گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 15 آبان 90

حرف آخر ! (گفت و شنود)

گفتم : چرا سربازجوی دژخیم که راست نمیگه بندرت؟ فراموش کرده در ایران ادامه داره جنگ ثروت و قدرت

گفت : چون سربازجوی رذل و پلید ، کپی حرکات آن یارو را میکنه تقلید

میگه مقابل هر دوست و هر دشمن ، حرف آخر را همیشه می زنم من

پرسیده شد چگونه تو حرف آخرو می زنی؟گفت می گویم غلط کردم تازده باشم تودهنی

گفت: مگر آمريكا اعلام نكرده بود كه بانك مركزي ايران را تحريم خواهد كرد
گفتم: البته كه اعلام كرده بود و خبر آن هم چند روزي است كه در صدر اخبار رسانه ها قرار دارد.
گفت: ولي ديروز آمريكا اعلام كرد كه از تحريم بانك مركزي ايران صرفنظر كرده است.
گفتم: چرا؟!
گفت: اعلام كرده كه تحريم بانك مركزي ايران باعث اختلال در بازار نفت مي شود و به اقتصاد آمريكا و اقتصاد كشورهاي اروپايي خسارت فراواني وارد مي كند.
گفتم: البته يادش رفته بگويد كه آمريكا با بزرگترين بحران اقتصادي و سياسي در طول تاريخ خود روبروست، 99 درصد مردم خواهان سقوط نظام سرمايه داري هستند، ديكتاتورهاي دست نشانده سقوط كرده اند و ادامه جريان مفت نفت به آمريكا بعيد به نظر مي رسد، در افغانستان و عراق به بن بست رسيده و...
گفت: پس چرا از اول قمپز در كردند كه حالا جا بزنند؟!
گفتم: يارو مي گفت هر وقت با هركس دعوا كرده ام، حرف آخر را من زده ام، پرسيدند حرف آخرت چيست؟ و يارو گفت؛ مي گويم؛ غلط كردم!

گفت : مگر آمریکا نداده بود پیام؟علیه ی بانک مرکزی میکنه قیام

چراروکرده به سیاست مسالمت آمیزی؟ باعقب نشینی دنبال کرده زد وبند زیر میزی

تا بداند لابی ها چه می دهند پیشنهاد؟تاپوشش شود مقابل مرگ علیه آمریکا فریاد

گفتم : چرا سربازجوگاز علیه آمریکابا قمپزی؟ذوق زده شده، تحریم نشده بانک مرکزی

گفت : چون سربازجو سناریو ساخته و داستان، آمریکا شکست خورده در عراق و افغانستان

تظاهرات 99% وال استریت آمریکابرده در بحران ،تقویت کرده این بجران دو اجلاس در تهران

البته جنبش بیداری منطقه کرده اش نگران ،سقوط دیکتاتور های منطقه کرده اش حیران

گفتم : چرا سربازجوی دژخیم که راست نمیگه بندرت؟فراموش کرده در ایران ادامه داره جنگ ثروت و قدرت

گفت : چون سربازجوی رذل و پلید ، کپی حرکات آن یارو را میکنه تقلید

میگه مقابل هر دوست و هر دشمن ، حرف آخر را همیشه می زنم من

پرسیده شد چگونه تو حرف آخرو می زنی؟گفت می گویم غلط کردم تازده باشم تودهنی