی دار از سوی اخراجی های دولت نهم و دهم تشکیل شد و همایش برگزار نمود . بلافاصله این گزارش خبری واکنشی نسبت به این همایش بازتاب داده شده است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، كميته وحدت اصولگرايان (7+8)به زودي با رياست آيت الله مهدوي كني تشكيل جلسه مي دهد. اسامي كميته 15نفره اصولگرايان به شرح ذيل است: 1- حبيب الله عسگراولادي (عضو كميته سه نفره اوليه) 2- علي اكبر ولايتي (عضو كميته سه نفره اوليه) 3- غلامعلي حداد عادل (عضو كميته سه نفره اوليه) 4- آيت‌الله عباس كعبي ( عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم) 5- آيت‌الله سيد هاشم حسيني بوشهري ( عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم) 6-حجت الاسلام والمسلمين سيد رضا تقوي(جامعه روحانيت مبارز تهران) 7- حجت الاسلام والمسلمين علي اكبر ابوترابي (جامعه روحانيت مبارز تهران) 8- محمدرضا باهنر (جبهه پيروان خط امام و رهبري) 9- منوچهر متكي (جبهه پيروان خط امام و رهبري) 10- عليرضا زاكاني (جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي11- حسين فدايي (جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي) 12- كاظم جلالي (نماينده علي لاريجاني) 13- (نماينده باقرقاليباف) 14 و 15- دو نماينده از جبهه پايداري انقلاب اسلامي از ميان آقايان صادق محصولي، روح الله حسينيان، باقر لنكراني، علي اصغر زارعي و غلامحسين الهام. به محض معرفي اين دو نماينده از جبهه پايداري انقلاب اسلامي كه ديروز رسما اعلام موجوديت كرد، اولين جلسه كميته وحدت اصولگرايان برگزار خواهد شد.

باهنر:برخي توهم داشتند كه مي‌‌‌‌توانند مقابل رهبري هم بايستند.خبرگزاري فارس: نايب رئيس مجلس گفت: برخي از افراد اين توهم را داشتند كه چون در برابر همه ايستاده‌اند، مي‌توانند در مقابل رهبري نيز بايستن

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005070465

هرچه زمان بسوی برگزاری نمایش خیمه شب بازی دوره نهم بازار مکاره می رود .جنب وجوش وپشتک و وارو زدن های تبلیغاتی و اتهامی و تهدید آمیز باندهای مافیایی اصول گرایان هم بیشتر می شود . البته همراه با عقده گشایی و انتقام گیری می باشد . یکی از این فرصت طلبان محمد رضا باهنر منقلی است که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه می باشد . ناگفته نماند که دیوار مخروبه و کوتاهی در این وسط وجود دارد که هم نقش ذباله دانی وهم کیسه بگس دارد چونکه بدلیل دل نکندن باز گشت بقدرت موجب شده است که هر مدعی رقیب که رد می شود یا اشغالی درون این مخروبه پرتاب می کند یک اینکه مشت و لگدی نثارش می کند. البته این دیوار کوتاه همان جریان مغلوب مدعی اصلاح طلبان می باشند . همچنین برای اینکه بطور مضاعف متهم ومحکومش کنند وصلش به ائتلاف جریان انحرافی درون دولت می کنند . اینگونه شیوه بر خورد را اکنون این منقلی غارتگر زد وبند چی و کار چاق کن پشت پرده محمد رضا باهنر است.

فتنه سال 88 را يكي از موضوعات بسيار براي انقلاب اسلامي برشمرد و ادامه داد: با اين حال با وجود تمام خسارت‌هاي اين فتنه، بركاتي نيز نصيب اسلام و نظام اسلامي شد. باهنر تعميق باورهاي انقلابي و بصيرت افزايي را از جمله اين بركات عنوان كرد و گفت: اين فتنه سبب باز شدن چشم همه به روي فتنه‌گري‌هاي تمام دشمنان انقلاب اسلامي شد. وي با بيان اينكه حضور در انتخابات نيروهاي منتسب به اصلاح طلبي بلامانع اما با شرط و شروط‌‌‌‌هايي همراه است، يادآور شد: تعريف اصلاح‌طلبي و همچنين اعلام موضع در برابر فتنه 88 به ويژه سران اين فتنه از شروط اين كار است. نايب رئيس مجلس، اصولگرايي را جزو اصلاح طلبي و اصلاح طلبي را جز اصولگرايي دانست و اعلام كرد: عده‌اي خود را مصلح معرفي كرده اما در جاهاي مختلف فساد مي‌كردند. وي با مخاطب قرار دادن اصلاح طلبان، گفت: با مشخص كردن بايد و نبايدهاي خود موضعي مشخص براي حضور در عرصه‌هاي سياسي بگيريد. باهنر همچنين به اصولگرايان هشدار داد: با فرض بر اينكه جريان‌هاي اصلاح طلبي تمام شده است، نبايد معضلات گذشته به وجود آيد. وي با اشاره به جريان انحرافي به وجود آمده در پيكره دولت، گفت: با اين حال طرح چنين مسائلي نبايد صدمه به كار رئيس جمهور كه خدمات بسيار زيادي را انجام داده بزند وي به حوادث پيش آمده براي شخص رئيس جمهور در ابتداي سال جاري اشاره كرد و توضيح داد: برخي از افراد اين توهم را داشتند كه چون در برابر همه ايستاده‌اند، مي‌توانند در مقابل رهبري نيز بايستند. دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كشور اين اقدام را از شيطنت‌هاي جريان انحرافي ذكر كرد و افزود: اين جريانات نيز داراي بركات خفيه‌‌‌‌اي براي نظام به واسطه رو كردن دست بسياري از افراد ضد انقلاب و منحرف بود.

سروري در نشست جمعيت رهپويان:فتنه و جريان انحرافي با ظاهر متفاوت هدف مشتركي را دنبال مي‌كنند.خبرگزاري فارس: قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه فتنه و جريان انحراف در شكل متضاد هستند و يكديگر را مورد حمله قرار مي‌دهند اما روند متحد‌الشكلي دارند، گفت: تبديل اسلام به ايران، طرح موضوع اسرائيل و از بين بردن كينه و خشم ملت ايران نسبت به آمريكا در اين دو جريان مشترك است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005070567

سروری یک بسیجی سابق است که جزو سهمیه ی تعیین شدگانی بود که آخوند مشکینی تأییدیه اش را در خواب از امام زمان گرفته بود تا وارد بازار مکاره شود . همچنین جزو سینه چاکان مدافع پاسدار گماشته احمدی نژاد ودولت نهم و دهم بوده است . البته وی نقش جدی و کلیدی در ماستمالی ووارونه گزارش دادن پرونده ی جنایات بازداشتگاه کهریزک در بازار مکاره بر عهده داشته است . اما اکنون جزو باند مافیایی است که خنجرشان را علیه ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و مشاوران و یارانش با اتهام جریان انحرافی کشیده است .

حمله گروه تروریستی پژاک به یک پایگاه بسیج

گفته می شود چیزی که عوض دارد گله ندارد . وقتی روستا های کردستان عراق گلوله باران می شود که اهالی روستایی کشته ومجروح و بی خانمان می شوند . از سوی دیگر ارگان فاشیستی کودتاگر پاسداران بدلیل آلت دست بودن نخست وزیر خائن ومزدور عراق فرصت طلبانه دست به تهاجم نظامی می زند و اذعان می کند که در یک مورد 50 نفر از گروه پژاک را کشته است . مشخص است که به جز کشته شدن ده ها پاسدار واکنش این چنینی هم پیآمد دارد.
مهر نوشت: در جریان حمله گروه تروریستی پژاک به پایگاه بسیج در روستای سلین از توابع شهرستان سروآباد یک نفر شهید و چهار نفر زخمی شدند. در جریان حمله شبانه گروهک تروریستی پژاک به پایگاه بسیج در روستای سلین از توابع شهرستان سروآباد رضا عباسی خودلان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و چهار نفر دیگر نیز در این حمله مسلحانه زخمی شدند. فرماندار شهرستان سروآباد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: این حمله تروریستی چهارشنبه شب صورت گرفت و افراد تروریست به پایگاه حمله کرده و یک از نیروهای بسیجی را به درجه رفیع شهادت رسانده و چهار نفر دیگر نیز در این حادثه زخمی شده اند که افراد زخمی هم اکنون در مراکز درمانی در حال مداوا هستند. احمد محمدرضایی افزود: با توجه به آثار به جایی مانده در محل این درگیری ضربات سنگینی نیز بر این گروه تروریستی وارد شده و تلاش ماموران امنیتی و انتظامی برای دستگیری افراد این گروهک تروریستی همچنان ادامه دارد. در جریان حمله های تروریستی گروهک پژاک طی دو هفته اخیر یک بسیجی دیگر در شهر سروآباد شهید و با حمله افراد این گروهک یک افسر پلیس راه نیز شهید شده است.

فوت یک دانشجوی دیگر دانشگاه خواجه نصیر

بدون شک همان دستان دژخیمانی که زندانیان سیاسی را به قتل می رسانند یا زجر کش می کنند . همچنین دست به ربودن و گروگان گرفتن و باج خواهی کردن می زنند و پزشکان مختصص و دانشمندان هسته ای را ترور می کنند و دانشجویان را ستار و اخراج می کند و طرح جنسیتی و گورستانی و پاد گانی و حوزوی کردن دانشگاه ها را پیگیری می کند ترتیب اینگونه صحنه ها ی مرگ آفرین را هم می دهد.

یک دانشجوی مقطع کارشناسی رشته مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به گفته رئیس این دانشگاه شب گذشته در اثر سرنگونی خودرو دارفانی را وداع گفت مهر: حسین مومنی - دانشجوی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی که ورودی 87 این دانشگاه بود، شب گذشته در راه بازگشت از اردوی جهادی در مناطق شهرکرد، به علت انحراف اتومبیل از جاده، دچار حادثه شد.مجید قاسمی - رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تایید این خبر، درباره مراسم تشییع و تدفین وی، گفت: مراسم تشییع و تدفین این دانشجو صبح امروز جمعه 7 مردادماه انجام و پیکر وی در قطعه 301 بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.وی تاکید کرد: همزمان با برگزاری مراسم یادبود "داریوش رضایی نژاد"، مراسم یادبودی نیز برای این دانشجو در روز یکشنبه نهم مردادماه در دانشکده مکانیک این دانشگاه برگزار می شود

وابستگان حسین شریعتمداری مانند خود وی از مصونیت آهنین برخوردار هستند
چرا خواهرزاده حسین شریعتمداری آزاد است؟

اینهم یک مورد دیکر از فلسفه ی معنویت و عقلانیت و عدالت خمینی شیاد که در سخنرانی خود در سال مرگ خمینی شیاد به آن اشاره کرد در مورد عدالت اشاره شده این چنین تناقض آمیز در مورد خواهر زاده اش ر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری نماینده ویژه ولی وقیح نا مشروع منفور در دروغ نامه ی کیهان می باشد.

شفاف نیوز (نزدیک به قالیباف) : سایت (صراط نیوز) وابسته به آقازاده روزنامه نگار ( خواهرزاده حسین شریعتمداری) با وجود شکایت بسیاری از اشخصاص حقیقی و حقوقی همچنان به هتاکی خود ادامه می‌دهد. به گزارش "شفاف"؛ مدیر مسئول این سایت که دارای روابط خانوادگی با حسین شریعتمداری است با سوء استفاده از نام مدیر مسئول انقلابی روزنامه کیهان علیرغم اثبات جرایم رایانه‌ای توانسته است آزادی خود را تضمین نماید. عدم برخورد قاطع با سایت مذکور و فیلتر سایر پایگاه‌های خبری تحلیلی به محض وقوع جرم باعث شده است برخی شائبه برخوردهای جانبدارانه و بی‌عدالتی از سوی نهادهای مسئول را مطرح کنند.بنابراین گزارش این سایت طی ماه‌های گذشته برخی نمایندگان مجلس، شهرداری تهران و مسئولان دولتی را با الفاظی چون مزدوران اسرائیل، منافق و جاسوس سازمان سیا معرفی کرده است. اقدامات مدیر سایت صراط نیوز، یادآور فعالیتهای آزادانه مهدی هاشمی در حمایت از جریان فتنه است

مدیرکل بازرگانی استان کرمانشاه بازداشت شد

مگر در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد فقط فساد به این موارد د ستگیر شده درون دولتی خلاصه می شود. در صورتی که این دولت خودش پرچم دار ومدعی مبارزه با مفاسد اقتصادی بوده است؟ در هر صورت این بازداشت ها مرتبط به جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عنتر و جریان متهم به انحرافی درون دولت است.

بنا بر یک گزارش دریافتی، اصغر میرزایی مدیرکل بازرگانی استان کرمانشاه به همراه علی ملکشاهی و رضا کرم فتاح پور معاونت نظارت و بازرسی این اداره کل هفته گذشته به اتهام مفاسد اقتصادی دستگیر شدند. اصغر میرزایی که از مدیران اصولگرای استان کرمانشاه محسوب می شود به اتهام رانت خواری میلیاردی در یارانه شیر. جوائز صادراتی . سوء استفاده مالی از یارانه مربوط به توزیع میوه شب عید مردم کرمانشاه و سوء استفاده از بودجه مربوط به طرحهای زودبازده بازداشت شده است . همچنین یکی از معاونین بازداشت شده وی ( علی ملکشاهی ) از کاندیداهای مورد حمایت اصولگرایان کرمانشاه در انتخابات دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است