گزیده خبرهای 4 مرداد 90

فیلم/ شهید رضایی‌نژاد لحظاتی پس از ترور

http://www.fardanews.com/fa/news/155998

شک نیست که جریانی که از این لحظه پس از ترور فیلم برداری کرده است می بایست جزو طراحان یا دست اندر کاران ترور بوده باشد که در آن لحظه با دوربین یا تلفن حضور داشته که فیلمبرداری کرده است. چونکه اینگونه ترور ها نوعی انتقام گیری ناشی از باند های مافیایی اصول گرایان در گیر جنگ قدرت و ثروت می باشد . به خصوص اینکه گزارش شده است که ولی وقیح نامشروع و پاسداران تصمیم دارند که پاسدار گماشته احمدی نژاد را از نقش مداخله گری پروژه ی هسته ای کنار بزنند.

موساد چگونه به تهران نفوذ كرده است؟

http://www.fardanews.com/fa/news/155967



چه تعداد ترور و اقدامات تروریستی و انفجاری در برون مرز انجام شده ومخالفان ایرانی و منتقدان خارجی کشته شده اند؟ 3 رهبران مسیحی چگونه ربوده و کشته شدند؟ دکتر کاظم سامی چه زمانی به قتل رسید؟ در قتل های زنجیره ای چه اتفاقی افتاد و منتقدان چگونه سلاخی شدند یا به قتل رسیدند؟ با منتظری جانشین خمینی شیاد چگونه رفتار شد؟ با مجاهدین اشرف چگونه بر خورد می شود؟ با معترضانن اراضی در تظاهرات های ضد حکومتی پس از کودتای 88 چگونه رفتار شد؟ با کروبی و موسوی کجا هستند و باا ینان چگونه رفتار می شو؟ . با اینان در کنار خاتمی چگونه اتهاماتی زده می شود؟ در فضای کنونی امنیتی کشور چگونه است؟ برای چه فریاد زده می شود که اسراییل نابود باید گردد؟ به مشاوران پاسداران گماشته احمدی نژاد چه اتامی زده می شود؟ هدف از اقدام اینگونه شیوه ها در بقای رژیم ضد بشری قرون وسطایی چه بوده است؟ آیا هنوز شکی وجودد ارد که هدف از اینگونه صورت مسأله پاک کردن و آدرس غلط داده از موضع فرافکنی و فرار به جلو چه می باشد؟

سوژه هر چهار عملیات دانشمندان فیزیك و نخبگان ایرانی بوده اند. هر چهار عملیات با استفاده از موتورسیكلت انجام شده است، نقطه مركزی و آغاز هر چهار عملیات منزل مسكونی سوژه ها بوده، و هر چهار عملیات با هدف ترور متمركز سوژه و نه تلفات بیشتر انجام شده است. اگرچه در اتفاقی نادر فریدون عباسی، یكی از اهداف چهار عملیات نجات یافته است، اما به نظر می رسد سه عملیات دیگر با قدرت بیشتری انجام شده استآینده: سه روز قبل، زمانی كه با فاصله یك ماه پس از انفجار تروریستی مشكوك استانبول ادعا شد این اقدام با هدف ترور یك مقام اسرائیلی انجام شده و رسانه های متصل به سازمان اطلاعات خارجی ارتش اسرائیل این انفجار را به عوامل جمهوری اسلامی نسبت داده و آن را مقابله به مثل با ترور دانشمندان هسته ای ایران قلمداد كردند، شمارش معكوس برای چهارمین عملیات موساد در تهران آغاز شداگرچه از سوی نهادهای مسئول تذكرات لازم در رابطه با قریب الوقوع بودن این اقدام داده شده بود، اما گستردگی اهداف احتمالی و دشواری حراست از آنان، موجب شد تا حادثه ای تاسف بار رقم بخورد.به همان اندازه كه حادثه استانبول آماتوری و تعمدا ناشیانه انجام شد، حادثه خیابان بنی هاشم تهران دقیق و حساب شده بود. بنابراین به همان دلیلی كه كارشناسان امنیتی برنامه ریزی شدن عملیات استانبول را از سوی یك سرویس اطلاعاتی نمی پذیرند و آن را اقدامی از سوی یك گروه غیرحرفه ای یا عملیاتی ایذایی برای ایجاد انحراف در افكار عمومی می دانند، حادثه تهران را اقدامی برنامه ریزی شده و توسط عناصر حرفه ای قلمداد می كنند

عکس/ خواب طلبه در سالن اجلاس سران

http://www.fardanews.com/fa/news/155980

یک روز مارکس گفته بود که دین افیون توده هاست . اکنون حاکمان دین فروش و دین ابزار قدرت و ثروت و غارتگری و سرکوب و رعب و وحشت با اقدامات تروریستی و جنگ افروزی کرده اند آنگونه که تق تزریق اجباری افکار ارتجاعی و خرافاتی شان در آمده است که برای طلبه ها ملال آور و خسته کننده یا خواب آور شده است که چنین در سالن اجلاس سران این طلبه چپ کرده و به خواب عمیق فرو رفته است.

نهمین اجلاس هفته جهانی مساجد صبح امروز دوشنبه با حضور علی لاریجانی در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد

وحشت انتخاباتی رسانه مشایی و رجانیوز از خدمات شهرداری تهران/ تاکتیک: به زباله ها بزنیم!

http://www.fardanews.com/fa/news/156000

ادامه ی رقابت ومچ گیری و روشنگری یا فاش کردن تاکتیک های تبلیغاتی باند های مافیایی مدعی اصول گرایان علیه ی همدیگر که ناشی از جنگ قدرت و ثروت ادامه دار است و اکنون گسترده تر شده است . چونکه سایت شفاف که وابسته به شهردار تهران سردار قالیباف است دست به افشاگری شیوه ی جو سزی سایت رجا نیوز که حامی پاسدار گماشته احمدی نژاد است زده است و رو کرده که چگونه علیه پاسدار شهردار تهران قالیباف فعال شده است چونکه جزو منتقد ان اصول گرایان دولت می باشد.

رسالت سیاسی - رسانه ای خود را تخریب شهردار و شهرداری تهران در حوزه های فرهنگی و عمرانی و ... می دانند، در این اوضاع و احوال سخت مدیریت مالی رسانه ها، بودجه می گذارند و سرویس استان ها راه می اندازند. اسم سرویس را استانها می گذارند اما فقط تا نوک بینی خود را می بینند یعنی تهرانوقتی صحبت از عدم پرداخت بودجه از سوی دولت به متروی شهر تهران می شد، از آنجا که هنوز در حاکمیت حضور داشتند فریادشان بلند می شد که کشور مگر فقط تهران است و ... پس عدالت چه می شود؟!اما حالا که رسالت سیاسی - رسانه ای خود را تخریب شهردار و شهرداری تهران در حوزه های فرهنگی و عمرانی و ... می دانند، در این اوضاع و احوال سخت مدیریت مالی رسانه ها، بودجه می گذارند و سرویس استان ها راه می اندازند. اسم سرویس را استانها می گذارند اما فقط تا نوک بینی خود را می بینند یعنی تهران! حتی مشکلات استان تهران برایشان آنقدر قابل توجه نیست که برای نویسنده مشکلات سایر شهرهای تهران حق التحریر تعیین کنند. استانها و شهرهای دیگر ایران هم الحمدلله مشکلی ندارد! حتی سایت ری آنلاین را هم که به قول خودشان می خواست نگاه ویژه به مشکلات جنوب تهران و شهرستان ری داشته باشد را تعطیل می کنند.

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد؛پاسخ ‌صفار‌هرندي به سخنان موسوي‌خوئيني‌ها ‌.خبرگزاري فارس: محمدحسين صفار‌هرندي به اظهارات موسوي خوئيني‌ها در مورد صحبت‌هايش در برنامه ديروز، امروز، فردا پاسخ داد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9005031206

اعتراف به نقش سر پل ارتباطی برنامه دیروز ، امروز، فردا آمریکا و رد و بدل کردن پیام های میان مهره های اعزام شده به آمریکا و مسئولین رژیم ضد بشری قرون وسطایی کودتایی که از موضع به حساب انتقادی برجسته و بازتاب داده شده است. اا سئوال است که چگونه است مقامات شیطان بزرگ با موضع گیری علیه ی اپوزیسیون اصلی و تحمل بیش از 4500 کشته و 1000 میلیارد دلار مالی در عراق که حاکمان تهران و سپاه قدس با تأکید اخراج نظامیان آمریکایی از عراق ولی بازهم چشم ادامه ی سیاست به ز د وبند یسش از 3 دهه پشت پرده دوخته اند؟

به گزارش خبرگزاري فارس، موسوي‌خوئيني‌ها اخيراً به بخشي از صحبت‌هاي محمدحسين صفار‌هرندي در برنامه ديروز، امروز، فردا واكنش نشان داد و در مورد صحبت‌هاي صفار‌هرندي در رابطه با اينكه شخصي در عناد با مقام معظم رهبري قصد داشته مانع رأي دادن به ايشان در مراسم انتخاب رهبري در مجلس خبرگان شود،‌ مدعي شد كه اين صحبت صفار‌هرندي تهمت به اوست و حتي فيلم موجود از آن جلسه نيز نشان مي‌دهد كه صحبت‌هاي صفار‌هرندي در مورد موسوي‌خوئيني‌ها كذب است! در همين زمينه به سراغ حسين صفار‌هرندي رفتيم تا توضيحات اين چهره سياسي اصولگرا را در مورد ادعاهاي موسوي‌خوئيني‌ها بشنويم. صفارهرندي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به صحبت‌هاي موسوي‌خوئيني‌ها گفت: بنده در آن گفتار تلويزيوني كه آقاي خوئيني‌ها به آن اشاره كرده‌اند، به هيچ وجه اسمي از ايشان نبردم و اين جالب است كه ايشان با چه مدركي فهميده‌اند كه مقصود من از شخص ذكر شده ايشان بوده‌اند؟ ‌وي افزود: من تنها يك نشانه‌ را آن هم بدون اسم در مورد كسي كه اين كار را انجام داده، مطرح كرده بودم و در ادامه هم تصريح كردم كه ايشان همان كسي است كه در ماجراي فتنه 88 گفته بود كه هوادارانشان اغتشاش كنند و خيابان‌ها را به بي‌نظمي بكشانند تا بعد بتوانند به بهانه شلوغي خيابان‌ها از رهبري باج‌گيري كنند. اين فعال سياسي اصولگرا تصريح كرد: من نمي‌دانم آيا اين مشخصاتي كه در مورد اين فرد گفتم، با آقاي خوئيني‌ها تطبيق داشته كه ايشان به خود گرفته‌اند يا نه...؟ "اگر واقعاً اينطور است، من حرفي ندارم و در واقع پاسخ قسمت اول هم كه شبهه عدم ولايت‌پذيري آقاي خوئيني‌هاست، در همين پاسخ ايشان داده مي‌شود، اما اگر صحبت‌هاي من و نشانه‌هايي كه از آن فرد نقل كردم، منطبق با ايشان نبوده بايد از آقاي خوئيني‌ها پرسيد چرا اين نشاني داده شده را آدرس اختصاصي خود تلقي كرديد؟ " مشاور فرهنگي فرمانده كل سپاه پاسداران همچنين با اشاره به تعريف موسوي‌خوئيني‌ها از وي كه گفته بود صفار‌هرندي از تبار ارزشمندي است، تصريح كرد: از ايشان به سبب اين حسن ظن تشكر مي‌كنم و قصد ندارم كه اين حرمت‌گذاري را ناديده بگيرم

واكنش انتقادی صفار به آيت الله مهدوی‌كنی

http://www.fararu.com/vdchkwn6.23nkxdftt2.html

عجیب است که اوضاع آنگونه در رژیم مدعی امن و مقتدر ترین کشور جهان بهم ریخته و آشفته بازار شده است که واقعاً خر صاحبش را نمی شناسد و مشخص نیست که چه کسی موافق یا مخالف است یا اینکه سیاست موافق و مخالف بودن را دنبال می نماید؟ بطور نمونه پاسدار وزیر اخراجی فرهنگ و تفتیش عقاید ارشاد پاسدار محمد حسین صفار هرندی است که هم معاون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان پاسدار محمد علی جعفری است . هم اینکه حامی پاسدار تمساح یزدی است هم اینکه در روند جنگ قدرت و ثروت باندی و جناحی اکنون منتقد آخوند ویلچری مهدوی کنی است که بفرمان و لی وقیح نا مشروع و منفور وی جایگزین رفسنجانی مکار جراحی شده از رأس سیرک مجمع خبرگان شده است.

حسين صفار هرندي، مشاور فرمانده سپاه پاسداران، به اظهار نگراني رييس مجلس خبرگان رهبري در مورد عواقب منفي فعاليت جبهه پايداري، واكنشي انتقاد آميز نشان داده است. به گزارش فرارو، وي با تاکید بر اینکه "مطمئن هستم شخصیت های برجسته ای چون آقایان مصباح و خوش وقت در همراهی با جبهه پایداری انگیزه ای برای تقابل با جریان وحدت اصولگرایی ندارند" گفت: این دو بزرگوار اگر کمترین گمانی مبنی بر تقابل جبهه پایداری با جریان عمومی اصولگرایی داشته باشند حتما خودشان را کنار می کشند. محمد حسین صفار هرندی در گفتگو با مهر، در خصوص تشکیل جبهه پایداری نیروهای انقلاب اسلامی و اظهار نگرانی برخی از بزرگان جریان اصولگرا در خصوص ایجاد تفرقه گفت: اعلام موجودیت کردن یک جریان فکری - سیاسی وحشتناک نیست و از کسانی که از اعلام این موضوع ناراحت هستند تعجب می کنم.

سردار نقدي: براي تامين امنيت كشور چاره‌اي جز محو كردن رژيم صهيونيستي نداريم

http://www.fararu.com/vdchmwn6.23nkidftt2.html

اعتراف آشکار پاسدار بسیجی عراقی محمدرضا نقدی سوپر ابله که متخصص در مزخرف و هذیان گویی و فرافکنی می باشد خیلی جالب است . زیرا که فاش کرده است که هم در منطقه و ایران آمریکا و اسراییل حاکم است .برای همین است که ترور و نا امنی در ایران وجود دارد. حال معلوم نیست در شرایطی که اسراییل اینهمه قدرت و نفوذ در ایران دارد چگونه قرار است که با ادعای مبارزه با آمریکا کردن و تأکید بر اسراییل نا بود گردد که مدام شعارش سرداده و تکرارمی شود ؟!

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در واكنش به شهادت دانشجوي نخبه دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي اظهار كرد: «آمريكا جنايت را طراحي مي كند و از ترس واكنش‌هاي انقلابي اجراي آن را به رژيم صهيونيستي مي سپاردسردار محمدرضا نقدي در واكنش به ترور اخير دانشجوي نخبه دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي با تاكيد بر اين‌كه «طراح اصلي اين جنايت فجيع، رژيم حاكم بر آمريكاست»، گفت: «طراح اين قبيل جنايات رژيم حاكم بر آمريكاست كه به خاطر آسيب پذيري اش در برابر واكنش هاي انقلابي، اجراي جناياتش را به رژيم صهيونيستي كه يك موجوديت بسته و محدود دارد واگذار مي كند : «امروز براي اين‌كه بتوانيم امنيت را در داخل كشور ايجاد كنيم، چاره اي نداريم جز اين‌كه رژيم صهيونيستي را از صفحه روزگار محو كنيم و تنها در اين صورت است كه دانشمندان ما با امنيت كامل مي توانند به جهاد علمي خود بپردازند رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اين مطلب كه شهيد رضايي نژاد اولين شهيد نسل سومي است كه هدف ترور صهيونيست ها قرار گرفته است، تصريح كرد: «اين ترور، تبليغات پوچ دشمن را كه مي كوشيد با القاي شكاف بين نسل ها، انقلاب را منحصر در نسل اول جلوه دهد به اثبات مي رساند وي ادامه داد: «اين ترور خط بطلاني ديگري بود بر تبليغات پوچ دشمن. اگر جوانان نسل سوم ما در مسير انقلاب نيستند چرا توسط عمال آمريكا و رژيم صهيونيستي به شهادت مي رسند؟ به شهادت رسيدن دانشمند جوان كشورمان و جمعي ديگر از جوانان غيور ايران اسلامي در كردستان به دست ايادي آمريكا و رژيم صهيونيستي نشان دهنده حضور پرقدرت جوانان نسل سومي در صحنه است نقدي تاكيد كرد: «دشمن از نقش آفريني افتخار آميز جوانان ما در جريان فتنه 88 بسيار عصباني است و دانشمندان ما نيز با پيشرفت هاي علمي خود به گونه اي غيظ و عصبانيت استكبار را برانگيخته اند كه امروز مجبور شده اند دست به اسلحه ببرند و جوانان ما را ترور كنند

خودداری یک ورزشکار ایرانی دیگر از رقابت با حریف اسرائیلی

اینهم یکمورد دیگر مبارزه برای نابود کردن اسراییل به سبک فتوای امثال پاسداربسیجی محمد رضا نقدی عراقی می باشد که از رقابت های جام جهانی شنا از شانگهای چین گزارش شده است

دویچه وله : یکی از تنها سه نماینده‌ی ایران در رقابت‌های جام جهانی شنا در شانگهای روز یکشنبه (۲۴ ژوئیه/ ۲ مرداد) از شرکت در ماده‌ی ۱۰۰ متر قورباغه خودداری کرد. نام گال نِوو، شناگر اسرائیلی، نیز در میان حاضران در این رقابت دیده می‌شد. بنا بر گزارش برخی از خبرگزاری‌ها، تیم ورزشی ایران "بیماری" را دلیل عدم حضور علیرضایی در این رقابت عنوان کرده است.این در حالی است که پایگاه اینترنتی فدراسیون "شنا، شیرجه و واترپولو" جمهوری اسلامی زیر عنوان "مسئولان سفارت ایران در چین از عمل علیرضایی تقدر کردند" بر خودداری شناگر ایرانی به‌دلیل هم‌گروهی با ورزشکار اسرائیلی صحه می‌گذارد و می‌نویسد: «]...[ و به همین دلیل امروز مسئولان کنسولگری سفارت ایران در چین (شانگهای) با حضور در محل برگزاری مسابقات جهانی شنا از عمل محمد علیرضایی تقدیر کردندبه گفته‌ی ییژاک کرامر، رئیس هیئت ورزشی اسرائیلی حاضر در چین، «متأسفانه این یک رویه است. این یک رویداد ورزشی است و نه سیاسی و باید این دو را از هم تفکیک کرد. این یکی از زیبایی‌های ورزش است». هیئت ورزشی اسرائیل تقاضای مجازات ورزشکار ایرانی را نکرده است. کرامر می‌گوید: «اگر کسی می‌خواهد مثل کودکان رفتار کند، برای ما اهمیتی ندارد

مرگ یک زندانی سیاسی در زندان ارومیه

لابد بر اساس فتوای پاسدار سوپر ابله و هذیان گوی پاسدار بسیجی محمد رضا نقدی عراقی عامل این جنایت هم زیر سر آمریکا و اسرایی و عوامل داخلی شان می باشد .

بعد از ظهر روز گذشته دوم مردادماه سال جاری یک زندانی سیاسی، در بهداری زندان مرکزی ارومیه براثر بیماری جان باخت.
به گزارش آژانس خبری موکریان، ناصر خانی زاده اهل بوکان که اخیراً از زندان بوکان جهت معالجه به ارومیه منتقل شده بود روز گذشته در بهداری زندان ارومیه درگذشت. گفته می شود ناصر خانی زاده که از بیماری دستگاه گوارش به شدت رنج می برد از طرف دادگاه انقلاب به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف به 18 ماه حبس محکوم شده بود.».فدراسیون جهانی شنا (FINA) روز دوشنبه اعلام کرد که هنوز در این مورد خبری دریافت نکرده است. کورنل مارکولسکو، یکی از مدیران اجرایی این فدراسیون، می‌گوید: «ما باید در ابتدا در جریان کل موضوع قرار بگیریم. اگر واقعا این‌طور باشد ]خودداری به دلیل حضور ورزشکار اسرائیلی[ شرکت در جام جهانی معنا ندارد. ما به چنین سیاستی در ورزش نیاز نداریم».این نخستین بار نیست که ورزشکاران ایرانی به دلیل برخورد با ورزشکاران اسرائیل در رقابت‌های بین‌المللی از ادامه‌ی رقابت خودرداری می‌کنند. محمد علیرضایی در المپیک ۲۰۰۸ پکن هم در استخری که حریف اسرائیلی در آن حضور داشت، شنا نکرد. طالب نعمت‌پور، فرنگی‌کار وزن ۹۴ کیلوگرم، نیز در مسابقات کشتی جهانی ۲۰۱۰ در مسکو به دلیل "درد آپاندیس" با حریف اسرائیلی روبه‌رو نشد. آرش میراسماعیلی هم در المپیک آتن به‌خاطر "کمر درد شدید" با جودوکار اسرائیلی رقابت نکرد

آخوند مصیاح یزدی : مشکل کشورهای اسلامی نداشتن رهبري و ولايت است

اینهم فتوای آخوند متحجر غارتگر فرصت طلب متملق و چاپلوس ولی وقیح نا مشروع منفور و پاسداران کودتاگر تمساح یزدی است که تئوری پرداز ترور ومرگ و خشم و دروغ می باشد که اکنون اعتراف آشکار به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و تشکیل حکومت جهانی مهدودیت کرده است. ضمن اینکه اهداف تلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای به عنوان تضمین پشتوانه ی ولی وقیح نا مشروع منفور و جهانی کردنش می باشد بهتر بر جسته شده است.

مصباح یزدی : با 60 سال شناخت از رهبرانقلاب كسي را قابل مقايسه با ايشان در كشور نديدم.يك عضو مجلس خبرگان گفـت: تحولات منطقه در كشورهاي اسلامي به بركت انقلاب اسلامي بوده و عمده مشكلات اين كشورها نداشتن رهبري و ولايت است.به گزارش ايسنا، محمدتقي مصباح‌يزدي، در جمع مديركل و جمعي از كاركنان اداره‌كل تبليغات اسلامي استان سمنان در شهميرزاد، گفت: بعد از انقلاب اسلامي پيشرفت و رشد علمي زيادي در نظام ايجاد شده كه يك صدم آن را قبلاً نداشتيم.وي با اشاره به اين‌كه هنوز زود است كه بتوانيم شخصيت حضرت امام و جانشين بر حق ايشان را بشناسيم، اظهار كرد: خداوند اين وجود عظيم را به خاطر اخلاص، پاكي، صداقت، تواضع، دلسوزي و خيرخواهي به ايشان داده است.وي ادامه داد: با 60 سال فعاليت و شناخت از مقام معظم رهبري هنوز كسي را قابل مقايسه با ايشان در كشور نديدم.