گزیده خبر های 30 تیر 90 قسمت 3

10قاچاقچي زن در زاهدان دستگير شدند

در 33 سال گذشته اخبار گوناگون فقر و بیکاری و اعتیاد ومرگ و قتل و دار زدن از استان محروم بلوچستان هر روز مخابره شده بود به جز این مورد قاچاقچیان زن که اکنون این مورد هم گزارش شده است تا کلکسیون دستآورد جنایت آمیز ضد انسانی حاکمان دین فروش و عوامفریب غارتگر وارونه گوی در این استان محروم وفقیر کامل شود.

ماموران نيروي انتظامي 10 زن عضو يك باند قاچاق را كه با يك دستگاه اتوبوس در حال عزيمت به سمت كرمان بودند، دستگير كردند.به گزارش دريافتي ديروز ايرنا از مركز اطلاع رساني پليس سيستان و بلوچستان، در پي كسب اخباري مبني بر اينكه يك باند قاچاق مواد مخدر با بكارگيري تعدادي زن قصد انتقال مواد مخدر از زاهدان به مركز كشور را دارند اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر اقدامات لازم را براي دستگيري آنان آغاز كرد.برپايه اين گزارش، ماموران انتظامي مستقر در ايست و بازرسي شهيد صدوقي نصرت آباد شهرستان زاهدان 10 زن عضو باند قاچاق مواد مخدر را كه با يك دستگاه اتوبوس به مقصد كرمان در حركت بودند شناسايي و دستگير كردند.در بازرسي از متهمان مقدار 59 كيلوگرم ترياك از آنان كشف و ضبط شد.اين گزارش حاكي است 10 زن قاچاقچي همراه مواد مكشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

اعدام 3 متجاوز به عنف در قوچان

مکمل گزارش خبر فوق این خبر هم افزوده می گردد تا اینکه کارنامه ی ننگین 33 ساله ی جنایت و خیانت حاکمان قاتل و جانی ضد بشر نسبت به قربانیان که مرتکب شده اند کهنه فقط در استان محروم بلوچستان بلکه در سراسر ایران بساط شلاق و قطع اندام ودار و اعدام و سنگسار بر پا بوده است.

3 متجاوز به عنف صبح ديروز در زندان قوچان به دارمجازات آويخته شدند.به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد به نقل از روابط عمومي دادگستري خراسان رضوي، سه متجاوز به عنف صبح سه شنبه در زندان قوچان به دار مجازات آويخته شدند.براساس اين گزارش، دو متجاوز به عنف كه به عنوان مسافركش خانمي را سوار خودروي خود در شهر قوچان كرده و پس از خروج از شهر وي را مورد اذيت و آزار قرار داده بودند به موجب حكم دادگاه كيفري استان خراسان رضوي به اعدام محكوم شدند.حكم صادره پس از تاييد در ديوانعالي كشور و در مراحل قانوني صبح سه شنبه در محل زندان قوچان به مرحله اجرا درآمد.همچنين براساس پرونده اي ديگر، فردي كه در يكي از روستاهاي شهرستان قوچان اقدام به آدم ربايي و اذيت و آزار خانمي كرده بود نيز به اعدام محكوم شد.حكم اين فرد نيز پس از پيمودن مراحل قانوني و تاييد توسط ديوانعالي كشور صبح سه شنبه در محل زندان قوچان اجرا شد

سه ايراني به جرم قاچاق موادمخدر در اندونزي دستگير شدند.

این خبر نشان از این دارد که موضوع قاچاق و مصرف مواد مخدر فقط مختص داخل کشور نمی شود ، بلکه ما فیای پاسداران و نیروی انتظامی در گیر مواد مخدر گذشته از اینکه نقش ورود و توزیع مواد مخدر و بردن حتی درون زندان های کشور دارد . از سوی دیگر از طریق قاچاقچیان بین المللی اش محموله های مازاد مواد مخدر را به شیوه های گوناگون آبی و هوایی و زمین به برون مرز منتقل می کند . ولی برای رد گم کردن قربانیان بر دار کشیده می شوند.

به گزارش (ايسنا)، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اندونزي درعملياتي سه قاچاقچي ايراني را به همراه موادمخدر متآمفتامين به ارزش 1.5 ميليون روپيه (175 هزار و 500 دلار) دستگير كردند. اين سه ايراني با پرواز هواپيمايي قطرايرويز وارد اندونزي شده بودند و پليس اين كشور با مظنون شدن به آنان دستور تعقيب اين سه نفر را صادر مي‌كند و سرانجام هر سه را در هتلي در جاكارتا دستگير مي‌كند. به گزارش ايسنا، اين سه نفر، موادمخدر را در 159 بسته كوچك پلاستيكي جاسازي كرده و آنها را بلعيده بودند

2 كودك آزارديده جان باختند

http://www.fararu.com/vdcdkk0j.yt0ox6a22y.html

چگونه است نه کسی در این مورد ریشه و علت یابی نمی کند که دلیل کودک آزاری از سوی والدین چیست
؟ چگونه مواد مخدر وارد کشوری می شود و توزیع می گردد؟ دلیل روی آوری به مصرف مواد مخدر چیست و سئوالات مشابه بی پاسخ را لیست نمود؟ مهمتر اینکه سئوال است که چرا آن سینه چاکان مدافع طلبه بسیج مجروح که این روز ها تا توانستند گرد و خاک بر پا کردند و لیستی از بیمارستان های خطار را فاش کرده اند در این مورد سکوت معنی دار کرده اند؟

كادر درماني بيمارستان تلاش براي نجات وي را آغاز كرده بودند تا اين‌كه معلوم شد، اين كودك همان فردي است كه اوايل فروردين سال جاري خانواده‌اش اورا به خاطر مصرف مواد مخدر كراك به بيمارستان آورده و اين كودك چند روزي بستري بود و خانواده‌اش با تعهد قضايي، او را تحويل گرفته و به خانه برده بودند. 2 كودك خردسال كه در 2 حادثه جداگانه مورد‌ كودك آزاري قرار گرفته بودند، روز گذشته در بيمارستان تسليم مرگ شدند. اين 2 پسربچه به نام‌هاي محمد پويا و پارسا بودند كه از اوايل تيرماه به خاطر اين كه مورد كودك‌آزاري قرار گرفته بودند، به بيمارستان بهرامي تهران منتقل شدند و تلاش پزشكان براي نجات جان آن دو آغاز شد، اما آنها پس از چند هفته بستري شدن در بيمارستان در حالي كه به كما رفته بودند، روز گذشته تسليم مرگ شدند. اين در حالي است كه مادر پارسا و مرد مورد علاقه وي به اتهام كودك‌آزاري در زندان به سر مي‌برند و در پرونده مرگ محمدپويا نيز، پدر سنگدل وي بازداشت شده است و تحقيقات از اين 3 متهم همچنان ادامه دارد. پارسا، نخستين قرباني .انكار مادر به كودك‌آزاري .مرگ دومين كودك ...

مرتضوی از كدام دادگاه تبرئه شد؟

http://www.fararu.com/vdca6mna.49nye15kk4.html

پاسدار محسن رضایی نباید پس از یک عم گدایی شب جمعه را گم کند . یعنی اینکه نباید از قاتل و بازجوی منفور سعید مرتضوی پرسیده شود که یکی از مجرمان اصلی در بازداشتگاه کهریزک می باشد که در کدام بی دادگاهی وی تبرئه شده است ، بلکه می بایست از ولی وقیح نا مشروع منفور پرسش شود که هم مانع از باز داشت وی شده است و هم مدافع وی و عامل تبرئه شدنش می باشد.

تابناک نوشت:سعيد مرتضوي، دادستان سابق تهران و از متهمان ردیف اول جنایت کهریزک در مطلبي كه براي برخی نشريات فرستاده و در برخی خبرگزاری های رسمی نیز منتشر شد، اتهامات وارده به خود درباره مسائل بازداشتگاه كهريزك را نه تنها رد كرده، بلكه اظهار داشته كه وي از همه اتهامات در اين باره هم تبرئه شده است.در واقع، براي شكايت آقايان روح الاميني و جوادي فر، نه تنها جلسه و دادگاهي برگزار نشده، بلكه آقاي مرتضوي مورد بازپرسي هم قرار نگرفته است؛ بنابراین، وي از چه چيزي تبرئه شده که حتی شکات پرونده نیز ار آن بی خبرند، خدا عالم است؟! البته شاید هم مرتضوی برگزار نشدن دادگاه را دلیل بر تبرئه خود می داند که... سعيد مرتضوي، دادستان سابق تهران و از متهمان ردیف اول جنایت کهریزک در مطلبي كه براي برخی نشريات فرستاده و در برخی خبرگزاری های رسمی نیز منتشر شد، اتهامات وارده به خود درباره مسائل بازداشتگاه كهريزك را نه تنها رد كرده، بلكه اظهار داشته كه وي از همه اتهامات در اين باره هم تبرئه شده است، در حالي كه اطلاعات خبرنگار «تابناک»، حكايت از اين دارد كه وي نه تنها تبرئه نشده، بلكه شكايت دو تن از اولياي دم جانباختگان حادثه كهريزك، هنوز در دادگاه، بررسي نشده است. سعيد مرتضوي در مطلبي كه روز گذشته براي نشريات فرستاده، مدعی شده كه بر پایه رأي داداگاه، وي هيچ گونه مدخليتي در حادثه كهريزك نداشته و از همه اتهامات تبرئه شده است. ...بنابراین، بايد گفت به جاي اين مشاجرات خسته كننده، ضروری است قوه قضائيه با صدور بيانيه اي، آخرين تحولات مربوط به اين پرونده را به آگاهی عموم مردم برساند و اين اميد را در دل مردم پدید بياورد كه قوه قضائيه جمهوري اسلامي، مظهر قسط و عدالت علوي است، چه، بنا بر هر مصلحتی، اگر پرونده مهمي چون اين پرونده به نتيجه نرسد و مردم احساس كنند كه متهم از نزد خود، خود را تبرئه مي كند، آسيب جدي به اين قوه ـ كه دادخواه مظلومين در روزهاي سخت زندگي شان است ـ وارد خواهد آمد

سحنگوی بزرگترین زندان خبرنگاران(ایران) :دولت انگلیس نسبت به قتل مشکوک یک خبرنگار پاسخگو باشد!

رژیم ضد بشری نا متعارف که ایران را 33 سال است به زندان بزرگ تبدیل کرده است . طوریکه هرروز در اجرا و اقدام و ارتکاب جنایات و خیانات و غارتگری و دین فروشی و عوامفریبی و وارونه گویی و طلبکاری کردن رکورد شکنی جدید بی رقیب جهانی می کند . مشخص است در شرایطی که بدلیل تحریم ازچر اثقال برای دار زدن باید از شیوه ی جانشینی می نی بوس استفاده کند . زیرا که در کرمانشاه در روز روشن و ملاء عام با آویزان کرذدن 3 طناب دار از پل به پایین و آویزان کردن شان بر گردن 3 قربانی که برروی سقف می بی بوس از سوی دژخیمان آدم کش برده شده بودند . سپس الله الکبر گویان می نی بوس ها به حرکت در آمدند تا نقش کشیدن چارپایه زیر پای قربانی را اجرا نمایند . پرواضح است با فراموش کردن زجر کش یا به قتل رسانیدن زندانیان سیاسی درون زندان و حتی مراسم دفن پدر و نهادینه شدن سانسور در مطبوعات باید که مترسک سخنگوی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه از موضع فرا فکنی و پرونده سفید سازی طلبارانه انتقاد به دولت فخیمه ارباب کند.

مهر : رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود و در پاسخ به سئوالی در رابطه با رسوایی صورت گرفته در انگلیس در شنود مکالمات افراد و نیز قتل مشکوک یک خبرنگار در این کشور تصریح کرد: رسوایی اخیری که در انگلیس شاهد ان بودیم نوعی سوء استفاده از ابزار رسانه است که باید برای کشف حقیقت ، اطلاع رسانی به مردم و تبیین موضوعات مختلف در چارچوب دیپلماسی عمومی از آن استفاده شود.وی گفت : متاسفیم از اینکه چرا برخی از این کشورها جریاناتی را برای بکارگیری امر رسانه بمنظور شنود مکالمات مردم ، وارد شدن به حریم آنان و نقض حقوق بشر انجام می دهند.مهمانپرست افزود: متاسفانه این فعالیت ها با حمایت برخی دولت ها انجام می شود و همه این اتفاقات نشان دهنده سوءاستفاده از آزادی بیان و برخورد سوال برانگیز با افرادی است که در زمینه این رسوایی ها افشاگری می کنند.وی با بیان اینکه قتل خبرنگاری که درباره این مسائل اظهاراتی داشت وضع را پیچیده تر می کند، گفت: ما از دولت و مقامات پلیس انگلستان می خواهیم تا درباره مرگ مشکوک این خبرنگار نتایج بررسی های خود را به اطلاع مردم برسانند.سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: نباید آزادی بیان و ادعاهای استفاده از رسانه ها برای تنویر افکار عمومی در جهت خلاف و با اقدام جریانات صهیونیستی به حقوق ملت ها صدمه بزند.(سازمان گزارشگران بدون مرز ميگويد ايران بزرگترين زندان برای وسائل ارتباط جمعی است، و شمار ژورناليست های زندانی اکنون به چهل و دو نفر رسيده است.)

ورزشگاهی که ۳ بار افتتاح شد+عکس

سئوال است که تصویر این وزرشگاه کجاست . چرا ضمیمه آگهی تبلیغاتی نشده است . نکند چون مربوط به زنان میباشد مجبور شده است که حجاب را رعایت کند تا مانع از دید چشمان تیز نا محرمان شود؟

جهان : به گزارش سياست نامه، ورزشگاه بانوان "کوثر" واقع در شهرستان خوانسار تاکنون از سال ۸۸ تا ۹۰ سه بار افتتاح شده است.اين ورزشگاه يك بار در سال 88، يك بار در سال 89 و در نهايت بار ديگر در سال جاري با حضور فرماندار، نماينده مردم خوانسار در مجلس و همچنين مسئولين استان اصفهان افتتاح شده است!همان طور كه روی تابلو شناسنامه ورزشگاه ديده مي‌شود تاریخ افتتاح مخدوش است كه ناشي از پاك شدن و نوشته شدن چندباره آن مي‌باشد.گفتني است مسئولان محلي در ارائه آمارهاي عمراني خود دائم نام اين ورزشگاه را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

حسینیان: رهبری فرمودند مجلس بر سر معرفی وزیر پیشنهادی احمدی نژاد برای ورزش رذالت نشان داد

این عضو بازار مکاره ی هشتم و مکار و و کیل مدافع سعید امامی که عوامفر یبانه نام خسرو را به روح الله و فامیلی خوبان را به حسینیان تبدیل کرده است که شامل خمینی شیاد و جانشین منفور وی خامنه ای می شود . بنابراین باید گفت که اکنون در ست نقل قول کرده است . زیرا که نهاد بازار مکاره پایگاه اراذل و اوباشان می باشد . پس موضوع عادی است که بنا بر خصلت و حرفه و تخصص شان دست به رذالت بزنند.

عصر دیروز حجت الاسلام حسینیان در جلسه ماهانه کانون بصیرت با موضوع مدعیان دروغین انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.به گزارش رجانیوز به نقل از شیرازنا، روح الله حسینیان در بخشی از سخنان خود نمایندگان مجلس را سه طیف دانست و گفت: یک طیف ازنمایندگان اصولگرا و وابسته به آقایان هاشمی یا رضایی و…هستند و از روز اول به دولت احمدی نژاد به عنوان یک دولت رقیب نگاه می کردند. طیف دیگر اصولگرا های حامی دولت هستند و طیف سوم اصلاح طلبها هستند که بعد از دورکاری احمدی نژاد کل مجلس یکپارچه موضعی مخالف احمدی نژاد داشت.وی در مورد برخورد نمایندگان با احمدی نژاد در مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی ورزش و دو دو کردن آنها نیز گفت: برخورد نمایندگان مجلس نادرست بود و کسی نیز انگیزه دفاع نداشت.حجت الاسلام حسینیان افزود: بعد از برخورد مجلس هیئت رئیسه به همراه روئسای کمسیونها به خدمت رهبری رسید من رهبری را هیچ وقت به این ناراحتی ندیده بودم ایشان فرمودند:مجلس رذالت نشان داد.رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در مورد آخرین وضعیت اصولگراها گفت: آیت الله مهدوی کنی، آیت الله یزدی و آیت الله جنتی در تلاش هستند که وحدت نظری به وجود بیاید.البته هنوز به توافقی نرسیده اند علتش هم این است یک مقدار اختلاف بین مصادیق اصولگرایی وجود دارد.وی ادامه داد: سه اصل اساسی برای اصولگرایان در نظر گرفته شده، اصل اول ولایت پذیری اصل دوم مخالف جریان انحرافی و اصل سوم دادن امتحان خوب در جریان فتنه . به طور مثال فردی در جریان فتنه سکوت کرده حالا به عنوان نماینده یک جریان اصولگرایی معرفی شده که با اعتراض دوستان همراه شده است.رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در مورد تشکیل جبهه پایداری اسلامی نیز گفت: بعد از خانه نشینی اجمدی نژاد یک نا امیدی در بین جوانان حامی احمدی نژاد شکل گرفت و تصمیم بر این شد که ما نباید اجازه دهیم دوستان به خصوص در شهرستانها جذب گروها و یا خود را سرگرم مسائل روزمره کنند و بی تفاوت شوند. از همین رو جبهه پایداری انقلاب اسلامی را نه به عنوان حزب یا گروه سیاسی بلکه در مرحله اول به عنوان یک جریان فرهنگی و تشکیلاتی تشکیل دادیم.حسینیان همچنین خبر از گردهمایی فعالین ستادهای احمدی نژاد داد و افزود: پنج شنبه هفته آینده در تهران این گردهمایی با سخنرانی آیت الله خوشوقت و آیت الله مصباح برگزار خواهد شد.