در یک روز دروغ نامه ی کیهان 17 بهمن چه خبر است؟

تازه ترين جنايت عوامل آمريكا و رژيم سعودي
تروريست ها در كربلا و كراچي عزاداران حسيني(ع) را به خاك و خون كشيدند

http://www.kayhannews.ir/881117/16.htm#other1603

در این دروغ نامه در صحفه ی اولش با تیتر درشت خبر فوق تیترزده شده است که آشکارا از موضع فرا فنی تلاش مذبوحانه شده است تا که اقدامات مشترک پاسدارا ن با زائده هایش همچون سپاه قدس و 9 بدر در عراق عملیات تروریستی در اربعین امام حسین انجام شود تا ایجاد ناامنی و موانع دربر گزاری انتخابات پارلما نعراق شود . همینطور با هم پیمانش طالبان و القاعده در پاکستان اینگونه اقدامات تروریستی شده است که اکنون به عوامل آمریکا و عربستان نسبت داده شده است تا وارونه جازده شود که نه حاکمان تهران که این آمریکا و عربستان و اسرائیل هستند که نه عامل اصلی عملیات تروریستی در منطقه که مروج آن می باشند. زیرا که برای بقای خودشان نیاز مند بحران آفرینی و نا آرام و بی ثبات کردن منطقه می باشند . برای همین در یمن هم از طریق شیعیان شورشی حوثی می خواهند جنگ و آشوب به شبه جزیره ی عربستان منتقل کنند .همچنین از طریق حزب الله لبنان و حماس در شرف راه اندازی جنگ دیگر در خاورمیانه هستند تاکه راه حل عبور از بحران هسته ای رژیم کودتائی نا مشروع حاکم بر تهران به و جود آید. بهر صورت درآستانه ی نزدیک شدن به سالگرد انقلاب در 22 بهمن که 31 سال سپری شده است ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و تلاش برای حذف رقیب با هر شیوه و اتهامی با چاشنی مضحک ادا و اطوار های ضد استکباری به خصوص با اجرای سناریو یا شوی چاقوگویا می خواهد دسته ی خودش را ببرد یعنی قطع رابطه با دولت ارباب فخیمه ی انگلیس پیشنها د داده شده است . آنگونه این گزارشات تهیه شده بر اساس تجربه ی بازجوئی و تحریف گری ووارونه گوئی می باشد که گویا این رقیب مغلوب و آمریکا و اسرائیل می باشند که در ایران حکم اند و دارند جنایت و خیانت به نام خدتگزاری دولت ساده زیست مدعی اصول گرائی عاشق مردم مرتکب می شوند . البته از سوی دیگر آنچه مهم است این است که بخشی از آنچه در دروغ نامه ی کیهان عریان شد ه است افشای کامل ماهیت ضد مردمی بودن حاکمان و اعتیاد مزمن شان بقدرت و انحصاری و حفظ کردنش بهر بهائی می باشد . زیرا که این واقعیت آنچنان شفاف شده است که نه خبری از بیلان عملکرد دولت مردان در این سالیان پیرامون مطالبات مردم ارائه نشده است بلکه حتی نامی از مرد م برده نشده است که نمونه هایش در لینک های گزارش خبریپ یام های ساختگی و جعلی با فحاشی و تهدید کردن و اتهام زدنن و نمایش دلقکی ... که تهیه و تنظیم شده چنین است .

كيهان و خوانندگان

http://www.kayhannews.ir/881117/2.htm#other201

ولايتي خبر داد احتمال قطع روابط با انگليس در صورت عدم تغيير رفتار اين كشور

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1402

دكتر فروز رجايي فر در برنامه ديروز، امروز، فردا:
هرگز نمي توانيم با آمريكايي ها به توافق برسيم مشكل ما با آنها هويتي است

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1403

حجت الاسلام سعيدي: با فرزندان هاشمي هم بايد مثل ديگران برخورد كرد

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1405

داود احمدي نژاد: حاضرم ثابت كنم انديشه مشايي با احكام اسلام تعارض دارد

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1406

سرتيپ وحيد دستجردي: حركت پشت سر رهبري بهترين شاخص است

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1411

صفار هرندي: دشمن با استفاده از خودشيفتگي موسوي و كروبي نقشه هاي خودرا پياده كرد

http://www.kayhannews.ir/881117/2.htm#other205

نوكر بي اختيار دست بي بي سي و سران فتنه را رو كرد (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881117/2.htm#other206

انگليس و آمريكا با حمايت از دولت شاپور بختيار تلاش داشتند مانع از پيروزي انقلاب اسلامي در روزهاي آخر شوند.اين مطلب را مجيد تفرشي از حاميان ميرحسين موسوي در لندن با اشاره به اسناد وزارت خارجه انگليس عنوان كرده است. اذعان به اين واقعيت تاريخي از آن جهت حائز اهميت است كه جريان سياسي همسو با انگليس در فتنه پس از انتخابات و شبكه بي بي سي، مشتركاً تلاش دارند به القاي بيطرفي انگليس و شبكه رسانه اي آن در جريان پيروزي انقلاب بپردازند و حتي چنين ادعا كنند كه بي بي سي از انقلاب اسلامي حمايت مي كرد(!؟) بنابراين امروز همكاري با آن مباح است!

من مزدور و تو مزدور چه در تهران، چه بيروت! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881117/2.htm#other208

شماري از سياستمداران و روزنامه نگاران وابسته به جريان آمريكايي 14 مارس در لبنان با صدور بيانيه اي، از فتنه سبز حمايت كردند. بيانيه اين گروه كه به دعوت موسسه سمير قصير تنظيم شد، از سوي سايت ضد انقلابي و آمريكايي جرس منتشر شد.

وقتي ديكتاتورهاي ناكام از اردوكشي خياباني دنده عقب مي گيرند (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/881117/2.htm#other209

ناكامي جريان نفاق ساختارشكن در دو عرصه «انتخابات» و «خيابان» آنها را به تناقض گويي بي سرانجام كشانده است.سايت مشاركتي نوروز كه هم اكنون توسط برخي عناصر فراري خارج كشور مديريت مي شود، اخيرا در تحليلي به انكار اردوكشي خياباني افراطيون پس از انتخابات پرداخت و مدعي شد به جاي اردوكشي خياباني بايد رأي مردم حاكم باشد. نويسنده اين تحليل فاقد نام، با عنايت به هراس عميق افراطيون از قيام تاريخي ملت ايران در روز نهم دي ماه مي نويسد: تجمع نهم دي ماه يك اردوكشي خياباني بود و هرگز نمي تواند اتمام حجت باشد.

الو؟... الو؟...

http://www.kayhannews.ir/881117/14.htm#other1401

خبرنگار «بي بي سي» هم بعيد مي دانم شماره همراه «بنيامين نتانياهو» را داشته باشد؛ يك زنگ بزنيم به اين پدر سوخته، ببينيم براي براندازي جمهوري اسلامي چه نقشه جديدي كشيده؟- به سيستم پيغامگير شهر زمان خوش آمديد. براي ريختن خون انسان هاي بي گناه عدد يك، كش رفتن اعضا و جوارح زلزله زده هاي هائيتي عدد دو، رساندن زور خود به كودكان فلسطيني عدد سه، نجس كردن آب دريا عدد چهار، كمك به آشوبگران عدد پنج، واريز پول به حساب فتنه گران عدد شش و حمايت از شيخ بي سواد عدد هفت را فشار دهيد.و اينطوري شد كه مجبور شدم به جاي «بنيامين»، زنگ بزنم به «بهاءالله»، جخت بلا موبايل وزير ارشاد خاتمي هم روي پيغامگير بود.- به سيستم پيغامگير بهاءالله مهاجراني خوش آمديد. براي گرفتن پول از هيلاري كلينتون عدد يك، دعوا بر سر دلارهاي آمريكا عدد دو، حرام كردن اين هزينه ها عدد سه، تجديد فراش عدد چهار، خوردن شير خر عدد پنج و اطلاع از سه گردش آخر چيز عدد شش را فشار دهيد.اما خوشبختانه، شماره را كه دوباره گرفتم، بهاءالله گوشي را جواب داد؛ سلام عطا.- عليك.q شنيدم سر دلارهاي آمريكا با ديگر منافقين دعواي تان شده. خب، شما هم مثل ما خوشه بندي كنيد. دعوا ندارد كه. مريم قجر عضدانلو ابريشم چي رجوي را بكنيد، خوشه يك. رضا ربع پهلوي و دار و دسته اش خوشه دو. تو و اكبر گاف و حجت الامسال هرمنوتيك هم خوشه سه. دعوا نداره كه. به همه تان چيز آمريكايي مي رسد. «جرس» با «بالاترين» شاخ به شاخ شده، تو با مهدي فرخي. نوري زاده با سازاگارا...]قطع كرد![زنگ بزنم به همين مهندس خودمان، بهتر است؟- به سيستم پيغامگير مهندس خوش آمديد. براي شنيدن كلمه چيز عدد يك، افتادن به چيزچيز عدد دو، خداجو ناميدن آشوبگران عاشورا عدد سه، اطلاع از آخرين ميزان مصرف، عدد چهار، ته دره فرستادن اتوبوس اصلاحات عدد پنج، نفس كشيدن به دستور جين شارپ عدد شش را فشار دهيد.