دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 27 بهمن ماه سال 1388

نقد و بررسی(يادداشت روز) دروغ نامه کیهان " استوارتر از هميشه "

" وارونه گوئی با متهم کردن سران و رسانه های رقیب مغلوب به دشمن وتلاش برای بیدارکردن این فريب خوردگان كه دچار توهم و خواب غفلت شده اند، "


تحلیل تکرار طوطی صفتانه ارائه دادن و از رسانه های وابسته به دشمن سران فتنه گفتن که چگونه از حضور ساندیس خوران در روز نمایش کنترل شده ی دولتی 22 بهمن در بهت و حیرت فرو رفته اند که لوطی جماران در 19بهمن در دیدار با پرسنل نیروی هوائی با پیش بینی کردن تأکید کرده بود در 22 روز بهمن درحضور وحدت آفرین جهان مبهوت خواهد شد. البته فراموش نشود که اینگونه تحلیل دادن لوداده شده که نوعی ابراز خوشحالی نمودن از سر نگون نشدن رژیم کودتائی پاسدار ی در روز 22 بهمن نهفته است که با چاشنی شدن انقلاب بر خاسته از مردم برای مردم اذعان شده است . یعنی همان مردمی که 80 % جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و یا اینکه چگونه شاهدبودند که در 8 ماه گذشته معترضان مورد ضرب و شتم و زندان و شکنجه و تجاوز و قتل و اعتراف ووادار به اعتراف شدند و در بیدادگاه های فرمایشی تلویزیونی از سوی سر دژخیم صلواتی متهم به منافق و محارب و جاسوس بیگانه ی گول خورده دشمنان محکوم به زندان و اعدام شدند .

همچنین طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس بدون آنکه بگوید که آزادی و استقلال مورد نظر ادعائی اش چیست که نقل قول کرده است در صورتیکه این خواست مردم انقلابی در بهمن 57 بود که چیز دیگری از آن باور داشتند . ولی پس از آن 31 سال است که در پرتو دین فروشی وعوامفریبی حاکمیت ئئوریزه ی جمهوری اسلامی فرصت طلبی های ضدانسانی با نام دین شده است. زیرا که اکنون از جنبش اعتراض و آزادیخواهانه ی دانشجو یان گرفته تا جنبش زنان ومعلمان و کار گران معترض و مدافعان حقوق بشر و فعالین سیاسی و وبلاگ نویسان و خبر نگاران در بند می باشند و مطبوعات زیر تیغ علنی سانسور است. اما بطور وارونه ادعای حركت پرشور و خروش بي نظير ملت ايران در 22بهمن امسال شده که جلوه اي از نصرت الهي نامیده شده است . یعنی نفی درک و شعور و فهم و تجربه ی 31 ساله کسب شده مردم نا راضی و خشمگین که دستآورد عملکرد حاکمان تروریستی و فاشیستی دین فروش است که زیر پرده ی دین و ابزاری کردن آن برای قبضه ی قدرت علیه ی مردم اقدام و دنبال شده است که بطور وارونه بصیرت الهی که نه زمینی نامیده شده است تاکه به حساب لوطی جماران واریز شود کهپاسخگو به هیچ مقام و مرجع و کسی نمی باشد .البته این چنین ادعا کردن برای پاسخگوئی که علیه به سران فتنه شده است برای این است تا که چرت این خود به خواب زدگان پاره و از خواب غفلت بیدار شوند. همچنین از یأس و ناامیدی رسانه های دشمن گفته شده که شامل شبکه ی ماهواره ای بی بی سی دولت فخیمه می شود که دشمن خطاب شده است . به حساب این شبکه را فاش کرده که چرا به جای 50 میلیون شرکت کنندگان 22 بهمن هزاران نفر گزارش داده است ؟ یا اینکه برای ماستمالی کردن سفر مشکوک رحیم مشائی به دوحه قطر که همزمانی با سفر وزیر امور خارجه آمریکا به قطر می باشد که گویا پشت پرده رد و بدل کردن خبر هسته ای در کار بوده است که دانستن این موضوع ق همگان نیست . پس مدعی طلبه پاسدارقلم بر دست یادداشت روزنویس برای رد گم کردن د استان و پاک کردن صورت مسئله ی مربوط به سفر رحیم مشائی به قطر ، موضع گیری علیه سفر هیلاری کلینتون به قطر شده است.در پایان به نام ملت از منسجم و متحد شدن شان در صورت تحریم اقتصادی به جای فشار برای تغییر حکومت در بستر دمکراتیک این چنین فرافکنانه ادعای وارونه کرده است :


آيا وقت آن نرسيده است - نه افرادي نظير سران فتنه كه خود را به خواب زده اند و هرگز از چنين خوابي بر نخواهند خاست، بلكه - فريب خوردگاني كه دچار توهم و خواب غفلت شده اند، بيدار شوند؟ آيا كساني كه بعد از انتخابات و اتفاقات و اغتشاشاتي كه صورت گرفت، جو را آلوده كرده و با تخيل اينكه كار تمام است! براي برقراري رابطه با آمريكا و انگليس از هم سبقت گرفتند، امروز سرشان به سنگ جهالت نخورده و نمي خواهند قدري به خود آيند؟ و به فرموده رهبري معظم انقلاب؛ «آيا سي ويك سال آزمون و خطاي چند دولت متكبر و زورگو كافي نيست كه آنان را از خواب غفلت بيدار كند و بيهودگي تلاش براي سيطره بر ايران اسلامي را به آنان تفهيم نمايد؟ آيا حضور دهها ميليون انسان بصير و پرانگيزه در جشن سي و يك سالگي انقلاب كافي نيست كه معاندان و فريب خوردگان داخلي را كه گاه رياكارانه دم از مردم مي زنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را كه همان صراط مستقيم اسلام ناب محمدي(ص) و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟»دشمنان امروز دچار يأس و سردرگمي شده اند. رسانه هايي مثل بي بي سي فارسي كه از بدو تأسيس، در حمايت از فتنه گران مدام بر آتش فتنه دميده است، پس از حماسه 22 بهمن و حضور چند ده ميليوني ملت ايران در راهپيمايي اين روز، مهر سكوت بر دهان زده و سعي دارد انبوه جمعيتي كه خيابانهاي تهران و شهرهاي كشور را دربرگرفته بود، حضوري هزاران نفري! بنامد.هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا دور تازه اي از سفر خود به كشورهاي حاشيه خليج فارس را آغاز كرده است. ظاهراً اين سفر بدون برنامه ريزي قبلي انجام شده و وي قصد دارد با سفر به قطر و عربستان حمايت آنان و كشورهاي عربي را بابت اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران جلب نمايد. همزمان «مايكل مولن» رئيس ستاد نيروهاي مسلح آمريكا نيز به مصر سفر كرده و قرار است سه معاون وزير امور خارجه آمريكا يعني ويليام برنز، جيكوب ليو و جيمز استين برگ و همينطور ديويد پترائوس فرمانده نيروهاي نظامي آمريكا در خاورميانه و آسياي مركزي نيز به منطقه سفر كنند.آنچه به وضوح پيداست و كلينتون و مولن در سفرهاي خود به قطر و مصر بر آن انگشت تأكيد گذاشتند، ترساندن كشورهاي منطقه از خطر ايران هسته اي است. ظاهراً غني سازي 20 درصدي اورانيوم در ايران باعث شده تا بار ديگر آمريكا بر دروغ و تهمت بزرگ خود درباره برنامه هسته اي ايران يعني «ساخت بمب اتمي» اصرار ورزد و بار ديگر پروژه «ايران هراسي» را كليد بزند.تحريم ها هر چه شديدتر شود باعث اتحاد بيشتر مردم مي شود و نفرت از غرب و آمريكا را در دل ملت ما مي افزايد. دشمن نادان هنوز گمان مي كند، تحريم هاي بيشتر اوضاع داخلي كشورمان را تحت الشعاع قرار داده و مي تواند با سياست هاي اين چنيني باعث تغيير حكومت در ايران شود"

درخاتمه اینکه هرگز انتظار نیست از روضه خوانان بقدرت رسیده که سابقه ی تاریخی زندگی انگلی روضه خوانی و گریز به صحرای کربلا زدن تاریخی دارند. آنگونه که فرصت طلبانه و شیادانه فراخور هر محفل و مسجد و منبری طوری روضه خوانی ومجیز گوئی و چاکر منشی کرده اند که منافع بیشتری عاید شان شو. معلوم است اکنون که اینان 31 سال است بقدرت رسیده اند و کار نامه ی بس ننگین و سیاه غیر قابل دفاع از اقدامات شیادی و عوامفریبی و دروغگوئی و جنایت آمیز و غارتگری و جنگ افروزی و خفقان و سرکوب و سانسور زیر پرده ی دین دارند . ودرشرایطی که آشکارا پرونده ی ننگین شان از سوی مردم گشوده شده است . به خصوص در بستر جنگ ادامه دار قدرت و ثروت و انحصاری کردنش که رقیب مغلوب با بدترین اتهامات و توهین ها از طریق کودتای پاسدران و پشتیبانی لوطی جماران خامنه ای کنار گذاشته شده و زیر ضرب تهاجم مسمتر می باشند . ولی خوشبختانه کودتاگران حاکم با اعتراضات جدی مردم معترض نا راضی و خشمگین مواجه می باشند . آنگونه که پس از 8 ماه سرکوب و ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و تجاوز معترضان و توقیف مطبوعات و شکستن قلم ها و بازداشت نمودن روزنامه و خبر نگاران وتحمیل و نهادینه کردن سانسور و خفقان و سرکوب، اما همچنان مردم معترض تسلیم نشده اند و در صحنه مقاومت و مبارزه حضور دارند . بنابراین مشخص است که در چنین شرایط خطیر و بحرانی به خصوص اینکه جدا از علنی شدن تضاد و اختلافات درونی و رشد مقاومت مردمی و رادیکال شدن اعتراضات علیه ی کودتا گران نا مشروع، رژیم کودتائی – پاسداری – طالبانی نامشروع در منطقه و جهان ایزوله شده ودچار بحران شدید هسته ای هست . پس قرار نیست که قلم بردستان در خدمت کودتاگران و لوطی جماران علیه ی مردم اخبار سالم و واقعی با تحلیل و تفسیر باز تاب دهند و به خصوص پیرامون نمایش دولتی 22 بهمن کما فی السابق دروغ ووارونه گوئی گزارش ندهند.

هوشنگ –بهداد

http://www.kayhannews.ir/881127/2.HTM#other200

دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 27 بهمن ماه سال 1388