دروغ نامه ی کیهان پنجشبه 6 اسفند ماه سال 1388

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " از آقاي كلينتون بپرسيد "

" جالب است از کلینتون پرسش شده ،ولی پاسخش ، سران رقیب به همکاری با آمریکامتهم شدند !"

از همان اوایل انقلاب که فضای نیم بند دمکراتیک در ایران وجود داشت و ارتجاع هار یا غول قرون وسطائی از شیشه بیرون زده بطور کامل بقدرت نخزیده و آن را بطور دربست اشغال و قبضه اش نکرده بود. چون هیچگونه تجربه ی کشور داری نداشت و نیاز به محللی بعنوان دولت موقت برای گذار یا کاتالیزور داشت . بنابراین این فضای نیم بند دمکراتیک از یک سو و از طرف دیگر چون حاکمان اصلی پشت پرده چون توان سرکوب وحذف و سانسور و خفقان نداشتند . بنابراین بالاجبار تن به بر گزاری انتخابات مقطعی دادند . ولی نه برای اینکه برای مخالفان ومنتقدان ودگراندیشان سهمی از مشارکت در قدرت درنظر گرفته شده باشد.بهر حال همینقدر که حضور داشته باشند اجازه داده شد. یعنی این شرایط را هم جو وشور و حال انقلابی تحمیل کرد تا که برخی از نامزدان جریانات سیاسی درصحنه حضور داشته باشند .همان موقع هم شاهد بودیم که گفته می شد برخی از آرائی که رجوی نوشته شده بود ولی رجائی خوانده می شد . پس اینگونه قرائت شمارش معجزه آسای مکتبی وذبح کردن آرای حرام به حلال و اسلامی و مکتبی کردنش ازهمان زمان مد شد. بنابراین بر اساس این تجربه و فلسفه ی حکومتی پاسداری- حوزوی 31 ساله می باشد که اکنون قلم بردست یادداشت روز نویس همکارسربازجو حسین شریعتمداری سئوال را با پرسش کردن از آقای کلینتون شروع کرده است ولی دردنباله پاسخ را از رقیب مغلوب با متهم کردنش پیگیری و طلب و در خواست نموده است . زیرا که ادامه ی آن تجربه ی گذشته پیوند به جنگ و نزاع قدرت و انباشت ثروت جناحی وباندی خورده که در کودتای 22 خردادبس حاد و برجسته اش کرد در دنباله برای پاسخگوئی و متهم کردن رقیب مغلوب به نمایش خیمه شب بازی تظاهرات حکومتی ساندویجی 40 میلیونی 9 دی و ساندیسی 22 بهمن 50 میلیونی وصل شده است. چونکه تبدیل به جوابگوئی پاسخ سئوال استراتژیک خارجی از شیطان بزرگ ورقیب مغلوب دوم خرداد درونی شده است برای اینکه در خواست شده هر دو طرف می بایست در اهداف خود تجدید نظر کنند.چون امکان کنترل وخفه کردن حامیان برون مرزی رقیب نیست پی باید با فشار وتهدید مهره های داخلی و اتهام زدن به بیگانه بیرونی که پشیبانش است توطئه ی فشار گاز انبری کودتا گران دنبال می شود.

عجیب است که به این شیوه ابزاری از نام مردم مصادره شده سوء استفاده علیه خودشان کردن فقط ازدستگاه تبلیغات رژیم کودتائی نامشروع ضد مردمی وارونه گوی بر می آید. زیرا که سابقه ی عوامفریبی و دروغ گوئی اش برابر عمر نکبت بارش می باشد که با بحران و دروغگوئی و شیادی ودین فروشی بنیان نهاده شد و همینگونه ادامه داده است. البته مشخص است که با این شیوه ی ضد مردمی هذیان ووارونه گوئی وکتمان کردن حقایق هم نابود خواهد شد .چونکه مردم سوگند نخورده اند تا ابد سراپا گوش بفرمان دجالان و رمالان وارونه گوی دین فروش وجنگ افروز قدرت و ثروت طلب باشند و هیچگونه واکنش اعتراضی هم از خود نشان ندهند و پیوسته شیوه ی خوراندن چوب و پیازجواب داشته باشد. یعنی هم از موضع آمریکائی رقیب آمریکائی شود.هم اینکه آنقدر متهم به آمریکائی بودنو تکرار می شودتا که امکان تبلیغاتی رادیو فردا یا بقول اینان رادیو وابسته به سیا ازرقیب مغلوب گرفته شود و هیچگونه ابزارتبلیغاتی و خبررسانی نداشته باشد تابیشتر ادعای پایان یافتن فتنه جدی شود . در صورتیکه به جز افزایش سرکوب و خفقان و سانسورو بازداشت و زندان و شکنجه و جنایات چیزی به نفع مردم معترض و نا راضی تغییر نکرده است که قرار باشد ضریب خشم وکینه فروکش کرده باشد که قلم بر دست معرکه گیر عربده کش یادداشت روز نویس اینگونه بطوروارونه ادعایش را کرده است :

"غربي ها دريافته اند كه بهتر است يك تكيه گاه جديد براي دوستان داخلي خود دست و پا كنند و آن تكيه گاه هم دو كلمه بيشتر نيست: خود امريكا.اگر به ياد بياوريد مقام هاي غربي در ماه هاي اول آغاز فتنه در حمايت صريح و علني از ناآرامي ها در ايران اندكي احتياط مي كردند. علت هم اين بود كه تصور مي كردند حمايت علني به ضرر دوستانشان تمام خواهد شد هم به اين دليل كه آنها اصرار دارند بگويند مهره امريكا نيستند و هم از اين رو كه اين حمايت ها مي تواند توجيه كافي براي برخورد با آنها به نظام بدهد. اكنون روشن شده است كه اولا نه سران فتنه آنقدرها كه امريكايي ها روزهاي اول تصور مي كردند ضد امريكايي و مصر به مرزبندي با آن هستند و نه ابايي از اين دارند كه به عنوان بخشي از پروژه امريكا شناخته شوند. به عبارت ديگر، طرف غربي اگر مايل به زنده ماندن فتنه است، اكنون چاره اي ندارد جز اينكه دست خود را علنا بالاي سر آن بگيرد و فتنه گران را دلداري بدهد كه اگر درون حكومت اجماعي عليه آنها شكل گرفته، نبايد بيمناك باشند چرا كه امريكا با آنهاست!"

در خاتمه اینکه شیوه ی حکومت مداری حاکمان به آخر خط رسید ه ی عوامفریب و وارونه گوی وشیاد دین فروش حاکم بر ایران درست شده است شبیه به شگرد مار بازان سابق که وقتی می خواستد بساط معرکه گیری مار بازی خودشان را در مکانی در شهری بر پا کنند . قبلاً دم پلیس کشیک محله را می دیدند و قول و قرار می گذاشتند که چه موقع پلیس باید سر برسد و فرمان تعطیلی بساط معرکه گیری را بدهد . البته داستان چنین بود . پس از اینکه مار بازان در چند نوبت با گشودن درب جعبه ی مار ها وبیرون کشانیدن شان و بر ترکه چوبباریک با زبان مار حرف زدن و گاهی به رقص وا داشتن شان مارها و وانمود کردن که گویا مار ها زهری و سمی و خطرناک می باشند تا خودشان را قهرمان جا بزنند. خلاصه پس از چندین بار چراغ الله کردن یاتلکه کردن جمعیت حلقه زدگان بر گرد مار بازان و آخرش چون چیزی بیشری برای ارائه ی نمایش نداشتند ولی قول الکی نمایش راداده بودند در این هنگام نا گهان مسیر سر مار را به سمت جمعیت سوق می دادند که موجب وحشت جمعیت می شد وصف شان بهم می ریخت و پساپسی خودشان را عقب می کشانیدند . درهمین موقع جیب بران حرفه ای همکار ماربازان وارد صحنه شده و لا به لای جمعیت بطور ناشناس مشغول اجرای حرفه ی خود می شدند . یعنی دست به جیب بری می زدند . درست در همین شرایط سر و کله ی پلیس هم پیدا می شد که جمعیت را متفرق می کرد. سپس حق و حساب خودشان را از مار بازان می گرفتند و مار بازان هم همراه پلیس که ویا بازداشت شدند صحنه راترک می کردند. اکنون بیش از 30سال است که ماربازان حاکم شده با سناریوی مبارزه با آمریکا همان نقش مار بازان معرکه گیر و جیب بران سابق را برای مردم ایران اجرا می کنند و همچنان مشغول تخلیه جیب و سفره ی مردم محروم ایران می باشند زیرا که با چماق ادعای ضدیت و مبارزه کردن با آمریکا سیاست متهم کردن همه مخالفان و منتقدان ودگراندیشان به همکاری با این شیطان ، بهانه و توجیه گر زد و بند های پشت پرده با شیطان بزرگ شده است . از جمله پیرامون همین تحویل گرفتن عبد المالک ریگی است که از یک سو گزارش شده روز قبل از دستگیری وی در یک بیمارستان صحرائی آمریکا ئیان تحت مداوا بوده است . از طرف دیگر ادعا شده است که وی از طریق راهرو های هوائی پرواز قیزقیزستان به دوبی با طرح های فنی سربازان گمنام امام زمانی وزارت بد نام اطلاعات ربوده شده است . همچنین در این یادداشت روز تظاهرات های ضد حکومتی بیش از 8 ماه گذشته ی مردم ناراضی فتنه ی دشمن نامیده شده است و سران رقیب مغلوب و منتقدان ومعترضان همه متهم به بلند گو یا همکار آمریکا متهم شده اند.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881206/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجشبه 6 اسفند ماه سال 1388