گزیده خبر های 19 بهمن سال 1388

رسانه های خارجی و پشت پرده سفر مشایی

http://www.fararu.com/vdcfevdj.w6dx1agiiw.html

دولت سوئیس نه نماینده و حافظ منافع آمریکا در تهران را بر عهده دارد ، بلکه گذشته از اینکه بانک هایش مکان امنی برای حفظ حساب سپرده های نقدی وارزی به یغمابرده شده ذخایر و منابع ایران از سوی مسئولان رژیم غارتگر و قرون وسطائی و ضد بشری حاکم بر ایران است .همینطور از سوی دیگر ژنو خیلی وقت است که تبدیل به سر پل ارتباطی و دلال زد و بند های پشت صحنه با شیطان بزرگ و کوچک شده در این مورد انجام وظیفه کرده است . زیرا پس از پیشنهاد انتقال اورانیوم غنی شده به خارج که از سوی پاسدار احمدی نژاد در گفتگوئی تلویزیونی مطرح شد که با موج مخالفت های انتقادی مدعیان اصول گرایان مواجه شد . ولی سپس برای خنثی کردن نظر مخالفان فرمان غنی شدن اورانیوم 20% را داد . ولی بطور همزمان هم رئیس دفترش را راهی ژنو کرده است که در پشت پرده پیام دیگری منتقل شود. ناگفته نماند که این سفر بدون ار تباط به خبر ضمیمه شده در دنباله نظر پاسدار گماشته احمدی نژاد نمی باشد.

روزنامه تریبون دوژنو در یادداشتی تحت عنوان"پشت سفر عجیب و غریب مشایی چه چیزی پنهان است؟" در این باره می‌نویسد: در حالیکه مذاکرات بر سر پرونده هسته‌ای ایران بالا می‌گیرد،رییس دفتر احمدی‌نژاد طی روزهای اخیر به ژنو سفر کرد تا طبق اظهارات خودش درباره صنعت توریسم سخنرانی کند. در کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داده شده، مشایی به تفصیل درباره صنعت توریسم و جغرافیای ایران سخنرانی کرد.

احمدی نژاد: راه برای تعامل با غرب باز است

http://www.fararu.com/vdcayiny.49nw015kk4.html

متن نامه سید حسن خمینی به ضرغامی

http://www.fararu.com/vdcepp8e.jh87oi9bbj.html

انتقادبه سیاست خمینی زدائی مریدان آخوند دزد و متحجر انگلیسی و مرشدان کودتاگران پاسدار و دشمن خمینی شیاد آخوند محمد تقی مصباح در تلویزیون که رئیس آن پاسدار ضرغامی است که اکنون از سوی نوه اش فاش شده است که مشخص نموده غیراز بر نامه شاخص هدف از مناظره ها و میز گرد های تلویزیونی چیست؟

چنانکه از منابع موثق شنيده‌ام، برنامه‌اي تحت عنوان شاخص در تلويزيون پخش مي‌شود و به گونه‌اي غير صادقانه و تحريف‌آميز، شخصيت جامع عارف کامل و مهربان و رهبري مقتدر امام خميني(س) را مخدوش نموده است. جامعه‌ جوان امروز ما به وسيله آن‌چه در اين برنامه پخش مي‌شود، شخصيت واقعي امام را نمي‌شناسد و تنها با شخصيت دست ساخته‌ صداوسيما آشنا مي‌شود که متاسفانه فرسنگ‌ها با حقيقت امام که به فرموده‌ رهبري انقلاب همه هويت جمهوري اسلامي است، فاصله دارد.

عکس : وحشت رژیم از مراسم22بهمن "انتقال تجهیزات و نیروی گارد ویژه به تهران جهت سرکوب جنبش ازادیخواهی جنبش سبز" اتوبان قم - تهران 18 بهمن، 7 فوريه

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13193

تصاویر افشا گر عمملکرد 31 ساله ی اهدائی حاکمان برای نارضیان خود شان که آنسوی هدیه توزیع ساندویج و ساندیس دادن به خودی ها در 9 دی ست که اکنون برای غیر خودی های معترض 22 بهمن تدارک دیده شده است که ماهیت رژیم کودتائی ضدبشری و نا مشروع ووحشت زده بطور عریان به نمایش گذاشته شده است.

همزمان با سرکوب مردم اختلافات در هييت حاکمه شدت ميگيرد.بیانیه ۱۸۰ نماینده مجلس برای تقابل با سیدحسن خمینی

عجب چوبداران و مال فروشان بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم به جان هم دیگر افتاده اند و با لشکر کشی های باندی و جناحی که این روز ها می کنند و با توی سر مال حریف و رقیب زدن بیانیه ی حماینتی و انتقادی علیه و له این و آن صادر می کنند و بطور صد در صد بی خیال نه پیگیری کردن مطالبات مردم که حتی فراموش نمودن نام شان شده اند تا بدون شک ثابت کنند چگونه کفتر های پر قیچی و مهره های دست آموز و یک خال بفران کودتاگران حاکم ولوطی جماران می باشند؟

کلمه:درست در روزهایی که حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه امام خمینی با نوشتن نامه ای شدیدالحن نسبت به انتخاب سخنان گزینشی امام راحل در ایام دهه فجرو پخش آن از صدا و سیما به ضرغامی اعتراض کردند؛ با تلاش حامیان دولت در مجلس بیانیه ای با ۱۸۰ امضا منتشر و از عملکرد صدا و سیما و تولید برنامه “شاخص ” حمایت و تشکر کردند.به گزارش کلمه این نمایندگان در بیانیه خود تاکید کردند:مسئولین صدا و سیما جمهوری اسلامی باید به راه خویش مطمئن باشند که امام‌خمینی (ره) نه وابسته به بیت خاصی است و نه در حصار زمان و مکان خاصی قرار می‌گیرد و نه در انحصار حزب و گروه خاص می‌باشد.در بخشی از اين اطلاعيه آمده است :امروز نیز فتنه‌گران با همان ماهیت، شیوه‌ها و وابستگی‌ها به مقابله با ارکان نظام جمهوری اسلامی برخاسته‌اند. امروز نیز بیش از هر زمان جامعه انقلابی ما به رهنمودهای حضرت امام‌خمینی(ره) و تعیین ملاک حق و باطل نیازمند است.بدین وسیله ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران که در ایام پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های مناسب و پر جاذبه بار دیگر اندیشه افکار امام‌خمینی را به عنوان شاخص حق در معرض دید ملت ایران خصوصاً نسل‌های جدید قرار داده است و به تبیین رهبری‌های خودمندانه، فرزانه و قاطعانه امام‌خمینی پرداخته است، صمیمانه تشکر می‌‌کنیم.

شاخص » شما چيست ؟ ! (يادداشت روز)

http://www.kayhannews.ir/881119/2.htm#other200

سر بازجو پاسدار حسین سر بازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان پامنبری گرفتن چوبداران بازار مکاره علیه ی نوه خمینی شیاد را گرفته است . یعنی طرح توطئه ی پشت پرده دلیل تنظیم و تزیق و دیکته کردن صدور بیانیه به چوبداران بازار مکاره علیه ی سید حسن خمینی را باز و فاش کرده و نمایش داده است که چگونه حاصل و عملکرد حکومت 31 ساله ی خمینی شیاد کار برد داشته و به کجا رسیده است که اکنون نه فر زندش کشته شد و نوه اش تحمل نمی شود ، بلکه نامش فقط تبدیل به چماقو شمشیر داموکلس و لولو خور خور برای ترسانیدن شدهکهدر جنگ باندهای غالب و مغلوب علیه ی هم بکار برده می شود.

شايد جناب حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني، نوه گرامي حضرت امام(ره) از اين يادداشت آزرده خاطر شود و نگارنده نيز اگر پاي امام راحل(ره) و جفا به ساحت مقدس، انقلابي و فقهي و عرفاني آن بزرگوار در ميان نبود، ترجيح مي داد هرگز قلمي بر كاغذ نراند كه نوه امام(ره) را برنجاند،

آيت الله العظمي خامنه اي در ديدار رمضان عبدالله : اسرائيل در سراشيبي تند نابودي است

http://www.kayhannews.ir/881119/2.htm#other202

باتیغزیردمو پالانلوطی جماران گذاردن وویراآیتالعظمی خطاب کردن که ناشی از نوکر و چاکر صفتی سربازجوپاسدارشکنجه گر حسینشریعتمداری می باشد . اما فاش کردن و لودادن سیاست دیکته شده ی پاسداران کودتا گر به پاسدار گماشته احمدی نژاد است که با فریاد نا بود باد اسرائیل شروع شد . حال در امتداد سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به خصوص دخالت کردن امور داخلی فلسطین است آنهم پس از صرف دلار های اهدائی کلان یکی از مهره های دست چندم به حضورلوطی جماران پذیرفته شده است تا بعنوان بیلان عملکرد دولت مردان 31 سال گذشته این چنین به مردم ایران گزارشداده شود که پس از طوطی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد . اکنون نوبت لوطی جماران تا که با بلند گو شدن پاسداران کودتاگر و ی سخن ازسقوط بزودی اسرائیل بگوید و خبر دهد تاسوغاتی 22 بهمنبرای پیروان داخلی و بیرونی اش باشد.

با انقلاب كه بود «تندرو» بود ضد انقلاب كه شد مدال «شجاعت» گرفت (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881119/2.htm#other207

بازهم پرونده سازی کردن برای موسوی از سوی سخنگوی پسداران کودتا گردر درئوغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری

حالا چه وقت پخش سخنان امام از صدا و سيماست؟! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881119/2.htm#other210

گیرکردن به حسین مرعشی برادر همسر رفسنجانی و حزب کارگزاران که دراصل هدف به پر وپایخود رفسنجانی پیچیدن و پرونده سازی کردن از موضع بازجوئی می باشد.

سخنگوي حزب كارگزاران با حمله به صدا و سيما گفت: صدا و سيما به جاي حل و فصل اختلافات سياسي جناح هاي داخلي، از اعتبار امام خميني و رهبري كه همه سرمايه نظام و كشور است براي ضربه زدن به يك جريان سياسي هزينه مي كند

هماهنگی قوه قضائیه با نيروهاي انتظامي و امنيتي

این همآهنگی که وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعاتی پاسداران موازی آن تازگی ندارد . زیرا که 31 سال است که چنین اتحاد و همآهنگی مشترک علیه ی مردم معترض و ناراضی ایران وجود داشته است .

شبکه جنبش راه سبز(جرس): رئيس قوه قضائيه گفت با هماهنگي نيروهاي انتظامي و امنيتي با قاطعيت در مقابل افراد ضد انقلاب و مخالفان نظام جمهوري اسلامي خواهد ايستاد.به نقل از روابط عمومي قوه قضائيه، صادق لاريجاني رئيس قوه قضائيه در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با اشاره به اينكه دشمنان همواره درصدد ضربه‌زدن به انقلاب و اسلام هستند، گفت: در طول اين سي سال مردم فهيم و آگاه ايران اسلامي با حضور در صحنه به خوبي از اين نعمت الهي حراست كرده و اميدواريم در روز 22 بهمن امسال هم با نمايش جديدي از وحدت و قدرت، ملت پاسخ محكمي به ياوه‌گويي‌هاي دشمنان بدهند.رئيس قوه قضائيه با تاكيد بر قاطعيت دستگاه قضايي در برخورد باافرادی كه قصد ايجاد تفرقه در صفوف به هم پيوسته ملت دارند، تاكيد كرد: دستگاه قضايي با هماهنگي نيروهاي انتظامي و امنيتي با قاطعيت در مقابل افراد ضد انقلاب و مخالفان نظام جمهوري اسلامي خواهد ايستاد و نخواهد گذاشت كه عده‌اي با توهمات و تخيلات خود براي مردم ايجاد مزاحمت كرده و چهره انقلاب نوراني مردم را در جهان مشوه سازند

دبیر اجتماعی خبرگزاری مهر بازداشت شد

مگر رژیم دشمن آزادی و تفکر و اندیشه و زن ستیز قادر است لحظه ای بدون سرکوب و سانسور و خفقان و جراحی کردن فکر و خراطی کردن قلم و زدودن ریشه ی دگر اندیشی به جزآن خرافاتی که خود با زور به دیگران تحمیل می کند به حکومت و بقای ننگین خودش ادامه دهد. و توقع داشت که هرروز دست به اینگونه اقدامات ضد انسانی نزند؟

جرس : احمد جلالی فراهانی، دبیر سرویس اجتماعی خبرگزاری مهر یک روز پس از اخراج از خبرگزاری مهر شب گذشته توسط نیروهای امنیتی که خود را ضابط قوه قضائیه معرفی کردند دستگیر و روانه زندان اوین شد.این افراد که هشت نفر بودند با یورش به خانه شخصی فراهانی بعد از دستگیری وی کیس کامپیوتر، کتاب‌ها و دستنوشته‌های او را نیز همراه با خود بردند.احمد جلالی فراهانی از اواسط سال ۸۷ به عنوان دبیر سرویس اجتماعی در خبرگزاری مهر مشغول بود و به صورت ناگهانی و بدون علت خاصی در روزهای گذشته از سوی مدیران خبرگزاری از وی خواسته شد رابطه خود با این خبرگزاری را قطع کند.این اتفاق شائبه همکاری مسئولان خبرگزاری مهر که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است را با نیروهای امنیتی تقویت می‌کند. به نظر می‌رسد اخراج احمد فراهانی از این خبرگزاری نیمه دولتی به منظور کاستن از تبعات دستگیری وی صورت گرفته است.مهسا جزینی به دلیل فمنیست بودن دستگير شد.مهسا جزینی دانشجوی ستاره دار در اصفهان بازداشت شد ساعت 1.5نیمه شب گذشته مهسا جزینی ، دانشجو ستاره دار در شهر اصفهان بازداشت شد.مهسا جزینی فعال دانشجویی سال های گذشته دانشگاه علامه طباطبایی ، که در سال جاری پس از قبولی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم تحقیقات ستاره دار و از ادامه تحصیل محروم شده بود ، ساعت 1.5 نیمه شب روز یکشنبه در منزلش در اصفهان بازداشت شد.بنا به این گزارش نیروهای امنیتی علت بازداشت این دانشجوی ستاره دار را فمنیست بودن وی عنوان کرده اند.گفتنی است از شب گذشته مهسا جزینی به زندان دستگرد اصفهان منتقل شده است.

‌ملک محمدي در گفتگو با فارس:ملت ايران در 22 بهمن‌ وفاداري خود را به انقلاب نشان خواهد داد .خبرگزاري فارس: نماينده مردم دامغان در مجلس گفت: ملت ايران در روز 22 بهمن‌ وفاداري خود را نسبت به اسلام، انقلاب، قرآن، اهل‌بيت و به ويژه امام حسين (ع) نشان خواهد داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811181500

چگونه است که ملت مردم ایران در 31 سال گذشته اینهمه نماینده و سخنگو داشته است که از جانب این ملت هرچه خواسته گفته اند وللی وضعیت ملت هرروز بدتر بدتر شده است؟ از سوی دیگر 8 ماه فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای این ملت هم معلوم نیست براای چیست و این وسط واقعیت چیست و حق با کیست که مسئولین عوامفریب پاسخگویش نمی باشند؟!

پيام آيت‌الله مهدوي كني در باره راهپيمايي 22 بهمن ماه 88: مردم ايران پشت سر رهبري در برابر فتنه گران مي‌ايستند.خبرگزاري فارس: دبير كل جامعه روحانيت مبارز در پيامي بمناسبت يوم الله 22 بهمن اعلام كرد: مردم مؤمن و غيور ايران با هوشياري تمام در برابر همه فتنه‌ها مي‌ايستند و مانند هميشه پشت سر رهبري از انقلاب اسلامي دفاع خواهند كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811181839

عجیب است که همه در حال وارونه گوئی و آدرس غلط دادن و علیه مردم معترض و ناراضی و خشمگین در حال فعالیت و سخنرانی و گفتگو وپیام دادن می باشند . زیرا در شرایطی که کودتا گران و فتنه انگیزان حاکم می باشند و رئیس فتنه انگیزان لوطی جماران هم حامی و پشتیبان شان است . اما گفته می شود زیر پرچم لوطی جماران و به نام مردم در روز 22 بهمن یا روز بزرگ تظاهرات ضد حکومتی مردم می خواهند علیه فتنه گران یا همان مردم معترض بایستند !!

حاشيه‌هاي ديدار اساتيد دانشگاه تهران با مقام معظم رهبري؛رهبر انقلاب: دانشگاه تهران برايم يك محيط خودماني است .خبرگزاري فارس: مقام معظم رهبري در ديدار اساتيد دانشگاه تهران با يادآوري خاطراتشان در اين دانشگاه فرمودند: "من دانشگاهي نيستم ولي با دانشجو و استاد و دانشگاهي ارتباط طولاني داشتم. پيش از انقلاب، وقتي وارد دانشگاه تهران مي‌شدم، احساس مي‌كردم وارد يك محيط خودماني شده‌ام

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811181820

عجب لوطی جماران پررو و وارونه گوی می باشد . زیرا لوطی جماران که با همکاری آخوند متحجر انگلیسی و دزد محمد تقی مصباح یزدی و مرید گماشته مشترک شان پاسدار احمدی نژاد چندین سال است که بطورفعالانه دارند دانشگاه ها را به پادگان و گورستان تبدیل می کنند و در 31 سال گذشته به خصوص در چند سال اخیر دولت مدعیان اصول گرائی روزی نبوده است که خبر دانشجوی شناسائی و شناسنامه دار دستگیری نشده و به دانشجویان و دانشگاهیان یورش مغول وار نشده و شبیخون زده نشده و به خاک وخون کشانیده نشده باشد . اما اکنون پس از ترور دانشمند هسته ای مسعود علی محمدی اینگونه با وقاحت و پاک کردن صورت مسئله ادعای کمدی وارونه گوئی کردن لوطی جماران خیلی مسخره است.