دروغ نامه ی کیهان دوشنبه 19 بهمن ماه سال1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " «شاخص » شما چيست ؟ ! "

"پس از 31 سال نام خمینی آنگونه تبدیل به اهرم وحشت و اتهام وتهمت شده که اکنون حتی نوه اش با تهاجم این نام امنیت ندارد "

پس از انتقادی که از طریق نامه سر گشاده ی نوه خمینی سیدحسن به سیاست خمینی زدائی مریدان آخوند دزد و متحجر انگلیسی و مرشدان کودتاگران پاسدار و دشمن خمینی شیاد آخوند محمد تقی مصباح در تلویزیون شده است که رئیس آن پاسدار ضرغامی است تا که مشخص نماید هدف ازبر نامه گزینه بر داری شاخص تلویزیون پاسدارعزت الله ضرغامی چیست که مکمل مناظره ها و میز گرد های تلویزیونی است؟ زیرا که وی گفته چنانکه از منابع موثق شنيده‌ام، برنامه‌اي تحت عنوان شاخص در تلويزيون پخش مي‌شود که به گونه‌اي غير صادقانه و تحريف‌آميز، شخصيت جامع عارف کامل و مهربان و رهبري مقتدر امام خميني شیاد را مخدوش نموده است و افزوده که جامعه‌ جوان امروز ما به وسيله آن‌چه در اين برنامه پخش مي‌شود، جونکه شخصيت واقعي امام شیاد را نمي‌شناسد که چه خونخواری بود. پس اکنون تنها از طریق صدا و سیما است که چنین با شخصيت دست ساخته شده ای آشنا می شود که فرسنگ‌ها با ماهیت امام شیاد فاصله دارد که به قول لوطی جماران جانشین وی همه هويت این رژیم منفور ضدبشرو نا مشروع متعلق به وی می باشد . پس ازانتشاراین نامه انتقادی نوه خمینی شیاد بیانیه ۱۸۰وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم برای تقابل با این نامه سیدحسن خمینی منتشر شد که حاصل عملکرد 180 رأس چوبداران و مال فروشان بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم است که با لشکر کشی های باندی و جناحی حماینی و انتقادی علیه و له این و آن ،این روز ها چپ و راست بیانیه انتشار می دهند . بطوریکه این اقدام صد در صد ناشی از بی خیال بودن و عدم پیگیری مطالبات موکلان شان است ، بلکه اینان حتی نام مردم رانیز ازخاطربرده و فراموش کرده اند تا که بدون شک ثابت نمایند که بسیجیان و پاسداران اطلاعاتی و امنیتی و کفتر های پر قیچی و مهره های دست آموزچگونه یک خال بفرمان کودتاگران حاکم ولوطی جماران می باشند و چطوری موظف هستند مجری پیگیر مأموریت های دیکته شده از پشت صحنه در این بازار مکاره باشند ؟

همچنین در همین رابطه سایت کلمه وابسته به موسوی هم گزارش داده است که درست در روزهایی که حجت الاسلام سید حسن خمینی نوه امام خمینی با نوشتن نامه ای شدیداللحن نسبت به انتخاب سخنان گزینشی امام راحل در ایام دهه فجرو پخش آن از صدا و سیما به ضرغامی اعتراض کرد ند؛ ولی با تلاش حامیان دولت کودتاگر و وکیل الدوله های بی اراده و بی اختیار بازار مکاره ی دکوری و کمدی و انتصابی در مجلس هشتم بیانیه ای با ۱۸۰ امضا منتشر و از عملکرد صدا و سیما پاسدار ضر غامی و تولید برنامه “شاخص ” حمایت و تشکر کردند و افزوده در این بیانیه وکیل الدوله های بازار مکاره تأکید شده است که مسئولین صدا و سیما رژیم پاسداری کودتائی طالبانی باید به راه خویش مطمئن باشند که امروز نیز فتنه‌گران با همان ماهیت، شیوه‌ها و وابستگی‌ها به مقابله با ارکان نظام کودتائینا مشروع برخاسته‌اند. ما وکیل الدوله های بازارمکاره بی اراده و بی اختیار گوش بفرمان مجلس هشتم از صدا و سیما و برنامه‌های مناسب و پر جاذبه اش با عنوان شاخص ، صمیمانه تشکر می‌‌کنیم.

اما در ادامه ی این جنگ و گریز باندی و جناحی است . البته که منبعث از همان جنگ قدرت و ثروت و کودتا برای حذف رقیب مغلوب است که سر بازجو پاسدار حسین سر بازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز دروغ نامه ی کیهان خود " شاخص » شما چيست ؟" وارد میدان شده است و با بسط دادن پامنبری چوبداران بازار مکاره مجلس هشتم را گرفته و با توطئه سئوال و پرسش کردن از موضع بازجوئی و متهم و محکوم کردن نوه خمینی شیاد و رقیب مغلوب دوم خردادی ها را هدف خودرا دنبال کرده است . یعنی با شیوه ی بازجوئی طرح توطئه ی پشت پرده دلیل تنظیم و تزریق و دیکته کردن صدور بیانیه به چوبداران بازار مکاره علیه ی سید حسن خمینی را باز و فاش نموده و نمایش داده است که چگونه حاصل و عملکرد حکومت 31 ساله ی خمینی شیاد تا کنون کار برد داشته و به کجا رسیده است که اکنون نه به خاطر قدرت و انحصاری کردنش ابتدا جام زهر به گلوی وی فرو ریخته شد و نه در ادامه یاد گارش سید احمد را سر به نیست کردند سپس به موزه ی تاریخ سپرده شد، بلکه اکنون نوبت نوه اش رسیده تا که بیش از این تحمل نشود . چونکه با خاتمی و موسوی هنوز رابطه دارد. خلاصه نام خمینی شیاد تبدیل به آنگونه لولو و مترسکی شده است ، که نامش همچون چماق و شمشیر داموکلس برای ترسانیدن و متهم کردن رقیب و باج گیری و وادار به سکوت ومرعوب کردن رقبای در گیر جنگ باندهای غالب و مغلوب علیه ی همدیگر شده است . بهمین دلیل است که اکنون سربازجو حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود چنین در سنگر چتر دفاعی از خمینی شیاد به نوه اش سیدحسن تهاجم کرده و کیفر خواست اتهامی تکراری برای وی و رهبران رقیب مغلوب دوم خردادی ها از موضع بازجوئی تنظیم کرده است که وی می بایست پاسخگو باشد که این کیفراخواست اینگونه شروع شده است :

" شايد جناب حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن خميني، نوه گرامي حضرت امام(ره) از اين يادداشت آزرده خاطر شود و نگارنده نيز اگر پاي امام راحل(ره) و جفا به ساحت مقدس، انقلابي و فقهي و عرفاني آن بزرگوار در ميان نبود، ترجيح مي داد هرگز قلمي بر كاغذ نراند كه نوه امام(ره) را برنجاند، اما، به يقين جناب سيدحسن خميني هم تصديق مي فرمايند، شخصيت ارزشمند ايشان مرهون نسبتي است كه با امام راحل(ره) دارند، بنابراين دفاع از ساحت ملكوتي آن مراد به حق پيوسته را مي توان و بايد، به منزله دفاع از شخصيت نوه ايشان نيز تلقي كرد. چرا كه، اگر از شخصيت جناب آقاي سيدحسن خميني، رابطه نسبي وي با حضرت امام(ره) حذف شود، ايشان نيز يك شخص معمولي در ميان ساير افراد عادي و معمولي جامعه خواهند بود.
و اما، موضوع يادداشت امروز، نامه اي است كه حجت الاسلام سيدحسن خميني خطاب به رئيس سازمان صداوسيما نوشته و در آن به آنچه كه از نظر ايشان «پخش گزينشي سخنان حضرت امام(ره)» در برنامه «شاخص» تلويزيون است، اعتراض كرده اند... و در اين باره گفتني هايي هست؛اعتراض- با عرض پوزش- تعجب آور و سؤال برانگيز آقاي سيدحسن خميني در حالي است كه پخش مستند و تصويري سخنان حضرت امام(ره) از سيماي جمهوري اسلامي ايران، بسياري از مباني و اصول خط مبارك امام(ره) را براي توده هاي عظيم مردم بازگو مي كند و نه فقط شمار فراواني از نسل هاي اول و دوم انقلاب با شنيدن رهنمودهاي روشنگر و گره گشاي آن حضرت بار ديگر مباني زلال بينش و منش امام خويش را از زبان خود آن حضرت مي شنوند و به خاطر غفلت از اين رهنمودهاي پيامبرانه و معجزه گون انگشت ندامت و حسرت به دندان گزيده و خط حركت خود را اصلاح مي كنند، بلكه از همه بااهميت تر، سيراب شدن روح حق جو و ذهن پرسش گر نسل هاي سوم و چهارم انقلاب است كه امام راحل(ره) را نديده اند و با مشاهده و شنيدن رهنمودهاي آن بزرگوار، «نقشه راه» را براساس بينش زلال و ملكوتي امام(ره) به دست آورده و در مقابل ترفندها و خيانت هاي گندم نمايان جوفروشي كه زير تابلوي خط امام(ره)، نسخه وارداتي جين شارپ و رابرت هلوي و جرج سوروس صهيونيست را به بازار مكاره فتنه اخير آورده اند، بيمه مي شوند و صدالبته، سران فتنه و برخي از خواص آلوده نيز با پخش مستقيم و بي واسطه رهنمودهاي حضرت امام(ره) ديگر امكان سوء استفاده از نام مبارك ايشان را پيدا نكرده و رسواتر از گذشته خواهند شد كه شده اند.اكنون بايد به جناب سيدحسن خميني عرض كرد كه كجاي اين ماجرا، حضرتعالي را نگران كرده است؟ رسوايي سران فتنه؟! بيداري و هوشياري نسل هاي سوم و چهارم انقلاب و رويكرد آنان به خط زلال حضرت امام؟! واگويه دوباره نظرات ملكوتي و گره گشاي آن حضرت؟! و...؟! اگر هيچكدام از اين موارد باعث نگراني جنابعالي نشده است- كه نشده و نبايد بشود- پس علت نگراني شما چيست؟!

در دنباله مباشر و کمکی پاسدار ضرغامی در مورد سناریوی مشترک پاره کردن و آتش زدن تصویر خمینی شیاد و پخش آن از تلویزیون با سانسور کردن این سناریو و آویزان شدن به آن و مانور تبلیغاتی علیه ی رقیب دادن در عوض در بند دوم کیفر خواست خود که پیرامون بازجوئی کردن برنامه ی شاخص دهه زجر تلویزیونی است که تداعی کننده ومترادف با برنامه ی تلویزیونی چراغ تولید مشترک سعید امامی و روح الله حسینیان و خودش می باشداین چنین در شاخص معیار شناسی اش تبدیل به اتهامات مخالفان نموده است:

" در برنامه شاخص كه با استقبال و قدرداني گسترده مردم روبرو شده است، نظرات صريح و خالي از ابهام حضرت امام(ره) درباره جنايات آمريكا و اسرائيل، خيانت گروههاي تروريستي نظير منافقين، وابستگي بهائيت به رژيم صهيونيستي، آمريكايي بودن نهضت آزادي و بني صدر، ماجراي عبرت انگيز آيت الله منتظري، جنايات مهدي هاشمي، ضرورت ترديد نسبت به حمايت بيگانگان از شخصيت ها و گروههاي سياسي، توبيخ كساني كه با بيگانگان پيوند مي خورند و انتخابات را زير سؤال مي برند، ملامت و نهيب به جرياناتي كه ادعاي حمايت از نظام اسلامي دارند و عليه نظام دست به سياه نمايي مي زنند، برخورد حكيمانه و مستدل به افراد و گروههايي كه سعي در حذف «اسلام» از قاموس «جمهوري اسلامي ايران» دارند، افشاي چهره واقعي جرياناتي كه روز عاشورا با كف و سوت، به ساحت حضرت امام حسين(ع) اهانت مي كنند، خروش و عتاب نسبت به آنان كه مي كوشند با طرح شعارهاي فرعي، شعار مرگ بر آمريكا را حذف كنند و... مطرح شده است.اكنون بايد از نوه محترم حضرت امام(ره) پرسيد كجاي اين سخنان و رهنمودهاي روشنگر و گره گشاي امام راحل(ره) به نظر حضرتعالي «اشكال»! دارد؟! مگر جنابعالي نظرات مبارك حضرت امام(ره) در موارد ياد شده را قبول نداريد؟!"

سربازجو پاسدار شکنجه گر و پرونده ساز که 31 سال است تخصص و حرفه و مأموریت وی بازجوئی و پرونده سازی کردن برای منتقدان و دگر اندیشان و مخالفان دارد که شاخص و معیارش نقل قول کردن از منابع بی نام و نشان گم نامان امام زمان داخلی و خارجی بوده است . اکنون پس از متهم و محکوم کردن دیگران از جمله منتظری که هنوز از مرده ی ایشان وحشت و هراسوجود دارداین سربازجو پاسدار شریعتمداری بدون اشاره به تأکید خمینی شیاد به مدافعین اسلام آمریکائی و مرفهین بی دردچه گفته بودکه آن زمان زیر پرچم آخوند آذری قمی بودند و اکنون مرشدشان آخوند دزد و متحجرانگلیسی مصباح یزدی شده است که کودتا کرده و حاکم شده و صاحب قدرت می باشند و بدون توجه به انتقاد نوه ی خمینی که چرا گفته گزینه برداری از سخنان خمینی شیاد می شود؟ درنهایت از موضع رطب خورده که منع رطب کرده فرا فکنانه اینگونه به شیوه پرسشگری بازجوئی خود از نوه ی خمینی و متهم کردن رقبای مغلوب دوم خردادی ها در بند دیگری از کیفر خواست تنظیمی خود چنین به توجیه و پرسش گری بازجوئی اش از نوه ی خمینی ادامه داده است :

"جناب آقاي سيدحسن خميني در نامه خود نوشته اند «چنانكه از منابع موثق شنيده ام، برنامه اي تحت عنوان شاخص در تلويزيون پخش مي شود و به گونه اي غيرصادقانه و تحريف آميز، شخصيت جامع عارف كامل و مهربان و رهبري مقتدر امام خميني(س) را مخدوش نموده است»... كه گفتني است؛الف: همانگونه كه نوه محترم حضرت امام(ره) تاكيد مي كند، ايشان، خود برنامه شاخص را نديده اند! و به نوشته خودشان « از منابع موثق شنيده اند»! و اشاره نمي كنند كه اين «منابع موثق»! چه كساني بوده اند؟ آيا در اين مسئله حياتي و حساس مي توان به «منابع موثق»! بدون ذكر نام آنها استناد كرد؟ با اين حساب، اعتراض آقاي سيدحسن خميني، اعتراض خود ايشان نيست، بلكه اعتراض آن منابع- به قول ايشان- موثق! است كه معلوم نيست چه كساني هستند؟!ب: متاسفانه، طي چندماه اخير و به گواهي اخبار رسماً منتشر شده، جناب سيدحسن خميني با برخي از عوامل اصلي فتنه پس از آزادي موقت آنها، ديدار صميمانه و دلجويانه داشته اند و از آنجا كه اين افراد و سران فتنه به شدت از روشنگري هاي حضرت امام(ره) آسيب ديده و رسوا شده اند، اين احتمال پيش كشيده مي شود كه مبادا، «منابع موثق»! مورد اشاره نوه محترم امام(ره) همين دشمنان تابلودار حضرت امام(ره) باشند! كاش حجت الاسلام سيدحسن خميني نام اين منابع موثق را بيان مي كردند تا ملت جايگاه آنها را در فتنه اخير ارزيابي كنند. چرا كه فقط سران فتنه و مديران بيروني آنها از پخش سخنان روشنگر حضرت امام(ره) لطمه ديده اند و چنانچه آقاي سيدحسن خميني، خود اين برنامه ها را مشاهده مي كرد به يقين نگراني و سراسيمگي دشمنان امام(ره) را به عنوان نظر «منابع موثق» مطرح نمي كرد و حرمت و ساحت مبارك امام راحل(ره) را نمي شكست.ج: فرموده اند كه صداوسيما به گونه اي غيرصادقانه و تحريف گونه، شخصيت امام خميني(ره) را مخدوش كرده است!! كه بايد پرسيد؛ مگر آنچه از صداوسيما پخش شده است، عين و متن سخنان حضرت امام(ره) نيست؟ بنابراين تهمت «غيرصادقانه» چيست؟!"

در خاتمه اینکه در شرایطی که 22 بهمن سالروز انقلاب نزدیک شده است و سرتاسر وجود حاکمان را ترس ووحشت از حضور اعتراضی مردم معترض و ناراضی خشمگین در 22 بهمن فرا گرفته است.و از سوی دیگر آنگونه دامنه ی اختلافات رشد یافته است که سرباز جو حسین شر یعتمداری موفق به کشف نفوذی هسته ای دشمن بیگانه در2دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران شده است. اما پس از پیشنهاد انتقال اورانیوم غنی شده به خارج که از سوی پاسدار احمدی نژاد در گفتگوئی تلویزیونی مطرح شد که با موج مخالفت های انتقادی مدعیان اصول گرایان مواجه شد سوئیس نه نماینده و حافظ منافع آمریکا در تهران را بر عهده دارد ، بلکه اکنون شاهدیم که چگونه نا گهان پاسدار گماشته احمدی نژاد برای خنثی کردن نظر مخالفان فرمان غنی شدن اورانیوم 20% را داد ه است. ضمن اینکه از سوی دیگر گفته که " راه برای تعامل با غرب باز است" در ادامه ی اینگونه موضع گیری بشدت تناقض آمیز خبر مخابره شده است که بطور همزمان هم رئیس دفترش را راهی ژنو کرده است . زیرا که پس از اشغال سفارت آمریکا در تهران در 13 آبان سال 1358 سفارت سوئیس مسئولیت حفاظت منافع آمریکا در تهران را دنبال کرده است که گذشته از پذیرش این مسئولیت دولت سوئیس از طرف دیگر بانک هایش مکان امنی برای حفظ حساب سپرده های به یغما رفته ذخایر و منابع ایران از سوی مسئولان رژیم غارتگر و قرون وسطائی و ضد بشری حاکم بر ایران است . همینطور از سوی دیگر ژنو خیلی وقت است که تبدیل به سر پل ارتباطی و اجرای نقش دلالی زد و بند های پشت صحنه با شیطان بزرگ و کوچک شده واین مسئولیت ها رانیز بر عهده داشته و در این مورد انجام وظیفه کرده است . زیرا. که در پشت پرده پیام دیگری منتقل شود. بنابراین برای انحراف اذهان عمومی که چون مردم نا محرم می باشند که حق ندارند بدانند در پشت پرده چه خبر است؟ به خصوص اینکه اهداف پروژه ی هسته ای به نام این ملت ایران دنبال شده است . به ویژه که سفر رحیم مشائی به سوئیس زمانیانجام می گیرد که پس از شکست وزیر آدم ربا منو چهر متکی وزیر وزارتخانه ی ترور و جاسوسی خارجه به آلمان است که سرباز جو حسین شریعتمداری مجبور شده است برای پوشش آن با دفاع کردن از خمینی شیاد و شوی شاخص تلویزیونی پاسدار ضرغامی و چماق کردن نام خمینی دست به پاچه گیری از نوه خمینی شیاد و سران رقیب مغلوب و متهم و محکوم کردن اینان در آستانه نزدیک شدن 22 بهمن بزند .

هوشنگ - بهداد

http://www.kayhannews.ir/881119/2.htm#other200