دو خبر از خبر گزاری پاسداری فارس
"نامه ی جعلی و ساختگی بازجویان به نام یک مادر خطاب به موسوی "

به سبک سناریو وپرونده سازی ورق پاره ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری که همزاد دو قلویش خبر گزاری پاسداران کودتاچی فارس است نامه ای از سوی یک مادر تنظیم و تهیه شده است که درست حاصل و چکیده ی تجربه و شیوه ی ناشی از تخصص و اعمال رفتار شنجه گری برای تواب سازی و اعتراف گیری با باز داشت شدگان در زندان و سیاه چال های رژیم کودتا گر تر وریستی و نا مشروع و ضد مردمی می باشد . جالب است که اکنون بدون آنکه کوچکترین اشاره ای به عملکرد دولت نامشروع شود. یا اینکه توضیح داده شود که ریشه ی نارضایتی عمومی چیست و چرا طرح جدا سازی دختر و پسر و گورستانی و پادگانی کردن دانشگاه ها و ستاره دار کردن دانشجویان و اخراج و زندانی کردن شان در 4 سال گذشته پیگیری و اجرا شده است که در مجموع اینگونه عملکرد ها با رشد تورم و گرانی و افزایش فقر و بیکاری و سرکوب و خفقان و سانسور اجتماعی که بیداد می کند ترکیب و تلفیق شده و منجر به فریاد مرگ بر دیکتاتور خامنه ای و دولت کودتا استعفا استعفا شده است به خصوص در محیط دانشگاه ها که اینگونه فریاد های اعتراضی طنین انداز شده است و هیچگونه ار تباطی به موسوی و خاتمی و کروبی ندارد. در عوض با عریضه نویسی زیر پوشش درد دل یک مادر با لهجه ی سرباز جو حسین شریعتمداری تنظیم شده است و موسوی متهم وقایع و نا آرامی و اغشاشات اخیر به خصوص اعتراضات روز های اخیر دانشجویان در دانشگاه ها شده است و خبر گزاری پاسداری فارس این نامه ی جعلی و ساختگی را بازتاب داده است که بخشی از این نامه خطاب به موسوی اینگونه است:

درد دل تاسف بار يك مادر با موسوي:
خبرگزاري فارس: من به عنوان يك مادر كه نه فقط براي بچه‌هاي جوان خودش نگران است، بلكه به سرنوشت همه بچه‌هاي اين كشور بها مي‌دهد، نتوانستم بيشتر از اين سكوت كنم، مخصوصاً وقتي ديدم كه در شروع سال تحصيلي داريد كاري مي‌كنيد كه اين آتش مخصوصاً در محيط دانشگاه‌ها شعله ور شود. هرجا كه قدم مي‌گذاريم تفرقه و دعواست و آرامش و دوستي جايش را به جنگ اعصاب و دشمني داده است، در خانه‌ها، در جمع‌هاي فاميلي، در ميان دوستان نزديك، همكاران، همسايه‌ها، جلسات مذهبي و ... بين زن و شوهرها، بين بچه‌ها و پدر و مادرها، بين دوستان و همكاران و ... و من عامل اصلي خيلي از اين مشكلات را شما مي‌بينم و كارهايي كه كرده‌ايد و حرف‌هايي كه زده‌ايد و همچنان هر روز يك برگ تازه را هم رو مي‌كنيد تا مبادا اين آتش كه روشن كرده‌ايد خاموش شود. من به عنوان يك مادر كه نه فقط براي بچه‌هاي جوان خودش نگران است، بلكه به سرنوشت همه بچه‌هاي اين كشور بها مي‌دهد، نتوانستم بيشتر از اين سكوت كنم، مخصوصاً وقتي ديدم كه در شروع سال تحصيلي داريد كاري مي‌كنيد كه اين آتش مخصوصاً در محيط دانشگاه‌ها شعله ور شود. جناب موسوي! اين نامه را نوشتم كه بگويم كه مادران اين مرز و بوم از شما نخواهند گذشت اگر بخواهيد باز شدن دانشگاه‌ها را با شروع دوباره بلوا و آشوب همراه كنيد. ما بچه‌هايمان را به دانشگاه‌ها نفرستاده‌ايم كه پياده نظام نيروهاي دشمن باشند بي‌اينكه خود بدانند و البته شما مي‌دانيد. من به عينه ديدم كه شما با موج سبزتان در اين مدت، بچه‌هاي ما را به وادي شعار زدگي بي‌منطق و بي‌استدلال و تنها با هيجان و احساسات كور كشانديد و از شما مي‌پرسم اگر في‌الواقع خود را بر حق مي‌دانيد و حرفي حسابي داريد، چرا از روز اول بناي شعله ور كردن آتش احساسات و خاموش گذاشتن فروع عقل و خرد را در طرفداران خود گذاشتيد؟ و من مطمئنم كه در ادامه راه هم اگر بخواهيد برويد، چاره‌اي جز توسل به همين رويه نداريد. ما بچه‌هايمان را روانه دادگاه كرديم كه چشم شان باز شود و عقلشان رشد كند و شما همه سرمايه‌گذاري‌تان بر روي نفهميدن و تعطيل كردن فكر و عقل و دامن زدن هيجان و احساسات تخريبي و بدبينانه است. چرا؟

لینک کامل این درد دل یک مادر چنین است:
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8807071751

"دولت میخ با رئیس میخ نورانی شده که مروج خرافات و دعا نویسی و جنبل و جادو است که با میخ های طلسم شده عامل جدائی ها شده است "

وقتی که از سوی حاکمان دین فروش و عوامفریب و غارتگر و جنگ افروز یش از 30 سال است که دین ابزار کسب قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور شده است و مروج رشد جهل و خرافات و شیادی و رمالی و دجالی و فال و کف بینی و طلسم و جادو و دعا نویسی در جامعه شده است . مهمتر اینکه زمانی که دولت مدعی اصول گرا و امام زمانی ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران بر سر کاراست که رئیس جمهور نامشروع و قلابی و تقلباتی دارد که ادعای نورانی شدن و میزبان امام زمان بر سفره دارد و نماینده ی امام زمان است که مأموریت هموار کردن جاده برای ظهور و حضور امام زمان می باشد . چرا در چنین شرایطی که دانشجویان آزادیخوا در بند و زنجیر در زندان می باشند و اساتید علوم انسانی تسویه و پاک سازی می شوند تا که بقول معروف با بستن سنگ سگ ها رها شوند تا که بسوی معترضان فریاد زن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی نژاد دانشجویان و سایر اقشار ناراضی و معترض کیش داده شوند . چرا نباید در چنین حالتی بخشی از عملکرد دولت با رئیس میخ و لوطی جماران نامشروع حامی میخ ترش با حکومت کودتائی پاسداران به جای وعده ی 7 آسمان و درب بهشت اکنون طلسم و 7 میخ موجب جدائی زن و مرد جوان طلسم شده از همدیگر نشود؟ که گزارش تصویری اش را خبرنگار وابسته خبر گزاری پاسداران کودتا گر فارس اینگونه بازتاب داده است :

با دخالت‌هاي مرد دعانويس:زوج جوان به خاطر 7 ميخ از هم جدا شدند.
خبرگزاري فارس: مرد دعانويسي به زوج جوان گفت توسط 7 ميخ طلسم شده‌اند و براي رهايي از اين طلسم بايد از هم جدا شوند و آنها نيز با مراجعه به دادگاه خانواده از هم جدا شدند. مرد جوان كه 24 ساله است،‌ افزود: دعانويس به پدر و مادر من و مادر همسرم گفته بود شياطين اين زوج را توسط 7 ميخ طلسم كرده‌اند و او براي خارج كردن هر ميخ از اين طلسم مبلغ يك ميليون تومان دريافت مي‌كند.

گزارش کامل این خبر در این لینک ضمیمه است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8807071543

هوشنگ � بهداد
مهر ماه8 سال 1388