گزیده خبر های تصویری 24 تیر 90

عکس / قطع درختان باغات گرگان به خاطر واردات بی روزیه میوه

این اقدام معنی دار آتش زدن به سرمایه است پاسخ به بی توجهی حاکمان دین فروش و ایران ویران کن است که منابع و ذخایر و سرمایه های کشور را یا غارت کرده یا بر بر باد داده اند . البته این سیاست خائنانه و غارتگرانه 33 سال است که ادامه داشته است . آنگونه که اکثر روستا های کشور از سکنه خالی شده و روستائیان مجبور به کوچ شده و راهی شهر های بزرگ بطور خوش نشین شده یا حلبی آباد نشین های حاشیه شهر ها شده اند و از تولید کنندگان سنتی کشاورزی تبدیل به مصرف کنندگان کالا های وارداتی شده اند که بدلیل رشد ونمو سیاست انگلی اقتصاد واسطه گری انگلان دولتی و شرکای غارت گرشان نه موجب چندین برابر واردت کالا ها نسبت به صادرات و تعطیلی کار خانجات و بیکاری کارگران و رشد تورم و گرانی و فقر و بیکاری شده است ، بلکه با واردات بی رویه ی محصولات کشاورزی و عدم حمایت از کشاورزان و محصولات وتولیدات داخلی موجب یأس و ناامیدی کشاورزان شده است . نمونه همین قطع در ختان میوه می باشد که تصاویرش ضمیمه شده است.

دو تالاب بين المللي گنبدكاووس خشک شدند

این گزارش خبری ضمن مکمل گزارش تصویری خبر قبلی می باشد . از سوی دیگر حاصل سیاست 33 ساله ی چوب حراج بر منابع و ذخایر و سرمایهه ای ملی کشور زدن است که بطور سیستماتیک جنگل ها و مراتع سبز سوزانده شده است . دریاچه ها ها و رود خانه ها و تالاب های کشور هم خشکانیده شده است . در عوض نهضت کویر ساختن کشور با شدت ادامه داشته است.

گنبدكاووس - شهردار اينچه برون گفت:‌ دو تالاب از سه تالاب بين المللي بخش مرزي داشلي برون از توابع شهرستان گنبدكاووس به دليل خشكسالي، خشك شدند.'حميد سالمي' روز پنجشنبه درحاشيه جلسه ستاد تسهيلات دائمي سفر شهرستان گنبدكاووس به خبرنگار ايرنا گفت: به دليل خشكسالي دو تالاب 'آجي گل' و 'آلاگل' كاملا خشك شدند و تالاب 'آلماگل' نيز درآستانه خشك شدن است.وي با بيان اينكه تامين آب اين سه تالاب، بويژه تالاب آلماگل نقش مهمي درحفظ محيط زيست و قابليت گردشگري منطقه دارد، برلزوم توجه جدي مسوولان براي رفع كمبود آب اين سه تالاب بين المللي تاكيد كرد.سالمي، اضافه كرد: اخيرا مقداري از آب سد 'شيرين دره' دراستان خراسان شمالي براي تامين بخشي از آب تالاب آلماگل رهاسازي شد كه با توجه به بعد مسافت 300 كيلومتري اين سد تا تالاب آلماگل، جوابگوي نياز آبي اين تالاب نبود.وي همچنين تصريح كرد: به دليل خشكسالي و كمبود آب، عمليات آبياري فضاي سبز شهر اينچه برون نيز با مشكل مواجه شده است.شهر مرزي اينچه برون به عنوان مركز بخش داشلي برون در 70 كيلومتري شمال مركز شهرستان 290 هزار نفري گنبدكاووس قرار دارد و تالاب هاي بين المللي مذكور در نزديكي آن قرار دارند.

عکس/ تداوم آزار و اذیت زنان ایران تحت عنوان اجرای "طرح امنیت اخلاقی" در نظام اسلامی (نیمه طالبانی)

سئوال است اگر چنانچه پس از 33 سال که از سپری شدن زمان طرح چماق گونه رو سری یا تو سری می گذردکه به شیوه های گوناگون تا کنون ادامه داشته است . اینگونه اقدامات وحشیانه ی تبعیض آمیز جنسیتی زن ستیزانه جواب می داشت. دیگر نیازبه تکرار و ادامه ی آن نبود . آحر چگونه است که در این رژیم ضد بشری قرون وسطایی زن ستیزانه کسی یافت نمی شود که توضیح دهد دلیل روی گردانی مردم به خصوص نسل جوان مخصوصاً زنان و دختران از فرامین و فتاوی حاکمان دین فروش چیست و برای چه با وجود سر کوب و اجرای طرح های ضربتی گوناگون زن ستیزانه که ادامه داشته که زیر چتر مبارزه با بی حجابی و عفاف و فساد اخلاقی اجرا می شود . ولی همچنان مقاومت و ایستادگی و دهان کجی کردن زنان و دختران بیشتر شده است؟ آیا اینگونه مقاومت و پایداری زنان و دختران نشان از ریختن پشم کلاه ولی وقیح نا مشروع منفور نمی باشد که رهبر رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی می باشد؟ همچنین این عدم پای بندی زنان و دختران به پوشش اجباری طرح چادر سیاه که حجاب بر تر نامیده شده است گواه بر آن سوی تظاهرات و مبارزات ضد حکومتی مردم ناراضی پس از کودتای 22 خرداد 88 نیست که توی خیابان ها فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت سر می دادند که به زبان ساده آشکار کردند ولی وقیح منفور نا مشروع می باشد. همینطور و پیام دادند که دیگر حکومت دینی نمی خواهند چون آزادی می خواهند تا که دیگر برای بیان و گفتار و پوشش شان محدودیتی وجودنداشته باشد.

ایرنا: اوقات فراغت پربار کودکان بختیاری!

در رژیمی که ادعا می شود یک فقیر وجود ندارد البته تعریف از فقیر نمی شود که چیست و به چه کسانی گفته می شود . یاا دعا می شود ایران امن و آزاد ترین کشور جهان و قدرت بر تر می باشد . ولی کودکان روستایی یا شهری اش در چنین شرایط ایام تعطیلی تابستان را سپری می کنند که در تصاویر دیده می شود که بر عکس کودکانی که همراه خانواده های شان به جزیره کیش یا شمال کشور یا شیخ نشینان وترکیه و اروپا و آمریکا و کانادا و استرالیا و خلاصه جنوب شرق آسیا سفر می کنند . اینان نیز در اطراف روستا یا شهر به اینگونه تفریح کردن مشغولند . ناگفته نماند خوب است که تا کنون اگر از خیلی چیز های ابتدایی رفاهی زندگی و کودکی محروم شده اند لاا قل به اعتیاد کشانیده نشده اند و بدلیل فاصله ی زیاد با شهر ها تبدیل به کودکان سر گردان کار خیابانی نشده اند.

فیلم / تخريب خانه هاي مردم توسط شهرداري و درگيري مردم با نيروي انتظامي در شهر اصفهان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=35498

این هم ادامه ی همان سهم دادن از حکومت و دارا شدن خانه شدن است که از سوی خمینی شیاد اوایل انقلاب قولش به مردم به ویژه محرومان داده شد . همچنین مکمل گزارش خبر قبلی می باشد . همینطور ادامه ی عوامفریبی و شیادانه رفتار و قول های ن خمینی شیاد است که گفته بود بوسه بر دستان کوخ نشینان می زند که اکنون به جای بوسه چنین کوخ یا آلونک ها از سوی جانشین دجال و رمال تر از خودش بر سر کوخ نشینان شان بر سرشان آوار می شود تا معنی کمیک و تراژدیک ادعای امن و آزاد و قدرت بر تر جهان بودن رژیم ضد بشری و قرون وسطایی ثابت شود. فراموش نشود که اینگونه اقدام مطابقت 100% با پیام نوروزی خمینی شیاد دارد که گفت به جای برپایی مراسم جشن نوروزی باید در گورستان حضور یابید چون آن پیام آشکارا طرح ویرانی کشور و آباد کردن گورستان ها را داشت که با جدت تمام دنبال و اجراشده است.