گزیده خبر های 21 بهمن ماه سال 1388

مشروح سخنان تاجيك در گفتگوي ويژه خبري؛همزاد توهم پيروزي توهم تقلب است.خبرگزاري فارس: مشاور ارشد خاتمي و موسوي با بيان اينكه همزاد توهم پيروزي توهم تقلب است، گفت: بر اساس تحليل‌هاي غلط توهم پيروزي شكل گرفت و البته برخي نظرسنجي‌هاي بي‌بنيان هم اين توهم را تقويت كرد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811170991

این شیوه اعتراف گیری یکی از کثیف ترین ترفندهای ضد بشری گروگان گیری و شکنجه گری ووادار به تفتیش عقیده کردن و تبدیل به کفتر پر قیچی کردن است که بدستور لوطی جماران دژخیمان و باز جویان جراحی و خراطی کننده عقیده و تفکر و اندیشه و اندام انسان در خدمت کودتاگران علیه ی رقیب مغلوب و معترضان ناراضی بکار بر ند که درست قربانی گروگان گرفته شده در شب 22 بهمن به صحنه نمایش مشمئز کننده اعتراف کردن ا ینگونه وا داشته شده است تا که بگوید کودتای تقلب آشکار 222 خرداد یک توهم بوده است. آخر این جانوران وحشی وضد انسان و دشمن تفکر و عقیده کجا می توانند انسان باشند تا چه رسد به اینکه اعای مردمی بودن نمایند؟ زیرا که برای حفظ قدرت شان حاضرند دست به هر گونه جنایت ضد انسانی بزنند.

دستگيري نخستين مظنون به قتل در حوادث پس از انتخابات

بادیدن این تیتر خبری و پیگیری گزارش خبری نکند یکباره تو ذهنتان چیزی مرور شود و به عقب باز گردید و خاطرات قتل های زنجیره ای و داستان جریان خود سر درون وزارت بد نام اطلاعات بر جسته شود که چگونه دوران برو بیای مدعیان اصلاح طلبی سید خندان با ژست و فیگور خنده ی ژکوندی بر لب وباد در غبغب انداختن در گلود در جمع خبر نگارانی که اکنون خیلی های شان ایران را ترک کرده یاد در بند و زندان می باشند ادعا کرد کهتوانسته است چشم فتنه را کور کور کنده و غده ی سرطانی را آنگونه جراطی و خراطی ودر مانی کند که هر گز توان رشد سرطانی و دست زدنش به کودتا در 22خرداد را ندارد. آنگونه که اکنون دست پروردگان شان می توانند اینگونه اقدام سرانه همچون خودشان مرتکب شود که یک جنایت قربانی کردن خود سرانه ازصد ها اقدامات خوسرانه و سازماندهی شده قربانیان دیگر است در 8ماه گذشته رخ داده شده که اکنون برای تبرئه کردن قاتل مأمور چنین سناریوئی طراحی شده است؟

بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران گفت: نخستين مظنون به قتل در حوادث پس از انتخابات دستگير شد. محمد حسين شاملو گفت: در روز 24 خرداد امسال ساعت 23 فردي به نام ميثم بر اثر اصابت يك گلوله اسلحه كلت كمري به قتل رسيد. وي ادامه داد: تحقيقات براي شناسايي ضارب اين فرد آغاز شد تا اينكه مشخص گرديد عده اي از شهروندان موتورسيكلت اين مرد را به آتش كشيده اند. بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران خاطرنشان كرد: با تحقيقات پليسي سرانجام اين فرد به نام محمد 23 ساله شناسايي و در نهايت دستگير شد. به گزارش ايسنا، شاملو گفت: پس از دستگيري اين فرد تحقيقات مراجع انتظامي آغاز شد اما مشخص شد محمد از هيچ مرجع نظامي و انتظامي مسئوليتي نداشته و به صورت خودسر دست به شليك گلوله زده است. بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران افزود: در حال حاضر اين فرد به ارتكاب قتل اعتراف نكرده است، اما تحقيقات براي مشخص شدن زواياي پنهان پرونده ادامه دارد.

گزارش خبري تحليلي كيهان از آخرين تحولات سياسي و تصميم حماسي ملت در آستانه 22 بهمن مردم : فردا همه هستيم

http://www.kayhannews.ir/881121/14.HTM#other1402

وقتی که گزارشگر و نظر سنج کارکنان دخمه ی جاسوسی و پرونده ساز دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری باشد . مشخص است که ضریب صحت و سقم این ادعا و گزارش چگونه می باشد. چون سابقه ده ها برابر درشت و بزرگ نمائی تظاهرات سازماندهی شده ی ساندویجی و ساندیسی 9 دی بعنوان حرکت ود جوش دارد که خورک مشروعیت تراشی کودتی تقلباتی 22 خرداد و جنایت سرکوبگری 8 ماه در تظارات ضد حکومتی از سوی لوطی جماران شده است که با این رقم دروغ مانور جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها و معترضین قیام عاشورا در 6 دی می زند.جالب است پیش بینی از نا کامی فتنه گران که سر بازجو حسین شریعتمداری از حضور مردم در 22 بهمن کرده است که دربست حامی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر است و مکان های حرکت بسوی میدان آزادی هم تعیین و مشخص شده است اعتراف آشکار شده است که هدف سرکوبگران در فردا محور سرکوب و تهدید ارگان های سرکوبگر در 22 بهمن و بی اعتبار کردن گزارش خبرنگاران خارجی دعوت شده است . بلی اینگونه گزارش تحلیلی تظاهرات فردا پیش بینی کردن چاشنی محدودیت برای حضور جداگانه ی رقیب و مقدمه چینی گزارش سانسور ودروغ ووارونه گوئی از پیش است . مهمتر اینکه بدون آنکه نامی از جریانات رقیب مغلوب برده شود که اینان هم دعوت به حضور در 22 بهمن کرده اند فقط لیست نهاد های مفتخور و انگل وابسته به لوطی جماران و پاسداران کودتا گر بازتاب داده شده است تا که بر اساس پیش بینی انجام شده قرار است که همه حضور جمعیت فردا در 22 بهمن به نفع لوطی جماران و لبیک به وی گفتن و علیه ی سران رقیب مغلوب مصادره شود.

فیلم : حمله بسيجي ها به سفارت هاي فرانسه و ايتاليا (20 بهمن)

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13286

چگونه است که قیافه ها ی تروریست های حرفه ای هیچکدام شبیه دانشجو نمی باشد؟ همچنین اگر چنانچه رژیم کودتائی تروریستی نا مشروع خود تروریست و تروریست پرور و حامی تروریست ها نمی باشد . برای چه پلیس ازاینان حمایت کرده و هم اینکه تعدادشان خیلی بیشتر از لباس شخصی های دژخی و بسیجیان چماقدار کودتاگردانشگاه گورستان است؟سئوال است که دیگرغرب منتظر چیست که قطع رابطه با تروریست های حاکم بر ایران نمی کنند که اینگونه آشکارا به سفارتخانه های کشورهای غربی در تهرا ن تهاجم می کنند و برای چه هنوز چشم به سیاست خائنانه ی مماشات گری تجارت نفت و خون دوخته اند؟

گزارش خبري تحليلي كيهان از آخرين تحولات سياسي و تصميم حماسي ملت در آستانه 22 بهمن
مردم : فردا همه هستيم

http://www.kayhannews.ir/881121/14.htm#other1402

31 سال است که با اینگونه ترفند ها و دجال گری و شیادی ها از مردم بعنوان ابزار تبلیغاتی و سیاهی لشکر برای مشروعیت دادن و جنگ روانی تبلیغاتی با شیطان بزرگ در راستای اهداف مشخص و علیه ی خود مردم استفاده شده است. زیرا که مردم ایرا ن به جز چنین مواقع و مواردی نه محلی از اعراب دارند ونه مطالباتی دارندکه که نیاز باشد حتی نامی از اینان برده شود؟

پاسخ مهندس به آقاي دوپهلو
http://www.kayhannews.ir/881121/14.htm#other1401

دروغ نامه پرونده ساز کیهان سر باز جو حسین شریعتمداری به اندازه کافی کمدی و مسخره می باشدکه نیاز به دلقک بازی هنری لمپنی همکارش چیزنا نباشد تا که مجبور شود چنین دست به اجرای نمایش نشان دان جای دوست و دشمن در این دروغ نامه علیه ی موسوی بزند.

دو سه روز پيش يكي از عناصر دو پهلو، سينه پهلو كرد و به يكي از سران فتنه نامه اي نوشت و از آنجا كه جواب هاي، هوي است، مهندس هم به اين عنصر چيز جوابي داد كه اشتباهي به دفتر «خبرگزاري چيزنا» ارسال شد. آنچه در زير مي خوانيد متن نامه مهندس خطاب به آقاي علي است؛ انا لله و انا عليه الراجع به اون با سلامت خدمت آقاي دوپهلو. مرقومه واصل شد.

مرتضي نبوي : فتنه گران در 22 بهمن هيچ غلطي نمي توانند بكنند

http://www.kayhannews.ir/881121/14.htm#other1408

این مهره کثیف و دزد و غارتگر عضو باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی راست می گوید که معترضان نمی توانند غلط بکنند. زیرا که غلط کردن را امثال این مزدور غارتگر و لوطی جماران و پاسداران کودتاگر و سربازجو پاسدار شریعتمداری حامی شان می کنند و معترضان اقدام درست و صحیح انجام می دهند مثل فریاد مرگ بر کودتا و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر دادن .

اعتراف به بلاهت شعار «جمهوري ايراني» (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881121/2.htm#other211

بازی کردن تبلیغاتی با محمد قوچانی علیه ی رقبای مغلوب دوم خردادی ها در شرایط حساس که پس از آزادی وی از زندان دنبال شده است که به نظر می رسد جزو شروط تعهد وی از زندان می باشد.

سردبير بازداشت شده روزنامه اعتماد ملي اذعان كرد شعار «جمهوري ايراني» به ضرر مدعيان اصلاح طلبي و جنبش سبز تمام شده است

شماره بعدي روزنامه كيهان سه شنبه 27 بهمن منتشر مي شود

لابد بدلیل باز داشت گسترده ی 2 بهمن و مشغول بازجوئی و شکنجه گری و اعتراف گیری کردن فرصت نیست که دروغ نامه ی کیهان فعال باشد که تا سه شنبه کرکره اش پائین کشیده شده است .

پاسخ مهندس به آقاي دوپهلو
http://www.kayhannews.ir/881121/14.HTM

دو سه روز پيش يكي از عناصر دو پهلو، سينه پهلو كرد و به يكي از سران فتنه نامه اي نوشت و از آنجا كه جواب هاي، هوي است، مهندس هم به اين عنصر چيز جوابي داد كه اشتباهي به دفتر «خبرگزاري چيزنا» ارسال شد. آنچه در زير مي خوانيد متن نامه مهندس خطاب به آقاي علي است؛ انا لله و انا عليه الراجع به اونبا سلامت خدمت آقاي دوپهلو. مرقومه واصل شد

به منظور تشريح دستاوردهاي حضور مردم در راهپيمايي22 بهمن؛ حداد عادل امشب در برنامه گفتگوي ويژه خبري حضور مي‌يابد.خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي به منظور تشريح پيامدهاي حضور مردم در راهپيمايي22 بهمن امشب در برنامه گفتگوي ويژه خبري حضور مي‌يابد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811210790

وقتی که سنگ بسته شده باشد . می بایست که اینگونه سگ هار رها شده یکه تاز میدان شود و یک ریز بسوی منتقدان و معترضان و دگر اندیشان پارس کنان کیش داده شود .

الهام در مراسم "نفاق در جدال هميشگي با انقلاب "مدعيان امروز دموكراسي قصد داشتند رياست جمهوري را مادام‌العمر كنند.خبرگزاري فارس: عضو حقوقدان شوراي نگهبان با بيان اينكه ولايت فقيه جلوي ديكتاتوري‌ها را گرفته گفت: برخي‌ها دروغ مي‌گويند و به نظام تهمت دروغگويي را مي‌زنند، در مجلس ششم مي‌خواستند انتخابات را تعطيل كنند، رياست جمهوري را مادام‌العمر كنند اما اين رهبري بود كه جلوي اين كارها را گرفت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811210346

این یکی غلامحسین الهام سخنگو وزیر دادگستری دولت نهم همچون هم منقلی و فامیل لوطی جماران غلامعلی حداد عادل یک غلامک دیگر است که مثل وی است و نقش و مأموریت مشابه اجرا می کند.

پور نجاتی: پاسخ ضرغامی به سیدحسن خمینی عوامانه بود

http://www.fararu.com/vdci3va5.t1auv2bcct.html

مچ گیری یک معاون وزیر اطلاعات در دوران آخوند ریشهری و معاون رئیس صدا و سیما در دوره رئیسی پاسدار انگلیسی علی لااریجانی و نماینده فعال مجلس ششم از پاسدارضرغامی رئیس کنونی صدا و سیما.

احمد پورنجاتي قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما در دوران رياست علي لاريجاني مي گويد اين روزهاي سيدحسن خميني چندان هم غيرقابل پيش بيني نبود. پس از نامه سرگشاده عزت الله ضرغامي رئيس صدا و سيما به نواده امام(ره) به سراغ او رفتيم... به عنوان نمونه به خاطر مي آورم که ايشان يک بار خطاب به حاج احمدآقا پيش بيني کرده بودند؛ «احمد بعد از من از تو انتقام خواهند گرفت.» من از تحقق اين پيش بيني حيرت مي کنم و احساس مي کنم خواسته يا ناخواسته برخي از روي غفلت با تبديل شدن به ابزار کساني که از آغاز سر سازگاري با امام نداشتند، در حال اجرايي کردن پيش بيني امام هستند و برخي هم آگاهانه فضا و شرايط را به سمتي مي برند که از خانواده امام خميني(ره) در دو دهه بعد انتقام گرفته شود. من يک سوال ساده از رئيس صدا و سيما دارم و آن سوال اين است که براي پاره شدن عکس امام(ره) که البته هنوز هم درباره چگونگي حادثه پرسش هاي پاسخ نداده بسياري وجود دارد، آن همه هياهو به راه مي افتد پس چرا در مورد پاره شدن انديشه ها و نگاه هاي امام نشانه يي از واکنش در صدا و سيما وجود ندارد. پاره شدن عکس امام(ره) مهم تر است يا قطعه قطعه شدن، تجزيه شدن و گزينشي برخورد کردن با افکار امام؟ متاسفانه شاهد برخورد ابزاري با انديشه هاي امام هستيم و تذکر مسوولانه، مخلصانه و وفادارانه حجت الاسلام والمسلمين حسن خميني که هم از لحاظ شرعي و هم از لحاظ قانوني و هم عرفي، سببي و نسبي مسووليت نگاهباني از افکار امام(ره) را بر عهده دارند، تذکري کاملاً هوشمندانه و فارغ از همه دلمشغولي هاي سياسي بوده است

تلاش رژیم برای حضور و پشتیبانی کارمندان ادارات و مدارس درراهپیمایی روز 22 بهمن

اینهم معنی عملی و واقعی مردمی بودن رژیم کودتائی نا مشروع و حضور خود جوش و پر شور مردمی همچون تظاهرات خود جوش ساندویجی و ساندیسی 9 دی که ده ها برابر رقم سازی شد که اکنون قرار است در 22 بهمن دوباره در تهران و سایر شهرهای ایران تکرار شود .

مسؤلان حراست اداره ها و مدارس سنندج در تلاشند که با اجبار کارمندان و معلمین مدارس و همچنین دانش آموزان آنها را در راستای پیشبرد اهداف خویش و به منظور مشروعیت بخشی به رژیم، در روز 22بهمن سی و یکمین سالروز پیروزی انقلاب مردم ایران که به فرصتی برای حضور معترضان و مخالفان رژیم مبدل گشته است به خیابان ها بکشانند.بنابر گزارش کوردستان و کوردنیوز، حراست ونیروی بسیج آموزش و پرورش شهر سنندج به صورت غیر رسمی به معلمان و دانش آموزان اعلام کرده است که در صورت عدم حضور و پشتیبانی آنها از رژیم در تظاهرات روز 22بهمن با آنها برخورد جدی خواهد شد.گزارش دیگری از سنندج حاکی از آنست که مسئولین سپاه پاسداران در شهرهای مختلف کردستان اقدام به اعزام نیروهای بسیجی جهت حضور در تظاهرات پر تنش پیشبینی شده 22 بهمن تهران خواهد کرد.گفتنیست که به هر یک از افراد بسیجی اعزامی برای حضور در تظاهرات 22 بهمن تهران مبلغ 80 هزارتومان وجه نقد پرداخت خواهد شد.

زندانیان سیاسی سابق از شرکت کردن در تظاهرات 22 بهمن منع شدند

این گزارش درست مخالف گزارش قبلی می باشد که هم ماهیت ضد مردمی بودن رژیم کودتائی را بیشتر عریان کرده است . هم وحشت از حضور مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان در تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن بر جسته شده است.

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، مامورین وزارت اطلاعات در روزهای اخیر تعداد زیادی از زندانیان سیاسی سابق را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات احضار کرده اند و از آنها تعهد گرفته اند که در روز 22 بهمن حق شرکت در تظاهرات را ندارند.در صورت شرکت و دستگیر شدند بر مبنای قانون محاربه محاکمه خواهند شد.در پی دستگیریهای گسترده و لاینقطع که همچنان ادامه داردواستمرار یافتن آن باعث شده که بندهای 209، 240،241 و سپاه زندان اوین را مملو از زندانی سیاسی کرده اند .در چند روز اخیر مامورین وزارت اطلاعات دست به شیوۀ جدید رعب و وحشت زده اند تا از حضور مردم در اعتراضات 22 بهمن بکاهند. تعداد زیادی از زندانیان سیاسی سابق را به ستاد پیگیری وزارت اطلاعات احضار می کنند. احضار شدگان بیش از 4 ساعت مورد بازجوئی و تهدید قرار می گیرند . در پایان بازجوئیهای طولانی و تهدید آمیز افراد احضار شده باید برگه تعهد امضاء کنند که در تظاهرات 22 بهمن شرکت نخواهند کرد.بازجویان وزارت اطلاعات زندانیان سیاسی را مورد تهدید قرار می دهند که در صورت شرکت در تظاهرات 22 بهمن و دستگیر شدن، آنها را بر مبنای قانون محاربه محاکمه و مجازات خواهند کرد.تعداد احضار شدگان به حدی زیاد است که آنها باید برای مدتی طولانی در انتظار بازجوئی باقی بمانند.با گرفتن تعهد از زندانیان سیاسی سابق عملا آنها را وادار به حبس خانگی کرده اند و دست بازجویان وزارت اطلاعات برای هرکار علیه آنها باز گذاشته شده است.تعدادی از زندانیان سیاسی سابق این تهدیدات را پوچ و توخالی و نشانه ضعف و زبونی رژیم ولی فقیه می دانند و عزم جزم کرده اند که همراه با مردم در اعتراضات گسترده 22 بهمن شرکت کنند.آنها اعلام کرده اند که خونشان رنگین تر از خون جوانان وطن نیست.ما تا به حال در مسیر آزادی مردم دردها و رنجهای زیادی کشیده ایم و حاصل رنجهایمان و رنج ملت ایران که همانا رسیدن به آزادی است عیان گشته است

فیلم : مصاحبه سی ان ن با خانوادۀ زندانیان سیاسی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13299

مصاحبه با اعضای خانوانده ی زندانیان سیاسی همچون فرزند دکتر محمد ملکی که رئیس دانشگاه تهران پس از انقلاب بود که ااکنون در زندان اوین است و از بیماری سرطان رنج می برد.

نامه116 استاد دانشگاه تربیت مدرس به خامنه ای نسبت به فضای رعب و وحشت در دانشگاهها

لابد به جای پاسخ دادن به ینان از سویلوطی جماران اگر به سرنوشت مسعود علی محمدی دچار نشوند . و یا به اتهام ستون پنجم سیا و موساد و عوامل دشمن بیگانه دستگیر نشوند . پاک سازی و باز خریدو اخراج یا باز نشسته خواهند شد.

کلمه:۱۱۶ نفر از اساتید دانشگاه تهران در نامه ای سرگشاده به خامنه ای نسبت به فضای رعب و وحشت در دانشگاهها که در پی بازداشت و تهدید و اخراج دانشجویان و اساتید بوجود آمده اعتراض کرده و هشدار دادند ادامه این روند آثاری ویران‏کننده بر سرعت پیشرفت علمی کشور خواهد داشت که جبران آن به سادگی میسر نیست.در بخشی از اين نامه آمده است : ورود نیروهایی که اغلب مسئولان دانشگاه‏ها از هویت آنان اظهار بی‏اطلاعی می‏کنند و دستگیری دانشجویان و اعضای هیات علمی در محیط دانشگاه‏ها از جمله این وضعیت نگران‏کننده است. امروز شاهد رفتارهایی نامتناسب با نت‏های رایج دانشگاهی با دانشگاهیان هستیم که تا چندی پیش تصور آن دور از ذهن بود. در وضع موجود پدیده‏ای که باید نگران آن بود، چندصدایی دانشگاه‏ها نیست بلکه باید از بی‏صدایی دانشگاه بیم داشت. بدون تردید حاکم شدن فضای رعب، وحشت، نگرانی و تهدید اعضای هیات علمی و دانشجویان به دستگیری، اخراج و غیره، آثاری ویران‏کننده بر سرعت پیشرفت علمی کشور خواهد داشت که جبران آن به سادگی میسر نیست.

اختلال در ارسال پیامک همزمان با سرعت پایین اینترنت

مگر می توان بافضای حکومت نظامی و پادگانی و گورستانی و خفقانی و سانسور حاکم و تحمیل کردن باز ضرب چماق و ضرب وشتم وتهدید وترور با زهم با کمل پرروئی ادعای مردمی بودن کرد و توقع داشت با شرایط انفجاری و آرامش قبل از توفان این شرایط همچنان ادامه یابد وواکنش های اعتراضی رادیکال رخ داده نشود.

ارسال پیامک " 22 بهمن روز نابودی فتنه گران است. ستاد خبری وزارت اطلاعات" برای ارعاب مردم شبکه جنبش راه سبز(جرس): ارسال پیامک باردیگر در آستانه 22 بهمن با اختلال روبه روشد.به گزارش خبرنگار جرس از تهران، طی چند روز گذشته همزمان با کندی سرعت اینترنت ، در ارسال پیامک و استفاده از تلفن همراه اختلال ایجاد شده است.بر اساس این گزارش بعد از ارسال پیامک، پیامی با محتوای" 22 بهمن روز نابودی فتنه گران است. ستاد خبری وزارت اطلاعات" ارسال می شود که از شماره +986000113 می باشد.مردم براین باورند که این اقدامات در راستای افزایش جو ارعاب است. اما شواهد حاکی از آمادگی گسترده سبزها برای شرکت در راهپیمایی فرداست.گفتنی است طی چند روزه گذشته سرعت اینترنت بسیار پایین بوده و احتمال می رود که تا فردا اینترنت نیز قطع شود