گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 3 اسفند ماه سال1388

بدبخت (گفت و شنود)

گفتم : آخر این عوضی بازجوی نسناس

نه شرف دارد ،نه انسانیت، نه احساس

هست مثل آن گدای خمار با پاره لباس

درخیابان روزی به عابری گفت با التماس

کمک کنید به یک بدبخت در یک خانواده

همه مریض اند، پدر هم معتاد و وا داد ه

همه گرسنه اند، پدربی غیرت وبی خیال

هرچه عایدش شود تو رگ زندتا کند حال

گفت: سايت ها و گروههاي ضدانقلاب بعد از شكست فتنه اخير بدجوري دست يكديگر را در وطن فروشي و كاسه ليسي براي بيگانگان رو كرده اند.
گفتم: چطور مگر؟!
گفت: هر كدام اسناد مربوط به دريافت كمك هاي مالي ديگري از آمريكا و اسرائيل و انگليس را افشاء مي كنند، گويانيوز، اسناد پول گرفتن بهاءالله از انگليس را رو مي كند، منوشه امير در سايت بالاترين از كمك مالي به منافقين براي حمايت از سران فتنه خبر مي دهد و...
گفتم: ديگه چه خبر؟!
گفت: هر كدام از آنها نيز درباره گدايي ديگري از سازمان هاي اطلاعاتي آمريكا واسرائيل خبرهاي ناب مي دهند.
گفتم: گدايي با التماس به عابري گفت؛ به من بدبخت كمك كنيد، در خانواده ما، مادر خانواده مريض است، فرزندان خانواده گرسنه اند و پدر خانواده معتاد و بي خيال و بي غيرت است و هرچه به دست مي آورد را خرج اعتيادش مي كند، عابر پرسيد؛ شما كي هستيد؟ و يارو گفت؛ من همان پدر خانواده هستم!!

گفتم : راستی چیست خبر تازه؟

یا آ یا اتفاق افتاده است معجزه ؟

گفت : با اینکه سربازجو رفته دادگاه

آنجا را تبدیل کرده به زندان و شکنجگاه

گریز به صحرای کربلا زده با ادعای نادر

علیه شاکیانش حکم محکومیت کرده صادر

گفتم : چرا این سر بازجو وارونه گوی مجنون؟

بجای پاسخگوئی به مخالفین زده شبیخون

گفت: آخه کشف کرده سایت ها با مخالفان

کمک گرفتندازآمریکا و انگلیس بااسرائیل اینان

این شرف و حیثیت ناداشته باخود فروشی

دیگران متهم کرده است به وطن فروشی

نام برده از مهاجرانی و گویا نیوز و بالاترین

قاطی شان کرده مجاهدین این بازجوی اوین

گفتم : آخر این عوضی بازجوی نسناس

نه شرف دارد ،نه انسانیت، نه احساس

هست مثل آن گدای خمار با پاره لباس

درخیابان روزی به عابری گفت با التماس

کمک کنید به یک بدبخت در یک خانواده

همه مریض اند، پدر هم معتاد و وا داد ه

همه گرسنه اند پدربی غیرت وبی خیال

هرچه عایدش شود تو رگ زندتا کند حال

عابر پرسید شما کیستی، گدا گفت من؟

پدر خانواده ام که هستم قربانی دشمن

چون جای کار ،دولت موادمخدر کرده فراوان

در دسترس گذاشته هرجا همه نوع و ارزان

گویند از بنادر وارد می کنند پاسداران

سنگرحمایتی اش هست بیت جماران

توزیع می کنند همه جا ،حتی تو ی زندان

تاشیره جان مردم کشاند مافیای مفسدان