دروغ نامه ی کیهان چهارشنبه 28 بهمن ماه سال 1388

نقد و بررسی (يادداشت روز) دروغ نامه کیهان " نه فتنه گر، نه واسطه "

"معلوم نیست چرا رفراندوم یا همه پرسی به جای فضای امنیتی – نظامی – پلیسی 22در بهمن، بطور آزاد بر گزار نمی شود تا سیاه روی شود هر که در او غش باشد؟

قلم بر دست غیرایرانی نمی گوید مگر به جز افزایش سرکوب و خفقان و سانسور و منقبض تر شدن فضا که موجب افزایش تنفر خشم ناراضیان شده است که قبل ا ز مراسم تظاهرات حکومتی در 22 بهمن و در همان روز اتفاق افتاد . طوریکه چاشنی این اقدام فراری دادن رهبران مغلوب با فریاد تاجمی مرگ بر منافق در تظاهرات حکومتی روز 22 بهمن وادعای تبلیغاتی بیش از ضریب ده برابر کردن شرکت کنندگان ساندیس خوران اعزامی از روستا ها به شهر ها و گسیل کردن شان به تهران در 22 بهمن شده است تا به ضرب سیلی صورت سرخ شود که گویا در تهران 5 میلیون ودر سایر شهرهای ایران ادعای 45 میلیون نفر در مراسم 22 بهمن حضور داشته اند. چه چیز دیگری به نفع مردم ناراضی تغییر کرده است که موجب کاهش خشم و اعتراضات ناراضیان شده باشد که قلمبر دست مدعی شده به تدریج شانس تغییر خواست دمکراتیک در ایران از بین می رود؟ مسخره تر اینکه با سیاست آخور و توبره خوری یعنی هم آمار دروغ دادن و هم ادعای رفراندوم در 22 بهمن به نفع رژیم کودتائی نا مشروع با لوطی جماران نا مشروعتر کرده است . یعنی این چنین ادعای عذربد ترگناهش را به نمایش گذاشته است :

"راهپيمايي عظيم امسال در واقع كاركرد يك رفراندوم را داشت هرچند از آن مهمتر بود چرا كه شهروندان براي انداختن يك راي در صندوق معمولا به بيش از نيم ساعت وقت گذاري نياز ندارند و حال آنكه مردم ايران در راهپيمايي ها به حداقل يك نيم روز وقت گذاري نياز دارند. تظاهرات عظيم 22 بهمن يك همه پرسي واقعي در مورد رهبري نظام جمهوري اسلامي بود كه البته با توجه به جايگاه قدسي و ملكوتي رهبري ديني بايد گفت يك بيعت واقعي - و البته بسيار پرشور - بود كه ميزان محبوبيت و مقبوليت رهبر معظم انقلاب اسلامي را به شيوايي نشان داد"

آخر در کجای جهان همه پرسی آزاد در فضای امنیتی و نظامی و پلیسی با پرتاب گاز فلفل و ضرب و شتم باتون و تهدید به بازداشت و شکنجه کردن معترضانبر گزار می شود. درصورتیکه معرضان ناراضی اکثریت جمعیت کشور را تشکیل می دهند فضاهم آنگونه در 22 بهمن رعب آور و خفقان آمیزبوده است که حتی خبر نگار خارجی دعوت شده همچون خبر نگار ژاپنی باز داشت شد که چرا از جا و مکان فیلم بر داری کرده که مجاز نبوده است؟ یا اینکه همه خبر نگاران دعوت شده ی خارجی زیر نظر و کنترل شدید نیروی انتظامی و امنیتی بودند که می بایست که به مکان هائی برده و باز گردانیده می شدند که از قبل برای شان ترسیم و مشخص شده بود . یا اینکه دلیل دستگیری های گسترده در همه پرسی آزاد ادعای شده در 22 بهمن برای چه بوده است؟ آنان که فریاد مرگ بر دیکتا تور و خامنه می زدند و می گفتند خامنه ای قاتله ، ولایتش باطله، چه کسانی بود ند و چرا اینگونه فریاد می زدند؟ همچنین آناکه تصویر لوطی جماران خامنه ای و خمینی شیاد را پاره و لگد کوب کردند که بودند؟ تعداد اینان چه میزان بود؟ میزان تظاهرات پس از کودتای 22 خرداد چقدر بود و چه فریاد و شعار می دادند؟ چند ماه است و چند تظاهرات بزرگ ضد حکومتی بزرگزار شده است که فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه سر داده شده است؟ چرا قلم بر دست مداح وارونه گوی یادداشت روز نویس غیر ایرانی نمی گوید مگر در 8 ماهه گذشته جزافزایش جنایت و ضرب و شتم و باز داشت های گسترده و تجاوز و شکنجه و اعتراف گیری و تشکیل بیدادگاه های نمایشی تلویزیونی فله ای – گله ای صد نفره و غیرو با حضور سر دژخیم صلواتی که کیلوئی اتهام می زند و صلواتی احکام سنگین زندان و اعدام با اتهام محارب و منافق صادر می نماید چه اتفاق مهم دیگری رخ داده شده است که موجب تعویض یا کاهش فریاد های بلند روزانه ی خیابانی و دانشگاهی و جلوی درب زندان اوین و پارک ها و حتی گور ستان شده است؟ طوریکه شب ها هم بر پشت بام های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه یا عمود خیمه با قداست شکسته و لجن مال شدن فریاد زده می شود. چگونه ناگهان این شرایط بطور معجزه آسا تبدیل به جايگاه قدسي و ملكوتي رهبري ديني شد ه که ادعا شده است که در 22 بهمن یک رفراندوم همه پرسی و یا يك بيعت واقعي و بسيار پرشور بود كه بقول این مداح چاپلوس قورباغه قناری کن ميزان محبوبيت و مقبوليت لوطی جماران به شيوايي نشان داده شد .

اما تناقض گوئی مداح هذیان ووارونه گویقلم بر دست غیر ایرانی در ادامه ی یاداشت روزش آشکاراعریان شده است ، چونکه این مدعی فراموش کرده که ادعا کرده است 22 بهمن رفراندوم یا همه پرسی آزاد دربیعت کردن با لوطی جماران بود. ولی اکنون در دنباله اعتراف کرده است که سران فتنه ازطریق واسطه های اصول گرا نماها و ارسال نامه های خصوصی تلاش کردند جنایات خودرا کاهش دهند تا دوباره مجال داشته باشند خون و آبروی نظام را بر زمین بریزند. و لی به اینان فرصت داده نشد حضورداشته باشند تا بساط رفراندوم 5 میلیونی در تهران و 45 میلیونی در سایر شهر های ایران را بر هم زنند که پاسدار یادداشت روز نویس غیر ایرانی در مورد عدم مجوز حضور به رهبران رقیب مغلوب در تظاهرات حکومتی 22 بهمن ندادن چنین تحلیل داده است .

" يعني دوباره اين ها مجال پيدا كنند كه خون و آبروي مردم و نظام را بر زمين بريزند و دندان طمع دشمنان را عليه مردم تيز نمايند. سران داخلي فتنه گمان مي كردند كه نظام براي مشاركت گسترده مردم در تظاهرات يك بار ديگر به سراغ آن ها مي آيد و تصاوير آنان از صدا و سيما پخش مي شود و اين فرصتي را براي چانه زني آنان فراهم مي كند اما نظام به آنان اعتنا نكرد نه به درخواست هاي آزمندانه - و در عين حال مكر آلود - وقعي گذاشت و نه اجازه داد كه بار ديگر در رسانه هاي رسمي كشور مطرح گردند. از اين رو اين جريان با نزديك شدن به روز 22 بهمن بار ديگر به انتقاد تند عليه نظام روي آورد و بيانيه هاي شداد و غلاظ داد و گمان مي كرد مي تواند در مراسم سالگرد انقلاب در تهران رخنه كند و از طريق بلند كردن صداهاي اعتراضي و آشوب طلبي نظام جمهوري اسلامي را وادار كند تا به آنان توجه كند و آن ها را به حساب آورد كه اين هم نشد، اين بار اين مردم بودند كه سران فتنه را با صراحت و فرياد رسا از خود راندند و مهر باطل را بر پيشاني شان كوبيدند. آنان نه توانستند نظام را وادار به شنيدن كنند و نه توانستند مردم را دچار انحراف نمايند. جالب اين است كه حزب مشاركت يك روز پس از شكست سنگين سران فتنه از مردم در بيانيه رسمي نوشت: «از رهبران نظام مي خواهيم وجود اعتراض و بحران در كشور را به رسميت بشناسند» شبيه همين عبارت را واسطه هاي ديگري نيز بيان كردند در واقع درد بزرگ آنان اين است كه كشور درگير بحران نيست و نظام نيز حاضر به پذيرش تحليل هاي اذهان بحران زده نمي باشد. خط وجود بحران در كشور طي چند سال گذشته همواره توسط چهره هاي خاص سياسي مطرح گرديده و از اين عبارت جز دشمنان نظام استقبال نكرده اند. «استقرار سنگين نيروهاي امنيتي عمدتاً مانع استفاده تظاهرات كنندگان از فرصت 22 بهمن شد» 4- يك نكته ديگر در اين ماجرا نقش كليدي و راهبردي آمريكايي ها و انگليسي ها در توطئه شكست خورده در روز 22 بهمن بود. ؟"

کدام قربانی اسیر چنگال بازجویان و آدمخواران شکنجگاه های زندان اوین با چشمان بسته و دستان و پا بر زنجیر توانسته با بازجویان خود در گیر شود که اکنون یادداشت روز نویس غیر ایرانیکه در وقاحت و چاپلوسی و خالی بندی و وارونه گوئی بر روی دست رئیس اش سر باز جو پاسدارسرباز جو حسین شریعتمداری زده است . ضمن اینکه با اشتباه فر اخوانی که سران رقیب مغلوب از ترس برای شرکتدر 22 بهمن بدون ترسیم مرز بندی دادند موجب شد تا چوب و پیاز را با هم بخورند . یعنی هم موجب افزایش سیاهی لشکردر 22 بهمن شدند تا که با مصادره کردن حضور منتقدان و مخالفان به نفع کودتا گران سبب چاشنی مشروعیت کاذب برای لوطی جماران بی اعتبار و ارزش شده شوند. از طرف دیگر حضور مخالفان در22 بهمن اکنون تبدیل به چماق اتهامی علیه ی رهبران رقیب مغلوب با ادعای 50 میلیونی شده و اینگونه با آویزان شدن با ادعای کمدی لوطی جماران برای اتهام مضاعف علیه ی خودشان شده است :

"در تظاهرات 22 بهمن ريزش شديد آراي جريان فتنه كاملاً نمودار بود. ترديدي نيست كه نزديك به چند ميليون از جمعيت واجدشرايط رأيي كه در تظاهرات 50 ميليوني 22 بهمن هم آمده بودند در انتخابات به ميرحسين موسوي رأي داده بودند اين ها بر حسب شعارها و تصاويري كه در دست شان بود با يك حس و حال مضاعف شركت داشتند آنان از يك سو فرياد شوق انگيز تجديد عهد و پيمان با رهبري را سر دادند و از سوي ديگر بغض فرو خفته خود را عليه كساني كه به نام پاسداري از رأي آنها به فتنه گري عليه نظام و رهبري مظلوم آن روي آوردند، خالي كرده و از امثال موسوي و خاتمي ابراز برائت كردند. بر اين اساس بعضي از نزديكان اين جريان اين را بزرگترين خسارت جريان فتنه دانسته اند. عباس عبدي عضو حزب مشاركت مي نويسد: «منشأ كم و كمتر شدن مخالفان از 13 آبان شروع شد و بعد از عاشورا شديدتر خود را نشان داد. تا جايي كه كسي حاضر نيست مسئوليت وضعي كه پيش آمده را بپذيرد حالا هر كسي - از اعضاي جريان آشوب- خودش رهبر خودش است! من نمي فهمم اين يعني چه؟»بر اين اساس بايد گفت تظاهرات عظيم 50 ميليوني روز 22 بهمن از يك سو استحكام نظام را به رخ جهانيان كشيد و از سوي ديگر ميرايي و رو به پايان بودن جرياني كه ادعا مي كرد آينده ايران را در دستان خود دارد را به اثبات رساند.حسن ختام اين مقال جمله اي از حضرت آيت الله خامنه اي است كه در پيام تشكر خود خطاب به ملت بزرگ ايران فرمودند: «آيا حضور دهها ميليون انسان بصير و پرانگيزه در جشن سي و يك سالگي انقلاب كافي نيست كه معاندان و فريب خوردگان را كه گاه رياكارانه دم از مردم مي زنند، به خود آورد»"

در خاتمه اینکه اکنون بیشتر مشخص شده است که برای این سران رقیب مغلوب تاکنون باز داشت نشدند و با اینان بازی شد تا که کودتا گران و لوطی جماران فرصت داشته باشند از طریق اینان بعنوان سوپاپ اطمینان و هم تر مز علیه ی کنترل کردن معترضان استفاده کنند . زیرا که با اتخاذ مواضع شتر گاو پلنگی چسبیدن به قانون اساسی هم مانع رادیکال شدن اعتراضات ضدحکومتی نا راضیان شدند تا در فضای انفجاری د ست به اقدام و حرکات اعتراضی غیر قابل کنترل و مهار نزنند. هم از طرف دیگربا تهدید و فشار و توهین و فحاشی و زدن انواع و اقسام اتهامات و ابستگی و جاسوس بیگانه بودن و با دشمن همکاری کردن از سوی کودتا گران حاکم به اینان در یک گاز انبرعدم اتخاذ تصمیم گیری اصولی قرار گرفتند . مهمتر اینکه با انعطاف و نرمشی که نشان دادند موجب بر آورده شدن نیاز کودتا گران در مواقع ضروری 22 بهمن شدند. یعنی هم با شیوه ی هویج و چماق از طریق واسطه های میانه باز اینان بعنوان طرح آشتی ملی گول خوردند و مجبور شدند فراخوان حضور و شرکت به حامیان خود در 22 بهمن دهند و نه بطور مستقل و جداگانه و با حضور نماد سبز حضر داشته باشند، بلکه بطور عادی و قاطی نیروهای سرکوبگر ساندیس خوران در آمدند تا به سیاهی لشکر دروغین تبلیغاتی حضور 5میلیون درتهران و 45 میلیون در شهرهای دیگر تبدیل شوند . بعلاوه سران رقیب با فریاد مرگ برمنافق و تهاجم اینان رامجبور به ترک صحنه ی نمایش حکومتی روز 22 بهمن نمودند و چوب و پیاز را باهم به اینان خورانده شد. اما اکنون منتقدان و نا راضیان و مخالفان تجربه کسب کرده اند که می بایست تاکتیک تهاجمی و متقابل به مثل در برابر مهاجمان سرکوبگر در مراسم جشن 4 شنبه سوری بر گزینند.همچنین امثال قلم بر دست یادداشت روز نویس غیرایرانی بهتر است بیش ازاین گلاب نزند و بند را آب ندهد وادعای رفراندوم و بیعت یا لبیک گفتن برای لوطی جماران نکند و تلاش بیهوده برای پرونده سیاه سفید کردن ننماید چونکه گفته می شود ننگ با رنگ پاک نمی شود. به خصوص اینکه 8 ماه فریاد زده شد که جایگاه لوطی جماران در اذهان مومی به خصوص از منظر نشگاهیان 3 میلیون دانشجو کجاست؟ بهرصورت این قلم بردستارزنی ودان و صداقت داردو می خواهد بداند معنی واقعی رفراندوم چیست که بقول خودش فقط آزمونش نیمساعت وقت می گیرد. پیشنهاد یک همه پرسی آزاد را بدهد تا ملومشود نظر مردم نسبت به لوطی جماران چگونه می باشد ؟ همینطور تا سیاه روی شود هر که در او غش باشد.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/881128/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان چهارشنبه 28 بهمن ماه سال 1388