روزنامه ی کیهان 8 مهر ماه سال 1388
نامه سرگشاده (گفت و شنود)
گفت: منظور ازمردم یعنی رژیم نامشروع کودتا
بنام شان پاسدار ان تقلب کرده باشند بی همتا
چون کروبی با نامه سرگشاده می کند ا فشا
سربازجو هم با لودگی محتوایش کرده حاشا
بلی کروبی که نامه نوشته است به رفسنجانی
ازافشاگری کروبی سربازجو شده است عصبانی

گفت: تازه چه خبر؟!گفتم: يكي از نامزدهاي ناكام، چند هفته در ميان، يك نامه سرگشاده عليه نظام و مردم ايران مي نويسد و از طريق راديوهاي بيگانه منتشر مي كند.گفت: نامه سرگشاده اين نامزد ناكام كه خبر تازه اي نيست.گفتم: آخه، تازه يك نامه سرگشاده ديگه نوشته.گفت: حالا اين نامه ها تأثيري هم داره؟!گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي به دكتر مراجعه كرد و گفت؛ آقاي دكتر مدتي است كه هيچكس به من محل نميذاره و انگار نه انگار كه من هم وجود دارم! دكتر گفت؛ نفر بعدي!

گفت : هیچ خبر داری هر از گاهی؟
یک نامزد ناکام انتابات با یک نگاهی
علیه مردم و نظام می کندنامه نگاری
تا فاش کند اوضاع و احوال ولنگاری

گفتم : منظور از مردم چیست؟
مخاطب اصلی این نامه کیست؟

گفت: منظور ازمردم یعنی رژیم نامشروع کودتا
نام شان پاسدار ان تقلب کرده باشند بی همتا
چون کروبی با نامه سرگشاده می کند ا فشا
سربازجو هم با لودگی محتوایش کرده حاشا
بلی کروبی که نامه نوشته است به رفسنجانی
ازافشاگری کروبی سربازجو شده است عصبانی
گفته چرا به رفسنجانی کروبی داده است اخطار؟
تأکیدنموده است که تواز دست دادی وقار و اعتبار
چون در اجلاس فوق العاده مجمع خبرگان
تو درود بر مردگان دادی با مرگ بر زندگان
گفته درمجمع جای رسیدگی به اعمال رهبر
خبرگان تبدیل به آلت دست رهبرکردی و منبر

گفتم : داستان قدرت وثروت رفسنجانی ووابستگی
شده شبیه علاقه ی عاشق و معشوق و دلبستگی
کنون چون موقعیتش ضعیف شده است و ضربه پذیر
تملق و چاپلوسی رهبر می کند تا کشیده نشود زیر
مثل آن یارو که رفته بود دکتر تا به وی دهد گزارش
گویدکسی بمن محل نمی گذاردسوزش دارم باخارش
دکتر چون فهمیده بود یارو خل است ونیست عاقل
به منشی گفته بود مریض بعدی را بفرست داخل