گزیده خبر های 9 مرداد 90

سالک: چرا نتانیاهو از احمدی‌نژاد حمایت کرد؟

http://www.fararu.com/vdcdos0j.yt0ko6a22y.html

ادامه ی جنگ قدرت و ثروت در رأس رژیم آلوده به فساد به آنجایی رسیده است که اکنون بطور شفاف زیرآب ادعای منحرف کننده ی اذهان عمومی با ترفند مبارزه با آمریکا زده شده است . زیرا که نه به زد و بند های پشت پرده با آمریکا شده است ، بلکه هم فاش هم پرسش شده است که چرا اوباما و نتانیاهو برای پاسدار گماشته احمدی نژاد کشیده اند؟

فرارو- عضو برجسته جامعه روحانیت مبارز، مدعي ارتباط جریان خاص وابسته به رييس دفتر احمدي نژاد با سرویس های اطلاعاتي خارجی شده است .حجت الاسلام سالک سخنگوي جامعه روحانيت مبارز تهران در گفتگو با روزنامه شرق، گفت: «جريان انحرافي، كارش به جايي رسيده كه مي‌گويد وقتي ما دولت امام زمان هستيم با خود امام زمان ارتباط داريم، صحبت مي‌كنيم و حرف‌هايمان رد و بدل مي‌شود دليلي ندارد با ولايت فقيه، روحانيت يا مراجع كاري داشته باشيم».سالک در بخش دیگری از این گفتگو از ارتباط سرویس های خارجی با جریان انحرافی پرده برداشته با اشاره به ترور دو دانشمند هسته ای و دستگیری قاتلان آنها می گوید: «شايد از من بپرسند چه سندي براي اين ادعا داريد و بگويم سندي ندارم ولي نگاه كه مي‌كنم، مي‌بينم حرف‌هايي كه آنها(طراحان موساد و سیا مانند مایکل برانت) مي‌زنند اين طرف دارد شكل مي‌گيرد. مثلا ايجاد عرفان‌هاي نو و تقويت فرق را چه كسي دامن مي‌زند. آقاي مايكل برانت مي‌گويد؛ انگليسي‌ها مي‌گفتند اختلاف بينداز، حكومت كن. من مي‌گويم اختلاف بينداز و براندازي كن». وی در ادامه می افزاید: «آقاي اوباما كه تا ديروز به آقاي احمدي‌نژاد فحش مي‌داد بعد از ماجراي وزير اطلاعات چه شد كه از او دفاع كرد؟ بعد از نقش‌آفريني جريان انحرافي در ماجراي وزير اطلاعات چه حادثه‌اي پيش مي‌آيد كه اوباما و نتانیاهو يك مرتبه مي‌آيند از احمدي‌نژاد حمايت مي‌كنند. ديدند اتفاق‌ها در راستاي انديشه خودشان است».سالک در ادامه این گفتگو اعلام اشتباه اصولگرایان از حمایت احمدی نژاد را غلط دانست و گفت: به آنهايي كه خواستار ابراز پشيماني به دليل حمايت از احمدي‌نژاد هستند، مي‌گوييم: «جريان سياسي‌هاي زخم خورده» سياسي‌هاي زخم خورده كساني هستند كه حالا سر و شانه كشيدند و مي‌گويند ما كه گفتيم احمدي‌نژاد گزينه خوبي نيست. وی افزود: «اما به آنها مي‌گوييم شما از ابتدا در مسير خودتان نيامديد الان هم نمي‌آييد. شما آن كساني هستيد كه آن موقع هم دنبال ولايت نبوديد الان هم نيستيد. امروز هم كه اعتراض مي‌كنيد به عنوان دفاع از ولايت نيست؛ منافع‌تان اين طور ايجاب مي‌كند».

عکس: حسین رضازاده بر دوش...

مشخص است وقتی ورزشکار لبیک گوی ولی وقیح نا مشروع باشد حلوا حلوا می شود و اینگونه در کنار ساحل بب دوش سوار می شود . در غیر اینصورت می بایست با ضربات چاقو وقمه وشوشکای اراذل اوباش سلاخی و به قتل برسد.

قتل یکی دیگر از قهرمانان ورزش کشور

دوگزارش خبری زیر که مربوط به کشتن یک قرمان وزنه بر داری کشور می باشد که ادامه ی سلسله زنجیره ای قتل ها ی گوناگون است که شامل ترور دانشمند هسته ای و ورزشی و حتی تهاجم به طلبه ی بسیجی و تجاوزات جنسی به زنان همراه با قتل شان می شود که روزانه از زیر تیغ سانسور بازتاب داده می شود. نشان از آن دارد که ادعای اینکه ایران امن و آزاد ترین کشور جهان است دروغ و فریبی بیش نیست ، بلکه گواه بر یک سیاست ایجاد ناامنی اجتماعی برای ایجاد رعب وو حشت اجتماعی و نوعی بستر سازی برای ورود به صحنه ی رضا خان مدل پاسداری مکتبی برای بر قراری نظم و امنیت می باشد که تسلط بر وزارت نفت پاسداران چونکه قدرت اقصادی مکمل قدرت نظامی و سیاسی است . بنابراین یش زمینه ی مقدماتی این قلدر رضا خان پاسداری می باشد.

قهرمان سابق وزنه برداری کشور مان در یک نزاع خیابانی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید. «یعقوب محبوب‌وند» یکی از پیشکسوتان وزنه برداری طی نزاعی خیابانی در مقابل درب منزلش به قتل رسید. این اتفاق در شهریار کرج اتفاق افتاده و مقتول با ضربات قمه دو فرد ناشناس به قتل رسیده است. ضمنا شركت فرهنگی ورزشی سایپا و باشگاه سایپا بعد از شنیدن این خبر تاسف انگیز، بیانیه ای را به شرح زیر صادر كرد: «خبر قتل قهرمان پیشكسوت ورزش سایپا و پهلوان ایران عزیزمان، مرحوم یعقوب محبوب وند موجب تاسف شدید جامعه كارگری گروه خودروسازی سایپا به ویژه موجب تالم سرمایه های ورزشی سایپا شدمرحوم محبوب وند با سابقه چند سال عضویت در تیم كارگری سایپا و قهرمان وزنه برداری كارگران كشور، محبوب دل و دیده های هزاران كارگر زحمتكش خطوط تولید گروه صنعتی سایپا محسوب می شد كه سابقه درخشانی در جمع صمیمی ورزش پیشكسوتان كشور داشته و كسب عناوین قهرمانی وزنه برداری از زمان نوجوانی، جوانی و پیشكسوتی نشانگر تداوم عشق و علاقه آن مرحوم به ورزش و حضور در قله افتخارات ورزشی بوده است. در حالیكه ذائقه و خاطره مردم عزیز استان البرز و كشورمان از قتل قویترین مرد ایران، مرحوم «روح الله داداشی» تلخ بود و بهت عظیمی سراسر سرزمینی را كه مردمانش پاسبان مهرند و خاكش را به یكرنگی و همدلی بارور ساخته اند فرا گرفته بود، شاهد انتشار خبر قتل همكار و همراهمان، مرحوم یعقوب محبوب وند به دست اشرار انسان نما هستیم! باشگاه سایپا ضمن گرامیداشت خاطره ماندگار این دو فرزند ایران سرافراز و البرز قهرمان، از سوی پیشكسوتان ورزش سایپا و اعضای تیم های سی و سه گانه خود و اعلان انزجار از عاملین این فعالیت ها از قوه قضاییه و نیز نیروی انتظامی در خواست دارد، با مسببین چنین قتل های ناجوانمردانه ای در اسرع وقت برخورد نموده و آن را به اشد مجازات برساند. جزئیات جدید از ‌قتل وزنه‌بردار پیشکسوت. همزمان با قتل قهرمان سابق وزنه برداری کشور چهره‌نگاری از متهمان آغاز شد. بررسیهای اولیه حاکی از آن است که سه مرد مسلح به سلاح سرد و شوکر با حضور در مقابل منزل یعقوب محبوب وند با وی درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رساندند. به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز دوشنبه هفته گذشته ماموران پلیس شهرستان شهریار در جریان یک نزاع خونین قرار گرفتند. پس از اطلاع از موضوع بلافاصله اکیپی از ماموران به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند. پس از بررسیهای اولیه مشخص شد سه مرد مسلح به سلاح سرد و شوکر با حضور در مقابل منزل یعقوب محبوب وند ــ قهرمان سابق وزنه برداری ــ با وی درگیر شده و با ضربات چاقو این فرد را به قتل رساندند. با مشخص شدن موضوع جسد با دستور قاضی احمدی بازپرس شعبه 8 دادسرای شهریار به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی متهمان حادثه آغاز شد. یکی از اقوام مقتول در بازجویی ها گفت: سه راکب دو موتورسیکلت عصر دوشنبه هنگامی که مرحوم محبوب وند در خیابان حضور داشت به سمت وی حمله کرده و با ضربات چاقو وی را مجروح کردند. متاسفانه تلاش پزشکان نیز برای نجات جان وی موثر نیفتاد. با مشخص شدن موضوع چهره نگاری از متهمان آغاز شد. برخی شواهد و بررسیهای تخصصی حاکی از آن است که مقتول به اشتباه به قتل رسیده است.

علم‌الهدی: 25ضربه شلاق برای روزه‌خواری اجرا شود

آنگونه رژیم کودتاگران در بحران فرو رفته و در بن بست گیر افتاده اند که رهبر ولی وقیح نا مشروع ومنفور به پیسی و افلاس افتاده است که نیاز شدید به همشهری اش آخوند علم الهدا امام جمعه ی مشهد دارد . برای همین به نظر می رسد که وی تبدیل به کپی وبدل ولی وقیح نامشروع ومنفور شد است. چونکه گذشته از موضع بغایت زن ستیزانه ای که دارد و فرمان طرح های گوناگون مبارزه با زنان زیر چتر مبارزه با بی حجاب صادر می کند . اکنون در زمینه های دیگر دارد هم فتوای سرکوب صادر می کند .

امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در قانون اسلام، روزه‌خواري در ملأعام 25 ضربه شلاق دارد كه قوه قضاييه براي اقامه حدود الهي، بايد اين حد را جاري كند.آيت‌الله سيد احمد علم الهدي در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص روزه‌خواري در ملأعام، اظهار داشت: روزه‌خواري درملأعام هنجار شكني است و در اسلام براي آن حد تعيين شده است.وي در ادامه افزود: بر اساس حدي كه در شرع اسلام براي روزه خواري تعيين شده است، دستگاه قضايي در اين راستا بايد برخوردي داشته باشد كه در مقام اقامه حدود الهي، اين حد را اجرا كند.تظاهر به روزه خواري، هنجار شكني و جرم محسوب مي‌شود.امام جمعه مشهد و عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه افرادي كه بيمار هستند بايد مواد غذايي را در مكاني به دور از ديد مردم و مخفي مصرف كنند، گفت: مسئله روزه‌خواري يك مسئله و تظاهر به روزه‌خواري مسئله ديگري است كه بايد اين 2 را از يكديگر جدا دانست.آيت الله علم الهدي بيان كرد: برخي معذور هستند و روزه خود را مي‌خورند ولي برخي ديگر معذور نبوده و با روزه‌خواري خود، عمل حرامي مرتكب مي‌شوند؛ تظاهر به روزه‌خواري، غير روزه‌خواري است و هنجار شكني و جرم محسوب مي‌شود.وي در ادامه اظهار داشت: در قانون اسلام، روزه‌خواري در ملأعام، 25 ضربه شلاق دارد كه قوه قضاييه براي اقامه حدود الهي، بايد اين حد را جاري كند.

محمود کبیر به جای کوروش کبیر/ غیبت هاشمی در جلسه خبرگان

اختلافات همراه با تملق و چاپلوسی های مشمئز کننده ز هر سو اوج گرفته است از رأس رژیم قرون وسطایی آلوده به فساد تا درون دولت و بازار مکاره و دستگاه آلده به فساد قضاییه تا مجمع مصلحت نظام و سیرک مجمع خبرگان رهبری را در بر می گیرد . به خصوص اینکه برای رفسنجانی خراطی شده از سیرک مجمع خبرگاندرهبر افت دارد که بعنوان عضور در این سیرک شرکت کند.

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.*در جلسه مشترک دولت با استانداران و مدیران اجرایی که در ساختمان مجلس قدیم برگزار شد ، یکی از استانداران استانهای شمالی با صدای بلند خطاب به رئیس جمهور می گوید: دنیا قبلا ایران را با "کوروش کبیر" می شناخت اما امروز با نام" محمود کبیر" می شناسد! سخنان وی با همهمه و تعجب حاضران مواجه می شود. گفتنی است این استاندار جزو 13 نفری است که نامه حمایت از جریان انحرافی را امضا کرده است. شنیده شده احمدی نژاد از تملق این فرد ناراحت شده است. *شنیده ایم با وجود دعوت از هاشمی رفسنجانی برای حضور در جلسه اخیر هیات رئیسه و روسای کمیسیون ها مجلس خبرگان ، وی حاضر نشد در این جلسه شرکت کند. * گفته می شود که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان به برخی متهمان جریان فتنه مرخصی داده شده است. *یکی از وزرای اسبق اطلاعات اقدام به خرید امتیاز یک روزنامه کرده و قرار است برای انتخابات مجلس آن را منتشر نماید. این فرد ارتباط نزدیکی با حزب کارگزاران سازندگی دارد. *با گذشت یک سال از دستور احمدی نژاد مبنی بر پرداخت هدیه رئیس جمهور به خبرنگاران، مسوولان ارشاد از پرداخت این هدایا به منتقدان جریان انحرافی خودداری کرده اند. این در حالی است که رسانه های جریان فتنه این هدایا را دریافت کرده اند. گفته می شود ممنوعیت پرداخت هدیه به خبرنگاران اصولگرا به دستور یکی از اعضا موثر جریان انحرافی بوده است. *در حالی که کشور دچار مشکلاتی برای تامین ارز می باشد اما موج تبلیغات برای سفر به آنتالیا، تایلند ، قبرس و دیگر اماکن فساد انگیز اوج گرفته است. بر اساس برخی آمار تنها در سال گذشته بیش از 800 هزار نفر به تایلند سفر کرده اند. *عدم پرداخت بودجه فرهنگی سال 90 به وزارتخانه ها و دستگاه های فرهنگی باعث شده است فعالیت های فرهنگی مساجد، موسسات فرهنگی، ناشران، پایگاه های بسیج و بسیاری دیگر از مراکز فرهنگی در فصل تابستان و آستانه ماه مبارک رمضان با مشکلات عدیده مواجه شود. *لیدر جریان انحرافی در جلسات انتخاباتی اخیر خود مدعی شده است؛ این جریان با شناسایی 900 کاندیدای سفید در سراسر کشور، بدون دردسر وارد صحنه رقابت انتخابات مجلس نهم خواهد شد. *شنیده ایم اعضا اصلی جریان انحرافی از معرفی رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به شدت عصبانی شده اند. برخی اعضای این جریان می گویند احمدی نژاد در روزهای اخیر سعی کرده مرزبندی خود با این جریان را شفاف کند و این اصلا خوب نیست! *جریان فتنه به همراه سلطنت طلبان اقدام به احداث حسینیه ای در مالزی کرده اند تا بتوانند نقش مسجد ضرار را با یک روحانی بازی خورده ایفا نمایند. در ماه های اخیر مالزی به بارانداز دستگاه های جاسوسی، جریان فتنه، سلطنت طلبان و جریان های برانداز تبدیل شده است. * تبلیغ اعزام ماساژور به منازل که در لوای آن اعزام ماساژورهای زن برای مردان و بالعکس تبلیغ می شود با واکنش جدی دستگاه های مسوول همراه نبوده است. یکی از پروژه های جنگ نرم از بین بردن حیا و عفت و بر هم زدن حریم های محرم و نامحرم است که متاسفانه تاکنون تدبیر جدی برای این مهم اندیشیده نشده است. *برخی مدیران نشریات وابسته به جریان انحرافی مدعی هستند کاغذ و آگهی خود را با حمایت موسسه ایران به دست آورده اند. هنوز مسوولان موسسه ایران پاسخی به این ادعا نداده اند. *برگزاری مراسم احیای میلیونی مردم مصر در میدان التحریر به مناسبت نیمه شعبان، همچنان به عنوان خبر مهم منطقه خاورمیانه مورد بحث رسانه ها و تحلیلگران است. سخنرانان این مراسم با اشاره به ظهور یک منجی ، نابودی صهیونیست ها و اقامه نماز جماعت مسلمانان در مسجدالاقصی را جزو وعده های قطعی الهی دانسته و به آن بشارت داده است.

آغاز تحقیق و تفحص مجلس در خصوص وجود اسکله های غیر قانونی

چرا تا قبل از اینکه پاسدار گماشته احمدی نژااد به این موضوع اشاره شود . هیچگونه خبری از اسکله ای غیر مجاز بازتاب داده نشده بود؟ همانگونه که خبری هم در مورد جمع آوری شان که اکنون ادعا شده مخابره نشد؟ به خصوص اینکه شرطی بر خورد شده و گفته شده تحقیق و بررسی می شود که اگر چنانچه هنوز اشکله های غیر مجاز وجود داشته باشد جمع آوری می گردد؟!

باشگاه خبرنگاران : نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بيان اينكه طي سالهاي گذشته اسکله های غیر قانونی جمع آوری شده اند، گفت: کمیسیون های اصل 90 و اقتصادی مجلس تحقیقات لازم را در خصوص صحت یا تکذیب وجود اسکله های غیر قانونی به عمل خواهند آ‌ورد.آغاز تحقیق و تفحص مجلس در خصوص وجود اسکله های غیر قانونی.سید کاظم دلخوش باقری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وجود اسکله های غیر قانونی مربوط به سال های گذشته است اما در حال حاضر با مصوبات مجلس و فعالیت بخش های امنیتی، نظامی و نیروهای اطلاعاتی اسکله های غیر قانونی جمع آوری شده اند.نایب رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد‌: چنانچه تعداد محدودی اسکله غیر قانونی در کشور وجود داشته باشند مجلس در مراجع مربوط آن را بررسی خواهد کرد.وی خاطرنشان کرد: کمیسیون های اصل 90 و اقتصادی مجلس موضوع مربوط را بررسی کرده و نسبت به جمع آوری اطلاعات لازم در خصوص وجود اسکله های غیر قانونی اقدام خواهند کرد