گزیده خبر های 19 آبان 90

واكنش تند نماينده ولي‌فقيه در سپاه به سخنان ‌هاشمی

http://www.fararu.com/vdcfv1d1.w6djcagiiw.html

کیش دادن آخوند سعیدی همشهری و نماینده ی ولی وقیح منفور ونا مشروع در ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران بسوی رفسنجانی که جایگزین پاسدار گماشته احمدی نژاد شده و همسو با آخوند احمد خاتمی و علم الهدی این مأموریت را دنبال می کنند. بنابراین اکنون به رفسنجانی گیر داده که چرا این جزو خواص جراحی شده از رأس سیرک مجمع خبر گان آخوندی به جای اینکه لبیک گوی تمام عیار ولی وقیح منفور ونا مشروع باشد ومداح ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گرشو جای انتقاد کردن نوحه گوی ومرثیه خوان رئیس دولت باشد. مهمتر اینکه به جای هوس کردن که در قدرت نقش داشته یا محور قدرت باشد گر نه با انتقاد دست به اخلال گری می زند . بایدد ست از اینگونه اقدامات خود بر دارد .چون نه جایی در قدرت برای وی متصور نیست ، بلکه تلاش برای حذف پست ریاست جمهوری یاجمهوریت وجایگزینی خلافت موروثی استبدادی اسلامی می شود

نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در واکنش به سخنان اخير‌ هاشمي رفسنجاني گفت: خواصي که نمي‌توانند خود را با قافله سالار انقلاب هماهنگ کنند منزوي شده و سقوط خواهند کرد. حجت‌الاسلام والمسلمين علي سعيدي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان (وابسته به صدا و سیما) با اشاره به اظهارات اخير ‌هاشمي‌رفسنجاني در جمع فارغ‌التحصيلان برگزيده سازمان استعدادهاي درخشان مبني بر اصلاح بي‌واهمه انحرافات، اظهار کرد:‌ هاشمي شخصيتي است که در فراز و نشيب‌هاي انقلاب، چه قبل از پيروزي انقلاب چه اوايل آن نقش مثبتي در حرکت انقلاب ايفا کرده است اما وي هم اکنون به عنوان شخصيتي که افت و خيز زيادي در مواضع، عملکرد و رفتار خود دارد شناخته مي‌شود. نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر خواص بخواهند خود را به زور به جامعه تحميل کنند آن وقت يک اصطکاک و تضاد و حرکتي برخلاف موج ايجاد خواهد شد و من آنچه در روند حرکتي‌ هاشمي مي‌بينم منطبق بر همين امر است. وي اضافه كرد: ‌هاشمي هميشه تمايل داشته كه در هر حركتي كه در جريان انقلاب صورت مي‌گيرد، محور و هسته اصلي باشد و هرجا كه خواسته‌اش برآورده نشده، به مخالفت با آن حركت برخاسته است كه اين امر با حركت طبيعي مسير انقلاب سازگاري ندارد.وي افزود: در زمان فتنه سکوت ‌هاشمي در برابر اقدامات کساني بود که به قول خودشان به دنبال تابوشکني، قداست‌زدايي از رهبري و ولايت‌زدايي بودند و در دوره‌هاي بعد نيز تلاش کرد محوريت حركت انقلاب را در دست بگيرد، اما بايد دانست كه اگر كسي از حركت قافله انقلاب باز بماند، ديگر نمي‌تواند خود را به جامعه و انقلاب تحميل كند و همين عقب‌ماندگي، باعث سرخوردگي خواهد شد.حجت‌الاسلام سعيدي گفت: به شخصيت ‌هاشمي لطمه سنگيني وارد شده كه اين امر ناشي از ضعف مواضع و ضعف تشخيص مصلحت زمان بود و متاسفانه او مصلحت سنجي لازم را نداشت. وي با اشاره به نامه سرگشاده ‌هاشمي به رهبر انقلاب و خطبه‌هاي آخرين نمازجمعه او تاكيد كرد: ‌هاشمي خود در مسائل اصلاح‌طلبان و قضيه فتنه به نوعي دست بر آتش داشت؛ لذا لازم است كه از اين مسير برگردد و مواضع گذشته‌اش را اصلاح كند.

فرمانده سپاه رودبار کشته شد

قسم حضرت عباس یا دم خروس ازز یر عبا بیرون زده مگر تازگی ادعا نشده است که سپاه قدس در عراق حضور ندارد. اکنون است که یک فرمانده سپاه پاسداران با سرهنگ ونو جان 13 ساله در سامرا چه می کردند؟ یا اینکه مشغول طراحی چگونه عملیان انتحاری – انفجاری – تروریستی بودند که قبل از اجرای طرح عملیات خود شناسایی شده و از پای در آمده اند؟

فارس: مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: بر اثر حادثه تروریستی در سامرا (عراق) ، فرمانده سپاه رودبار و ۳ نفر دیگر از شهروندان گیلانی کشته شدند.نادر نصیری با اشاره به کشته شدن ۳ نفر از شهروندان گیلانی اظهار داشت: این حادثه تروریستی عصر روز گذشته به وقوع پیوست و ۳ نفر از گیلانی‌ها به کشته و ۷ نفر مجروح شدند.وی افزود: هدایت درویشوند فرمانده سپاه ناحیه رودبار، سید محمد علی فلاح عباسی جوان ۱۳ ساله اهل رشت و فرزند سرهنگ پاسدار سید یوسفت فلاح عباسی و زهرا دقیقی همسر جانباز ۷۰ درصد محمد حسن حسن‌زاده اهل فومن در این حادثه کشته شدند.این مسئول با ذکر اسامی مجروحان حادثه تروریستی سامرا، اذعان داشت: از کاروان اعزامی گیلان، اسامه حبیب‌زاده‌فرد و نازنین بنی‌جعفری اهل آستارا، محمدحسن حسن‌زاده، هاجر طالقانی و علیرضا رضایی‌بخش اهل رشت، مجید مرهمی اهل فومن و حجت‌الاسلام حسن آقازاده روحانی کاروان و اهل قم از مجروحان این حادثه تروریستی هستند که در حال حاضر در بیمارستان بغداد بستری‌اند.

سلحشور: مسؤولان به فاضلاب بیش از فرهنگ و هنر اهمیت می‌دهند

در رژیمی ضد بشری و قرون وسطایی که دانشجوی ارشد کارشناسی دانشگاه بوسیله فاضلآب حمام بقتل می رسد . همچنین حاصل 33 سال مبارزه ب بی حجابی و شبیخون فرهنگی زدن اکنون اعتراف شده است که زنان شوهر دار رابطه جنسی با جوانان دارند .می بایست که هنر سینمایی اش از سوی هنرمند مکتبی اصول گرایی تعبیر به فاضلاب شود.

فرج الله سلحشور، کارگردان مکتبی جمهوری در مصاحبه با سایت اصولگرای مشرق در پاسخ به این سئوال که "چه شد که شما الآن این حرف‌ها را مطرح و به اين فضاي حاكم اعتراض كرديد؟" گفت :من احساس کردم که مسؤولان جمهوری اسلامی ایران به آب و فاضلاب اهمیت می‌دهند، به قرص و کپسول اهمیت می‌دهند به انرژی هسته‌ای اهمیت می‌دهند؛ اما در یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ و هنر اهمیت نمی‌دهند؛ به این معنا که آن اتاق فکرها، سمينارها، نقد و بررسي ها، کنفرانس‌ها و جلسات برای اموری که گفتم تشکیل می‌شود اما برای فرهنگ نیست. یعنی شما تا امروز یک اتاق فکر که بنشیند مذهبی‌های فرهنگی (نه برخی عوامل سینما که معضل ما هستند که بداخلاقی را دارند ترویج می‌کنند، فرهنگ بیگانه را ترویج می‌کنند، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند) آیا تا به جمهوري اسلامي ايران به اینها گفته است بنشینید و برای معضلات فرهنگي راه‌کار پیدا کنید؛ نکردیم! چرا؟ چون برایمان مهم نیست، آب و فاضلاب را می‌فهمیم، اما اينكه سينما دارد چه بر سر ما مي آورد را نمي فهميم و این موضوع برایمان مهم نیست. باید خداي ناكرده یک بمب منفجر بشود، یک مسؤول دخترش بدحجاب بشود، پسرش معتاد بشود، تا بفهمد سینما و تلویزیون در این مملکت چه می‌کنند.

سردار نقدی: مي‌توان دوره دكتراي علوم سياسي را بدون استفاده از منابع غربي برگزار كرد/ در فقه، فلسفه و علوم تربيتي، قرن‌ها از دنيا پيش هستيم

اکنون با فتوایی که پاسدار سردار بسیجی کودتایی مشنگ عراقی محمد رضا نقدی فتوا داده است که کشور مدعی تسخیر فضا و تغییر دهنده و اصلا کننده ی نظام نونی جهانی و مدیریت آن در دست داشتن فتوا داده است ک رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران از حوزه علمیه وا ندیشه های ارتجاعی و قرون وسطایی واپسگرایانه قرن ها از دنیا جلوتر است .چرا دستآورد و آبشخور هنرمند مکتبی سلحشور هنر سینمایی فاضلآبی نباشد که در گزارش قبلی آمده است؟

ایسنا : رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: در بعضي رشته‌ها مانند جامعه‌شناسي و علوم ارتباطات در اثر كم‌كاري، متون آماده زيادي در اختيار نداريم اما اگر همين امروز هم اراده كنيم مي‌توانيم حتي تا سطح دوره دكتري بسياري از علوم را با استفاده از منابع بومي خود برگزار كنيم.به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار بسيجي محمدرضا نقدي در جمع منتخبان بسيج اساتيد، با تاكيد بر لزوم تحول در علوم انساني گفت: به درستي گفته مي‌شود كه تحول در علوم انساني كاري بلندمدت است و شايد 15 سال طول بكشد تا محصولي اسلامي كه قابليت تبديل شدن به كتاب درسي دانشگاه را داشته باشد توليد شود. رييس سازمان بسيج مستضعفين، با اشاره به سخنان خامنه‌اي مبني بر اين‌كه "در برخي رشته‌هاي علوم انساني قرن‌ها جلوتر از دنيا هستيم" اظهار كرد: اگر همين امروز اراده كنيم مي‌توانيم دوره كارشناسي ارشد و حتي دكتراي علوم سياسي را بدون استفاده از متون غربي و ترجمه‌اي و با استفاده از كتاب‌هاي نوشته شده توسط نظريه‌پردازان مسلمان؛ برگزار كنيم.وي افزود: اما ما نمي‌توانيم تا آن زمان منتظر بمانيم و 15 سال ديگر جريان مسموم علوم انساني غربي در دانشگاه‌هاي كشور را تحمل كنيم. لذا بايد ضمن توجه به فعاليت‌هاي بلند مدت و اساسي به راه‌هاي كوتاه مدت و ميان مدت هم انديشيد.وي ادامه داد: در فقه، فلسفه و علوم تربيتي، قرن‌ها از دنيا پيش هستيم و البته چنين ادعايي را در برخي رشته‌هاي علوم انساني همچون جامعه شناسي و علوم ارتباطات نداريم.وي افزود: حجت ادعاي ما كه مي‌گوييم علوم انساني غربي به معناي حقيقي كلمه علم نيست؛ همين است كه منطق غربي‌ها عمدتا تجربي است و آن‌ها علمي بودن مسائل را در گرو تجربي بودن مي‌دانند.نقدي تاكيد كرد: امروز حتي بر مبناي منطق تجربه‌گرايي نيز باطل بودن علوم انساني غربي به اثبات رسيده چراكه علوم انساني غرب به مدت 200 سال در آزمايشگاهي به وسعت تمام كشورهاي غربي به اجرا گذاشته شده و محصول نهايي آن چيزي جز فروپاشي اقتصادي، اخلاقي، سياسي و قيام سراسري محرومان در انگليس و آمريكا نيست