گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 6 مرداد 90

وكيل (گفت و شنود)

گفت: این سربازجوی آلوده به جنایت

شده مثل دزدی که ازوی شد شکایت

وکیل مدافعش به قاضی گفت در دادگاه

موکلم هست یکی از شریفت ترین و آگاه

ناگهان متهم با عصبانیت گفت چرا پول گرفتی ازمن؟

امااز یک دیگر دفاع می کنی ، برایم شدی دشمن

گفت: «احمد- ف» يكي از ضد انقلابيون ماركسيست و پناهنده بلژيك در صفحه «فيس بوك» خود بدجوري به علي افشاري و نيك آهنگ كوثر حمله كرده است.
گفتم: چرا؟! واسه چي؟!
گفت: خطاب به آنها نوشته «وقتي كيهان حرف از نفوذي هاي وزارت اطلاعات مي زند و شما بيشتر از بقيه عصباني مي شويد به هدف شوم(!) كيهان كمك كرده ايد»!
گفتم: به حق چيزهاي نشنيده! خب! ديگه چي؟!
گفت: نوشته «به جاي فحش دادن به كيهان با خونسردي از خودتان دفاع كنيد»!
گفتم: يعني توضيح بدهند كه چه كسي آنها را از مرز رد كرده و در استانبول تركيه برايشان هتل رزرو كرده و....
گفت: چه عرض كنم؟! ولي همين يارو «احمد- ف» نوشته «من هم حاضرم شهادت بدهم كه شما دو نفر از پاك ترين و سالم ترين افراد اپوزيسيون هستيد»!
گفتم: يارو به جرم دزدي محاكمه مي شد. وكيل مدافعش گفت؛ جناب قاضي! موكل من يكي از شريف ترين مردم جامعه است و متهم با عصبانيت به او گفت؛ مرتيكه! از من پول وكالت گرفتي، داري از يكي ديگه دفاع مي كني؟!

گفت : سربازجوی بدنام رژیم تروریست

از رقیب پل زده به احمد-ف مارکسیست

گفتم : برگوی که داستان چیست؟

چرا سربازجو وی گذاشته در لیست؟

گفت : محورمأموریت جاسوسی و تعقیب

با پیگیری کردن و بازجویی حامیان رقیب

پس از دستآویز طناز دلقک مقیم بلژیک

کنون بسوی یک مارکسیست کرده شلیک

که چرا به منتقدان رقیب کرده انتقاد؟

طوری می نویسید که سربازجوی شیاد

این چرند گوی پرونده ساز دهان گشاد

بهانه داشته باشد تاعلیه رقبا زند فریاد

گفتم : چرا نماینده رهبر علیل در کیهان؟؟

افتخاربه جاسوسی میکنه آشکاراو پنهان

گفت: این سربازجوی آلوده به جنایت

شده مثل دزدی که ازوی شد شکایت

وکیل مدافعش به قاضی گفت در دادگاه

موکلم هست یکی از شریفت ترین و آگاه

ناگهان متهم با عصبانیت گفت چرا پول گرفتی ازمن؟

امااز یک دیگر دفاع می کنی ، برایم شدی دشمن