گزیده خبر های 1 اسفند – 1388

بند کالج در زندان اوین!‌

گزارش این خبر موجب شد تا من به خاطر آورم که در مرداد ماه تابستان سال 61 زتدان اوین که چگونه پس از تمام شدن 20 دقیقه هوا خوری 20 دقیقه ای و هنگام وارد شدن به درون اتاق 6 بالای بند 2 زندان اوین که یک بازاری قد بلند با موهای فلفل نمکی جلوی درب اتاق که مشغول چک زندانیان بدرون اتاق بند زندان بود با حالت تعجب و تأسف گفت که من تعجب می کنم که چرا هرچه دانشجو ودانش آموز و معلم و تحصیل کرده است که منافق شده اند و افزود اگر چنانچه بی سواد بودند آدم دلش نمی سوخت . یعنی در آن زمان که ماهیت رژیم فاشیستی و تروریستی ضد بشری و نامشروع کودتائی همچون این روز ها رو نشده بود که چه ماهیت وحشیانه و ضد بشری دارد وی ناخواسته اعتراف کرد که موافقان و مخالفان رژیم ضد بشری کیستند وچه می کنند و در قتلگاه یا سیاه چالها همچون زندا ناوین چه خبر می باشد که مدتی است که حاکمان فاشیست کودتاگر در شرف طرح پادگانی و گورستانی کردن دانشگاه ها نیز می باشند که اکنون چنین گزارش از بازداشت روزانه ی دانشجویان شده است .

روز به روز بر تعداد دانشجویان و نیز اساتید بازداشتی اضافه می‌شود. بسیاری از این دستگیرشدگان در وضعیت بلاتکللیف به سر می‌برند.خبرنگار ندای سبز آزادی گزارش داده است که پس از بازداشتهای روز عاشورا و روزهای پس از آن تعداد زیادی از بازداشت شدگان حاضر در زندان اوین را اساتید دانشگاه و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی تشکیل می‌داده اند به طوری که بند مربوط به اسرای عاشورا در میان زندانیان به بند کالج معروف بوده است.همچنین چندین نفراز بازداشت شدگان دارای سوابق چند ساله حضور در جبهه های جنگ تحمیلی بوده اند و از این گونه برخوردهای حاکمیت با خود ابراز تأسف کرده اند.‌گفتنی است بی‌خبری مطلق، فشار شدید برای اعترافات تلویزیونی و همچنین صادر کردن احکام سنگین برای دانشجویان بازداشتی همچنان ادامه دارد.به نظر می‌رسد در صورت تداوم این وضعیت روسای قوه قضاییه باید به فکر تاسیس یک شعبه از دانشگاه آزاد در این زندان باشد!

حكم اعدام براي محاربين گمنام

این خبر هم مکمل گزارش خبری قبلی می باشد که می بایست افزود در 31 سال گذشته اینگونه خبر های مستمر از استان محروم و فقیر و نفرین شده ی سیستان و بلوچستان مخابره می شد ه است اما اکنون پس از کودتای 22 خرداد و قدرت گیری پاسداران فاشیست و تروریست که منجر به افزایش اعتراضات ضد حکومتی مردم ناراضی و خشمگین شده است . خبر های مرگ و صدور احکام هم اینگونه شبیه ی استان سیستان و بلوچستان شده است. البته این توطئه بدون ارتباط با سیاست موازی صدور تروریسم وارتجاع به برون مرز به خصوص عراق و تجمع مزدوران و مأموران اعزامی در جلوی درب اشرف در بغداد نمی باشد.

khodnevis.org : آخرین جلسه رسیدگی به اتهام‌های پنج تن از بازداشت‌شدگان تظاهرات روز عاشورا که به «محاربه» و ارتباط با سازمان مجاهدین خلق ایران و گروهاي سلطنت طلب متهم شده‌اند روز شنبه در دادگاه انقلاب برگزار شد.در آخرين جلسه دادگاه متهمان رديف سوم، چهارم و پنجم از سوي دادستان به محاربه متهم شدند كه بر اساس قوانين جزايي اسلام براي آنها حكم اعدام در نظر گرفته شده است.در حالي اين سه تن به اعدام محكوم شده‌اند كه هيچ اطلاعاتي از هويت آنها در دست نيست و بيم اين مي‌رود كه در سكوت خبري اعدام شوند.در همين راستا روز گذشته سايت ديلي نيوز هويت يكي از اين سه تن را به نقل از نزديكانش فاش كرد. اين سايت مدعي شده است كه يكي از اين سه نفر«اميد دانا» جوان ۲۶ ساله‌اي است كه در تظاهرات روز عاشورا بازداشت شده است.گفته مي‌شود دادگاه با استناد به فيلم پخش شده از متهم، وي را به اعدام محكوم كرده است.

محکوم به اعدام است.کمکش کن هموطن

اما باید گفت که چگونه به جای پاسخگوئی به مطالبات مردم ایران دانشجویان در کنار سایر جوانان و مادران داغدار و عزادار بافرزندان زندانی و معترض شان دستگیر و به بند شکنجه کشانیده و با وادار کردن به اعتراف و اتهام زدن محاکمه می شوند و به زندان و اعدام محکوم می شوند . همچنین عجب رژیم فاشیستی تروریستی کودتائی ضد بشری واقعاً وحشی و ضد انسان و تحمل ناپذیر می باشد که بر خلاف ادعای وارونه و مسخره کردن گماشته پاسدار احمدی نژاد بدونترمز و دنده که در مصاحبه مطبوعاتی داخلی و خارجی خود از آزادی مطبوعات و بیان گفت .ولی فاشیست های کودتا گران حاکم در عمل نه اینکه حتی صدای تصویری اعتراضی روشنگرانه ی یک دانشجو را تحمل نمی کنند ، بلکه برای اینکه ثابت شود که این دانشجوی معترض بدرستی روشنگری ازماهیت فاشیست بودن رئیس جمهور قاتل وتروریست دردانشگاه نموده است برایش حکم اعدام از سوی یک سر دژخیم به نام صلواتی صادر شده است که جایگزین قصاب بد نام ومنفور و معدم زندان ا وین اسدالله لاجوردی شده است.بدون شک عكس تاریخي روشنگر این دانشجوی شجاع علم وصنعت که با شجاعت بر دست گرفته شد كه رئیس جمهور فاشیست دانشگاه جای تو نیست، ماندگار خواهد شد . . لطفا این خبر را به گوش همگان بر سانید تا موج صدا های اعتراضی گسترده وبلندترشود تا با فشار برروی قاتلان و آدم کشان حاکم بر ایران وارد کنندومانع از جنایت دیگری شوند. چونکه بازتاب تصویری واقع گرانه وی خطاب به پاسدار گماشته و مترسک احمدی نژاد که هنگام سخنرانی اش نوشته شده بود رئیس جمهور فاشیست دانشگاه جای تو نیست . به اتهام بیان این واقعیت گوئی در 6 آذر ماه سال جاری وی باز داشت شده است و برای مفهوم شدن وجه اثباتی فاشیست و عملکرد آن که در ایران چگونه حاک شده و قرت گرفته و اقدام می کند این چنین خبر از این قربانی واقعیت گو از زمان بازداشت شدنش تا کنون به خانواده اش منتقل شده است .

حمد یوسف رشیدی مورخ 6/9/88 در خانه پدری خود در نوشهر توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد و تنها خبری که از خانواده اش در اختیار دوستان وی قرار گرفته است خبر اعتصاب غذای او در بازداشتگاه اداره ی کل اطلاعات اطلاعات استان مازندران است. محمد یوسف رشیدی یکی از فعالان دانشجویی چپگرای دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران است که در اعتراضات دانشجویی علیه حضور احمدی نژاد در دانشگاه نقش برجسته ای داشت و از زمان سخنرانی محمود احمدی نژاد در دانشگاه پلی تکنیک در تعلیق از تحصیل به سر می برد. او در هنگام سخنرانی احمدی نژاد پلاکارد بزرگی را در مقابل او بالا برده بود که روی آن نوشته شده بود:«رئیس جمهور فاشیست، پلی تکنیک جای تو نیست.

ادامه بازداشت دهها تن در اهواز و مشهد پس از ۲۲ بهمن

گویا هرچه زمان از تظاهرات حکومتی ساندیس خوران مدعی 50 میلیون بیعت گذار به لوطی جماران در 22 بهمن سپری می شود .که بقول رهبر لوطی جماران موجب مبهوت شدن جهان شد . اکنون بمرور گند این ادعای پوشالی فاش می شود که چه ضریب سرکوب سیاهی حاکم بوده و موج دستگیری ها در چنین روزی در شهرهای دیگرایران چگونه بوده است؟

در پی راهپیمایی جمعی از سبز های شهر اهواز در روز ۲۲ بهمن ، بیش از ۵۰ تن از آنها بازداشت شدند. در شهر مشهد نیز به گزارش ندای سبز آزادی بیش از ۱۰۰ تن از معترضان مشهدی بازداشت شده بودند. هم اکنون با گذشت بیش از یک هفته از بازداشت های گسترده ۲۲ بهمن در اهواز و مشهد ، اکثر بازداشت شدگان همچنان در وضعیت بلاتکلیف و در بازداشتگاه های معلوم و نامعلوم زندانی میباشند.بنا به این گزارش برخورد نیروهای امنیتی و انتظامی هنگام بازداشت مردم معترض اهواز به شدت شدید و وحشیانه بوده است ، به نحوی که خانواده اکثر بازداشت شدگان ۲۲ بهمن در اهواز نگران سلامتی فرزندانشان میباشند.گفتنی است در روزهای گذشته تعدادی از این بازداشت شدگان آزاد شده اند ، اما هنوز اکثر آنها در بازداشتگاه های اطلاعات و پلیس اهواز زندانی میباشند.همچنین گفتنی است دست کم ۳۰ تن از بازداشت شدگان شهر مشهد در روز ۲۲ بهمن همچنان در بازداشتگاه های کوی پلیش و اطلاعات این شهر زندانی میباشند

اعزام يك كاروان 150 نفره از كاركنان و مسئولين شهرداري اردبيل به مشهد مقدس

در يكصد و پانزدهمين جلسه شوراي اسلامي شهر اردبيل يكي از اعضاي هيئت رئيسه شوراي شهر به اعزام يك كاروان 150 نفره از كاركنان و مسئولين شهرداري اردبيل به مشهد مقدس در ايام 5 روز تعطيلات اخير اعتراض كرد . وي با اعلام اينكه كار شورا رسيدگي به امور جاري و مشكلات عمراني شهري است گفت اعضاي شورا برخلاف وظايف قانوني خود درحالي كه شهرداري داراي بدهي كلان به پيمانكاران است و بيش از 3 ماه است حقوق و مزاياي برخي از كاركنان خود را پرداخت نكرده موافقت با هزينه غيرعادي و غيرضروري به يك رويه عادي تبديل شده است . وي گفت علاوه بر موارد فوق از اعتبارات شهري اخيرا مبالغ گزافي بابت سفر به كشورهاي انگلستان ژاپن كره جنوبي دانمارك و... بدون دستاورد قابل ملاحظه اي برداشت شد و لازم است از اين قبيل هزينه كردن ها جلوگيري شود

پس از بازتاب گزارش خبر درگیری در شورای شهر اردبیل اکنون برای مراسم آشتی کنان میان اعضای شورای شهر به جای بر آوردن مطالبات مردم و مشکلات شهر اینگونه اقدام تور سفر زیارتی – سیاحتی 150 نفره به مشهد بر پا کرده است که الگو بر داری از تور سفرهای استانی دولتی مدعی ساده زیست و عاشق خدمتگزری به مردم ایران پاسدارگماشته احمدی نژاد نا مشروع می باشد.

30 ميليارد دلار موجودی ایران از اروپا به چین و روسیه منتقل می‌شود

مگر ک دیپلمات پاسدار تروریست اعزامی سفیر شده وزیر اقتصاد یا رئیس بانک مرکزی یا مسئول بودجه بندی و ذخایر سپرده های ارزی می باشد که اینگونه ادعای خارج از وظایف مسئولیت خودش کرده است تا پاسداران کودتاگران صرف خرید تسلیحات نظامی خود کنند؟ همچنین برای چه به روسیه و چین باج داده می شود تا که از اهداف پروژه ی هسته ای دفاع کنند؟ همینگونه سیاست باج دادن و حراج زدن ها بوده است که مردم معترض وناراضی درتظاهرات های ضد حکومتی خودشان ضمن ر فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه زدن مرگ بر روسیه و چین گفتن هم اضافه کردند.

آفتاب: سفير کشورمان در فدراسيون روسيه، در ديدار با رئيس پارلمان جمهوري تاتارستان گفت: ايران درصدد است تا 30ميليارد دلار از سرمايه هاي خود را از اروپا به روسيه و چين منتقل کند.به گزارش واحد مرکزي خبر از قازان، سيد محمود رضا سجادي که براي شرکت در همايش چهارمين دهه انقلاب اسلامي به تاتارستان سفر کرده بود، در ديدار با فريد محمد شين، خواستار همکاري‌هاي راهبردي در زمينه هاي انرژي و بازرگاني با اين جمهوري مسلمان نشين روسيه شد.وي افزود: ايران اميدوار است سال جديد ميلادي سرآغاز فصل جديدي در همکاري‌هاي دو کشور در همه زمينه‌ها باشد.لازم به ذکر است که دارایی‌های خارجی ایران تا پایان مرداد ماه 1388 حدود77 میلیارد دلار معادل 77 هزار میلیارد تومان بوده است در حالی که دارایی‌های خارجی کشورمان در پایان مرداد 1387 بیش از 88 میلیارد دلار بوده که در عرض یک سال 13 درصد معادل 12 هزار میلیارد تومان کاهش داشته است.

سه عالم اهل سنت در گفت‌‌و‌گو با فارس:عوامل خارجي موجب ايجاد تفرقه در بين شيعه و سني هستند.خبرگزاري فارس: سه تن از علماي اهل سنت سيستان و بلوچستان، هرمزگان و كردستان ضمن تأكيد بر اتحاد شيعه و سني گفتند: عوامل خارجي و عدم احساس مسئوليت از سوي برخي افراد در داخل از علل ايجاد تفرقه در بين شيعه و سني است

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811300695

لابد همین عوامی نفوذی بیکانه حاکم شده می باشند که و اجازه نداده اند در تهران 12 میلیونی حتی یک مسجد اهل سنت وجود دادشته باشد؟

كوچك‌زاده در گفتگو با فارس:تنها سكولارها از طرح موسوم به "كميسيون ملي انتخابات " خوشحال مي‌شوند.خبرگزاري فارس: عضو كميسيون سياست‌داخلي مجلس، خطاب به برنامه‌ريزان طرح موسوم به "كميسيون ملي انتخابات " متذكر شد: قطعا سكولارها، از پيشنهاد اين طرح و كاهش دامنه اختيارات شوراي نگهبان ابراز خوشحالي مي‌كنند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812010793

مترادف یادداشت روز امروز سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان که بازتاب داده شده است نظر این پاسدار چکمه پوش کوچک زاده ووکیل الدوله ی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصاابی مجلس هشتم بدون شک همگامی و برنامه ریزی شده مشترک از سوی کودتا گران پاسدار می باشد که در راستای توطئه سازی علیه ی رفسنجانی است که مرتبط با اجلاس روز های 4و5 مجمع خبر گان رهبری و تلاش برای برکناریرفسنجانی از ریاست این مجمع می باشد .

نیروی انتظامی ، سهام شرکت سابق مهدی هاشمی رفسنجانی را خرید

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16355

اینگونه مصادره کردن گذشته از ادامه سیاست ا شغال گری اموال دولتی و شرکت های خصوص می باشدکه چندین سال است که پاسداران کودتاگر و زائده اشبسیج دنبال کرده اند اکنون نیز نیروی انتظامی بعنوان سهم خواهی و انتقام کشی دست به اشغال یا مصادره شرکت مهدی رفسنجانی کرده است . از سوی دیگرادامه ی سیاست تهدید و فشار علیه ی حذف رفسنجانی از ریاست مجمع خبرگان رهبری است که اجلاس جدید آن در 4 و 5 اسفند ماه می باشد که در گزارش قبلی به این موضوع اشاره شد.

شرکت ناجی‌غرب که از زیرمجموعه‌های موسسه سرمایه‌گذاری مهرگان وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی است در مزایده‌ای 49 درصد از سهام شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران را خرید.روزنامه پول که این خبر را منتشر کرده است مدعی شد ف شرکت مزبور، شرکت سابق مهدی هاشمی رفسنجانی است.

بررسي بخش خصوصي نشان مي‌دهد:تورم ايران 25 برابر ژاپن و 5 برابر چين

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16368

بالاخره اگر نه از طریق مثبت و تولید و پیشرفت رقابت و برتری نسبت به این دو کشورو یا کشور های دیگر امکان پذیر نمی باشد . دلیل ندارد که بطور وارونه این رقابت بر تری جوئی اینگونه رشد صعودی وارونه وجود نداشته باشد تا ثابت نشود که بخشی از دستأورد سیاست 3 برابر شدن واردات بیش از صادرات و اقتصاد انگلی وواسطه گریمی باشد؟

بررسي نماينده‌هاي بخش خصوصي از نرخ تورم ايران نشان مي‌دهد كه طي‌ سال‌هاي 2001 تا 2008 اين ميزان تورم 124 درصد بوده است.

درگیری سر مهماندار یونانی با مسافران بر سر واژه خلیج فارس در پرواز تهران - کیش

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16364

خلبان و مهمان دار خارجیمسیر پرواز به کیش بدلیل بکار بردن اصطلاح خلیج به جای خلیج فارس با مسافران در گیر شدند. غافل از آنکه 31 است که حاکمان هویت و سرمایه ملی ایرانیان را بر باد داده و به حراج گذاشته اند.

کلهر: دوم خرداد انقلاب مخملی بود

http://www.fararu.com/vdcaieny.49n6015kk4.html

مهد کلهراین مشاور رسانه های پاسدار گماشته احمدی نژاد که مدعیمبتکر اولین کشف انقلاب مخملین خاورمیانه در دم خرداد سال 76 شده است که به شکلی توجیه گر دلیل کودتا علیه اش وحذف کردنش را مشخص کرده است. معلوم نیست که پناهنده شدن دخترش به آلمان سپس پرچم دار اسکی باز رژیم کودتائی پاسداری در المپیک زمستانی ونکورشدن ولی زمان اجرای مسابقه چپ کرده و از پیست اسکلی به بیرون پرت شدن و سر از بیمارستان در آوردنوی آیا اینهم بخشی از ادامه ی توطئه ی انقلاب مخملین خاور میانه آمریکا می باشد یانه؟

مشاور رسانه ای رئیس جمهور اضافه کرد: به عقیده من اولین انقلاب مخملی در خاورمیانه در سال 1376 صورت گرفت. یعنی دوم خرداد اولین انقلاب مخملی است. این انقلاب کاملاً شکست نخورد و براساس پیروزی هایی که آمریکایی ها در این انقلاب داشتند برای انقلاب های شمال مثل گرجستان و اوکراین و ... برنامه ریزی کردند. من دوم خرداد را یک نوع تست نسبتا موفقی از انقلاب مخملی در کشورهای منطقه می دانم. کلهر یادآور شد: بسیاری از قوانینی که ما الان داریم نامتجانس است. مثلاً ما در قرآن صریح داریم که اگر جاهل به شما حرفی زد باید به او بگویید سلام و رد شوید و بروید. اما قانون رسانه می گوید اگر کسی به شما حرف لغوی زد شما می توانید دو برابرش را جواب بدهید. ببینید اگر همه بخواهند این کار را بکنند چه آشوبی در رسانه صورت می گیرد. زیرساخت این قانون متعلق به تمدن دیگری است که غیرقابل پیوند با تمدن ما است. تمدن غربی زیر ساختش قانون جنگل است با شعار معروف 007 جیمز باند: بکش تا زنده بمانی!!! در سال های 53 یا 54 دو درس را بدون دلیل از درسهای ریاضیات ما حذف کردند یکی از آنها درس ترسیمی رقومی بود و دیگری حساب استدلالی که اینها هنوز در غرب تدریس می شوند. ترسیمی رقومی به این معنا بود که هر چیزی سه رقوم نسبت به عرض، طول و ارتفاع خود دارد که براساس آن شما می تواند یک حجم را در فضا بکشید. یعنی کسی که رقومی را بداند می داند که جای خودش یا دشمنش کجاست و می داند که کجا را باید هدف قرار دهد. حساب استدلالی چند تایی در حساب نبود بلکه چرایی در حساب بود مثلاً چرا سه بزرگتر از دو است. اینها پایه فهم و تفکر بشر در طول تاریخ است. حتی بعد از انقلاب هم این دو درس دوباره به درس ریاضیات اضافه نشد. برای همین من معتقدم که ما در آموزش و پرورش آن مسیری را که انقلاب می خواست طی نکردیم و هنوز هم متاسفانه به بیراهه می رویم. مشاور رسانه ای رئیس جمهور اضافه کرد: تمام پایه های استدلال، فهمیدن چرایی ها، چگونگی ها،‌ کجا می خواهیم برویم ها و ... را از ما گرفتند. وقتی شما ندانید که کجای دنیا هستید قطعاً وزیر امور خارجه شما پای میز مذاکرات مذاکره ای انجام می دهد که مدلش مربوط به 30 سال قبل است یا مثلاً وزیر علوم قراردادهایی برای انتقال علم ببندد که امروزه دیگر اسمش علم نیست یعنی الان دیگر به درد کار شما نمی خورد و یا ...

سایت سازمان ملی جوانان:"مادر عروس کروبی، زنها را کتک زد!"

http://www.fararu.com/vdcezx8e.jh8zpi9bbj.html

به نظر می رسد که شیوه ی چماق و سرکوب و سانسور و خفقان و ضرب و شتم کردن معترضان خیابانی که کودتا گران پاسدار در جامعه حاکم وتحمیل نموده اند . اکنون این شیوه رابه مراسم های خانگی زنانه نیز بسط و تعمیم داده و موجب تهدید و بر هم زدن جلسات شان می شوند .یعنی اقدامات فاشیست های کودتائی پاسدار برای خفه و خاموش کردن صدای رقبای مغلوب دست بهرشیوه و ترفند سرکوبگرانه ای می زنند چون وحشت از قیام نارضایتی عمومی از سرنگونی دارند.

در روز شهادت امام رضا (ع) جلسه روضه ای با سخنرانی خانم پناهی (مادر خانم پسر کروبی) در منزل عروس کروبی برگزار شد که در این جلسه قرار بود فیلمی که از آن به عنوان فیلم کتک خوردن پسر کروبی یاد می شد، برای حاضرین به نمایش بگذارند و این مطلب از قبل اعلام شده بود. خانم پناهی در ابتدای سخنان خود در حال تفسیر سوره حدید بود و در مورد اسلام صحبت می کرد که وسط سخنرانی می گوید: "به نظر من البته کشور ما جمهوری اسلامی نیست و جمهوری ایرانی است"؛ یکی از حضار از وی می پرسد:"چرا جمهوری اسلامی نیست؟" وی در جواب می گوید: "یعنی شما فکر می کنید جمهوری اسلام هست؟" مخاطب جواب می دهد: "بله" و سخنران در جواب این مخاطب می گوید: "خدا کند که باشد." مخاطب در ادامه اظهار می دارد: "جمهوری ایرانی بدون اسلام یعنی هخامنشی، یعنی زرتشتی" که خانم پناهی جواب می دهد: "مگر چه اشکالی دارد زرتشت، در کشوری که مردم را گوساله و بزغاله می خوانند، چه می توان کرد؟" که در این هنگام یکی دیگر از حضار خطاب به خانم پناهی می گوید: "ببخشید اگر منظورتان سخن آقای علم الهدی است خدمتتان عرض کنم که باید شما به قرآن اعتراض کنید که در آن آمده است "کالانعام بل هم اضل". بحث میان افراد، بالا می گیرد که در این میان، صاحب خانه و طرفداران سخنران، با مشت و کتک شروع به بیرون انداختن مخالفان خود می کنند و صاحب خانه به یکی از خانم ها مشت محکمی می زند؛ سپس همسر صاحب خانه که پسر کروبی است، به این جلسه زنانه وارد شد و با زور همه مخالفین را بیرون می کند و این در حالی بود که به دلیل زد و خورد، حجاب تعدادی از خانم ها وضعیت مناسبی نداشته است. در این هنگام خانم پناهی با حالت عصبانی در حالی که او و دخترانش به تعدادی از مخاطبین و برخی از مسئولان توهین کرده و به کتک زدن آن مخاطبان جلسه پرداخته بودند، در مقابل تعجب حضار فریاد می زند: "این جا کف خیابان نیست که جوان های مردم را کتک می زنید!!!" وقتی یکی از حضار می پرسد: "چه کسی پسر آقای کروبی را کتک زده، مردم یا حکومت؟"، خانم پناهی پاسخ می دهد: "لباس شخصی های حکومت" که در این هنگام سر و صدا آن قدر بالا می گیرد که کار به حضور نیروهای پلیس می رسد و پس از رسیدن نیروی انتظامی، حداقل 8-9 نفر که شاکی و شاهد این ماجرا بودند برای پیگیری ماجرا به کلانتری می روند.