" رابطه ی سیاست خائنانه تجارت نفت و خون مذاکرات هسته ای با تهاجم به مجاهدین اشرف"

پس از مخابره خبر اقدام جنایتکارانه و تهاجم و یورش وحشیانه و ضد انسانی پلیس و ارتش عراق به مجاهدین در قرار گاه اشرف که بفرمان مستقیم نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده ی عراق در دستور کار قرار گرفت . گرچه این عمل وحشیانه یک سند جنایت انکار نا پذیر علیه ی بشریت می باشد که می بایست روزی عاملانش زیر پیگرد قانونی قرار گیرند و در داد گاه صالحه ی بین المللی محاکمه شوند. به خصوص اینکه بدستور رهبر رژیم کودتائی و نا مشروع و دین فروش ایران اجرا شد که خودش رتبه دار اول نقض حقوق بشر درجهان است آنهم به این آرزو که با این توطئه طراحی شده ی مشترک ارتجاعی – استعماری به حضور مجاهدان اشرفی در عراق پایان داده شود و صدای اعتراضی و کانون مقاومت و مبارزه علیه ی مرتجعان کودتائی حاکم بر ایران و منادی و مدافع سیاست تروریسم و ارتجاع به عراق و خاور میانه پایان داده شود و عراق پس از اشغال نظامی و باتلاق شده، بدون حضور مجاهدین و هیچگونه مزاحمت و مقاومتی به اشغال کامل خرافه پرستان و دین فروشان کودتائی حاکم بر ایران در آید و عراق همچنان کانون سرپل صدور تروریسم و بنیاد گرائی به منطقه ی خاور میانه فعال بماند. البته که تبدیل به پشتوانه ی سیاست چانه زنی و حاشیه ی امنیتی اهداف پروژه ی هسته ای نیز شود .ضمن اینکه شکست انتخابات شوراهای استانی عراق در طرح تضمینی پیروزی عوامل نفوذی رژیم کودتائی نامشروع ایران در ا نتخابات آینده ی پار لمانی عراق جبران گردد .

ولی این خواب تدارک دیده شده ی نابود سازی مجاهدین اشرف را رزمندگان و مدافعان آزادی و دمکراسی در ایران بامقاومت و ایستادگی و جانبازی مجاهدین اشرفی بی سلاح در برابر تهاجم وحشیانه و بربر منشانه ی پلیس و ارتش زیر کنترل نوری المالکی آشفته کردند . زیرا که این مقاومت و تسلیم نشدن شان در برابر یورش گران مهاجم در نهایت منجر به شهید شدن 11 مجاهد خلق و مجروج شدن بیش از 500 مجاهد دیگر و به گروگان گرفته شدن 36 مجاهد اشرفی انجامید و عاقبت توطئه ی مشترک طراحی شده ی ارتجاع داخلی و محل و استعمار خارجی برای حذف مجاهدین اشرفی موقتاً خنثی شده است. برای اینکه با فلیمبرداری و ضبط صحنه های ا ین تهاجم و اقدامات ضد بشری به قرار گاه اشرف و پخش و نمایش ماهواره ای و تلویزیونی اش در سراسر جهان بازتاب داده شد موجب رسوائی بس بزرگ برای طراحان جنایتکار بیار آورد. چونکه مجاهدان اشرفی قهرمان وبی سلاح با عزمی راسخ و آهنین همچون کوهی استوار در برابر موج توفان مزدوران آدمکشان مهاجم نوریالمالکی نخست وزیر عراق ایستادند و با مقاومت بی نظیر جانفشانی که کردند به اقشار گوناگون مردم عراق و سایر ملت های جهان به و یژه جهان عرب اثبات و تفهیم کردند که موقعیت کنونی عراق پس از اشغال نظامی شده چگونه می باشد؟ چونکه بدلیل اتروریست های عزامی از ایران به عراق و ملحق شدنشان به عوامل نفوذی که در نهادهای دولت عراق هستند . سپس همآهنگ شدن شان در راستای تقویت مانور تبلیغی و اقدامات تروریستی در عراق که برای ناامن کردن عراق دنبال شده است . هدف بستر سازی و هموار کردن یکه تازی عوامل رژیم کودتاگر نامشروع ایران در عراق است که اکنون ثابت شده است معنی صلح و آزادی در این کشور که قبل از اشغال نظامی اش وعده اش داده می شد چگونه می باشد؟

مشروط بر اینکه این واقعیت نیز عریان و عیان شده است که ارتجاع حاکم ایران که پس از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی 22 خرداد که با کودتای تقلباتی رقیب دوم خردادی حذف شد . آنگاه این اقدام کودتائی - پاسداری - تقلباتی تظاهرات گسترده ی مردم نا راضی در 25 خردادرا بهمراه داشت . حضور گسترده مردم معترض ناراضی توی خیابان ها با فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و احمدی ژاد به وضوع نامشروع بودن رژیم کودتا و رهبر پشتیبانش آشکار شد.

اما در شرایطی که پس از 25 خرداد این اعتراضات همچنان ادامه دارد . طوریکه موجب ، وحشت کودتا گران متزلزل حاکم شده است . به خصوص اینکه با واکنش هائی که از سوی مهره ی دست نشانده ی نخست وزیر عراق نوری المالکی علیه ی مجاهدین اشرفی پیگیری می شود نشان از این واقعیت است که چگونه کودتا گران حاکم بر ایران از حضور مخالف اصلی و جدی خود مجاهدین اشرف در بغداد نگران و مضطرب می باشند . آنگونه که برای نابود کردن شان حاضر می باشند دست به هر اعمال جنایت توطئه آمیز کثیف ضد انسانی ضد بشری علیه ی مخالفان به ویژه ی مجاهدین اشرف مبادرت ورزند ؟

بهمین دلیل است که شاهد بوده و می باشیم که چگونه پس از اقدام تهاجم جنایتکارانه و و حشیانه ای که به قرار گاه اشرف شد که پس از برگزاری نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد طراحی و اجرا شد. آنهم به امید آنکه صدای اعتراضی کانون اصلی تو لید کننده ی انگیزه ی مقاومت و ایستادگی و مبارزه در داخل کشور خاموش گردد وکودتاگران حاکم بتوانند بی سر و صدا و بدون هیچگونه مقاومت اعتراضی سیاست حذف کامل رقیب دوم خردادی ها از صحنه را در داخل کشور با شتاب پیگیری کنند و رژیم کودتائی پاسداریکپایه شود .

برای همین بطور همزمان به سراغ مجاهدین اشرف رفتند . غافل از آنکه ایستادگی و مقاومت اشرفیان و مخابره صحنه های این حماسه ی استثائی در مقابل تهاجم وحشیانه ی پلیس و ارتش عراق که شروع شد. در دنباله منتهی به اعتصاب غذای اشرفیان مجاهدگردید. آنگاه اعلام همبستگی هواداران و حامیان مقاومت در 4 قاره ی جهان آغار شد که در ادامه حامیان و پشتیبان و یاران مقاومت در پارلمان های اروپا و کانادنا و آمریکا و استرالیا با وکلای مدافع و مدافعان و فعالین حقوق بشر در دفاع از مجاهدین اشرافی بسیج شد . در مجموع فضای آنگونه چرخید که موجب رشد و دامنه و شتاب دار شدن اعتراضات مردم ناراضی داخل کشور شد که پس از نمایش خیمه شب بازی 22 خرداد به حرکت در آمده بودند به خصوص که اعتراضات مردمی با همآهنگ شدن فعالیت و مبارزه جنبش دانشجوئی تبدیل به جنبش اجتماعی شد.

بطوریکه هر گاه فرصتی برای مردم ناراضی پیش می آید همچون 25 خرداد و روز تظاهرات قدس یا باز گشائی دانشگاه ها و ارد صحنه می شوند و صدای اعتراضی و رادیکال مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و دولت کودتا ، استعفا استعفا و ما زن و مرد جنگیم ، بجنگ تا بجنگیم، زندان شکنجه دیگر اثر ندارد ، دانشجو می میرد ، ذلت نمی پذیرد و امثالهم را فریاد می زنند. آنچنانکه فریاد های اعتراضی دانشجوئی در آغاز سال تحصیلی و باز گشائی دادنشگاه ها آنگونه هشدار دهنده و خطری شد که رهبر رژیم نا مشروع کودتائی بارئیس مجلس ارتجاع پاسدار انگلیسی علی لاریجانی وارد صحنه کثیف زد و بند شدند و همزمان که اجلاس مذاکرات هسته ای گروه 5+ 1 در ژنو شروع شد . از سوی دیگر از طریق نخست و زیر دست نشانده نوری المالکی علیه ی مجاهدین اشرقی نیز دوباره دست به اقدام جنایتکارانه ضد بشری زده شد . بشکلی که نوری المالکی مأمور دست نشانده ی رژیم ارتاعی – کودتائی و استعمار خارجیوارد میدان شد و در برابر صدور حکم آزادی داد ستان عراق و سومین حکم آزادی 36 گروگان مجاهدین اشر فی که از سوی قاضی داد گاه شهر خالص که صادر شد وی دستور داد تا بطور غیر قانونی و ضد انسانی دژخیمان یا نیروی های ویژه ی سر کوبگر اطلاعاتی – نظامی زیر فرمانش به 36 مجاهد گروگان اشرفی یورش وحشیانه برند و پس از ضرب و شتم کردن شان با دستبند زدن شان اینان را به سلول های انفرادی زندان بغداد زیر کنترل اطلاعاتی – نظامی منتقل کنند.

بهر حال در شرایطی که تق سیاست پنهانکاری و فرصت سوزی خائنانه و مماشات گرایانه ی مذاکرات هسته ای تجارت خون و نفت غرب با کودتا گران حاکم بر ایران در آمده است . زیرا که حاصل این سیاست منجر به فاش شدن دومین تأسیسات غنی سازی هسته ای در جاده ی تهران و قم شده است که گواه بر عزم جزم عدم عقب نشینی از توقف غنی سازی و تلاش جدی برای دسترسی به سلاح هسته ای رژیم پاسدار کودتا گر می باشد . اما برای خنثی کردن تصمیم گروه 5+1 و تلاش برای ایجاد اختلاف میان شان و دفع کردن اقدام خطر تحریم بلافاصله وزیر آدم ربا منوچهر متکی به آمریکا سفر کرد و با دو نماینده ی کنگره ی آمریکا دیدار نمود تا منفذ و روزنه ای برای عبور از بحران هسته ای بدست آید و زمینه ی مانور تبلیغات انحرافی انتقال بخشی از تولیدات تأسیسات اورانیوم داخلی با غلظت پائین به روسیه برای غنی سازی موافقت شود که هدف باج دادنبه روس ها و بازی کردن با برگ روس پیرامون سیاست دامن زدن به اختلاف میان گروه 5+1 است تا خطر تحریم کاهش دادهشود و همچنان ، بازهم در پناه ادامه ی سیاست پنهان سازی و فرصت سوزی کردن شرایط ادامه ی تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای فراهم و دنبال شود . از طرف مقامات آمریکائی مذاکره کننده، به خصوص اوباما شروع به نواختن شیپور از در گشادش کنند و ادعای آماده شدن بهبود روابط میان دو کشور کنند . ولی باید بهای این سیاست کثیف و خائنانه را مجاهدین اشرفی و مردم ناراضی و معترض ایرانی به پردازند.

در خاتمه اینکه همینگونه که سیاست پلید مماشات گری مذاکره ی هسته ای و جنگ اشغال نظامی افغانستان و عراق بطور دربست علیه ی مردم ایران و مردم عراق و افغانستان و کشور های خاور میانه تمام شده است ولی موجب تقویت و بقای رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی حاکم بر ایران منجر شده است. بدون شک ادامه ی این سیاست آزمون و شکست خورده ماشات گری خیانتی بس بزرگ و فراموش ناشدنی است که بزودی دود پیآمد این سیاست بر توی چشمان سیاست بازان مماشات گر پیگیر سیاست تجارت خون و نفت خواهد رفت. زیرا که نتیجه ی این سیاست آشکارا نا دیده گرفتن نقض سیستما تیک روزانه ی حقوق بشر در ایران بوده است . همچنین پایمال نمودن حق و حقوق مسلم پناهندگی طبق اصل 4 کنوانسیون ژنو و نقض کردن تعهد و مسئولیت امضای قرار داد حفاظت و مراقبت نفرات مجاهدین خلع سلاح شده ی اشرفی است که با بی توجهی کامل نسبت به سیاست تروریسم و بنیاد گرائی و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاورمیانه و بی ثبات و ناامن کردن منطقه از طریق جنگ افروزی بوسیله ی حزب الله لبنان و حماس دنبال شده است . در عوض همچنان به امید واهی مهار اهداف پروژه ی هسته ای رژیم کودتائی از طریق پیگیری سیاست مذاکره دلبسته شده است که باید گفت تصور نمی رود که نیاز به زمان طولانی داشته باشد که با اعلام دسترسی به سلاح هسته ای رژیم پاسداران کودتا گر موجب آشفته شدن خواب خوش خیالان خود به خواب خرگوشی زدگان غرب به خصوص مقامات آمریکائی شود. بالاخره پرسش است که اگر طبق ادعا اهداف پروژه ی هسته ای رژیم پاسداران کودتا گر صلح آمیز می باشد . چرا سیاست مذاکرات هسته ای دوران خاتمی خائنانه نامیده شد؟ مهمتر اینکه چرا بهمین اتهام علیه ی خاتمی و موسوی و کروبی و حامیانش دست به کودتای نظامی برای خذف شان زده شد و به بد ترین اتهامات جاسوسی و همکاری با بیگا نگان با طرح کودتای مخملین متهم شد ه اند. طوریکه هرروز تقاضای دستگیری و محاکمه شدن شان می شود؟

هوشنگ – بهداد

11 مهر ماه سال 188