گزیده خبر های 28 بهمن ماه سال 1388

توقف خودرو حامل حداد عادل با شليک هوايی

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16259

البتهبایدافزود که نیروی انتظامی زیادی هم اشتباهی نگرفته است . زیرا که غلامعلی حداد عادل هم منقلی و فامیل لوطی جماران اهل بخیه یا بساط منقل و دود است و خود روی وی بدون شک باید حامل موادمخدر از جمله حاوی تریاک بوده باشد اما چون وی خیلی خودی می باشد می بایست اینگونه اعلام شود که چون بفرمان ایست توجهی نکرده است نیروی انتظامی اشتباهی تیر هوائی شلیک کرده است . اما چرا بقول سرمقاله نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی در ایام یوم الله روز 22 بهمن وی در تظاهرات حکومتی 22 بهمن در تهران حضور نداشته و دست به سفر استان فارس زده است؟ لابد برای سر کشی به همان سرمایه گذاری مجتمع بلند مرتبه سازی امیر جوان شیرازی با شریک با آخوندعراقی غارتگر هاشمی شاهرودی رفته است که آن زمان که در از سوی سربازجو حسین شریعتمداری افشاو گفته شد که این سرمایه گذاری مبلغ 600 میلیون دلار می باشد .

خودروي حداد عادل اشتباهي از سوي ماموران انتظامي در استان فارس با دستور ايست و شليک گلوله هوايي متوقف شد.به گزارش آتی در ايام تعطيلات اخير ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس خودرو حامل حداد عادل که در مسير جهرم ـ شيراز درحال تردد بود با قاچاقچيان مواد مخدر اشتباه گرفتند و به علت عدم توجه راننده به ايست با شليک گلوله هوايي آن را متوقف کردند.ماموران پس از توقف خودروي پرشيا متوجه اشتباه خود شده و عذرخواهي کردند.

کنفرانس خبری محمود احمدی‌نژاد/ تکمیلی آزادي مطبوعات در ايران در حد بسيار بالايي است

http://www.fararu.com/vdcao6ny.49n6i15kk4.html

هیچ ضرورتی نیست که متن کامل گزارش خوانده شود . زیرا با تیتر زده شده که آنقدر وارونه و مضحک و خنده دار است زیرا که بوضوح هوار می زند سالی که نکوست از بهارش پیداست . ماستی که ترش است از تغارش پیداست .

دوران نقاب زدن‌ها و سردادن شعارهاي عامه‌پسند به پايان رسيده .احمدي‌نژاد ادامه داد: دوراني كه چند كشور سرنوشت ملت‌ها را در دست گرفته و براي آنها نقشه كشيده و بعد آن نقشه‌ها را به نفع كلان سرمايه‌دارها به اجرا مي‌گذارند به پايان راه رسيده است. همچنين دوران نقاب زدن‌ها و سردادن شعارهاي عامه‌پسند به پايان رسيده و امروز دوراني آغاز مي‌شود كه همه ملت‌ها و دولت‌هاي برآمده از مردم به دنبال برپايي آينده‌اي روشن هستند و اين انديشه در حال همه‌گير شدن است

تکمیلی/ رئيس جمهور در نشست خبري:قدرت خريد مردم بالا رفته است/معاونت مطبوعاتي اجازه ندارد روزنامه‌اي را لغو امتياز كند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16262

این گزارش هم مشابه گزارش قبلی می باشدکه فقط برای خواندن و خندیدن و رفع دلخوری و یبوست خوبست . البت هتأسف آور هم می باشد . زیرا که بس عجیب است که در دنیای متمدن کنونی کشور تاریخی ایران با مردمش گیر چه اعجوبه های ضد بشری قرون وسطائی افتاده اند؟

مشايي از نيروهاي خدوم است و انديشه زلالي دارد/هيچ نهادي حق بازداشت كسي را بدون حكم قضايي ندارد/رئيس كل بانك مركزي به كارش ادامه مي‌دهد/ ما از نظرات آقاي لاريجاني استفاده مي‌كنيم ولي در هر صورت اينها نظرات شخصي است.

سخنرانی آرمین در تبریز لغو شد

این توطئه هم ادامه توطئه ی زنجیره ای ادامه داری از سوی پاسداران کودتاگر است که اجازه نداند موسوی هم در تظاهرات حکومتی 22 بهمن حضوریابد . هم اینکه مانع از پرواز وی به سوی تبریز در 22 بهمن شدند که اکنون مانع از سخنرانی محسن آرمین در تبریز شدند . زیرا که نمایش دیداربا لوطی جماران تدارک دیده شده است که نمی بایست این سخنرانی انجام می شد.

سخنرانی محسن آرمین عضو شورای مرکزی و سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که قرار بود چهارشنبه این هفته در دفتر جبهه مشارکت تبریز برگزار شود، لغو شد.براساس خبر رسیده به ندای سبز آزادی، قرار بود در ادامه سلسله جلسات ماهانه جبهه مشارکت آذربایجان شرقی محسن آرمین به ایراد سخنرانی در دفتر این حزب بپردازد.هنوز علت لغو این برنامه مشخص نیست، اما براساس شنیده ها، فشار مقامات امنیتی در شهر تبریز پس از دستگیری تعدادی از فعالین سیاسی این شهر به شدت افزایش یافته است.

فردا؛آذربايجانی ها به ديدار رهبری می‌روند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16267

همانگونه که در زیر نویس خبر قبلی اشاره شد این یک توطئه و دام علیه ی موسوی و وحشت از عدم حضور مردم تبریز در نمایش دولتی 22بهمن بود که اکنون می بایست برای کنترل فضای سکوت و لی انفجاری آذربایجان از سوی کودتاگران ا ینگونه صحنه ی نمایش دیدار تشریفاتی نمایشی با لوطی جماران بر نامه ریزی شود

فارس: فردا 28 بهمن، هزاران نفر از اصناف و اقشار مختلف آذربايجان همچنين بسيجيان سلحشور آذري، به ديدار رهبر محبوبشان، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مي‌روند.به مناسبت فرارسيدن 29 بهمن، سالروز قيام مردم غيور آذربايجان به خصوص تبريز در سال 56 و شهادت تعدادي از شيرمردان اين خطه به دست رژيم منحوس پهلوي، هر ساله جمعيت زيادي از مردم محب اهل بيت و ولايتمدار آذربايجان، به ديدار زعيم عاليقدر شيعيان و رهبر محبوبشان مي‌روند تا بار ديگر محبت قلبي خود را نسبت به جايگاه رفيع ولايت و معظم له با شعارهاي ماندگار آذربايجان اوياخدي انقلابا داياخدي و آذربايجان اوياخدي ولايته داياخدي در حضور ايشان به اثبات برسانند.

عکس: دیدار سیدمحمد خاتمی با محسن امین‌زاده

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16261

عجب رئیس جمهور مدعی اصلاح طلبی بی بو وبی خاصیتی که فقط کار این سیب زمینی این شده است که منتظر باشد کدامیک از مشاوران و یاران و وزار و ... دولت مدع یاصلاح طلبی سابقش از چنگال بازجویان و لباس شخصی های دژخیم در خدمت لوطی جماران و پاسداران و کودتاگر از سیاه چال ها مرخصی موقت می گیرد تا وی بدارش برود و همچنان در حال انتظار مرخصی گرفتن مهره ی دیگری می ماند تا که بداری وی برود ! واقعاً عجب ادعای اصلاح طلبی داشتن و عجیب تردفاع از قانون اساسی و مبارزه برای آزادی کردنی که حاصلش چنین می باشد که معاونسابق وزارت اطلاعات محسن امین زاده خدش اسیر همکاران سابق خودش شده است ؟ ! آیا پس از 31 سال تجربه که اوضاع هر روز بد تر از روز قبل شده است امید می رود که آبی برای مردم گرم شود و این رژیم جنایتکار ضد بشر کودتائی به نفع مردم تغییر کند که امثال خاتمی ها هنوز باور دارند که با اجرای قانون اساسی که با صدور احکامدولتی لوطی جماران بی ارزش شده چنین خواهد شد؟

یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه کشته شد

اینهم سهمیه و پاداش سهم حکومت کار گران از قدرت در سالگرد انقلاب که 31 سال پیش خمینی شیاد قول حاکم شدن مستضعفان و پابر هنگان را داده بود که اکنون آقازاده های دزد و غارتگر مکارم و حائری شیرازی و مصباح یزدی که بدلیل وارد کردن شکر موجب ورشکست شدن صنعت نیشکر هفت تپه و اخراج و اعتراض کار گران این کارخانه شده اند لذا یک کارگر زحمتکش این کار خانه بدلیل عدام واحد ایمنی جان باخته است .

ندای سبز آزادی: یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به این دلیل فقدان واحد ایمنی ماهر در این کارخانه بر اثر یک سانحه در حین کار کشته شد. پزشکان اعلام کردند اگر او زودتر به بیمارستان انتقال می یافت زنده می‌ماند.به گزارش اتحادیه آزاد کارگران ایران روز دوشنبه ١٩/١١/٨٨ یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت تپه به نام منصور بشمه در حالی که تلاش می‌کرد سنگی را از درون دستگاه آسیاب خوراک دام بیرون بکشد به دلیل روشن شدن دستگاه در میان آن گیر کرد و دستگاه یکی از پاهای وی را کند و پای دیگرش لای دستگاه ماند و همین مسئله باعث شد کارگران حاضر در آنجا نتوانند وی را بلافاصله از لای دستگاه بیرون بکشند.بنا بر این گزارش پس از گیر کردن یک سنگ در میان دستگاه خوراک دام، مسئولین کارخانه بطور ناقصی اقدام به خاموش کردن دستگاه می‌کنند و زمانی که منصور بشمه در میان دستگاه مشغول بیرون آوردن سنگ بوده است مسئولین کارخانه با زدن یکی از کلیدها باعث به راه افتادن دستگاه میشوند و منصور بشمه در میان دستگاه گیر می‌افتد و در حالی که یکی از پاهایش بطور کامل کنده می‌شود یکی دیگر از پاهایش در میان دستگاه گیر می‌کند.بنا بر اظهار کارگران این کارخانه به دلیل نبود واحد ایمنی ماهر در کارخانه حدود ٣ ساعت طول کشید تا کارگران موفق به بیرون کشیدن منصور بشمه از لای دستگاه بشوند و زمانی که منصور از لای دستگاه بیرون کشیده شد به دلیل ٣ ساعت خونریزی مداوم جان خود را از دست داده بود. مسئولین پزشک قانونی نیز علت مرگ منصور را خونریزی عنوان کرده و اعلام نموده‌اند چنانچه این کارگر یک ساعت زودتر از لای دستگاه بیرون کشیده شده و به بیمارستان منتقل می شد، زنده می‌ماند.

بازداشت فعالان سیاسی خرم آباد در سکوت خبری

وقتی که سراسر ایران زندان و سرکوب و سانسور و خفقان و اعتراض شده است . چگونه حاکمان کودتائی نا مشروع با ابله گری و خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم معترض و ناراضی و خشمگین می توانند ادعای وارونه کنند که در تهران 5 میلیون و در سایر شهر های 45 میلیون ساندیس خور در جشن سالگرد انقلاب در 22 بهمن حضور داشتند تا جهان را مبهوت کنند . در صورتیکه در خرم آباد دست به اینگونه ضرب و شتم و بازداشت و زندانی کردن معترضان زده می شود که سئوال است دم خروس یا قسم حضرت عباس را باید باور کرد یا ادعای مردمی داشتن یا اینگونه از ترس ووحشت مردم معترض ضرب و شتم کردن و زندانی نمودن آنهم در یک شهر وحشت داشتن که بیانگر واقعیت عریان شدن نامشروع بود رژیم ودتائی پاسداری متزلزل شده می باشد.

تا آزادی زندانیان سبز – شهرستان خرم آباد یک از شهرهایی است که در پی محدودیت ها و فشارهای نیروهای امنیتی جریان خبری در خصوص بازداشت شدگان سیاسی ، در آن به کندی پیش میرود.به گزارش «تا آزادی زندانیان سبز» وضعیت فعالان سیاسی و دانشجویی در خرم آباد در حالیرو به نا امنی بیشتر می رود که جریان اخبار و پیگیری وضعیت زندانیان در این شهر به دشواری صورت می گیرد.فرهاد شرفی از فعالان مدنی و پژوهشگر لرستانی است که بنابه گزارش های رسیده، روز چهارشنبه 11 آذر 1388 قبل از ظهر،در پی مراجعه نیروهای امنیتی به محل کار اش بازداشت شد.شرفی دانشجوی کارشناسی ارشد معماری دانشگاه تربیت مدرس تهران است که در زمینه حقوق زنان این فعالیت دارد و تاکنون مقالات پژوهشی متعددی از وی در حوزه زنان منتشر شده است .با وجود پیگیریهای فراوان از وضعیت و یا احتمالا آزادی فرهاد شرفی و نیز یکی از بستگان او به نام فرشاد تا کنون خبری دریافت نشده است. همچنین عباس دالوند روزنامه نگاراصلاح طلب لرستانی و مدیر مسوول هفته نامه توقیف شده «لرستان» نیز که در ستاد انتخاباتی فعال بوده است در تاریخ چهادهم آذرماه بازداشت و به زندان "پارسیلون" خرم آباد منتقل شد. بر اساس خبرهای رسیده پس از بازداشت این روزنامه نگار وی زیر فشار شدید قرار گرفته بود.گفتنی است که دالوند در سال78 نیز به جرم اطلاع رسانی شفاف به مردم لرستان به مدت دو ماه در زندان پارسیلون خرم آباد زندانی بود. در جریان آن بازداشت نشریه لرستان توقیف و خود وی به پنج سال محرومیت ازفعالیت های اجتماعی ومطبوعاتی شده بود. از وضعیت و یا احتمالا آزادی دالوند نیز هیچ گونه خبری منتشر نشده است. از سویی دیگر نیزسیامک نادعلی، دبیرسابق انجمن اسلامی لرستان و نیز کاوه آزادی و مسعود نصیری نیز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز بازداشت شده بودند که نادعلی همچنان دربازداشت به سر می برد.ماموران بلافاصله پس از بازداشت منزل پدری نادعلی و یکی از دوستان نزدیک اش رامورد بازرسی قرار دادند. این دانشجوی محروم از تحصیل نیز پیش از بازداشت ضمن دریافت اخطار از سوی اطلاعات سپاه مورد بازجویی قرار گرفته بود. پی گیری های خانواده نادعلی تا کنون بی نتیجه بوده و خبری از وضعیت این فعال سیاسی در دست نیست.پس از آن نیز سیامک بیرانوند دیگر فعال سیاسی خرم آباد ، دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی علوم تحقیقات و از فعالان ستاد میرحسین موسوی بازداشت شد. بازداشت سیامک بیرنواند در خرم آباد.تا آزادی زندانیان سبز - سیامک بیرانوند دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی علوم تحقیقات و از فعالان ستاد میرحسین موسوی در لرستان بازداشت شد.بازداشت سیامک بیرانوند درحالی است که پیش از این نیزسیامک نادعلی، دبیرسابق انجمن اسلامی لرستان ودو نفر دیگر بازداشت شده بودند که نادعلی همچنان دربازداشت به سر می برد. بازداشت بیرانوند در حالی است که پی گیری های خانواده نادعلی ، دبیرسابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان برای اطلاع از وضعیت او که پیش از22 بهمن بازداشت شده همچنان بی نتیجه مانده است . سیامک نادعلی بیستم بهمن ماه درخیابان بازداشت شد وماموران بلافاصله منزل پدری و یکی از دوستان نزدیک او رامورد بازرسی قرار دادند. نادعلی پیش از این نیزچند بار به نهادهای امنیتی خرم آباد احظار و بازجویی شده بود. این فعال ملی – مذهبی استان لرستان ، دردوران دانشجویی نیز یک سال تعلیق از تحصیل را تجربه کرده است.

حضور گسترده خانواده ها و مردم در مقابل زندان اوین برای آزادی زندانیان سیاسی

آخر چگونه با این مقاومت و ایستادگی تجمع خانواده های داغدار و عزا دار که برای آزادی فرزندان و اعضای زندانیان سیاسی خانوده اشان که کارشان حضور در جلوب درب قتلگاه زندان اوین شده است. لوطی جماران و رژیم کودتائی – پاسداری گر طالبانی و رسانه های دروغساز وابسته به اینان می توانند ادعای کمدی و پوشالی حضور50 میلیون ساندیس خور در تظاهرات حکومتی 22 بهمن سالگرد انقلاب کنند؟

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، صدها نفر از خانواده های زندانیان سیاسی و مردم تهران در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی فوری و بی قید وشرط زندانیان سیاسی شدند.
غروب سه شنبه 27 بهمن از ساعت 18:30 بیش از 300 نفر از خانواده های دستگیر شدگان 22 بهمن و عاشورا ، زندانیان سیاسی که اخیرا آزاد شدند ، مادران عزادار و مردم تهران در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند. تجمع خانواده ها از درب اصلی زندان اوین تا پایین پله ها ادامه داشت آنها بر آزادی عزیزانشان از زندان مخوف اوین پافشاری می کردند و علیرغم اینکه زندانبانان به حاضرین اطلاع میدهند که امشب آزادی نداریم ولی خانواده ها از رفتن خوداری می کنند و در مقابل زندان اوین به تجمع خود ادامه می دهند.از ساعت 19:30 شروع به آزادی زندانیان سیاسی کردند و تا ساعت 22:20 دقیق بیش 18 نفر آزاد شدند. بازجویان ،زندانیان سیاسی را مورد تهدید و تحت فشار قرار داده بودند که بگویند زندانی سیاسی نیستند و به خاطر جرایم مالی دستگیر شده اند و سریع منطقه اوین را ترک کنند . ولی وقتی که با حضور گسترده و احساسات خانواده ها و مردم مواجه می شوند. این موضوع را افشا می کردند. همچنین برای جلوگیری از ابراز احساسات خانواده تعدادی از زندانیان سیاسی را از درب دیگری آزاد میکردند.خانواده ها و مردم با آزادی هر زندانی سیاسی شروع به دست زدن می کردند و از آنها همانند یک قهرمان ملی استقبال می کردند. صدای دست زدن حاضرین به حدی بلند است که تمامی محوطه اوین را پوشانده است.تعدادی از خانواده همانند شبهای گذشته اقدام به پخش غذا،آب و شیرینی می کنند و هر کس هر امکانی دارد با سایرین تقسیم می کنند. علیرغم اینکه عزیزان آنها هنوز در زیر شکنجه های وحشیانه افراد سپاه پاسداران و اطلاعات قرار دارندولی آنها از روحیه بسیار بالایی برخودار هستند.تعدادی از زندانیان سیاسی که از بند 2-الف سپاه زندان اوین آزاد شده اند از شکجه های غیر انسانی که علیه زندانیان سیاسی در این بند بکار می برند برای سایرین توضیح می دادند شکنجه های مانند ضرب وشتم ،بازجوئیهای طولانی مدت،بی خوابی طولانی مدت ، چندین برابر سلول زندانی در آن جای دادن که زندانیان قادر بخوابیدن نیستند اما علیرغم این فشارها روحیه زندانیان بسیار بالا است و زندانیان دیگر تن به اعترافات دروغین که بازجویان سپاه و اطلاعات تحت شکنجه از آنها می خواهند بگیرند نمی دهند و این مسئله باعث عصبی شدن و عجز و ناتوانی بازجویان و شکنجه گران شده است.

فیلم : ادامه ویدیو کلیپ (جديد) ضرب و شتم شدید یک جوان توسط گارد ویژه / 22 بهمن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13598

مشخص نیست که سیاست مداران مماشات گر غرب اهل سیاست زد و بند و مدافع تجارت نفت و خون پس از دیدن اینگونه فیلم و صحنه ها چگونه می خواهند اقدام خائنانه و پلید خودشان را توجیه و باز هم به جای دفاع از مبارزات مردم ایران برای تغییرات د مکراتیک در ایران از حمایت جانیان حاکم کودتائی نامشروع ادامه دهند.

صدور حکم اعدام برای امیررضا عارفی

رژیم قرون وسطائی ضد مردم کودتائی که نشان از ضعف مطلق می باشد . برای اینکه اینگونه حکم مرگ صادر می کندتا سرنگون شدنش را به تأخیر بی اندازد . زیرا که رژیم مردمی و با ثیبات در خدمت مردمش می باشد ونه اینگونه وحشیانه احکا م اعدا م برای آزادیخواهان صادر کند.

وبلاگ محمد مصطفایی وکیل دادگستری : روز یکشنبه بیست و پنجم بهمن از دفتر شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب با من تماس گرفته شد تا در روز سه شنبه در رابطه با پرونده امیر رضا عارفی به شعبه مراجعه کنم. از اعلام احضار تلفنی نگران موکلم شدم تا اینکه امروز به دفتر شعبه رفته و حکم صادره علیه امیر رضا عارفی را مطالعه کردم. این جوان ۲۱ ساله به اتهام عضویت و همکاری و تلاش و فعالیت موثر در راستای پیشبرد اهداف گرهک تروریستی انجمن پادشاهی ایران که در روز ۲۶/۱/۱۳۸۸ دستگیر شده بود با حکم شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محارب شناخته شده و به استناد مواد ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹، ۱۹۰،۱۹۱ و ۴۶ قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم گردید.از امروز بیست روز مهلت دارم تا نسبت به حکم صادره اعتراض کنم. امیدوارم دادگاه تجدیدنظر با دقت در محتویات پرونده و لوایحی که تقدیم شده است حکم صادره را نقض نماید تا این جوان که متاهل هم می باشد به آغوش خانواده برگردد.

جان چهار زندانی بند1 زندان گوهردشت کرج در معرض خطر جدی قرار دارد

مگر تا زمانی که این رژیم ضد بشری و نا مشروع و کودتائی متزلزل شده و جود داشته باشد می توان انتظاری به جز اینگونه خبر های ضد انسانی از درون سیاه چال ها داشت که گزارش شده است؟

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران"، برای انتقام گیری از زندانیان بند 1 چهار زندانی این بند پس از شکنجه های وحشیانه به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.در پی آزادی سازی چند ساعته بند یک زندان گوهردشت معروف به بند آخر خطیها در 21 بهمن ماه و وادرا کردن علی حاج کاظم رئیس زندان گوهردشت کرج برای تن داده به خواسته های به حق زندانیان ، روز 25 بهمن چهار زندانی بند 1 به اطلاعات زندان فرا خوانده شدند.اسامی چهار زندانی فرآخوانده شده به ترتیب زیر می باشند،حسین کریمی محکوم به اعدام،علیرضا رضائیان،محمد محمدی و غلام علی می باشند.آنها برای انتقام گیری بخاطر آزادی سازی چندساعته بند1 و گوشمالی دادن به حسن آخرین رئیس بند 1 و گاردیهای مهاجم زندان به شکنجه گاه منتقل شدند.چهار زندانی نامبرده شده بالا توسط علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان و حسن آخریان رئیس بند 1 چند روز تحت شکنجه های وحشیانه قرار داشتند.گفته می شود که حسن آخرین رئیس بند 1 دست و پای حسین کریمی و علیرضا رضائیان را شکسته است . این 4 زندانی بعد از چند روز شکنجه وحشیانه با برانکارد لحظاتی به بهداری زندان برده شدند و سپس با وضعیت وخیمی به سلولهای انفرادی بند سپاه که در اختیار بازجویان وزارت اطلاعات است منتقل شدند.بنابه گفته شاهدان عینی وضعیت آقای حسین کریمی و علیرضا رضائیان و 2 زندانی دیگر بسیار وخیم بوده است.یکی از پاسداربندها برای ایجاد رعب و وحشت به زندانیان بند 1 اعلام کرده است که دست و پای هر چهار نفر را کستیم که دیگر کسی هوسه اعتراض کردن به سرش نزند. این پاسداربند در ادامه تهدیداتش گفته است : "رفتند تا با برف سال دیگر برگردند

طنز : مناظره صفارهرندی و تاج‌زاده

این دو نفر که یکی معاونت سیاسی وزارت کشور دوره اول ریاست جمهوری خاتمی بود و دیگری وزیر فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد دولت نهم بود که سپس اخراج شد لعلام آمادگی در شوی مناظره ی تلوزیونی پاسدار ضر غامی کردند ولی ببازی گرفته نشدند . بنابراین اکنون مناظره شان اینگونه در روز نامه ی اعتماد بر گزارش شده است .

اعتماد، ابراهیم ره : در یک روز سرد زمستانی خاله پیرزن نشسته بود و زل زده بود به در خانه کوچکش که صدای در بلند شد، در را باز کرد و صفارهرندی و مصطفی تاج زاده همزمان آمدند داخل. خاله پیرزن گفت؛ چه خبر، چی شده شما دوتا با هم اومدین؟ آنها هم مشترکاً جواب دادند؛ «اومدیم مناظره/ بزنیم حرف زیاد/ چاق بشیم چله بشیم،/ بعد بیان منو ببرن انفرادی اینم بره یه دانشگاه سخنرانی کنه با لنگه کفش بزننشآن دو وارد شدند و دور کرسی نشستند. بعد صفار با کسب اجازه از حسین شریعتمداری شروع کرد به صحبت..صفار؛ تو چرا در اغتشاشات حضور داشتی، چرا به اموال عمومی و خصوصی صدمه زدی؟ چرا با سنگ به نیروهای انتظامی زدی؟ چرا راهپیمایی ۲۵ خرداد رو برنامه ریزی کردی؟ چراتاج زاده؛ گرم شدی داری پی کل ساختمان رو می کنی؟، منو بیست و سوم خرداد گرفتن.صفار؛ من بحث عدد و رقم ندارم. نفس کار شماها بده. ماها هیچ کدوم بحث عدد و رقم نداریم. عدد و رقم اصلاً مهم نیست. ما در مناظره های احمدی نژاد برای انتخابات این مساله رو ثابت کردیم.تاج زاده؛ از نظر شما کلاً چی مهمه؟صفار؛ همینه که هست. تو چرا هفت، هشت ماهه مهمان برادران زحمتکش ما هستی، باهاشون همکاری نکردی؟ چرا زحمات مردم و در واقع پول بیت المال رو هدر دادی؟ تو از اون فامیلت پیداست عضو گروه سلطنت طلب هایی. تو چرا در دادگاه از خودت دفاع نکردی؟تاج زاده؛ وقت مناظره رو رعایت کنی بد نیست. اینجا برنامه تلویزیون نیست که مجری اون بچه هه باشه، اینجا خاله پیرزنه. راستش من ۱۰ سال پیش از جنتی شکایت کردم هنوز رسیدگیصفار؛ شکایت از آقای جنتی حاشیه است. کهریزک حاشیه است.تاج زاده؛ شما در این مدت چهار سال و نیم می دانید چه کردید؟ می دانید در این مدت چه اتفاقاتی افتاد؟صفار؛ بله. انفجار بزرگ (بیگ بنگ) که پس از آن کهکشان ها شکل گرفت، در این مدت اتفاق افتاد. اختراع چرخ، کشف آتش، ساخت بمب اتم، بازی های المپیک، کشف دم کنی، رواج عینک ری بن در جنوب، درک فواید مسواک، ادیسون، زایش بقراط و یکسری چیزهای دیگر مثل ساخت اهرام ثلاثه یا دیوار چین هم از دستاوردهای دولت احمدی نژاد محسوب می شود. همین کل ایران باستان رو اگه صبح که از اینجا رد می شدی نمی دیدی، هنوز ساخته نشده بود، دانشمندان جوان ما ظهر تا حالا ساختندر همین حال صدای در بلند شد، خاله پیرزن پرسید کیه؟ ۱۷ نفر با هم جواب دادن اومدیم تحت الحفظ تاج زاده رو برگردونیم زندان، وقتش تمومه، صفار می تونه کماکان به مناظره ادامه بده، شما هم خاله پیرزن بیا به یک سوالاتی جواب بده، در غیاب تو مناظره تک نفره صفار رو این بچه هه مجری دیروز، امروز، فردا، پس فردا، هفته دیگه، چراغونی پارسال، برفً سال دیگه… اداره می کنه،