گزیده خبر های 8 اسفند ماه سال 1388

تله‌فيلم منوچهر هادي آماده مي‌شود؛«چشم‌هايش» براي شب چهارشنبه سوري .خبرگزاري فارس: تصويربرداري فيلم تلويزيوني «چشم‌هايش» به كارگرداني «منوچهر هادي» كه براي پخش در شب چهارشنبه سوري آماده مي‌شود، از نيمه گذشت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812071018

نه افزایش سرکوب ونه تهدید ونه أمار دروغین 50 میلیون ساندویج و ساندیس خور دادن ونه ادعای کمدی پایان پذیری فتنه کردن ونه حتی نمایش فیلم سینمائی برای شب چهار شنبه سوری نه موجب کاهش حضور مردم به خصوص جوانان در مراسم جشن آتش بازی چهار شنبه سوری نمی شود ، بلکه درست موجب شعله ور شدن بیشتر این جشن آتش منجر خواهد شد.

سه شرط دادستان براي عفو بازداشت‌شدگان

http://www.fararu.com/vdcg7z9t.ak9xw4prra.html

رژیم کودتائی نامشروع و متزلزل شده از ترس و وحشت قیام 4 شبه سوری به جای اجرای احکام اعدام معترضان ناراضی که تهم به منافقان ومحاربان شده بودند که در خیابان ها و در تظارات نمایشی حکوتی ساندویج و ساندیس خوری 9 دی در تهران آخوند اعلم الهدی حنجره پاره کرد و تهدید که محاربان و نافقان باید اعدام گردد اما اکنون آخوند آدمکش حرفه ای و یکی از مجرمان جنایت علیه ی بشریت در قتل عام زندانیان سیاسی درتابستان خونین سال 67 می باشد از موضع ضعف مجبور شده است با تعیین کردن شرایط گروگان گرفته شدگان زندانی را آزاد کند . البته بشرطی که همچون رفسنجانی مکار بساز و بفروش توبه و ابرز ندامت و پشیمانی کنند و قول دهند دیگر در هیچ تظاهرات ضد حکومتی شرت نکنند و هر گز فریاد مرگ بر دیکتاتور وخامنه ای و اصل ولایت فقیه نگویند مخصوصاً در مراسم جشن 4 شنبه سوری حضور نداشته باشند .

اگر فرد خطاكار اظهار ندامت و توبه كند و شاكي خصوصي نيز نداشته باشد قطعا مورد عفو يا تخفيف قرار مي‌گيرد. وي با بيان اينكه اگر افرادي در اين دايره نباشند و مضراتي نداشته باشند در ايام خاص از تخفيف، مرخصي و آزادي مشروط استفاده مي‌كنند، گفت: عفوهاي جمهوري اسلامي اينقدر افزايش يافته كه حتي مورد اعتراض مردم قرار گرفته است. اژه‌اي افزود: در جريان‌هاي اخير هم همين‌گونه است و اگر كساني كه در اغتشاشات اخير دستگير شده‌اند و پرونده دارند واقعا توبه كرده و خساراتي را كه وارد كرده‌اند جبران و مسير گذشته خود را اصلاح كنند حتما در دادگاه تجديد نظر مورد کمک قرار خواهند گرفت. محسني‌اژه‌اي درباره محاكمه عوامل اصلي اغتشاشات نيز گفت: مردم با افتخاري که در روز 22 بهمن‌ماه آفريدند دو حرف صريح زدند؛ اول اينکه به دشمن گفتند خيال نكند با اين تبليغات و شيطنت‌ها مي‌تواند مردم ايران را نسبت به خواسته‌هاي نامشروعش در مقابل اسلام، نظام و كشور، به مدارا وادار كند.

رحيم‌مشايي؛ رئيس‌جمهور دولت يازدهم!

http://www.fararu.com/vdca6wny.49nuy15kk4.html

چگونه تق مدعیان مدافع شعار وارونه ی ما عاشقان خد متیم ونه تشنگان قدرت در آمده است؟ زیرا که اوضاع آنقدر خرت وخر شده وجنگ قدرت جدی شده است که در شرایطی که خودی ها فریاد می زنند رحیم مشائی باید برود اما برای وی از هم اکنون و 4 سال زود تر جانشین آینده پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور کودتائی و نامشروع شده است .

حقيقت‌نيوز از رسانه‌هاي حامي دولت که گفته مي‌شود توسط نزديکان رحيم‌مشايي مديريت مي‌شود، در يادداشتي عملا از وي به‌عنوان گزينه رياست‌جمهوري بعدي و رئيس دولت يازدهم ياد کرده است.

طنز>درس‌هاي خودروسازان وطنی براي تويوتا!

http://www.fararu.com/vdcb5gba.rhb5apiuur.html

وقتی که خواهر زاده پاسدار گماشته احمدی نژاد وزیر صنایع شده باشد و سایر آشنایان و اطرافیان وی رئیس تولیدی خودرو سازی ها باشند . معلوم است که و ضعیت بهتر از این نمی شود.


يک کارخانه خودروسازي نبايد اصولا اجازه بدهد که محصولاتش يک نقص فني داشته باشند بلکه بايد چند نقص فني داشته باشند. معلوم است که اگر خودرويي بي‌نقص باشد و مثلا فقط سيستم ترمز ABS آن اشکال داشته باشد فورا همه مي‌فهمند و توقع دارند که هرچه سريع‌تر آن نقص برطرف شود اما اگر همين خودرو در سيستم فرمان، انژکتور، نور، صدا، ميل‌لنگ، برق داخلي، برف‌پاکن، گيربکس، دنده و کلاچ داراي مجموعه‌اي از نقص‌ها باشد کمتر کسي به نقص در ABS توجه مي‌کند. تازه اگر توجه کرد هم بکند، چطور مي‌تواند نقصش را پيدا کند؟ خودروي ما که اصلا ABS ندارد!


عکس / ضیافت شام بشار اسد به افتخار رییس جمهور احمدی نژاد با حضور نصر الله

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16594

جائیکه رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می بایست پاسخگوی مطالبات مردم باشد به خصوص اینکه رشد نرخ لجام گسیخته ی تورم و گرانی و فقر و بیکاری همچنان ادامه دارد و گفته می شود که عیدی نوروز دولت به مردم 40% تورم می باشد . ولی این رئیس جمهور کودتائی نامشروع با گله مفتخور و آدم ربا عازم دمشق شده اند تا در چنین ضیافتی که در تصویر آمده حضور داشته باشند تابا دادن باج های کلان به دولت سوریه و شیخ حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان و رهبران حماس طرح بحران آفرینی و جنگ افروزی جدیدی در خاورمیانه دیده شود به امید آنکه راه برون رفت موقتی برای بحران هسته ای بدست آید.

پنجشنبه شب رییس جمهور در ضیافت شام بشار اسد رییس جمهور سوریه شرکت کرد. در این ضیافت سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان نیز حضور داشت. رییس جمهور در بخش دیگری از برنامه‌های سفرش به سوریه در مراسم جشن میلاد نبی مکرم اسلام (ص) نیز شرکت کرد

عکس / همراهان رئیس‌جمهور در سفر به سوریه

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16593

قیافه های مفتخوران و آدمربایان و نامزدان ریاست جمهوری دوره ی یازدهم همراه پاسدار گماشته احمدی نژاد در دمشق که برای باج دادن و مشورت توطئه با شیخ حسن نصرالله و رهبر ان حماس دادن در راه اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه دست به این سفر زدند.

وزیر امور خارجه، وزیر مسکن، رئیس دفتر رئیس جمهور و دستیار ارشد رئیس جمهور از جمله همراهان رئیس جمهور در سفر به سوریه بودند.

عکس / موسوی و شمخانی در مراسم سالگرد شهیدان باکری

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16592

این تصویر همچون تصویر پاسدار گماشته احمدی نژاد ضیافتی نمی باشد ، بلکه مجلس سوگواری می باشد ضمن اینکه موسوسی آذربایجانی و شمانی عرب زبان خوزستانی پاسدار هم پیام خاص خودش را دارد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان: محتوای مصوبه‌ مجمع تشخیص، تضعیف‌کننده شورای نگهبان است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16580

کودتا گران پاسدار و لوطی جماران پس از کولی گرفتن از رفسنجانی مکار بساز و بفروش اکنون انتقاد کردن به وی را از سوی مهره عضو شورای فقای نگبهان و خبرگان ارتجاع در تصویب تصحیح کردن قانون انتخابات ملی را دنبال کرده است.

آیت‌الله کعبی درباره تدوین سیاست‌های کلی نظام درباره انتخابات گفت: محتوای مصوبه‌ مجمع، خلاف قانون اساسی و مصلحت نظام و تضعیف‌کننده شورای نگهبان است، اما ورودش به این بحث حقوقی و قانونی است

دومین سالگرد آیت‌الله توسلی با حضور سید حسن خمینی، هاشمی، خاتمی و کروبی

رفسنجانی مکار و بساز و بفروش زد وبند چی پس از گلاب زدن تملق و چاپلوسی کردن از لوطی جماران و تنظیم بیانیه مجمع خبرگان ارتجاع بر تأئید کودتا 22 بهمن و تهدید و توهین معترضان به گول خورد گان یا همصدا شدن با دشمن اکنون برای سفید کردن پرونده در این جلسه حضور یافته است.

مراسم دومین سالگرد ترحیم آیت‌الله محمد توسلی در منزل وی برگزار شد.به گزارش خبرآنلاین، در این مراسم آیت‌الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت.سید حسن و سید یاسر خمینی فرزندان مرحوم سید احمد خمینی نیز در این مراسم حضور داشتند.محمد خاتمی و مهدی کروبی نیز از دیگر مهمانان این مراسم بودند.برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز در این مجلس ترحیم حضور داشتند.