گزیده خبر های 7 مرداد 90

يك مقام آگاه به فارس خبر داد:انفجار خط لوله صادرات گاز ايران به تركيه در بامداد امروز.خبرگزاري فارس: يك مقام آگاه از انفجار خط لوله صادرات گاز ايرن به تركيه در بامداد امروز خبر داد:

این اقدام می تواند بخشی از واکنش تهاجم نظامی تجاوز گرایانه ی پاسداران کودتاگر به خاک کردستان عراق باشد که پاسداران بدون توجه به اعتراض مقامات عراقی به این تهاجم نظامی ولی از موضع قدرت چپ و راست اطلاعیه می دهد که تعداد زیادی از گروه پژاک را کشته است و تهدید می کند که اینگونه تهاجمات ادامه می یابد چونکه نوری مالکی مزدور خائن موافق این تهاجم می باشد .

اين مقام آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس گفت: خط لوله صادرات گاز ايران به تركيه صبح امروز در ساعت 2:10 بامداد در حوالي روستاي دنالو از شهرستان ماكو در اقدامي خرابكارانه منفجر شد. وي خاطرنشان كرد: بعد از پيگيري‌هايي كه صورت گرفت مشخص شد اين اقدام توسط عوامل گروهك هاي تروريستي وابسته به آمريكا رخ داده است.

مشهد، پایگاه اول موسیقی رپ کشور!

جالب است که پس از اینکه شهر خون و قیام قم تبدیل به مرکز فساد و مصرف مواد مخدر و حتی بی حجبی و... شده است . اکنون شهر دیگر مذهبی که زادگاه ولی وقیح نا مشروع منفور هم می باشد پس از اتفاق فاجعه به قتل رسیدن 19 زنان نگون بخت خیابانی بدست بسیجی سعید حنایی با رو سری شان خفه شدند اکنون گزارش شده است که حاصل 33 سال مبارزه با مفاسد اجتماعی و شبیخون فرهنگی ماهواره ای تبدیل به پایگاه اول موسیقی رپ کشور شده است.

سرپرست گروه موسیقی بامداد مشهد گفت: چندین سال است مسئولان ما از فرهنگ صحبت می‌کنند و تهاجم فرهنگی مطرح است اما برای مقابله با آن چه اقدامی شده است. وی اظهار داشت: آیا تهاجم فرهنگی دفاع نمی‌خواهد وآیا موسیقی ملی جزیی ازفرهنگ ما هست یا خیر. وی درادامه با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی یک امر جدی است افزود: مشهد که یک شهرمذهبی است اما پایگاه اول موسیقی زیرزمینی رپ در کشور است. سرپرست گروه موسیقی بامداد مشهد که برای اجرایی سه روزه به گرگان سفر کرده است گفت: اگر هنرمندان موسیقی ایرانی سربازان فرهنگی کشور هستند پس چرا به هنرشان توجهی نمی‌شود. مرتضوی افزود: گرگان شهری است که هنرمندان آن بسیاردوستانه برخورد می‌‌کنند و نسبت به یکدیگر جبهه‌گیری ندارند. وی گفت: شرایط برگزاری کنسرت در گرگان نسبت به مشهد بسیار مطلوب‌تر است و به هیچ عنوان قابل قیاس با مشهد نیست. مرتضوی افزود: گرگان مسئولان فرهنگی تری دارد و صدور مجوز موسیقی در این شهر تنها چند روز طول می‌کشد در حالیکه در مشهد به مدت چهارسال برگزاری کنسرت تعطیل بود و برای برگزاری یک کنسرت ماه‌ها و شاید بیش از یکسال رایزنی لازم است. این هنرمند که سال گذشته نیز برای اجرای موسیقی با گروهش به گرگان سفر کرده بود در ادامه بیان داشت: موسیقی ایرانی روح و روان انسان را تعالی می‌دهد. وی با اشاره به اینکه موسیقی ایرانی مبتنی بر عرفان است افزود: موسیقی ایرانی موجب می‌شود جوانان سالم فکر کنند و سالم زندگی کنند. مرتضوی با بیان اینکه ما تنها دغدغه فرهنگی داریم بیان داشت: ما می‌خواهیم موسیقی ملی را حفظ کنیم و از فرهنگ غنی موسیقی کشورمان دفاع کنیم. وی هدف از برگزاری کنسرت در گرگان را حفظ ریشه‌های غنی موسیقی وتغییر نظر نسل جوان نسبت به این نوع موسیقی ذکر کرد و در ادامه عنوان کرد: هدف‌مان این بوده که نگاه نویی نسبت به موسیقی سنتی داشته باشیم

خواهر وزیر بهداشت رئیس دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی شد

به یمن بازجویی و تهدید و تواب و پرونده سازی و کیفر خواست صادر کنی سرباز جو پاسدار شکنجه گر حسین شریعتمداری در دروغ نامه کیهان که روزانه دنبال می شوداکنون پس از اشغال وزارت بهداشت و در مان همسرش که بعنوان پاداش داده شده است . حال خبر می رسد که پست رئیس دانشکده دندانپزشکی بعنوان دستمریز به خواهر همسرش وا گذار شده است .

دکتر "الهه وحیددستجردی" معاون سابق پژوهشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از سوی ریاست دانشگاه به سمت ریاست دانشکده دندانپزشکی منصوب شد مهر: دکتر محمدرضا رزاقی پس از قبول استعفای دکتر زهره طبیب زاده نوری، دکتر الهه وحیددستجردی معاون پژوهشی دانشکده را به سمت ریاست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی منصوب کرد.دکتر "الهه وحیددستجردی" دانشیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی ارتودنسی است. دکتر "الهه وحیددستجردی" خواهر وزیر بهداشت دکتر مرضیه وحیددستجردی است.بر اساس اطلاعات موجود در صفحه دکتر دستجردی، وی دارای 14 مقاله مجلات داخلی، 20 مقاله در کنگره های داخلی، 10 طرح تحقیقاتی، 33 پایان نامه تحقیقاتی، 4 مقاله در مجلات خارجی، 0 مقاله در کنگره های خارجی است.مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشکده دندانپزشکی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد و دکتر محمدرضا رزاقی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تقدیر از خدمات دکتر طبیب‌زاده در دوران تصدی ریاست دانشکده دندانپزشکی اظهار داشت: در زمان مدیریت دکتر طبیب‌زاده در امتحان جامع دندانپزشکی 7 رتبه از 10 رتبه اول کشوری متعلق به دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی بوده است.رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به استعفای دکتر طبیب‌زاده افزود: با در نظر گرفتن سوابق و موفقیت‌های حاصله از سوی دکتر دستجردی، از وی تقاضا کردیم که این مسئولیت را بپذیرد و از دکتر دستجردی تشکر می‌کنیم که دعوت همکاری ما را پذیرفت قطعا با توانمندی‌های وی شاهد موفقیت‌های بیشتری در دانشکده دندانپزشکی خواهیم بود.دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1344 تاسیس شد و پس از 46 سال یکی از بزرگترین دانشکده های دندانپزشکی کشور بوده و بر اساس گزارش شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی و با توجه به شاخص های موجود بالاترین رتبه را در میان دانشکده های دندانپزشکی کشور بدست آورده است. این دانشکده علاوه بر ارائه دوره دندانپزشکی عمومی، 14 دوره تخصصی دندانپزشکی را ارائه می کند

تدوام جمع آوری آنتن‌های ماهواره در شهرستان‌ها

در کشوری که مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان است آزادی عقیده و بیان بدون تفتیش عقاید و سانسور این چنین به نمایش گذاشته می شود !

در تداوم جمع آوری آنتن‌های ماهواره در شهرهای مختلف کشور نیرو‌های انتظامی در شهرستان ممسنی اقدام به جستجوی خانه به خانه کردند.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، نیروهای انتظامی در محله‌های شاه داوود، شیر اسپاری و گچگران اقدام به جمع آوری ماهواره نمودند.این نیرو‌ها به اعزای کشف و ضبط هر دستگاه، صاحبان آنرا ۶۰۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌کنند

وزير اطلاعات در گفت‌وگو با فارس خبر داد:كشف سرنخ‌هايي از ترور رضايي‌نژاد و اعلام خبرهاي خوب از پرونده شهيد شهرياري,خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات گفت: پرونده آقاي رضايي نژاد در دست پيگيري است و سرنخ‌هايي نيز به دست آمده است.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=9005060198

از یک عوامل بد نام وزارت اطلاعات و پاسداران دست به ترور می زنند واز طرف دیگر این طوطی دست نشانده ی ولی وقیح نا مشروع و منفور حیدر مصلحی مدعی سرنخ خبر های خوب می دهد

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در حاشيه بيست و هشتمين اجلاس روساي آموزش و پرورش سراسر كشور كه در سالن اجلاس سران كشورهاي اسلامي در حال برگزاري است، در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا» در خصوص آخرين وضعيت پرونده ترور شهيد داريوش رضايي نژاد گفت: پرونده آقاي رضايي نژاد در دست پيگيري است و سرنخ‌هايي نيز به دست آمده است اما هنوز به اينكه سرويس‌هاي اطلاعاتي پشت اين حركت هستند، نرسيده‌ايم.وي همچنين در رابطه با پرونده شهيد دكتر مجيد شهرياري اظهار داشت: در اين رابطه خبرهاي خوبي را اعلام خواهيم كرد.

تایید حکم اعدام زندانی عباس توکلی برازجانی

آیا اینگونه مرتب جنایت شدن که یک برادر را زیر شکنجه زجر کش کردن و برادر دیگر را به اعدام محکوم کردن و زیر حکم اعدام نگهداشتن که یاد آورد اعدام برادران فتحی در اصفهان می باشد نشان از ادعای قدرت بر تر جهان و امن و آزاد ترین کشور جهات است یا نه اینکه اوج افلاس و در ماندگی ودر بحران فرو رفتن ودر بن بست گیر کرده است که از ترس و وحشت قیام مردم ناراضی تلاش می شود که سیاست رعب و وحشت در جامعه با افزایش اعدام ها به پیش برده باشد.
بنابه گزارشات رسیده به" فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" حکم اعدام زندانی عباس توکلی برازجانی توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفته است و هر لحظه امکان به اجرا در آوردن این ضد بشری می رود. حکم ضدبشری اعدام علیه زندانی عباس توکلی برازجانی 38 ساله توسط دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفته است. علیرغم اینکه مدتی از تایید حکم اعدام می کذرد ولی هنوز به او در زندان این حکم را ابلاغ نکرده اند و فقط بصورت شفاهی به خانوادۀ وی اعلام شده است.تایید حکم ضد بشری اعدام علیه این زندانی که به گواه یکی از مامورین نیروی انتظامی در دادگاه بی گناه می باشد و هر لحظه احتمال اجرای این حکم می رود.او در حال حاضر در بند 1 زندان گوهردشت کرج زندانی است.از طرفی دیگر در تاریخ 6 مردادماه 1387 زندانی امیر حسین توکلی برازجانی 33 ساله زیر شکنجه های وحشیانه و غیر انسانی و به طرز فجیعی در آگاهی شاهپور تهران به قتل رسانده شد و امروز سومین سالگرد جانباختن این زندانی بی دفاع می باشد.امیر حسین توکلی به خاطر مقاومت و شعار دادن علیه سران رژیم ولی فقیه در زندان زجر کش گردید.علیرغم گذشت 3 سال از قتل زیر شکنجه این زندانی می گذرد اما هنوز عاملین شکنجه و قتل او به مجازات نرسیده اند و همچنان در سمت های بالاتری مشغول قتل و شکنجۀ مردم ایران هستند.لازم به یادآوری است 27 تیر ماه 1387 مامورین نیروی انتظامی با یورش به 2 آپارتمان مسکونی خانواده توکلی برازجانی و شلیک به آنها خانم سودابه شادپور 50 ساله از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت.آقای امیر عباس توکلی برازجانی و بردارش حسین توکلی برازجانی در مقابل چشمان سایر اعضاء خانواده مورد ضرب وشتم شدید قرار گرفتند و چند ساعت در منزل شخصی آنها تحت شکنجه قرار داشتند . این یورش وحشیانه نیمه های شب در حالی که خانم ها و فرزندان آنها در حال استراحت بسر می بردند صورت گرفت. خانم ها ، دختران جوان و خردسال مجبوربه عوض کردن لباسهای خود در مقابل چشمان پاسداران بودند و به آنها فحشهای غیر اخلاقی میدادند . پس از آن تقریبا تمامی اعضای خانواده دستگیرو به آگاهی شاپور منتقل شدند. اسامی آنها به قرار زیر می باشد: طناز ابوالحسنی احمدی 16 ساله/خسرو قائدی 17 ساله /مهنابا توکلی برازجانی 26 ساله/فاطمه فراهانی واشکانی/سودابه شادپور 50 ساله /عباس توکلی برازجانی 38 ساله /حسین توکلی برازجانی 33 ساله

سن اعتیاد در کشور به ۱۳سال رسیده است

مگر در رژیم ضد بشری قرون وسطایی تغییر و اصلاح نا پذیر رکور دار اول جهان شکنی فقط در نقض حقوق بشر و قتل و جنایت و اعدام و فرار مغزها و مرگ و میر جاده ها و مصرف مواد مخدر خلاصه می شود و شامل کود کان خیابانی و کاهش سن تن فروشی و سن اعتیاد در ایران نمی شود؟

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر سن اعتیاد در کشور به ۱۳ سال رسیده است.به گزارش ایسنا سید رضا نقیب السادات در همایش بزرگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی پدیده اعتیاد و طلاق که در ساری برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر شکل آسیب های اجتماعی تغییر کرده و دامنه پدیده اعتیاد گسترده شده است.وی با بیان اینکه دو میلیون نفر در کشور به صورت رسمی از مواد مخدر مصرف می کنند، گفت: در حال حاضر سن اعتیاد در کشور به ۱۳ سال رسیده است و اکثر معتادان کشور زیر ۱۹ سال هستند.عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران تصریح کرد: فرد به دلیل فرار از برخی مشکلات معتاد می‌شود که در صورت کاهش یا قطع مواد مخدر دچار مشکلات ناراحت کننده‌ای می شود.به گفته نقیب السادات، اعتیاد در سه مرحله آشنایی ، میل به افزایش مواد مخدر و اعتیاد شکل می گیرد.وی با اشاره به اینکه احساس تنهایی افراد در خانواده مهمترین علت گرایش افراد به اعتیاد است افزود: نوع تعامل والدین با فرزندان، احساس تعارض با اعضای خانواده، اضطراب شدید حتی اشتغال والدین از دیگر علل گرایش افراد به اعتیاد است.عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: تسکین آلام و دردها از دیگر علل گرایش به اعتیاد است که این مساله سبب تقویت انگیزه افراد به مواد مخدر می شود.نقیب السادات خاطرنشان کرد: تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی در کاهش گرایش افراد به مواد مخدر بسیار موثر است.وی با بیان اینکه عمده ترین راهکار در ترک اعتیاد پیشگیری است افزود: باید آسیب های اجتماعی ازقبیل اعتیاد را در جامعه کنترل کنیم.عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران اظهارداشت: گرایش به الکلیسم، موادمخدر، روسپیگری و هم جنس بازی به شدت درحال افزایش است و رسانه‌های مدرن نیز بر شدت این امر دامن می زنند.نقیب السادات افزود: اعتیاد سبب می شود تا جامعه پذیری افراد دچار اختلال شود.وی با اشاره به اینکه نیاز به شورای هماهنگ کننده مبارزه با اعتیاد در هر استانی احساس می شود افزود: مرکز سیاست گذاری در بخش سلامت اجتماعی در استان باید ایجاد شود .