گزیده خبر های 27 تیر 90

ضاربان طلبه جوان آمر به معروف دستگیر شدند

سئوال است که چگونه است در این مورد نیروی انتظامی این چنین زود اقدام کرده و ضاربان را بازداشت نموده است . اما پس از اینکه با تأخیر پیرامون فاجعه اراذل اوباش قمه بر دستانی که از باغ خصوصی اطراف اصفهان بالا رفته و مردان را محبوس کردند وبا اذیت و آزار به زنان تجاوز نمودند نیمی از 16 نفر اراذل اوباشان با زداشت شدند و بی دادگاه نمایشی بر گزارشد ولی هنوز هم نتایج حکم مشخص نشده است؟!

ماموران پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ ضاربان علی خلیلی را شناسایی و دستگیر کردند.به گزارش فرارو به نقل از مهر، در پی حمله تعدادی از اراذل و اوباش در شب گذشته به خلیلی (طلبه تهرانی) در محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات امنیت و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.بر اساس این گزارش ماموران در کمتر از 24 ساعت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، تمامی اشرار حاضر در حادثه شب گذشته را شناسایی و دستگیر کردند.تحقیقات در مورد این اراذل و اوباش که موجب مجروح شدن این روحانی شدند همچنان ادامه دارد.سومین حادثه حمله به یک روحانی که در اعتراض به مزاحمت های تعدادی از اراذل و اوباش برای چندین زن مجبور به مداخله شده بود شنبه شب گذشته در منطقه تهرانپارس رخ داد.این آمر به معروف 20 ساله از ناحیه شاهرگ چاقو خورده و اکنون نیز وضعیت جسمانی او وخیم گزارش شده است. وي پس از مصدوم شدن توسط اوباش تهران پارس، ساعت ها براي بستري شدن در بيمارستان ، سرگردان بوده است.

با اقدام ضربتي دليرمردان سپاه پاسداران؛ده‌ها تن از اشرار و تروريست‌هاي گروهك پژاك به هلاكت رسيدند.خبرگزاري فارس:روابط عمومي نيروي زميني سپاه از هلاكت و زخمي شده ده‌ها تن از اشرار و تروريست‌هاي گروهك پژاك در مناطق مرزي شمال غرب كشور خبر داد.

بدلیل سکوت گلوله باران روستا های مرزی کردستان عراق که مورد اعتراضی نمایندگان پارلمان عراق واقع شده است . البته در ادامه پاسداران از مرز عبور کرده و وارد خاک عراق شدند . همچنین متجاوز از سوی نوری مالکی خائن و مزدور و دست نشانده ی حاکمان تهران نه در این مورد کرده ، بلکه نوعی همکاری با پاسداران تجاوز گر کرده که موجب شده به این سادگی حریم قانونی مرز عراق را بکشنند که تکرار حرکات تحریک أمیز قبل از آغاز جنگ ایران و عراق در سال 59 می باشد که اکنون از سوی و پاسداران فاشیست با بهانه مبارزه با گروه پژاک کردستان مذهبی دستشه برای مرتکب جنایت در کردستان عراق کا ملاً باز می باشد. البته دستمزد این خیانت نوری مالکی آلت دست حاکمان تهران باحمایت کردن از وی مقابل معترضان و منتقدانش در پارلمان عراق از سوی حاکمان تهران و سپاه قدس داده می شود.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه، در پي اقدام رزمندگان قرارگاه حمزه يد‌الشهدا(ع) مبني بر پاكسازي مرزي شمالغرب كشور از لوث وجود عوامل ناامني و مزاحمت براي مردم، در يك درگيري شديد در منطقه مرزي آلواتان سردشت، ده‌ها تن از اشرار و تروريست‌هاي گروهك موسوم به پژاك كشته و زخمي و اسير شدند و مواضع آنان نيز منهدم و به تصرف درآمد. بر اساس اين گزارش در اين درگيري تعدادي از متجاوزان متواري و 3 نفر از رزمندگان سپاه اسلام نيز مجروح شدند. در اين گزارش تاكيد شده است كه قرارگاه حمزه سيد‌الشهداي نيروي زميني سپاه در راستاي ايجاد امنيت در مرزهاي شمالغرب كشور با هرگونه عوامل ناامني در منطقه قاطعانه برخورد خواهد كرد. اخبار و اطلاعات تكميلي متعاقبا منتشر خواهد شد.

فرمانده ایرانی سرکوب قیام مردم سوریه.سرتیپ پاسدارعلی (محمد رضا) زاهدی، فرمانده سابق قرارگاه ثار الله

داستان سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه و همسایه فقط مختص به دخالت گر ی در کشور های بحرین و لبنان و یمن و عراق و یا فلسطین نمی شود ، بلکه سوریه را نیز در بر می گیرد. به خصوص اینکه سوریه م پیان حاکمان تهران می باشد و اوضاعش هرروز خطری و بحرانی تر می شود . زیرا که بشار اسد دیکتاتور در حال سقوط می باشد. بنابراین نیاز شدید به عصای زیر بغل برای روی پا ایستادن از طریق سرکوب بی رحمانه معترضان ناراضی دارد.

میهن – رضا رایان: فرمانده ایرانی سرکوب های سوریه کیست ؟ ستون امروز به این پرسش پاسخ می دهد.این روزها همه جا سخن از دخالت سپاه پاسداران در سرکوب های خیابانی مردم معترض درسوریه است. این سرکوب توسط بخش ویژه سوریه در سپاه پاسداران انجام می شود که به “سپاه سوریه “معروف است. این سپاه برخلاف تصور رایج بعد از شروع اعتراضات اخیر در سوریه ایجاد نشده بلکه بیش از دو دهه است که در سوریه فعال است. سپاه سوریه تا قبل از شروع اعتراضات مردمی اخیر در این کشور، در واقع قرارگاه عملیاتی سپاه در خاک سوریه و در نزدیکی اسراییل و لبنان به شمار می رفت. مهمترین وظیفه سپاه سوریه، حمایت نظامی، اطلاعاتی و لجستیکی از حزب الله لبنان، حماس، جهاد اسلامی فلسطین و گروه تحت رهبری احمد جبرییل یعنی جبهه خلق برای آزادی فلسطین (فرماندهی کل) بود.فرمانده سپاه سوریه همیشه به طور محرمانه منصوب می شود و همواره در محافل خبری و داخلی جمهوری اسلای ایران به طور رسمی نامی ازوی و واحد تحت فرماندهی او برده نمی شود اما همیشه فرمانده سپاه سوریه یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران بوده است.اما حالا مسوول سپاه سوریه کیست؟ او کسی نیست جز سرتیپ پاسدارعلی (محمد رضا) زاهدی، فرمانده سابق قرارگاه ثار الله که در تهران نیز به طور تخصصی مسئول حفظ امنیت پایتخت بوده و حالا نیز در دمشق مستقر و فعال است. سرتیپ زاهدی از فرماندهان ارشد دوران جنگ ایران و عراق است که در جریان جنگ ۸ ساله با عراق در سطح فرماندهی گروهان، گردان و سپس فرمانده تیپ و لشکر ۱۴ امام حسین اصفهان فعال بوده است. وی در فاصله سال های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ نیز فرمانده نیروی زمینی سپاه بوده است. سرتیپ زاهدی در همین دوره به طور همزمان فرمانده قرارگاه ثار الله بوده که مسولیت تامین امنیت پایتخت در برابر قیام های مردمی را برعهده داشت. او در سال ۱۳۸۷ به عنوان فرمانده سپاه سوریه راهی دمشق شد. پس از شروع نا آرامی های سوریه و اعتراضات مردمی علیه بشار اسد، ستاد تحت امر سرتیپ زاهدی با اعزام نیروهای ویژه ضد شورش تقویت شده و برخی دیگر از فرماندهان بسیج و سپاه نیز که در سرکوب های تهران تجارب عملیاتی و میدانی و فرماندهی دارند برای کمک به حکومت بشار اسد در سرکوب مردم راهی ستاد سپاه سوریه شده اند. برخی از این فرماندهان به طور موقتی و برخی به شکل دائمی تری در سوریه مستقر شده اند

حسيني در گفت و گو با فارس:برخورد با تمام بيمارستان‌هاي متخلف در عدم پذيرش طلبه مضروب قطعي است.خبرگزاري فارس: مدير روابط عمومي وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت موضوع عدم پذيرش طلبه مضروب را در بيمارستانهاي خصوصي و دولتي تهران با جديت پيگيري مي كند و برخورد با تمام بيمارستان‌هاي دولتي و خصوصي متخلف قطعي است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004260566

این شیوه بر خورد تبعیض و تناقش آمیز را با ربودن و بیرون راندن و در اطراف بیمارستان های تهران رهار بیماران مقایسه کنید تا بدانید معنی ادعای وارونه ولی وقیح نا مشروع و منفور که در سال مرگ خمینی شیاد از فلسفه ی وی نقل قول کرد که شامل معنویت و عقلانیت و عدالت می باشد . اختلاف میان شعار و عمل چگونه می باشد؟

5 بیمارستان روحانی مجروح را نپذیرفتند!

گذشته از اینکه سیستم غارتگری حاکم بر بیمارستان بطور عریان برجسته شده است که هر بیماری پول نداشته باشد پذیرفته نمی شود اما از سوی دیگر شفاف سازی تنفر و کینه نسبت به آخوند های حاکم و شرکای سرکوبگرش هم اینگونه با عدم پذیرش طلبه مجروح به نمایش گذاشته شده است .

روحانی 20 ساله‌ای که قصد داشت از مزاحمت عده ای اراذل و اوباش به چند زن ممانعت کند توسط این افراد از ناحیه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هیچ بیمارستانی این روحانی را نپذیرفت مهر: روحانی 20 ساله‌ای که قصد داشت از مزاحمت عده ای اراذل و اوباش به چند زن ممانعت کند توسط این افراد از ناحیه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هیچ بیمارستانی این روحانی را نپذیرفت.آخرین اطلاعات از حادثه مجروح شدن روحانی جوان آمر به معروف در منطقه تهرانپارس تهران حاکی از آن است که روحانی جوان پس از مجروح شدن -قطع شاهرگ گردن- حدود نیم ساعت بر روی زمین افتاده بوده و هیچ خودرویی وی را به بیمارستان منتقل نمی کند تا اینکه دانش آموزان همراه روحانی یک خودروی پراید را متوقف کرده و خواهش می کنند تا مصدوم را به بیمارستان منتقل کند.یکی از نزدیکان روحانی در گفتگو با مهر گفت: پس از اطلاع از حادثه تمامی بچه های هیئت خود را به محل حادثه رساندیم و چون هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش این روحانی نبود هر گروهی مامور شد تا در قسمتی از شهر تهران به دنبال بیمارستان باشد.متاسفانه بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) و پارسیان حاضر به پذیرش نشدند و تنها گفتند که اگر مرد می توانیم گواهی فوت صادر کنیم و هرکدام بهانه های مختلفی را برای قبول نکردن مجروح عنوان کردند.وی اظهار داشت: به واسطه یکی از آشنایان توانستیم این روحانی مجروح را به بیمارستان عرفان منتقل کنیم ولی بیمارستان گفت اول باید 6 میلیون تومان واریز کنید. در نیمه های شب همه دست به دست هم دادیم و پول را تهیه کردیم حتی مقداری از پول دلار بود.ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته روحانی جوانی به نام علی خلیلی در مسیر بازگشت از مراسم هیئت مولودی خوانی قائم آل محمد(عج) به همراه دو نفر از دانش آموزان که قصد رساندن آنها را به خانه شان داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت شنیع گروهی اراذل و اوباش مواجه می شود. این افراد که در یک خودروی پراید و یک موتورسیکلت سوار بودند برای چند خانم ایجاد مزاحمت می کنند که روحانی شاهد ماجرا که قصد جلوگیری از این تعرض را داشت توسط اراذل و اوباش از ناحیه گردن با ضرب چاقو دچار پارگی شاهرگ می شود.گزارشها حاکی از آن است که خودروی پراید اوباش توسط کلانتری 144 جوادیه کشف شده است.

ما پزشک براندازی هستیم/ هشت میلیون نفر به خیابان‌های تهران بیاید کار تمام است! + فیلم

http://www.fardanews.com/fa/news/155144

هر از گاهی بطور مشکوک اینگونه فیل نمایشی بهوا پرتاب می شود تا که پادو ها و جارچیان تبلیغاتی و مطبوعاتی وابسته به رژیم فاشیستی مذهبی تروریستی بهانه ی لدازم دشته باشند علیه ی اپوزیسیون اصلی بر انداز مانور تبلیغاتی حوزوی – پاسداری داده شود.

گر امروز نه پس کی؟ همه سیاستمداان لبشون بسته است جواب ندارند همه بزرگان ملی مملکتی دهنشون بسته است به قول امریکایی‌ها no جواب! اگر عقاب ایران نه پس کی؟ جواب خبری نیست به عیج عنوان کمدین سیاسی شاید بهترین عنوان برای افرادی است که هیج‌شناختی از ایران و ایرانی‌ها ندارند و در همین حال خود را در نقش سوپر من و رابین هود می‌بینید.داستان این افراد داستان جدیدی نیست و «هخا» نامی است که یادآور این گونه کمدین هاست و معمولا اظهارنظرهای آن‌ها باعث تلطیف فضای سیاسی می‌شود. شفاف بدون هر گونه توضیحی بخش‌هایی از اظهارنظرهای یک نظامی بازنشته خارج نشین که خود را «دکتر براندازی» می‌داند منتشر می‌کند که برخی شب‌ها در یکی از شبکه‌های ماهواری‌ای حاضر شده و با طرح نام گروهی که تنها هویتشان یک سایت اینترنتی به نام عقاب ایران است موجب انبساط حتی اپوزوسیون خارج نشین می‌شود. در این قطعه فیلم آقای دکتر براندازی می‌گوید: گر امروز نه پس کی؟ همه سیاستمداان لبشون بسته است جواب ندارند همه بزرگان ملی مملکتی دهنشون بسته است به قول امریکایی‌ها no جواب! اگر عقاب ایران نه پس کی؟ جواب خبری نیست به عیج عنوان. عقاب ایران الان شده یکه تاز.‌ ای کاش بیست تا عقاب ایران بود.امروز بهترین روز ممکنه. امروز دنیا لااقل با لغت می‌گه من پشتبیان شما هستم.اگر در تهران به طور مثال زیر ۵ میلیون آدم بیاد می‌شود مثل سوریه؛ این می‌زنه اون می‌زنه.اگر بالای ۶ روز بیاد کار جمهوری اسلامی یک روزه تمامه.اگر بالای ۸ میلیون بیابد که به راحتی می‌شود آمد. ۵ ساعته کار جمهمری اسلامی تمامه ما در عقاب ایران پزشک برانداری هستیم.مریض اومده پیش ما ما مرض رو پیدا کردیم نسخه‌اش رو هم پیدا کردیم. هیچ پزشکی وقتی نسخه نوشت نمی‌ره دنبالش ببینه خورد یا نه

در درگیری بند 3 زندان گوهردشت کرج 1 زندانی و جند تن زخمی شدند

با ورود وتوزیع مواد مخدر که هدف ی تحریک کردن معتادین که در خدمت دژخیمان زندان و زندان بانان علیه ی سایر زندانیان و پیش برد سیاست حذف فیزیکی بدین طرق که نوعی توطئه زجر کش و حذف کردن زندانیان بدون صدور احکام اعدام می باشد تا که با مضاعف کردن شرایط فشار های روحی و روانی و جسمانی همراه با تهدید به قتل رساندن تا که زندانیان معترض به سکوت و تسلیم وا دار شوند.

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در طی یک درگیری خونین در بند 3 زندان گوهردشت کرج منجر به مرگ یک زندانی و تعدادی دیگر زخمی شدند.جمعه شب 24 تیرماه حدودا حوالی ساعت 24:00 یک درگیری خونین در بند 3 زندان گوهردشت معروف به بند کارگری روی داد که در جریان این در گیری خونین یکی از زندانیان به قتل رسید و تعدادی دیگر زخمی شدند. زندانی که در این درگیری خونین جانباخت علی (مصطفی) اقدمی نام داشت و اخیرا از زندان قزل حصار به زندان گوهردشت کرج منتقل شده بود. وضعیت تعدادی از زخمی شدگان وخیم می باشد که گفته می شود به یکی از بیمارستانهای خارج از زندان منتقل شده اند.این درگیری خونین که برای مدتی ادامه داشت اما پاسداربندها و گارد زندان از دخالت در آن خوداری کردند و پس از پایان درگیری زندانی کشته شده و زخمی شدگان توسط خود زندانیان به بهداری زندان منتقل شدند.درگیریهای خونین توسط باندهای مافیایی زندان که در پخش مواد مخدر و سرکوب زندانیان معترض به شرایط غیر انسانی زندان روی می دهد آنها بدستور محمد مردانی رئیس زندان ،خادم معاون زندان ،فرجی نژاد رئیس اطلاعات زندان و رئیس بندها اقدام به درگیری با زندانیان و حذف آنها می نمایند.در هفته های اخیر درگیریهای خونین شدت بیشتری به خود گرفته است که هر بار منجر به مرگ ،نقص عضو،از کارافتادگی تعدادی از زندانیان شده است.تمام دلایل و شواهد حاکی از آن است که این درگیریها با چراغ سبز و خواست مسئولین زندان صورت می گیرد آنها همچنین هیچ اقدامی هنگام روی دادن درگیریها خونین انجام نمی دهند و حتی هنگام درگیری پاسداربنده ها را از بند خارج می کنند تا درگیری به نحو مطلوب باندهای مافیایی و دستور دهندگان آنها پیش رود.

سیل در آذربایجان غربی سه قربانی گرفت

در شرایطی که کشور دچار خشک سالی می باشد . بارندگی و جاری شدن سیل در استان های آذربایجان و ار دبیل و شمال وزنجان در تابستان و با جاری شدن سیل که موجب خسارات مادی و تلفات انسانی شده است . بعید نیست که نتیجه تولید ابر مصنوعی می باشد که به بارندگی در تهران تا سبب کاهش ضریب آلودگی هوا شود . بطور پراکنده در نقاط دیگر باران می بارد و سیل همراه با خسارات مادی و تلفات جانی می شود .

مهر : رئیس سازمان امداد و نجات کشور از بروز سیلی بزرگ در شهرهای ماکو، چالدوران، شوط و پلدشت خبر داد و افزود: در این حادثه سه شهروند جان باختند.محمود مظفر در مورد آخرین وضعیت سیل‌زدگان در استان آذربایجان غربی گفت: شب گذشته سیل عظیمی شهرهای ماکو، چالدران، شوط و پلدشت را رخ داد که 50 روستا را گرفتار کرد.وی افزود: در این حادثه 40 خانه روستایی تخریب شده و دو پل هم خراب و مسیر چندین روستا قطع شد.رئیس سازمان امداد و نجات کشور از اعزام یکصد امدادگر همراه با آمبولانس به مناطق سیل زده خبر داد و افزود: یک بالگرد هم از تهران به سمت مناطق سیل زده اعزام شد و امدادگران توانستند 12 نفر را از مرگ نجات دهند ولی متاسفانه سه شهروند جان باختند.مظفر با بیان اینکه توزیع اقلام زیستی در مناطق سیل‌زده ادامه دارد گفت: این حادثه مجروح نداشت

احمد خاتمی: در شان جامعه اسلامی نیست که بر روی تابلویی بنویسند «آقای فلان متخصص بیماری زنان و ...!» / بنده با عقل خودم و با 40 سال تحصیل(!) در علوم دینی...

این آخوند گردن کلفت متحجر آلت دست ولی و قیح نا مشذوع و منفور و پاسداران کودتا گر می باشد . همچون آخوند متحجر علم الهدا بغایت زن ستیز می باشد . بهمین دلیل درر استای طرح سرکوب گرانه ی مبازرزه با بی حجابی که هدف پیش برد سیاست رعب و وحشت در جامعه می باشد . اکنون این چنین این فسیل فتوای توهین آمیز زن ستیزانه داده است.

به گزارش خبرآنلاین، سیداحمد خاتمی در مراسم میلاد مهدی که در حرم حضرت معصومه و در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران سخنرانی کرده است که عمده مطالب مطرح شده از سوی وی به این قرار است. تفکیک جنسیتی با دین سازگارتر است یا این‌که دختران یک طرف بشنیند و پسران یک طرف، بنده با عقل خودم و با 40 سال تحصیل در علوم دینی این را همراه با دین نمی‌بینم، مراجع بزرگوار ناراحتند. ما از ابتدا، دبستان، راهنمایی و دبیرستان دخترانه و پسرانه داشتیم که این خوب است اما تا می‌رسند به دانشگاه پنبه و آتش را کنار هم می‌نشانند، شما چه فلسفه‌ای می‌توانید برای این موضوع پیدا کنید جز فرهنگ غرب تحلیل دیگری دارد. برخی‌ می‌گویند «اگر دختر و پسر را در کلاس هم جدا کنیم در بیرون با هم خواهند بود». این چه حرفی است که برخی می‌گویند؟ اگر کاری کنیم که حداقل یک ساعت معصیت نشود، بهتر نیست؟! ایده‌آل این است که به سمت دانشگاه‌های دخترانه و پسرانه برویم، ایده ارزشمندی است و شدنی نیز هست. زهرا در پاسخ سوالی از پیامبر فرمودند بهترین چیز برای زن این است که نه مردی او را ببیند و نه او مردی را . معنای درست این سخن چیست؟ معنای آن این است که بهترین کارها این است که امور مربوط به بانوان به خود آن‌ها واگذار شود؛ این در شان جامعه اسلامی نیست که بر روی تابلویی بنویسند که آقای فلان متخصص بیماری زنان و ...! اکثریت یاران امام زمان ایرانی هستند و نام آن‌ها و شهرهای‌شان نیز در روایات آمده است اما ایرانی اسلامی هستند ونه ایرانی خالی؛ چراکه ایرانی خالی، همان مکتب ایرانی است که در مقابل اسلام است. جوانان در رکاب امام زمان، به یکباره ظهور نمی‌کنند. این‌ها قبل از ظهور خود را آماده کرده‌اند و پیش از ظهور امام زمان دلداده نایب ایشان هستند و تمام عشق خود را به او ابراز می‌کنند و با ادله فراوان، ما ولی فقیه را نایب امام زمان می‌دانیم و نه فقط یک رهبر سیاسی والا. به یک رهبر سیاسی این همه عشق ابراز نمی‌شود، مردم، مقام معظم رهبری را جانشین می‌دانند که آن‌قدر ابراز عشق و علاقه می‌کنند. من در جریان هستم و می‌بینم چه دام‌هایی در مسیر شما جوان‌هاست و این سفارش را به شما می‌کنم که فقط به راهی که رهبری اشاره می‌کنند نگاه کنید. نباید بگذاریم اعتقاد حقه مهدویت به خرافات (!) آلوده شود. مقام رهبری بر تلاش فعالان عرصه مهدویت برای جلوگیری از نفود خرافات و انحرافات در این فرهنگ تاکید کردند. مهدویت از مسلمات و ارکان دین اسلام است به حدی که حتی وهابی‌های تندرو نیز نمی‌توانند به آن خدشه‌ای وارد کنند. تطبیق‌های ناروا درباره علائم ظهور از خطرات و انحرافات در حوزه مهدویت است که بزرگان دین ما نیز تلاش بسیاری در جهت زدودن این انحرافات از دامنه فرهنگ مهدویت به کار می‌برند و رسما تمام انتساب‌ها را در این مقوله تکذیب فرمودند.

معاون اول احمدی نژاد متهم اول پرونده قتل ملا محمد ربیعی

باز هم برای تنگ تر کردن فشاز از انبری بر روی پاسدار گماشته احمدی نژاد وارد می شود که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان لوطی و عترش می باشد . بنابراین اکنون چند از چند سال پرونده های اختلاس گری و دست در قتل داشتن محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور گشوده و پیگیری می شود

میهن، رضا رایان : این روزها ازمحمد رضا رحیمی معاون اول رییس جمهور به عنوان متهم اصلی در پرونده فساد های مالی موسوم به باند خیابان فاطمی نام برده می شود اما کمتر کسی می داند که او حداقل در یک پرونده از قتل های زنجیره ای متهم و آمر اصلی است. محمد رضا رحیمی از جانب محسنی اژه ای دادستان کل کشور متهم به فساد مالی و اداری شده است، اما در حالی که مخالفان رحیمی در درون حاکمیت درصدد متمهم کردن وی به فساد مالی هستند، پرونده آمریت وی در قتل ملا محمد ربیعی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به طور تعمدی از سوی حاکمیت به فراموشی سپرده شده است. ملا محمد ربیعی برجسته ترین روحانی اهل سنت غرب کشور وامام جمعه اهل سنت کرمانشاه بود که در سال ۱۳۷۵ پس از انتقاد از حکومت به طرز مشکوکی جان سپرد. پیروان ملا محمد ربیعی که مرگ وی را توطئه محمد رضا رحیمی استاندار وقت کردستان و معاون اول کنونی احمدی نژاد می دانستند در کرمانشاه شروع به تجمع اعتراضی کرند اما این تجمعات یک هفته ای با دخالت نیروهای یگان ویزه پاسداران سرکوب و به خشونت کشیده شد. در نتیجه این خشونت ها یک نفر در کرمانشاه و یک نفر درروانسر از توابع کرمانشاه کشته شدند.در محافل سیاسی کردستان از وجود سندی نام برده می شود که در آن محمد رضا رحیمی به عنوان استاندار وقت کردستان پس از کشته شدن ملا محمد ربیعی از مقامات بالاتر جمهوری اسلامی برای مشارکت کنندگان در عملیات کشتن وی تقاضای تشویق و پاداش نموده است. از قتل ملا محمد ربیعی به عنوان یک از قتل های زنجیره ای نام برده می شود که در جریان آن تعدادی از چهره ها و شخصیت های فکری، ادبی و سیاسی دگر اندیش توسط باند سعید امامی و با آمریت برخی از مقامات کنونی جمهوری اسلامی کشته شدند.گفته می شود یکی از دلایل سکوت محسنی اژه ای دادستان کل کشور و سایر مقامات قضایی و امنیتی درباره این پرونده رحیمی و تاکید صرف بر فساد مالی و اداری وی، دست داشتن خود محسنی اژه ای و مقامات ارشد به عنوان آمر در پرونده قتل های زنجیره ای دهه ۷۰ است. طبق همین تحلیل این نگرانی وجود دارد که در صورت عملی شدن تهدیدات کنونی در مورد بازداشت رحیمی ، وی ممکن است به طور مقابل گرو کشی کند و تهدید به افشای اسرار قتل های زنجیره ای کند. به همین دلیل هنوز حاکمیت در مورد بازداشت وی احتیاط می کند.