گزیده خبر های 11 آبان 90

احمدی‌نژاد در دفاع از وزیر اقتصاد در صحن مجلس دولت به حسینی نیاز دارد/ ‌هر هفته نصف وزرا در مجلس هستند.خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با بیان اینکه دولت در شرایط کنونی به وزیر اقتصاد نیاز دارد، از نمایندگان مجلس خواست با رأی بالایی وی را به دولت برگردانند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900810000905

در لابلای رد وبدل شدن شوخی و متلک های دو رئیس نهاد حکومتی با هم که نوعی از گفتمان پیشرفته ی مدعیان اصول گرایان است وهم بیانگر عمق تضاد و اختلاف وجنگ قدرت و ثروت میان نهادهای اصول گرایی است که رقیب را با کودتا حذف کردند که با همدیگر تعامل داشته باشند که اکنون تبدیل به تقابل با هم شده است. از سوی دیگر معلوم نیست که چرا اکنون با فراموش کردن از بی ارزش و ورق پاره بودن قطعنامه های تحریم شورای امنیت سازمان ملل اعتراف شده است که خیلی ناجوانمردانه و مخرب تأثیر گذار بوده و اقتصتاد را داغان کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور که برای دفاع از سیدشمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی ‌در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرده بود، ‌گفت: همه ما حسینی را می‌شناسیم اما وی اکنون برای استیضاح در مجلس حضور دارد."پیش از سخنانم، با آقای باهنر ‌شوخی جدی کردم و ‌گفتم که در طول 5 تا 6 ماه اخیر هر روزی ‌با هر وزیری که کار داریم، می‌گویند صبر کنید تا از کمیسیون بیرون بیاد، می‌گوییم از کدام کمیسیون، می‌گویند از کمیسیون مجلس. ماشاءالله مجلس وزرا را از ما گرفته است. هر هفته بیش از نصف وزرا در خدمت مجلس هستند.لاریجانی در این هنگام خطاب به احمدی‌نژاد گفت که "احتمالا وزرا جای دیگر می‌روند و به شما اطلاعات غلط داده‌اند" که احمدی‌نژاد هم خطاب به لاریجانی گفت: می‌گویند کمال همنشین در من اثر کرد؛ وزرا در کمیسیون‌های مجلس از این کارها یاد گرفته‌اند.احمدی‌نژاد تصریح کرد: باید خود و خدای خود را در نظر بگیریم. کدام دولت تحت این فشارها می‌تواند فعالیت داشته باشد و مقابل بیگانه بایستد.رئیس جمهور خطاب به نمایندگان مجلس گفت: به خوبی می‌دانید کاری که غرب در تحریم‌ها علیه ایران انجام داده، ناجوانمردانه‌ترین اقدامات بوده است. کشورهای غربی ستاد گسترده‌ای تشکیل داده‌اند و تمام مبادلات، خرید و فروش‌ها و قراردادهای کشورمان را رصد می‌کنند تا خطوط‌مان را کور کنند. احمدی‌نژاد در پایان سخنان خود از نمایندگان مجلس خواست حسینی وزیر اقتصاد را با رای بالایی به دولت باز گردانند

شلاق برای شیث و نصرتی؟!

وقتی که کاپیتان تیم ملی فوتبال اعدام می شود . همچنین هنگامی که زنان در کنار مردان شان حق حضور در میادین ورزشی فوتبال نداشته باشند . ولی توی خیابان ها مشغول تن فروشی باشند یا مواد مخدر مصرف کنند ایراد ندارد بنابراین چرا در چنین شرایطی باشگاهه ای فوتبال ورزشی چرا تبدیل به بازداشتگاه کهریزک نشود تا که بهتر ثابت شود ادعای امن و آزادترین کشور جهان داشتن یعنی چه؟

یک قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: قاعدتاً باید علیه بازیکنان متخلف پرسپولیس کیفرخواست صادر شود و بر اساس قانون مجازات اسلامی حبس تا ۲ ماه و ۷۴ ضربه شلاق مجازات رفتار خلاف عفت عمومی است. ولی‌الله حسینی در گفت‌وگو با فارس درباره رفتار غیراخلاقی بازیکنان پرسپولیس در میان بازی اظهار داشت: قاعدتا باید علیه آنها کیفرخواست صادر شود. وی با بیان اینکه ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی در دو بخش به این موضوع می‌پردازد خاطرنشان کرد: در قسمت اول این ماده قانونی آمده است که هرکس که علنا در انظار، اماکن عمومی و معابر به عمل حرامی تظاهر کند مجازات خواهد شد. حسینی گفت: ذکر عنوان انظار، اماکن و معابر عمومی از جنبه تمثیلی است و در حال حاضر ورزشگاه و دوربین‌های تلویزیونی هم شامل این موضوع می‌شوند. این قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: در ادامه این ماده قانونی آمده است اگر عمل این فرد دارای کیفر نباشد اما عفت عمومی را جریحه‌دار کند حبس از ۱۰ روز تا ۲ ماه یا مجازات ۷۴ ضربه شلاق برای او در نظر گرفته خواهد شد. وی اظهار داشت: این نوع حرکات در همه کشورها تحت عنوان جرایم ضدعفت عمومی شناخته می‌شود. قاضی دادگاه کیفری استان تهران گفت: ممکن است زن و شوهری با این توجیه که به هم محرم هستند در ملاء عام اقدام به عملی کنند که خلاف عفت عمومی باشد. حسینی با بیان اینکه انجام رفتارهای ناشایست و خلاف عفت عمومی مقابل چشم هزاران تماشاگر و دوربین‌های تلویزیونی بسیار بدتر است گفت: باید با این افراد برخورد قضایی شود.

مهدوی کنی: جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان می پیوندد

مشخص است که وارد صحنه کردن این آخوند ویلچری مهدوی کنی هدف جراحی کردن از رأس سیرک مجمع خبر گان رهبری بود وغیر این دیگر نه اراده ونه قدرت عمل دارد. به خصوص مقابلش آخوند تملق گوی وچاپلوس و متحجر خطرناکی همچون آیت الله تمساح وجود دارد که موجب حذف رقبا به خصوص رفسنجانی از صحنه شده است

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز دیدار اخیر اعضای جبهه پایداری با خود را تایید کرد و گفت: ان شاء الله جبهه پایداری در جبهه متحد اصولگرایان حضور می یابد. آیت‌الله محمدرضا مهدوی‌کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به فارس که پرسید:« روز گذشته برخی اعضای جبهه پایداری از دیدار با شما و دستیابی به توافقاتی خبر داده بودند.آیا این خبر صحت دارد»گفت‌: اخیراً مذاکراتی داشتیم و بنا شد آقایان تشریف بیاورند. وی تاکید کرد: ان‌شاالله جبهه پایداری در کمیته 8+7 حضور پیدا می‌کند و ما امیدوار هستیم. حجت‌‌الاسلام جلالی رئیس دفتر آیت الله مصباح یزدی دیروز ضمن حضور در غرفه خبرگزاری فارس خبر داده بود، دو روز پیش اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مهدوی‌کنی جلسه رضایتبخشی داشتند و در این جلسه توافقاتی بین این جبهه با آیت‌الله‌مهدوی‌کنی انجام شده است.وی تاکید کرده بود: جبهه پایداری قطعا به کمیته7+8 می‌پیوندند. هچنین حجت الاسلام رسایی از تشکیل کمیته چهارنفره متشکل از نمایندگان این گروه با جبهه متحد اصولگرایان خبر داده بود.

اقامت گزارشگر CNN در سعد آباد

چگونگی اثبات ماهیت شعار های سر داده شده ی ضد آمریکایی آنگونه که کروبی وموسوی بهمین اتهام ستون پنجم و همکار آمریکا بون 9 ماه است که در حصر خانگی بسر می برند تا بقول آخوند سالک پرونده های شان تکمیل شود.

در حالیکه وزارت ارشاد و نهاد ریاست جمهوری تاکید کرده اند که مکانی برای استراحت فرید زکریا آنان در نظر نگرفته بودند و وی تنها برای مصاحبه با رئیس جمهور چند ساعتی در تهران بوده است، گفته می شود وی در کاخ سعد آباد سکونت داشته است.در حالیکه وزارت ارشاد و نهاد ریاست جمهوری تاکید کرده اند که مکانی برای استراحت فرید زکریا آنان در نظر نگرفته بودند و وی تنها برای مصاحبه با رئیس جمهور چند ساعتی در تهران بوده است، گفته می شود وی در کاخ سعد آباد سکونت داشته است. به گزارش شفاف بررسی های خبرنگاران برای دسترسی به زکریا و جستجوی هتل های بزرگ تهران بی نتیجه بود و به نظر می رسید که فرید ذکریا تنها ساعاتی کوتاه در تهران اقامت داشته است. علاوه بر این نهاد ریاست جمهوری اطلاع داده بود، که مکانی برای استراحت فرید زکریا آنان در نظر نگرفته بودند. اما نوشته های زکریا در صفحه شخصی اش در فیس بوک نشان می دهد که جز مصاحبه با دولت گشت و گذاری هم در تهران داشته است.این در حالی است که وطن امروز برخلاف اطلاع نهاد ریاست جمهوری از اقامت زکریا در سعد آباد خبر داد. نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif خوبه والا ! اونا به خبرنگار ما اجازه رفتن به اونطرف خیابان را در نیویورک نمیدن اونوقت هر جاسوسی از امریکا بیاد ایران در هتل پنج ستاره و کاخ موزه سعد آباد جا خوش میکنه !

نظر رهبر انقلاب درباره استیضاح حسینی

اعتراف آشکار به مهره ی آلت دست ولی وقیح منفور ونا مشروع بودن پاسدار علی لاریجانی که مشابه برادرش است که رئیس انتصابی قوه ی قضاییه آلوده به فساد وتبعیض است . همچنین اثبات کمدی و وارونه بودن مجلس درر أس امور و عصاره ی ملت می باشد

اقدام لاریجانی در حمایت از حسینی گویا بسیاری از نمایندگان مجلس را غافلگیر کرد چرا که پس از اعلام نام علی لاریجانی به عنوان مخالف استیضاح، تا لحظاتی همهمه‌ای در مجلس به راه افتاد.در شرایطی که از صبح امروز نطق‌های تندی علیه وزیر اقتصاد و در اثبات اتهامات و کم کاری‌های او ایراد شده بود و به نظر می‌رسید فضای غالب مجلس شورای اسلامی موافق استیضاح وزیر اقتصاد است، علی لاریجانی در حمایت از وزیر اقتصاد سخنرانی کرد. پبه گزارش شفاف به نقل از جهان؛ در جلسه عصر امروز مجلس برای بررسی استیضاح حسینی وزیر اقتصاد و پس از دفاع رئیس جمهور از وزیرش، رئیس مجلس هم در مخالفت با استیضاح و به عنوان مدافع وزیر اقتصاد نطق کرد. اقدام لاریجانی در حمایت از حسینی گویا بسیاری از نمایندگان مجلس را غافلگیر کرد چرا که پس از اعلام نام علی لاریجانی به عنوان مخالف استیضاح، تا لحظاتی همهمه‌ای در مجلس به راه افتاد. شاید به همین دلیل بود که رئیس مجلس در ابتدای سخنان خود خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به شرایطی که در مجلس وجود دارد و مختصر عقلی که باقی مانده است، تعجب شما (از نطق دفاع) به جا است. قرار گرفتن غیر منتظره رئیس مجلس در تریبون حمایت از وزیر اقتصاد در شرایطی روی داد که برخی از نمایندگان پیش‌تر گفته بودند آقای لاریجانی بر استیضاح حسینی تاکید دارد و توصیه کرده است که شما سفت و سخت جلو بروید و پیگیر استیضاح باشید. برخی‌ها اقدام لاریجانی را به تبعیت او از نظر مقامات ارشد ارتباط دادند اما خبری که در ادامه جلسه، از سوی احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، بیان شد، این ادعا را زیر سوال برد. توکلی که به عنوان موافق استیضاح سخن می‌گفت در ابتدای نطقش اعلام کرد: دیروز آقای حجازی از بیت رهبری با آقای لاریجانی تماس گرفتند و گفتند که آقا فرمودند که استیضاح حق مجلس است.

نماینده مجلس: پسرخواهر پورمحمدی، با سفارش دایی‌جان، نماینده سیستم بانکی در کاراکاس شد

کجای این رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد و اختلاس و رشوه و رانت خواری و غارتگری وتبعیض فساد وباند بازی یافت می شود که این چنین فامیل ساری وجود نداشته باشد؟ البته چون مردم نا محرم هستند حق دانستن ندارند .مگر زمانی که جنگ ونزاع قدرت و ثروت بالا می زند و رقبا برای مچ گیری کردن مجبور به بیان از خبر های می شوند و آنگاه خبر درز می کند که زود هم سر وته آن با بحران آفرینی و منحرف کردن اذهان عمومی بهم آورده و به فراموشی سپرده می شود.

خبر آنلاین : عیسی جعفری، گفت: حق این بود که وزیر بلافاصله از اطلاع این فساد با عذرخواهی از مردم استعفا می‌داد نه اینکه امروز با دلی پرخون گوشه‌هایی از فساد اداری در دوره مدیریت وی را بازگویی کنیم. نماینده بهاروکبودرآهنگ هم از جمله استیضاح‌کنندگان وزیر اقتصاد بود که به انتصاب‌های غیرقانونی وی در سیستم بانکی اشاره کرد. • پورمحمدی لیسانس حقوق و فوق‌لیسانس مدیریت دولتی دارد و اصلاً دکترا ندارد. اگرچه صمصامی او را عزل میکند اما به او گفته می‌شود که باید سریع‌تر او را بازگرداند. شاید مقاومت صمصامی در این زمینه سبب شد که او را به عنوان وزیر اقتصاد به مجلس معرفی نکنند. • رفیق‌بازی مانع از بیکارماندن وی میشود و با انتصاب وزیر اقتصاد جدید و رئیس کل بانک مرکزی او به قائم‌مقامی بانک مرکزی میرسدفرهاد همتی گل‌سفیدی هم از دیگر شاهکارهای رفیق‌بازی در انتصابات از سوی بانک مرکزی و وزیر اقتصاد است که با معدل 13.75 فارغ‌التحصیل شده و از اقوام پورمحمدی است که بدون دانش بانکی و زبان خارجی و تنها با پشتوانه دایی‌جان، به عنوان نماینده سیستم بانکی ما روانه کاراکاس میشود! • بهمن وکیلی نیز از دگر مصادیق انتصابات غیرقانونی و بدون رعایت شایسته‌سالاری است که اگرچه ربطی به این اختلاس ندارد اما انتصابش جای سوال است. مدیرعاملی بانکهای دولتی، ده سال سابقه کار بانکی لازم دارد که او فاقدش بود اما وزیر اقتصاد وکیلی را منصوب کرد. • از جمله خدمات وکیلی نه به مردم بلکه به دایی‌جان آقای گل‌سفیدی، تمدید حکم ابقای حضور وی در کاراکاس است.• با این روش مدیریت باید هم منتظر چنین فسادی می‌بودیم. • حق این بود که وزیر بلافاصله از اطلاع این فساد با عذرخواهی از مردم استعفا می‌داد نه اینکه با دلی پرخون گوشه‌هایی از فساد اداری در دوره مدیریت وی را بازگویی کنیم. که البته تمام آن را هم نمی‌توان از تریبون عمومی اعلا کرد.

نماینده کرج: چطور آبدارچی بانکها میدانستند که خانواده خاوری خارج از کشور زندگی می کنند اما وزیر نمیدانست؟

عجیب است که با وجود اینگونه افشاگری که شده است . ولی بازهم اعضای بازار مکاره ی بی اراده ودکوری بازهم رأی موافق به وزیر اقتصاد دادند . چون ولی وقیح منفور ونا مشروع از عاقبت آن وحشت . برای اینکه ریش خودش و آقا زاده مجتبی در این اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گیر است که فتیله باید پایین کشیده و خاموش شود؟

عزیز اکبریان هم همچون دیگر نمایندگان موافق استیضاح شمس الدین حسینی از اینکه او قبل از استیضاح، استعفا نداده است، ابراز تاسف کرد. به گزارش خبرآنلاين، نماينده کرج هم از جمله استيضاح کنندگان وزير اقتصاد بود که از او پرسيد: چرا به جاي دفاع از عملکردش اينقدر به استيضاح کنندگان فشار آورده است؟گزيده سخنان وي از اين قرار است: آيا قبول داريد که به دليل ضعف مديريت شما، اين فاجعه بزرگ و فساد عظيم رخ داده است؟ جواب بي اعتمادي مردم را چه کسي بايد بدهد به جز شما که 5 مسئوليت بزرگ در سيستم مالي و بانکي داريد؟ چرا دروغ ميگوييد که زودتر از اين ها اين تخلف را کشف کرده بوديد؟ در حاليکه با وجود تذکرات مشاوران بازرسي هيچ نکردهايد؟· اين چه بازرسي است که منصوب کردهايد که گزارش تهيه بکند و به شما ندهد؟· مديران وزارت خانه شما آنچنان در خواب عميق فرو رفته اند که نه يک ميليارد و دو ميليارد بلکه سه هزار ميليارد اختلاس صورت گرفته است؟ اي کاش آقاي وزير عذرخواهي کرده و استعفا ميداديد. اما به جاي آن با فرستادن افراد مختلف و وعده و وعيدهاي مختلف و ارسال مستشاران متعدد خواستيد از اين استيضاح جلوگيري کنيد؟ چرا به جاي حمايت و دفاع از کارهايتان اين قدر به نمايندگان فشار آورديد؟ بيش از 60 درصد اعتبارات اسنادي آريا ظرف 5 ماه پس از ارائه بيشترين هشدارها به وزير اقتصاد، ارائه شده است. در اين مورد چه جوابي داريد؟ چطور به دو نفر از بدهکاران به سيستم بانکي، اجازه تاسيس بانک آراي را داديد؟· فقط فرار خاوري کافي بود که يک دولت استعفا دهد و از مردم عذرخواهي کند. چطور آبدارچي بانکها ميدانستند که خانواده خاوري خارج از کشور زندگي مي کنند اما وزير نميدانست؟

كيهان گرا مي دهد رئيس VOA اخراج مي كند! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/900810/2.htm#other207

پیگیری سناریو سازی پاسدار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که از طریق اعزامی و نفوذی هایش در صدای آمریکا دارد بطور سیستماتیک فضا سازی می کند تا شرایط تسویه و اخراج مخالفان رژیم ضد بشری و قرون وسطایی از این رسانه کامل شود و بطور رسمی تبدیل به شعبه ای از سازمان پشم و شیشه ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران شود.

اين شك برانگيز و نگران كننده است كه پيش از هر تسويه حساب واخراجي در صداي آمريكا، خبر آن يك يا دو روز قبل در كيهان منتشر مي شود».