دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 10 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دوغ نامه ی کیهان " اوباما خود را ترور كرد ! "

" عجیب است که تا کنون هیچگونه تدارکاتی تا کنون از سوی کودتا گران حاکم برای مراسم 13 آبان امسال تدارک دیده نشده است . از سوی دیگر هر گز امثال اینگونه قلم فروختگان وامدار نمی گویند که قبل از اشغال نظامی افغانستان وعراق چند بار جک استراو وزیر امور خارجه ی دوران نخست وزیری بلر در انگلیس ورئیس جمهوری بوش به ایران سفر نمود و با چه مقامات حکومتی در تهران دیدار داشت و حامل چه پیام هایی بود وچه توافقاتی بین شان انجام شد؟ بالاخره وی خود حامل چه پیام های برای نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا بود که زمانی کوتاه پس از آن تهاجم نظامی و اشغال گرایی این دو کشور آغاز گردید؟"

قلم بر دستان یادداشت روز نویس شده که شامل وکلای تسخیری دروغ نامه ی کیهان و پاسداران بازجو و ترکش خوردگان و موجی ها با طلبه های حوزوی که دمخور اینان شده اند محصول پرورش یافتگان سیاست دین فروشی و عوامفریبی و دغلکاری و شیادی وجنگ افروزی و غارتگری هستند . اینان همگی طوطی صفتان اند که تبدیل به مداحان حرفه ای پا منبری رله کننده ی آنچه آموخته و از بر کرده اند. برای همین همچنان به سبک و سیاق تصویر مار کشیدن و مار قالب کردن مردم را سر کار می گذارند ودست به نمایش حوزوی روحوضی سیاه نمایی و سیاه کرد ن می زنند . چون تصورشان بر این است که مخاطبان و دیگران همچون اینان هستند یاا ینکه هیچ تجربه ای در 33 سال گذشته کسب نکرده ونیاموخته اند. پس می توانندهمچنان با مرثیه خوانی وواژگونه و کتمان کردن حقایق با چاشنی تاکتیک تبلیغاتی ترفند موضع ضد آمریکایی که مخالفان ومنتقدان از سوی خمینی شیاد از صحنه حذف شدند که زیر چتر انقلاب دوم بزرگتر از انقلاب اول است که در 13 آبان 58 در سفارت آمریکا در تهران رخ داد و دو روز دیگر سالگردش می باشد که بر خلاف سال های گذشته که از ماه ها و هفته ها قبل از فرا رسیدنش گرد وخاک تبلیغاتی بر پا می شد و فضای غلیظ ضد آمریکایی ترسیم می شد. اما تا کنون در این مورد سکوت معنی دار شده است . چون گند کشف ترور سفیر عربستان در واشنگتن و بازداشت 150 مأمور اعزامی با ویزاهای قلابی به عربستان اجازه نمی دهد به مجریان پشت پرده تا که زیادی شکر سرخ اضافی ادا واطوار های مراسم وتظاهرات ضد آمریکایی 13 آبان در تهران وتظاهرت برائت از مشرکین در مراسم حج درمکه عربستان بخورند و مراسم بر گزار کنند . ولی امثال اینگونه قلم بر دستان وکیل تسخیری یادداشت روز نویس دروغ نامه ی کیهان وظیفه دارد با جراحی و سانسور کردنحقایق و و اقعیت ها آنگونه که به اینان دیکته شده قلم فرسایی کنند .چونکه مجاز نیستند واقعیت را بیان کنند یا اینک وقایع تاریخی را آنگونه که رخ داده شده روایت کنند . زیرا که مأمور مجبور است که به سیاست توبره و آخور خوری ویک تیر دو نشان زدن ادامه دهد. یعنی بوش و اوباما را با هم بکوبدو طلبکارانه نقض مستمر حقوق بشر در ایران را ماستمالی نماید . البته قلم زنی این مدعی همچون اسب عصاری است که بدور خود می چرخد .چون کلیشه وار یک سری جملات و اتهامات و تحریف گری های کلیشه شده ای دارد که با جا به جا کردن شان باا ینان مانور تبلیغاتی می دهد تا سرانجام با روش از ریش بریدن و پیوند سبیل کردن وصل به موضوع روزش نماید . بطور مثال پس از روضه خوانی پیشگفتاری که کرده است آن را این چنین پیش مقدمه ی تلاش لوث کردن پرونده ی فاش شده ی طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن کرده واز آن عبور نموده و به تظاهرات وال استریت در آمریکا رسیده است :

- "پس از آنكه آمريكايي ها در دو دوره رياست جمهوري جرج بوش نغمه مبارزه با تروريسم را سر دادند و از آن به عنوان دستاويزي براي حمله و قشون كشي به افغانستان و عراق استفاده كردند، نوبت به اوباما رسيد. او براي جبران سيماي واشنگتن كه نقاب آن به زير كشيده شده بود شعار «تغيير» و استراتژي «قدرت هوشمند» را برگزيد.از آنجا كه انكار اين واقعيت ملموس امكان پذير نبود، اوباما راهي جز ترميم سياست هاي خشونت گرايانه و جنگ طلبانه آمريكا در پيش نداشت. مشت كدخداي قبلي دهكده جهاني آنچنان باز شده و اين حقيقت براي ملت ها و افكار عمومي دنيا از پرده برون افتاده بود كه «مبارزه با تروريسم»، «حقوق بشر»، «دموكراسي»، «طرح صلح خاورميانه» و شعارها و دسيسه هايي از اين دست اسم مستعاري براي جاه طلبي ها و غارتگري هاست و خروجي آن عبارتست از اينكه در صحنه حاكميت سياسي و مديريت به اصطلاح دهكده جهاني با كدخدايي آمريكا يك پولشويي بزرگ و دولتي رخ داده است.از جمله اقدامات و عملكردهاي دولت اوباما در رويارويي با جمهوري اسلامي ايران كه بيانگر استيصال و سردرگمي آمريكايي هاست و پيوندي با كليد واژه ادعايي «قدرت هوشمند» ندارد همين ماجراهاي اخيري است كه آمريكا ظرف سه هفته گذشته عليه ايران به صحنه آورد و به گواهي آنچه كه در ادامه بصورت مستدل مي آيد تنها «ناكامي» برداشت نموده است؛ شرايطي كه فارسي زبانان به آن قوز بالاقوز مي گويند. 11اكتبر-19مهرماه- بود كه به يكباره وزير دادگستري آمريكا در مقابل دوربين ها ظاهر شد و ايران را به طراحي يك اقدام تروريستي در خاك خود متهم كرد. طرحي كه براساس اين سناريوي آمريكايي ها قرار بوده سفير عربستان در واشنگتن با مباشرت و معاونت نيروي قدس سپاه ايران ترور شود!جالب است در شرايطي كه رسانه هاي آمريكايي و غربي موضوع جنبش وال استريت و قيام اكثريت 99 درصدي عليه 1 درصد كلان سرمايه دار را سانسور و بايكوت كرده و بصورت كاملا محدود و كمرنگ انعكاس مي دادند اين سناريو و اتهام پوچ عليه ايران به يك موج رسانه اي مبدل مي شود.در پي اين سناريو براي آنكه داستان ترور رنگ ولعاب حقوقي بيابد وزارت دادگستري آمريكا عليه دو فرد به نام منصور ارباب سيار و علي غلام شكوري شكواييه اي صادر و ايران را متهم مي كند!كار بدين جا نيز ختم نمي شود و آمريكا شكايت خود عليه ايران را به شوراي امنيت سازمان ملل ارايه مي دهد. (14 اكتبر 2011) ادعاي آمريكايي ها اين است كه ايران با طرح ترور سفير عربستان در واشنگتن «صلح و امنيت بين المللي» را تهديد كرده است.نكته قابل تامل آن كه در متن شكواييه دادگاه نيويورك عليه كشورمان تمام ادله اثبات دعوي براي متهم كردن ايران به اقدامات تروريستي اين است؛ الف: منصور ارباب سيار تبعه ايراني است و او به قصد يك اقدام تروريستي اعتراف كرده است و ب: مكالمات تلفني ميان ارباب سيار و شكوري شنود شده است و اين مكالمات نشان دهنده يك اقدام تروريستي بزرگ در خاك آمريكاست!"

در ادامه پیگیری سناریو سازی یا کپی برداری از روی دست طنز گفت و شنود سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری یا شاید هم سربازجو شریعتمداری از روی دست همکار وکیل تسخیری اش تقلب کرده است و چند روز است که تلاش برای ماستمالی و وارونه کردن طرح تروز فاش شده سفیر عربستان در آمریکا ادعای فرمان ترور پاسداران از سوی ژنرال جک کین در کنگره ی آمریکا تبدیل به خبر روز شده است و این ادعا از سوی قلم بر دست وکیل تسخیری یادداشت روز نویس کپی برداری و مکمل مطالب تکراری اش شده است . برای همین در ادامه مرتبط به موضوعات روز شده که شامل پرونده ی هسته ای و تغییر وتحولات منطقه است که به مجموعه ی سریالی وی افزوده شده است د و پیرامونش چنین سفسطه گری حوزوی ضد آمریکایی نموده است:

" آنچه كه داستان ترور و سناريوي هاليوودي آمريكايي ها را بر ملا ساخت و نشان داد كه اين توطئه آنها نگرفته است اتفاقاتي است كه دو هفته پس از جنجال ترور عليه ايران در صحن كنگره آمريكا رخ مي دهد.ماجرا از اين قرار است كه كارشناسان ارشد نظامي كنگره آمريكا خواستار ترور هدفمند مقامات ايراني البته بصورت محرمانه شدند. شخصي چون «جك كين» فرمانده سابق نيروي زميني ارتش آمريكا در نشست كنگره مي گويد ما بايد مقامات ايراني به ويژه مقامات سپاه پاسداران را عامدانه ترور كنيم و در ادامه «رويل مارك گريچ» كارشناس سابق بخش خاورميانه در سازمان جاسوسي آمريكا -CIA- عجزآلود تصريح مي كند؛ «قاسم سليماني [فرمانده نيروي قدس سپاه] خيلي زياد سفر مي كند، برويد او را دستگير كنيد يا به قتل برسانيد»! اكنون سوالي كه به ميان مي آيد اين است كه آيا افكارعمومي دنيا و ملت هاي آزاديخواه و مستقل از خود نمي پرسند چطور آمريكايي ها بر مبناي يك ادعاي سست و ثابت نشده ايران را تهديد كننده صلح و امنيت بين المللي برمي شمارند ولي تحرك صريح و رسمي مقامات آمريكايي آنهم در صحن كنگره براي ترور مقامات ايراني و بر ضد يك دولت عضو سازمان ملل، تهديد صلح و امنيت بين المللي نيست؟!بازي خطرناك آمريكايي ها در اتهام ترور بر ضد كشورمان نشان داد كه دولت اوباما با اين اقدامات سخيف به دست خود ايده ادعايي قدرت هوشمند را خيلي وقت است كه ترور كرده است و مخيله تصميم گيري هاي به اصطلاح استراتژيك و راهبردي دولت اوباما به يك ذهن كودن و بي منطق تبديل شده است.پيش از اين در فروردين سال 89 اوباما در مصاحبه با نيويورك تايمز در تشريح راهبرد جديد هسته اي آمريكا، ايران اسلامي را تهديد اتمي كرده بود و اكنون كماكان بر اين مشي جنون آميز و ابلهانه بي آنكه از شرايط كنوني تحولات دنيا درس گرفته باشد اصرار و استمرار دارد.همچنانكه پس از گذشت 10 ماه از تحولات منطقه نشانه هاي آن در تونس، مصر، ليبي و... نمايان شده است.و كماكان نفهميده اند كه چرا شعار «تغيير» اوباما محقق شد اما نه به اراده آمريكا بلكه به اختيار و عزم ملت هايي كه سياست هاي ضد آمريكايي-اسرائيلي را دنبال كردند و اكنون پهنه اين «تغيير» از ميدان التحرير تا وال استريت است. حال آيا ترديدي باقي مانده است كه آمريكايي ها در داستان ترور، قبل از هر چيزي عقل و منطق هيئت حاكمه خود را نشانه رفته و دست به ترور زده اند"

در خاتمه سناریو یا مترسک ادعای مبارز ی ضد آمریکایی داشتن که بیش از 3 دهه است که اجرا شده و بطور دربست مصرف داخلی داشته است. زیرا که در پشت پرده بده وبستان ها وپیام های دیگری رد و بدل شده است . چونکه طراحی ای سناریوی اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان 58 هدف حذف مخالفان و سپس منتقدان بوده است . در ادامه نوبت به حذف رقبا با اتهام وچماق آمریکایی بودن فرا رسیده است . البته این سناریو کهنه ونخ نما وسوخته شده ای است . برای اینکه در تظاهرات 13 آبان 88 و89 مشخص شد که چگونه این سناریو بر ضد خودش تبدیل شد. یعنی اینکه فراموش نشده که چگونه به جای شعار سر دادن علیه ی آمریکا بلندگوهای تبلیغاتی حکومتی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح و چین و روسیه سر داده شد . برای اینکه معترضان متوجه این ترفند 3 دهه ی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی و اهداف پلیدشان در 3 دهه گذشته شد ند. برای همین است که تا کنون هیچگونه تدارکاتی تا کنون از سوی کودتا گران حاکم برای مراسم 13 آبان امسال تدارک دیده نشده است . از سوی دیگر هر گز امثال اینگونه قلم فروختگان وامدار نمی گویند که قبل از اشغال نظامی افغانستان وعراق چند بار جک استراو وزیر امور خارجه ی دوران نخست وزیری بلر در انگلیس ورئیس جمهوری بوش به ایران سفر نمود و با چه مقامات حکومتی در تهران دیدار داشت و حامل چه پیام هایی بود وچه توافقاتی بین شان انجام شد؟ بالاخره وی خود حامل چه پیام های برای نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا بود که زمانی کوتاه پس از آن تهاجم نظامی و اشغال گرایی این دو کشور آغاز گردید؟ مهمتر اینکه این قلم بردست ظاهراً ضد آمریکایی جرأت ندارد تا نقل قول کند که پس از اشغال نظامی افغانستان رفسنجانی در نماز جمعه ی خود خطاب به بوش که رئیس جمهور بود چه گفت یاا عتراف نمود؟ البته مشخص است که چرا نه از سوی وی و سایرین هیچگاه بیان نمی شود و خلاف آن ادعا می شود چون در صورت بیان این اعتراف تبدیل به داستان تف وتاق وریش می شود . آنگاه نه اینکه دیگر نمی توان ژست ضد آمریکایی گرفت ومانور تبلیغاتی داد ، بلکه بیانش بلافاصله تبدیل به ضد خودش ورسوا گر ماهیت نقال وارونه گوی خواهد شد.

http://www.kayhannews.ir/900810/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 10 آبان ماه سال 1390

اوباما خود را ترور كرد ! (يادداشت روز)

دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 10 آبان ماه سال 1390

نقد و بررسی : (يادداشت روز)دوغ نامه ی کیهان " اوباما خود را ترور كرد ! "