روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 4 شنبه 5 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : روزی نامه ی حکومتی جمهوری " درس عبرتي براي مزدوران "

" مگر می توان انکار کرد که عبدالمالک ریگی دست پرورده و قربانی همین رژیم ضدبشری حاکم بر ایران است؟"

اکنون به درس عبرت به مزدوران داده شده است . پس چرا توضیح داده نمی شود که دلیل یا ریشه وعلت چیست که یک شهروند استان محروم و فقیرو نفرین شده سیستان بلوچستان ایران بنا بر ادعای سرمقاله نویس به خدمت اشراف و حمایت سازمان های جاسوسی آمریکاو انگلیس و اسرائیل وبر خی کشور های منطقه در آمده و تبدیل به مهره ی بیگانه شده است؟ اشکال کارکجاست مگردر ایران چه نوع حکومتی وجود دارد و چه می کند که شهروندانش اینگونه می شوند؟ مهمتراینکه مگردر استان سیستان و بلوچستان شریط زندگی چگونه می باشد که برخی از جوانان این استان آنگونه به خدمت بیگانه در آمده که ذکرش گذشت؟ در مورد اقداماتی که حزب الله لبنان و حماس برای پاسداران و لوطی جماران انجام می دهند چگونه قضاوت می شود؟ آیافقر و بیکاری و تبعیض و سرکوب و بی عدالتی و اعتیاد ووفور مواد مخدر ارزان می تواند جزو ریشه های خشم و نارضایتی مردم محروم این استان سیستان و بلوچستان باشد که بطور نمونه امثال عبد المالک ریگی و برادرش می توانند حاصل این شرایط تحمیلی شده ی حاکمان ایران باشد؟ مگر اینکه مدعی سرمقاله نویس مدعی باشد که نه شرایط تحمیل شده در منطقه کوچکترین اثری ندارد. چون اینگونه اقدامات اکتسابی نمی باشند ، بلکه امثال عبدالمالک ریگی ها بطورژنتیک اینگونه متولد ورشد یافته اند و حکومت و سرکوب و خفقان و بی عدالتی و تبعیض و اعتیاددرایناستان هیچگونه نقشی در تعلیم و آموزش و تقویت روحیه نا فر مانی و سرکشی و انتقام گیری محرومان این استان ندارد . کما اینکه آن حضور میلیونی معترض خیابانی فریاد گوی مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولیت فقیه که پس از کودتای 22 خرداد راهی خیابان ها شده اند . همگی یا ژتیکی و وراثتی مشکل دارند . یا نه نا آگاه و ساده انگارانی اند که گول و فریب تبلیغات دشمن ازجمله آمریکاررا خورده و منحرف شده اند که می بایست با ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف در باز داشتگاه هائی همچون کهریزک و اوین و سایرسیاه چال ها به اشتباهات و گول خوردن خود اعتراف کنند و ابراز ندامت و توبه کنند و باز پروری شوند تا دیگر مرتکب گول خوردن نشوند ومستحق نفس کشیدن شوند . در غیر اینصورت به سر نوشت عبد المالک ریگی و برادرش عبد الحمید ریگی شوند و یا به سرنوشت و متهمین به مرگ بیدادگاه سردژخیم صلواتی دچار شوند. اما مگر امکان دارد که سرمقاله نویس پس از اشاره به دست داشتن عبدالمالک در تجارت مواد مخدر اینگونه با دسته گل به نیروهای اطلاعاتی امنیتی دادن که کاری که اینان کردند غرب باید بی آموزد که برای دستگیرکردن بن لادن چگونه اقدام کنند که تا کنون نتوانسته انجام دهند . بهر صورت سرمقاله نویس این چنین ادعای کمدی کرده است:

"سركرده جنايات اخير شرق كشور كه قاچاق موادمخدر گروگانگيري اخاذي جنايات تروريستي عليه مردم شيعه و اهل سنت مزدوري براي سازمان هاي جاسوسي بيگانه شهادت بيش از 20 شهروند مظلوم سيستان در تاسوكي انفجار اتوبوس حامل كاركنان سپاه در زاهدان شهادت 11 نفر ديگر در جاده بم ـ كرمان سر بريدن سربازان نيروي انتظامي انفجار مسجد حضرت علي بن ابيطالب (ع ) زاهدان شهادت سرداران شوشتري و محمدزاده و جمعي از فرماندهان و سران طوايف و قبايل در بخش پيشين شهرستان سرباز و... از جمله جنايت ها و مزدوريهاي وي بود در يك عمليات استثنائي پيچيده و غافلگيرانه كه بتدريج جزئيات آن اعلام خواهد شد به دام سربازان گمنام امام زمان (عج ) افتاد. خبر دستگيري معروف ترين و مخوف ترين تروريست شرق كشور ديروز به عنوان مهم ترين و خوشحال كننده ترين خبر در صدر اخبار قرار گرفت و علاوه بر رسانه هاي داخلي خبرگزاريهاي خارجي و منطقه اي نيز آن را با اهميت ويژه اي منتشر كردند.طبعا ضربه به چنين شبكه اي كه در راستاي ايجاد ناامني در ايران از حمايت هاي گسترده آمريكا و عربستان برخوردار بود مي تواند يك ضربه اساسي و غافلگيركننده به دستگاه هاي جاسوسي محسوب شود. بي گمان اين اقدام موفقيت آميز تلاشگران اطلاعاتي كشورمان نه تنها ضربه اي مهلك و ريشه اي به تروريسم در شرق ايران است بلكه يك قدرت نمايي سياسي و امنيتي در برابر سازمان هاي جاسوسي سيا و موساد اينتليجنت سرويس و شبكه هاي اطلاعاتي عربستان و پاكستان مي باشد كه مدتها با مهره اي به نام ريگي در فكر رويارويي با ايران بودند"

.
همچنین سئوال است که اگر چنانچه حمل محموله های مواد مخدر و قاچاق کردن و مصرف مواد مخدر مذموم وجرم است و بهمین دلیل بیش ا ز 31 سال است که حد اقل دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و نیروی انتظامی ادعای مبارزه با این موضوع کرده اند و طبق ادعای سرمقاله نویس عبد المالک ریگی به این جرم حمل و فروش مواد مخدر هم متهم است. اما اکنون که خیلی تعریف و تمجید از قدرت عمل و ابتکار سربازان بد نام وزارت اطلاعاتی شده است که اینقدر قدرت و ابتکار دارند که موفق شدند وی را از کشور دیگر با داستان سرائی و سناریو پردازی و قهر مان بازی هائی که شده بربایند و به ایران بی آوردند . سئوال است که چگونه است که در 31 سال گذشته با ادعای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اعتیاد که در ایران شده است . ولی شاهد بوده ایم که در هر دوسمت و سوی میزان واردات مواد مخدر به کشور وهم آمار مصرف کنندگان عجیب رشد تصاعدی داشته است؟ مهمتر اینکه چرا مسئولی یافت نمی شود تا که برای یکبار هم که شده پاسخگو باشد که وظایف اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل بنادر جنوب کشور چیست؟ یا چرا گفته نمی شود که این ده ها اسکله های غیر مجاز مشغول تخلیه انواع مواد مخدر و اقسام کالاهای قاچاق می باشند چگونه است مواد مخدر را آزادانه تا درون سلول های زندان برده و توزیع می نمایند؟ در عوض با فراموش کردن این واقعیت که رژیم کودتائی ضد بشری بدرستی پدرخوانده ی تروریست جهانی نامیده شده است اما اکنون سرمقاله نویس با نادیده گرفتن این واقعیت که بستگان نزدیک بن لادن در ایران بسر می برند و فاش شده که رابطه ی نزدیکی میان پاسداران و القاعده وجود دارد برای چه این مدعی این چنین با قلدر منشانه طبکاری از سایر کشور ها کرده و ابراز خوشحالی از تحویل گرفتن قربانی دست پروده رژیم ضد بشری عبدالمالک ریگی کرده است :

"نكته مهم در اين باره اينست كه همان طور كه « بن لادن » به مردي نامريي در دنياي تروريست ها تبديل شد كه سازمانهاي اطلاعاتي قادر به دستگيري او نيستند از عبدالمالك ريگي نيز در رسانه هاي غربي و منطقه اي چهره اي ارائه گرديده بود كه سازمانهاي اطلاعاتي و امنيتي ايران قادر نيستند به دليل حمايت همه جانبه و پوشش چند لايه اي كه سازمانهاي جاسوسي غرب و منطقه از او انجام مي دهند اين مدل ايراني بن لادن را دستگير كند اما سربازان گمنام امام زمان (عج ) با عمليات اخير توانستند توانمنديهاي خود را به رخ كشيده و سازمان هاي امنيتي بيگانه را متهور و مبهوت سازند. اين اقدام نه تنها دستاوردي براي دستگاههاي اطلاعاتي و امنيتي ايران محسوب مي شود كه توانستند با نفوذ در لايه هاي سازمانهاي جاسوسي بيگانه و تهيه گزارش و تصوير از مقر مشترك نيروهاي سيا و ريگي در خارج از مرزها چنان ضربه اي را به آنها وارد كنند كه نفهمند از چه ناحيه اي ضربه خورده اند بلكه نشان دهنده اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي مختلف است . نكته پاياني آنكه قطعا دستگيري عنصر فاسد و شروري همچون عبدالمالك ريگي در آستانه هفته وحدت مي تواند موجب خوشحالي شيعه و سني در سيستان و بلوچستان شده و عاملي در جهت تحكيم وحدت باشد چرا كه اين عنصر خودفروخته و اعضاي گروهك منحرفش صرفا از احساسات ديني براي ايجاد تفرقه ميان مسلمانان استفاده كرده و گر نه براي آنان كشتن بيگناهان اعم از شيعه و سني هيچ تفاوتي نداشت . اين خبر خوش و مسرت بخش به عنوان يك بشارت وحدت آفرين باعث خوشحالي ملت ايران شد و طبعا وحدت ملي و مذهبي را نيز به همراه خواهد داشت هر چند براي برخي دولتهاي منطقه كه جهت مبارزه با آفت هاي تفرقه انگيز در جوامع اسلامي و قطع ريشه تروريسم در كشورهاي همسايه حاضر به هيچگونه همراهي نشدند بايد اظهار تاسف نمائيم "

در خاتمه اینکه می بایست گفت این اعتراف سرمقاله نویس به جا است که گفته است اين باور عميق و عمومي ملت آزادیخواه ايران است که جنايتكاران هر که وهر جا كه باشند و در پناه هرقدرت شيطاني و زیر پوشش هر چتر و شگرد عوامفریبی همچون دین ابزاری شده بسر ببرند و فعلا درمسند قدرت کاذب باشند ولی روزي به دام خواهند افتاد . زیرا که این مردم ایران تجربه بهمن سال 57 را دارند. زیرا که بقول معروف ممکن است که دیر و زود داشته باشد . ولی سوخت و سوز ندارد . چون گفته می شود دنیا دار مکافات است . آری ظلم و ستم و وارونه و دروغگوئی و عوامفریبی و کتمان کردن حاکمان شیاد بر ایران ، بدانند که این وضعیت تا ابد ادامه داشته باشد و پیوسته با پاک کردن صورت مسئله و آدرس غلط دادن طلبکاری هم بکنند . چونکه روزی می بایست که قاتلان و مجرمان چند ین میلیون کشته و مجرح شدگان جنگ خانمان بر انداز نعمت الهی نامیده شده در دو کشور ایران و عراق و قاتلان قتل عام هزاران هزار زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 و تخریب کنندگان گلزار شهدا در دشت خاوران و همچنین آمران و عاملان قتل های زنجیره ای و به خصوص جنایات اتفاق افتاده در 8 ماه گذشته که همگی سند انکار نا پذیر جنایت علیه ی بشریت می باشد این مجرمان همچون گذشته قسر در بروند و در انتظار روزی نباشند که به پای میز محاکمه در داد گاه صالحه ی بین المللی کشانیده و مجازات شوند. البته در 8 ماه گذشته در فریاد های اعتراضی مردم ایران همچون خیزش مردم در شهر های اعتراضی در دوران رفسنجانی مکار و بساز و بفروش مجرمان را با شعار وصدای بلندمرگبر اینان باد معرفی و خواست خودشان را فریا زده اند . البته بطور دقیق این مجرمان واقعی از نظر مردم معترض ایران با قربانیان مجرم شده از نظر سرمقاله نویس با هم دیگر فرق دارند . زیرا که مجرمان مورد نظر سر مقاله نویس خودشان جزو قربانیان مضاعف حاکمان جنایتکار حاکم بر ایران می باشند.

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881205/index.html