گزیده خبرها 22 بهمن – 88 قسمت - 2

خانم ماه فرید منصوریان فعال محیط زیست دستگیر شد

اینونه بازداشت های گسترده گذشته از ماهیت زن ستیز و دشمن محیط زیست بودن رژیم کودتائی نامشروع پاسداری طالبانی می باشد ، بلکه عمق نا مشروع بودنش و وحشت از تظاهرات ضد حکومتی در روز 22 بهمن مردم معترض و ناراضی و خشمگین نیز به معرض نماییش گذاشته شده است.

بنا بر يک گزارش دريافتی خانم ماه فرید منصوریان فعال محیط زیست نیمه شب دوشنبه ۱۹ بهمن ماه بدون هیچ حکمی از طرف ماموران جمهوری اسلامی دستگیر شده و هم اکنون در اوین بسر می برند. ایشان در سالهای ۶۰ هم به مدت ۶ سال در زندان بوده اند

حکم زندان برای محمد اولیایی فرد، وکیل دادگستری

حکم محکومیت برای وکیل مدافعی صادر کردن که جرمش دفاع کردن از نوجوانان زیر 18 سال و افشا کردن قاتلان آدمکشان حرفه ای حاکم می باشد که اکنون خود به یک سال محکوم شده است آنهم در آستانه ی سالروز انقلاب 22 بهمن چه پیامی دارد ؟ آیا نشان از قدرت است یا نه فرار رسیدن پایان رژیم کودتائی نامشروع و ضد بشری می باشد که برای تأخیر سرنگونی دست به چنین اقدامات ضد بشری می زند؟

خبرگزاری هرانا - یک وکیل پایه یک و مدافع حقوق بشر روز یکشنبه هفته جاری از سوی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به تحمل یکسال حبس تعزیری محکوم شد.به گزارش هرانا، محمد اولیایی فرد وکیل پایه یک دادگستری در پی اعتراض به اجرای حکم بهنود شجاعی و سایر نوجوانان روز یکشنبه مورخ 18 بهمن ماه از سوی دادگاه انقلاب تهران به اتهام تبلیغ علیه نظام به تحمل یک سال حبس تعزیری محکوم شد.این حقوقدان و همکار مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران در پی جریان اعتراض به اعدام بهنود شجاعی و شکایت جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، به تبلیغ علیه نظام و توهین و افترا به قوه قضاییه متهم شده بود.

علیرضا ثقفی، عضو کانون نویسندگان و فرزندش به 5 سال حبس محکوم شدند

این اقدام ضد بشری و دشمنی آشکار با آزادی بیان و قلم و اندیشه می باشد. مکمل گزارشات خبر های دستگیری و متهم و محکوم کردن های فوق و زیرین می باشدکه بدون شک آخرین تلاش های دست و پا زدن غریق در حال خفگی و مرگ است تا که شاید مانع از عدم خفه شدنش شود.

خبرگزاری هرانا – یک عضو کانون نویسندگان ایران به همراه فرزندش از سوی دادگاه انقلاب مجموعا به تحمل 5 سال حبس تعزیری محکوم شدند.به گزارش هرانا، علیرضا ثقفی روزنامه نگار وعضو کانون نویسندگان ایران از سوی دادگاه انقلاب به دلیل شرکت در تجمع روز جهانی کارگر در پارک لاله تهران به تحمل 3 سال حبس تعزیری محکوم د.همچنین حسن ثقفی با اتهام مشابه از سوی دادگاه انقلاب به تحمل 2 سال حبس تعزیری محکوم شد.لازم به ذکر است ، آقای علیرضا ثقفی در روز 13 بهمن ماه در پی احضار به اداره پیگیری وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است

یورش نیروهای امنیتی به منازل و بازداشت گسترده بهاییان تهران در آستانه 22 بهمن

رژیم نامشروع و به آخر خط مصرفش رسیده از ترس ناشی از قیام اعتراضی گسترده ی ضد حکومتی 22 بهمنکه سراسر وجودش ترس و وحشت فرا گرفته است . بنابراین همه تلاش خودرا صرف ارتقای سرکوب و خقان و ارعاب و سانسور و تهدید نموده است و ترکش یورش و ضرب و شتم و بازداشت و زندان و شکنجه کردن و اعتراف گرفتن برای متهم ومحکوم کردن قربانیان را به همه سطوح دیدگاه های سیاسی و اجتماعی و حقوق بشری و محیط زیستی و مطبوعاتی و اقلیت های قومی و مذهبی بسط و تعمیم داده است و لحظه ای درنگ برای یورش و شبیخون زدن از سوی گزمکان بی تر مز و دنده نمی کند.

کميته ي گزارشگران حقوق بشر - از ساعات اوليه 21 بهمن ماه ماموران امنيتي با حضور در منازل تعدادي از بهاييان در تهران اقدام به بازداشت آنان نموده اند.تا اين لحظه اسامي به دست آمده از بازداشت شدگان بدين شرح مي باشد : علاء الدين (نيکي) خانجاني ،اشکان بصاري ،ماريا جعفري و پسر خانم جعفري ،هوتن سيساني ،رومينا ذبيحيان.علاء الدين خانجاني فرزند جمال الدين خانجاني از 7 نفر مديران سابق جامعه بهاييان مي باشد که بيش از يک سال و نيم در بازداشت بسر ميبرند و دادگاه پدر وي (جمال الدين خانجاني) در تاريخ 18 بهمن ماه برگزار گرديده بود.همچنين لازم به ذکر مي باشد فرزند علاء الدين خانجاني يعني لوا خانجاني و داماد ايشان بابک مبشر پيش تر در تاريخ 13 دي ماه 88 در يورش و بازداشت گسترده بهاييان در تهران بازداشت گرديده بودند.همچنين ماريا جعفري دختر خاله پيام فنائيان مي باشد . پيام فنائيان از 10 نفر بازداشت شدگان 13دي ماه 88 در تهران مي باشد.بنابر گزارش هاي دريافتي دليل بازداشت اين افراد از سوي نيروهاي امنيتي، اغتشاشگري عنوان شده است . در روز هاي گذشته رسانه هاي دولتي اقدام به پخش اعترافات تعدادي از بهاييان که در تاريخ 13 دي ماه به جرم اغتشاش در روز عاشورا بازداشت گرديده بودند نموده است

دستگيري مجدد مادران دستگير شده در پارك لاله

عجب رژیم سیاه وننگین و ضد بشر طاقت ناپذیری کودتاگران نا مشروع غارتگر و جنایتکار در ایران حاکم و تحمیل کرده اند که پس از 31 سال جنایت و خیانت و جنگ و عوامفریبی و غارتگری و ترویج خرافات با دین فروشی در آستانه ی سالگرد انقلاب این چنین هدیه به مادران داغدار و عزاداری که فرزندان و عزیزانش در بند و زیرشکنجه می باشد داده است؟

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ،با یورش مامورین وزارت اطلاعات دو زندانی سیاسی سابق بنام تیمور رضائیان و حسین نیاکان دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.روز یکشنبه 18 بهمن ماه زندانی سیاسی تیمور رضائیان 50 ساله و حسین نیاکان از زندانیان سیاسی دهۀ 1360 با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و به نقطه نامعلومی منتقل شدند. این یورش نیمه های شب صورت گرفت. بازجویان وزارت اطلاعات اقدام به بازرسی منزل آنها نمودند و وسائل شخصی آنها را ضبط و با خود بردند. خانواده رضائیان و نیاکان از زمان دستگیری عزیزانشان برای آگاهی یافتن از وضعیت و شرایط و محل بازداشت آنها روزانه به دادگاه انقلاب و زندان اوین مراجعه می کنند اما از دادن پاسخ مشخص به خانواده های آنها خوداری می کنند .یورش شبانه به منازل ،ربودن و دستگیریهای گسترده و لاینقطع در تهران وشهرستانها ادامه دارد. هدف از این دستگیریها ایجاد رعب و وحشت در آستانه اعتراضات گسترده 22 بهمن می باشد.دستگيري مجدد مادران دستگير شده در پارك لاله. خبرگزاری هرانا - نیروهای امنیتی برای بازداشت تنی از فعالان در گروه مادران عزادار اقدام کردند.به گزارش هرانا، نیروهای امنیتی روز دوشنبه مورخ 19 بهمن ماه با مراجعه به منزل یکی از مادران عزادار (هویت محفوظ)، اقدام به تفتیش منزل، ضبط لوازم و بازداشت ایشان کردند، خانواده بازداشت شده مذکور عنوان می دارند در حکم بازداشت اسامی "لیلا سیفی الهی، ژیلا کرم زاده مکوندی، فاطمه رستگار، گلی حسینی و منیژه طاهری" از دیگر مادران عزادار نیز ذکر شده بوداز گستره بازداشت و اسامی نهایی بازداشت شدگان اطلاعی در دست نیست. منابع غیررسمی دست کم اسامی 19 تن از بانوان بازداشت شده منتسب به گروه فوق را مورد تاکید قرار می دهند که این مهم نیازمند اسناد بیشتر است.

سايت نزديک به سپاه : 100هزارتومان برای یک روز اغتشاش!

مشخص شد که فقط آمریکا مزدور استخدام نمی کند ، بلکه پاسداران کودتاگر مدعی درگیر مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا در حال رقابت کردن با آمریکا در استخدام کردن مزدورانی همچون بسیجی و لباس شخصی های دژخیم می باشذ.

آنلاين نيوز : اراذل صدهزارتومانی که جهت ایجاد اغتشاش به تهران امده بودند دستگیر شدند!به گزارش جوان آنلاین (نزديک به سپاه) در راستای اقدامات برخی سران فتنه در شهرستان ها مبنی بر بکارگیری اراذل و اوباش سابقه دار برای روز 22 بهمن؛اخیرا یکی از اراذل و اوباش با سابقه یکی از شهرهای اصفهان که در حال جستجو برای انتخاب اراذل واوباش جهت ایجاد درگیری در راهپیمایی روز 22 بهمن بود دستگیر شد.نامبرده ادعا نموده فردی ازشیراز مبلغ 200 هزار تومان برای هر نفر به ایشان می پردازد و وی نیز قرار است به هر اغتشاشگر مبلغ یکصد هزار تومان بپردازد.

استقرار شبانه بسیجیان در اطراف میدان آزادی

آیا 31 سال پیش مردم ایران باحکومت نظامی شاه مبارزه کردندتا آزادی و دمکراسی و عدالت اجتماعی حاکم شودیا نه اینکه از چاله در آمده و برتوی چاهی بی افتندکه راه نفوذش بسته شده است. همچنین مراسم جشن سالروز انقلاب پس از 31 سال هم اینگونه خفقان آمیز و سر کوبگرانه بر گزار شود؟

شبکه جنبش راه سبز(جرس): براساس آخرین خبرهای دریافتی از منابع موثق، حامیان حکومت برای در دست داشتن فضای میدان آزادی بسیج همه ادارات را فراخوانده اند تا امشب در دانشگاه شریف و اماکن دولتی نزدیک به میدان آزادی مستقر شوند. براساس این گزارش، ستاد کودتا در نظر دارد تا از اولین ساعات بامداد با استقرار نیروهای بسیج در اطراف جایگاه سخنرانی در میدان آزادی،مانع حضور مردم شوند.خبرهایی دیگری نیز حاکی است که از روزهای قبل تعداد زیادی ازبسیجیان از شهرهای مختلف به تهران اعزام شده اند.منابع موثق از پایگاههای بسیج خبر می دهند که اعلام آمادگی سبزها برای شرکت گسترده در تظاهرات 22 بهمن و حضور سران اصلاحات و کاندیداهای معترض در این مراسم، نگرانی های زیادی در میان ستاد کودتا ایجاد کرده است. آنان تمام تلاش خود را برای بسیج نیروهایشان بکار گرفته اند. حتی گفته می شود به عده ای برای شرکت در این مراسم حقوق پرداخت می شود. 25 خرداد و حضور سبز میلیونی مردم از میدان امام حسین تا میدان آزادی که با شکوه و آرامش خاصی برگزارشد، کابوس هشت ماهه افرادی است که روز نهم دی برای بسیج مردم در حمایت از رهبری ناکام مانده بودند. بیم حضور دوباره سبزها در میدان آزادی خواب را از چشمان آنان ربوده است.گفتنی است در مراسم روز قدس نیز، حکومت با بستن خبابانهای منتهی به دانشگاه تهران مانع حضور سبزها شد. ولی حضور پررنگ و گسترده آنان حتی ازدوربین سیمای ضرغامی نیز پنهان نماند.شاهدان عینی از تهران خبر می دهند که سبزها با آمادگی کامل، فردا از اولین ساعات بامداد با نمادهای سبز خود در میدان آزادی حضورخواهند یافت. تهران فردا شاهد یکی از بزرگترین حماسه های ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود. روزی که مردم با نمادهای سبز خود بار دیگر شعار فراموش شده انقلاب " استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی " را سرخواهند داد

حجت الاسلام‌شجوني در گفتگو با فارس:22 بهمن امسال باشكوه‌ترين راهپيمائي تاريخ انقلاب خواهد بود.خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز، راهپيمائي 22 بهمن امسال را باشكوه‌ترين راهپيمائي تاريخ انقلاب دانست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811220001

آویزان شدن چپ و راست به منفور و لمپن ترین مهره های سوخته شده نشان از اوج استیصال و در ماندگی لوطی جماران و پاسداران کودتاگر از خیزش عمومی مردم ناراضی و خشمگین در امروز 22 بهمن می باشد.

/اجمالي/ حدادعادل در گفت‌وگوي ويژه خبري:مردم در 22 بهمن براي دفاع از اركان پيروزي انقلاب اسلامي به صحنه خواهند آمد.خبرگزاري فارس: رئيس كميسيون فرهنگي مجلس سه ركن پيروزي انقلاب اسلامي ايران را ايمان به خدا، رهبري و وحدت مردم دانست و گفت: مردم در روز 22 بهمن براي حفظ و دفاع از اين سه ركن به صحنه خواهند آمد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811212093

ازموضع افلاس و درماندگی و نامشروع بودن کودتاگران در بن بست فرو رفته می بایست از مهره های سوخته و تابلو وهم منقلی لوطی جماران نامشروع استفاده کنند . به خصوص اینکهاین هم منقلی لوطی جماران پدر زن مجتبی خامنه ای است که قرار است جانشین پدرش شود. بنابراین اکنون از ترس ووحشت تظاهرات ضد حکومتی22 بهمن از مصادره کردن مردم در صحنه 22 به نفع پاسداران کودتا گران نامشروع طالبانی روضه خوانی کرده است.