گزیده خبرهای 20 بهمن ماه سال1388

شجونی:الان وقت محاکمه است، نه مناظره/ چه حرفی زده ام که به دماغ کسی بر بخورد؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16039

اصفر قاتل که زمان شاه اعدام شد به اندازه این آخونده پالان سائیده هم حزبی قصاب زندان اویت لاجوردی و رفیق و شریک عضو دیگر باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه پرونده اش سنگین نبود که این آخوند خودش اعتراف کرده است که در زمان شاه 25 باز سابقه ی دستگیری داشته است . همینطور با گفتمان لمپنی در تلویزیون به نقل از لاجوردی جلاد اعتراف کرد که زندانیان را نه در زندان اوین شکنجه و تیر باران نمی کردند ، بلکه اینان را به استخر شنا در زندان اوین می بردند . همچنین اعتراف کرده که سلیقه اش مثل ناطق نوری و امامی کاشانی نمی باشد زیرا که هم سلیقه پاسدار گماشته احمدی نژاد است چونکه گفتمان لمپنی و لاتی و توهین آمیزبا خالی بندی کردن مشابه وی دارد و افزوده که به کسی هم ربطی ندارد که چنین سلیقه و عقیده ای دارد که به دماغش بر به خورد ه باشد و بوها را اشتباهی متوجه شود . البته همینکه اعتراف کرده هم سلیقه پاسدار قاتل دکتر کاظم سامی احمدی نژاد می باشد کافیست تا مشخص شود چند مرد حلاج وحرافه؟ مهمتر اینکه اعتراف کرده که جامعه روحانیت مبارز ر زمان شاه تأسیس شده است . زیرا که وی اذعان کرده که 45 سال عضو آن وجزو مؤسیسین آن بوده است .یعنی دلیل 25 بار سابقه ی دستگیری یا همکاری با ساواک شاه هم لوداده است.

حجت الاسلام جعفرشجونی عضو مشترک جامعه روحانیت مبارز وحزب موتلفه در مصاحبه با روزنامه اعتماد مسائلی را بیان کرد.* هیچ اختلاف و انشعابی در درون جامعه روحانیت مبارز وجودندارد.*آقای امامی کاشانی، روحانی و ناطق نوری بعد از انتخابات در جلسات حضور پیدا نکردند. این چه ربطی به حرف های من دارد. شما آتش افروزی می کنید.* من چه حرفی زده ام که به دماغ کسی بربخورد.* سلیقه برخی از اعضای جامعه روحانیت مبارز،میرحسین موسوی بود ولی سلیقه من احمدی نژاد بود. این که دعوا ندارد..*اگر آقای مصباحی مقدم قرار است با من محاجه کنند من منتظرم. من اهانتی نکرده ام که ناراحت شوند. ما با هم دعوایی نداریم. همه طرفدار نظام هستیم. اینکه من چند تا خبر داده ام و چند تا سوال هم جواب داده ام چه ربطی به آنها دارد. مگر آنها که می خواهند صحبت کنند از من سوال می کنند که من به آنها بگویم. بنده هم چه کسی بخواهد چه نخواهد، چه خوشش بیاید چه نیاید جزء موسسین این تشکل هستم و 45 سال سابقه عضویت دارم. اینکه کسی از اظهارنظرهای من ناراحت شده که دلیل نمی شود. وقتی با من مصاحبه می کنند و از من سوال می پرسند چه باید بگویم.* من اصلاً خبر ندارم که آقای روحانی یا ناطق چه گفتند یا می گویند یا آقای امامی کاشانی می خواهند بیایند یا نیایند. فقط از من پرسیدند این آقایان در جلسات حضور دارند و من هم گفتم بعد از انتخابات به جلسات نیامده اند. کجای این حرف اهانت یا دروغ است. آنها چه بیایند چه نیایند به دماغ کسی برنمی خورد. *آقای مهدوی کنی ریش سفید محترمی است که هرگز برای برخی افراد ریش گرو نمی گذارد. هر کس هم که برای نجات آنها اقدامی کند در راه و مسیر همان ها قرار می گیرد..*به عقیده من الان زمان حکمیت و مناظره نیست. این مناظره ها که اصلاً مناظره نیست، چون هیچ کدام از طرفین مناقشه حضور ندارند. من معتقدم این افراد باید محاکمه شوند.

همسر دبیرکل حزب موتلفه: سران فتنه حتی اگر ابرازندامت کنند قانون اجازه بخشش نمی دهد

به نظر می رسد که اوضاع کودتا گران نا مشروع و لوطی جماران بحرانی و خطری شده است . زیرا که همسر باند مفیائی غارتگر انگلیس مؤتلفه مجبور شده است تا که وارد صحنه نمایش تهدیدآمیز علیه ی سران رقیب مغلوب و معترضان شود و همچون همسرش اجرای نقش بازجو و قاضی کند و حکم محکومیت صادر نماید.

رئیس امور بانوان حزب مؤتلفه اسلامی گفت: فتنه انگیزی در جامعه با عذرخواهی جبران نمی شود چرا که اغتشاشات اخیر ضررهای زیادی را متوجه جان و مال مردم کرده است لذا سران فتنه بدانند از نظر قانون ابراز ندامت و پشیمانی قابل توجیه و بخشش نیست. فاطمه فخر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تخریب اموال عمومی با هدایت سران فتنه و برنامه ریزی سناریوهای مختلف برای ایجاد تشنج در جامعه، جرم هایی است که از نظر قانون باابراز ندامت و پشیمانی قابل توجیه و بخشش نیست.

شجونی: حساب‏بانکی اصلاح‌طلبان را ضبط‌کنید

http://www.fararu.com/vdca60ny.49nwo15kk4.html

اینهم یک مورد دیگر از فتوای عضو غارتگر و مفتخورباند مافیائی انگلیسی مؤتلفه که خواهان ضبط حساب بانکی رقیب به نفع اینان شده است که جزو عدالت و برابری اسلام کودتائی طالبانی غارتران حاکم می باشد. برای اینان فقط اعتیاد به مفت خوری و غارتگری دارند. ملوم نیست که اگر مدعی ریگی بر کفش خود ندارفتوای عمومی نداده است؟

چرا احمدی نژاد فقط برای توقیف نشریه همت و موج اندیشه به قوه قضاییه تذکر داد ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16059

اولاً حزب حزب مردم سالاری برای این مجوز بر گزاری کنگره اش را گرفت که نقش غضنفر خان گلزن تیم خودی را درون جبهه ی مدعیان اصلاح طلبان دوم خردادی ها اجرا کرده و می کند . دوما ً دفاع پاسدار گماشته احمدی نژاد از هفته نامه ی همت بدلیل این بود که تروریست های حامی اش از طریق این هفته نامه خط ترور فیزیکی رقبا همچون خواهر زاده موسوی و مسعود علی محمدی را تئوریزه و تبلیغ می کردند و لیست اسامی در نوبت تروربا تصویر های شان را نیز بازتاب داده بودکه چون لو رفت و توقیف شد شاکی شده و انتقاد به دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه کرده است ونه اینکه این پاسدار گماشته تروریست احمدی نژاد مدافع آزادی قلم و بیان باشد.

دبیرکل سازمان مجاهدین عدم صدور مجوز برای برگزاری کنگره حزب متبوعش و صدور مجوز برگزاری کنگره برای حزب مردم سالاری را سیاست یک بام و دو هوا دانست .محمد سلامتی در این باره به اعتماد گفت :‌ وزارت کشور به ما اعلام کرد کنگره برگزار نشود اما دلیل کافی در این خصوص به ما ارائه نکرد. تنها به بیان این نکته بسنده کردند که چون پرونده سازمان در حال بررسی در مراجع قضایی است کنگره نباید برگزار شود. حال آنکه این برخورد قانونی نیست زیرا تا وقتی یک تشکیلات سیاسی در دادگاه محکوم نشده باشد باید فعالیتش را ادامه دهد. آیا آقای احمدی نژاد همین حساسیت و تذکری جدی که به قوه قضائیه در خصوص توقیف نشریه همت و موج اندیشه دادند را ، برای اعتماد ملی و سایر روزنامه های توقیف شده هم دادند؟ آیا برای نشریات منتقد هم همین حساسیت ها وجود دارد؟ کسی که مسوول کشور است باید نسبت به همه حساسیت داشته باشد

تحلیل :پرونده هسته ای و دستاورد مهمی که دیده نشد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16020

تحلیل گر هسته ای به دون آنکه به تشریح و تعریف و کار برد طرح ملی و منافع بپردازکه ملت چه تعریفی دارد و منافع ملی چیست و این طرح هسته ای تا حال چه هزینه هائی دربر داشه و منافع اش برای ملت چه بوده است که از ابتدا تا زمانی که لورفت روح ملت از این طرح و اهداف آن هیچگونه اطلاعی نداشت و اکنون نیز این ملت نمی داند که در پشت پرده چه خبر است و ادامه ی آن چه منافعی برای ملت می تواند داشته باشد ؟ آنهم در شرایطی که رژیم کودتائی پیگیراهداف پروژه ی هسته ای است که هم نا مشروع و هم ضد مردمی می باشد . از سوی دیگر تحلیل گر فاش ساخته که جنگ های زرگری قدرت و ثروت باندی و جناحی هر سمت و سو ونگرشی که داشته باشد نه اینکه نمی بایست هیچگونه موچ گیری و انتقادی به اهداف پروژه ی هسته ای داشته با شند بلکه می بایست همه بطور دربست از این پروژه هسته ای که بدروغ منافع ملی نامیده شده دفاع کنند . یعنی اینکه افشا کرده که باید تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای خواست مشترک شان باشد . زیرا که پیگیری و تکمیل این به سرنوشت و بقای رژیم ضد بشری و توریستی و کودتائی ارتباط و بستگی دارد .

واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران با تدابیر مسولان مروبطه در دوره های مختلف گام به گام به پیشروی هایی دست یافته که سبب شده به مرور و با مقاومت ملت و نظام حق ایرانیان برای برخورداری از این حق به تثبیت برسد . اما نفس پذیرفتن مبادله سوخت هسته ای به خودی خود یک پیشرفت و پیروزی برای جمهوری اسلامی ایران است . چرا که طرف های غربی اکنون پذیرفته اند جمهوری اسلامی ایران می تواند و حق دارد اورانیوم خود را تا میزان 3/5 درصد غنی سازی کند و این امکان بالقوه را دارد که تا 20 درصد نیز این غنی سازی را ادامه دهد . نفس پذیرش غنی سازی اورانیوم در ایران در واقع عقب نشینی بزرگ غربی ها از تأکیدات قبلی شان مبنی بر لزوم تعلیق غنی سازی در ایران است که این به خودی خود یک پیشرفت و یک گام بزرگ در راه دستیابی ملت ایران به حق مسلم خود در زمینه برخورداری از فن آوری هسته ای محسوب می شود .اما نکته ای که در این میان باید مورد توجه قرار گیرد این است که نباید موفقیت ها و پیشرفت ها در این زمینه را قربانی بحث های سیاسی و جناحی کنیم. این درست نیست که مثلاً فلان سایت حامی دولت موفقیت در این پرونده را سریع با اقدامات دولت قبلی مقایسه کند و نتیجه گیری جناحی کند که فلان گروه منفعل و واداده و ... بودند و در مقابل هم یک سایت حامی اصلاح طلبان دنبال نقطه ضعف های دولت در این پرونده باشد تا سریع بگوید در زمان فلانی ، پرونده چنین مسیری داشت اما امروز مسیرش چنان شده است .

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام:مدعيان خط امام دوران اصلاحات سكوت كرده بودند .خبرگزاري فارس: عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: كساني كه امروز نامه مي‌نويسند و ادعاي دفاع از امام را دارند در دوران اصلاحات در برابر زير سئوال بردن ارزش‌ها و توهين به خط امام سكوت كرده بودند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811192009

باند غارتگر انگلیسی مؤتلفه و این سپاس گویان شاه همچون دهه ی 60 که با لاجوردی جلاد در دستگاه آلوده به فساد ورشوه و تبعیض قضائیه مشغول جنایت و خیانت و جاسوسی و غارتگری بودند . اکنون نیز یکه تاز محور مطبوعات حامی کودتاگران پاسداری طالباتی و دولت علیه ی رقیب مغلو ب شده اند وهررو ز به شیوه ای بر سر منبر می روند و با پاچه و مچ گیری کردن و تهدید نمودن و اتهام زدن به رقیب مغلوب برای کودتا گران خوش رقصی می کنند تا بیشتربتوانند غارتگری کنند.

يك كارشناس مسايل بين‌الملل:آمريكا نتوانسته در عراق امنيت و آرامش باثبات ايجاد كند .خبرگزاري فارس: يك تحليلگر آمريكايي با اشاره به اختلافات داخلي در عراق و اظهار اينكه نهادهاي مدني عراق وارداتي بوده و بومي نيستند، نوشت: آمريكا نتوانسته در عراق امنيت و آرامش باثبات ايجاد كند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811171546

دلیل مشخص است چون عوامل پاسداران کودتا گر همچون سپاه قدس و 9 بدر و دیپلمات تروریست سفیر رژیم کودتائی در بغداد مشغول طراحی اقدامات تروریستی و ناامن سازی عراق می باشند . به خصوص اینکه انتخابات پارلمان عراق در پیش است که بازنده شدن عوامل پاسداران ولوطی جماران و شکست پاپت نوری المالکی در این انتخابات بمنزله از حالت حیات خلوت خارج شدن عراق و از دست رفتن مرکز کانون صدور تروریسم و ارتجاع به منطقه است که این شکست انتخابات پارلمانی عراق ضربه ی فاجعه انگیز برای حاکمان تهران می تواند باشد .

آخرين جلسه دادگاه تاج زاده برگزار شد

مشخص است وقتی که رژیم کودتائی پاسداری طالبانی نامشروع است . لوطی جماران رهبرش که 8 ماه است برای اثبات نا مشروع بودنش معترضان ناراضی فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می زنند. مشخص است که تا چه میزان نا مشروع می باشد . همینطور دولت و رئیس جمهوری که بر آمده از کودتای تقلباتی است که لوطی جماران تأئیدش کرده نامشروع تر ازهمه است . اما در این میان دستگاه قضائی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض که رئیس تشریفاتی ان انتصابی لوطی جماران نا مشروع می باشد تشکیل بی دادگاه های نمایشی فر مایشی اش نامشروع اندر نامشروع می باشد و نیاز به حضور متهم در آن نیست که نوع اتهامات و میزان محکومیت از قبل برای متهمان مشخص و ترسیم شده است . به خصوص اینکه مسئله انتقام کشی هم مطرح است که دیگر جای هیچگونه بی اعتبار بودنش باقی نمی ماند.

وكيل مدافع مصطفي تاج زاده از برگزاري دومين و آخرين جلسه دادگاه موكلش در شعبه 15 دادگاه انقلاب به رياست قاضي صلواتي خبر داد و گفت : موكل در اين جلسه از خود دفاعي نكرد و به وكلاي مدافع خود نيز اجازه دفاع نداد. هوشنگ پوربابايي در گفت وگو با ايسنا با بيان اين مطلب اظهار كرد : اولين جلسه رسيدگي به پرونده مصطفي تاج زاده بيست و دوم آذرماه در شعبه 15 دادگاه انقلاب به صورت غيرعلني برگزار شد و جلسه دوم دادگاه نيز صبح دوشنبه با حضور موكل وكلاي مدافع و نماينده دادستان برگزار شد. وي با بيان اين كه موكل در اين جلسه از خود دفاعي نكرد و به وكلاي مدافع خود نيز اجازه دفاع نداد خاطرنشان كرد : موكل در آخرين دفاع نيز از خود دفاعي نكرد و دادگاه ختم رسيدگي را اعلام كرد تا ظرف مهلت قانوني مبادرت به صدور راي كند. پوربابايي اتهامات موكلش را اجتماع و تباني به قصد بر هم زدن امنيت ملي فعاليت تبليغي عليه نظام توهين به مسوولان و نگهداري اسناد طبقه بندي شده عنوان كرد و افزود : منتظر صدور راي در مهلت قانوني هستيم .

شگفتی قاضی از مقاومت جوانان تظاهرات روز عاشورا

مشکل ایجاد شده بر ای باز جویان و شکنجه گران و اعتراف گیران و پرونده سازان به خصوص سر دژخیم صلواتی که بسادگی نمی تواند شوی نمایشی کفتر های پر قیچی را دنبال کند و احکام کیلوئی صلواتی صادر نماید . زیرا که اکنون لبه تیز تر چاقو دو لبه بسوی خود دژخیم و کودتاگران بر گشته و موجب وحشت شدید شده است . چون قربانیان نه توبه که از موضع شان دفاع می کنند .چونکه امکان تکرار جنایت تابستان خونین قتل عام زندانیان سیاسی نیست . زیرا که رژیم کودتائی نامشروع بیش از از ضد مردمی بودنش بر جسته شده ضمن اینکه خشم اعتراضاتی ضد حکومتی مردم هم خیلی علنی و آشکار شده است.

شبکه جنبش راه سبز (جرس): خبرنگار جرس از دادگاه انقلاب گزارش می دهد که قاضی صلواتی از مقاومت بازداشتی های روز عاشورا متعجب شده است.به گفته وی جوانان بازداشتی های قبلی به سادگی اظهار پشیمانی می کردند ، اما نزدیک نیمی از جوانان بازداشتی روز عاشورا سر موضع ایستاده اند و به هیچ قیمتی اظهار ندامت نکرده اند.ظاهرا پس از آگاهی جوانان سبز از خدعه بازجویان به بازداشتی ها که اگر اعتراف کنید آزاد می شوید و بجای آزادی آنها را به حبس طویل المدت یا اعدام محکوم کرده اند، مقاومت جوانان سبز در زندانها افزایش پیدا کرده است.گفتنی است در جریان عاشورای خونین بیش از هزار نفر از شهروندان بازداشت شده اند

شکنجه عیسی سحرخیز

اگر هر کدام از متهمان قربانی رقیب یا معترضان تسلیم نشوند واعتراف نکنند با اینان اینگونه بر خورد می شود . البته جزو هدیه ی سالگرد انقلاب در 22 بهمن از سوی لوطی جماران و پاسداران کودتا گر طالبانی – پاسداری می باشد

عیسی سحرخیز، روزنامه نگار سرشناس ایرانی با دور جدیدی از فشارها در زندان اوین مواجه شده است. مهدی سحرخیز، فرزند این روزنامه نگار در این مورد به "روز" گفت: شنبه شب ساعت یک نیمه شب ماموران پدرم را به اتفاق یک زندانی سیاسی دیگر که مبتلا به بیماری قند بوده به بیرون سلول برده و سپس به حیاط زندان منتقل کرده اند و ساعت ها در سرمای زیر صفر درجه نگاهداشته اند.وی افزود: از ساعت یک تا ساعت سه نیمه شب و در سرمای شدید، پدرم را بدون جوراب و بدون کفش در حیاط نگهداشته و مجبور کرده اند اینور و آن ور بروند. بعد هم گفته اند این امر برای تنبیه آنها صورت گرفته است.مهدی سحرخیز از نام دیگر زندانی سیاسی که به همراه پدرش مورد "تنبیه" قرار گرفته ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: پدرم این امر را نوعی شکنجه میداند و باز فشارهای جدیدی روی پدرم و سایر زندانیان شروع شده است.

عرب سرخی، وثیقه یک میلیاردی نمی دهد

ازبس ارقام دزدی و غارتگری ها افزایش یافته است و از سوی دیگر آنگونه ارزش ریال کاهش یافته است که این رقم بعنوان و ثیقه بر ای متهم عضوتشکیلاتی سازمانی صادر شده است که دوران مدعیان اصلاح طلبی کلی برو وبیا داشتند و تأکید می کردند که شرایط هر گز به قبل از دوم خرداد سال 76 باز نمی گردد که اکنون بدتر از دوران طالبان در افغانستان شده است

قاضی صلواتی، رئیس شعبه 15 دادگاه انقلاب درحالی برای فیض الله عرب سرخی، وثیقه یک میلیارد تومانی صادر کرده است که این فعال سیاسی حاضر به پرداخت چنین مبلغی برای آزادی خود نیست.فاطمه عرب سرخی، دختر فیض الله عرب سرخی، با تکذیب برخی شایعات مبنی بر آزادی پدرش گفت او حاضر نیست درخواست دادگاه برای ارائه وثیقه 1 میلیارد تومانی را بپذیرد.این عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب به خانواده اش گفته است به هیچ وجه حاضر نیست این مبلغ وثیقه را برای آزادی خود بپذیرد و ترجیح می دهد در زندان باقی بماند.

انتقال دکتر یزدی به مکانی نامعلوم

اینهم سرنوشت جانشین نخست وزیر امام زمان اوایل انقلاب و آخر و عاقیب ادامه ی پذیرش سیاست خفیف خائنانه و بیشا ز 30 سال قسر در رفتن که اکنون سر از نا کجا آباد در آورده است.

دکتر ابراهیم یزدی، دبیر کل نهضت آزادی به مکان نامعلومی منتقل شده است. براساس گزارش ها این فعال سیاسی، جمعه شب از زندان به بیمارستان آتیه تهران منتقل شده بود اما روز شنبه، ماموران علیرغم مخالفت پزشکان، او را از سی سی یو به محل نامعلومی انتقال داده اند.این در حالیست که پزشکان بیمارستان به شدت نسبت به خطرات انتقال دکتر یزدی از سی سی یو، هشدار داده اند.خانواده دکتر یزدی هیچ اطلاعی از این فعال سیاسی و مکانی که او را منتقل کرده اند ندارند.دبیر کل 78 ساله نهضت آزادی به بیماری پروستات مبتلا بوده و نیاز به مراقبت پزشک دارد. او نیمه شب 8 دی بازداشت شده است.

سر و دو فرزند محمد نوری زاد به داد سرای انقلاب احضار شده اند

اینهم سهم و پادش خود و خانواده ی یک روزنامه نگاری که از دروغ نامه ی کیهان حسین سربازجو حسین شریعتمداری فاصله گرفت و نامه ی سر گشاده رای لوطی جماران نوشت

همسر و دو فرزند محمد نوری زاد، که خود بیش از یک ماه پیش دستگیر شد، برای "اخذ توضیحات" به داد سرای انقلاب مستقر در اوین احضار شده اند. آنها باید امروز (سه شنبه صبح بیست بهمن ۱۳۸۸ به وقت تهران) به دادسرای انقلاب در اوین بروند. محمدنوری زاد نویسنده و فیلمسازی است. او پس از نوشتن دو نامه انتقادی سرگشاده خطاب به خامنه ای و انتقاد از صادق لاریجانی دستگیر و به زندان اوین منتقل شد. ا. قبلا از به جناح اصولگرا گرايش داشت.

با دستگیری وحید پور استاد؛ 56 روزنامه نگار در بند

ادعای پوچ پاسدار گماشته احمدی نژاد در آمریکا که این دلقک مسخره جوک و هذیان گوی گفت که آزادی بیان و قلم و عقیده که در ایران وجود دارذ در هیچ جا دیگر نیست که در عمل رکورار زندانی کردن روزنامه و خبر نگاران در جهان است.

شبکه جنبش راه سبز(جرس): در راستای بازداشت روزنامه نگاران شب گذشته وحید پوراستاد هم دستگیر شد. به گفته یکی از نزدیکانش وی که برای مهمانی به منزل مادر همسرش رفته بود، در آنجا بازداشت شد. ماموران امنیتی پس از بازداشت وی به منزلش رفته و مدارک شخصی، لپ تاپ و کلیه نوشته های او را هم با خود برده اند. با بازداشت وحید پوراستاد تعداد روزنامه نگاران در بند به 56 نفر رسیده است.وحید پوراستاد از روزنامه نگاران باسابقه است و با روزنامه های سلام، آفتاب امروز، مشارکت ، اعتماد ملی و مناطق آزاد همکاری داشته است

مهمانی مجلل سفارت رژیم در پاریس در ۲۲ بهمن

80% جمعیت کشور در زیر خط قر اقتصادی بسر می برند . بیشماران در زندان در زیر شنجه می باشند فضای خفقان و حکومت نظامی در آستانه ی سالگرد انقلاب 22 بهمن تحمیل شده است . اما اکنون در لانه های جاسوسی و ترور برونمرز سور تشریفاتی مجانی داده می شود . گویا که اینگونه غذای نذری دادن همه گیر شده است . زیرا شنیده شده است روز جمعه در هتلی درکنبرا پایتخت استرالیا و در پارکی در سیدنی استرالیا از سوی سفارت چلو کباب مجانی داده می شود.

گزارش دريافتی : سفارت جمهوری اسلامی در پاریس به مناسبت ۲۲ بهمن قرار است مهمانی مجللی در یکی از رستورانهای تشریفاتی شهر پاریس برگزار کند. براساس گزارشی که به ندای سبز آزادی رسیده است این مهمانی قرار است در روز پنجشنبه این هفته برگزار شود.از کلیه سبزهای شهر پاریس دعوت می شود با حضور در مقابل درب های این رستوران در روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ اعتراض خود را به گوش مهمانان خارجی این جشن تشریفاتی نشان دهند و از آنان دعوت کنند تا در همراهی با جنبش سبز مردم ایران از رفتن به این مهمانی و همراهی با دولت کودتا خودداری کنند.آدرس این سالن به قرار زیر است Pavillon Dauphine Place du Maréchal de Lattre de Tassigny

فیلم : مرگ برخامنه ای بر روی پل کمیل / نواب

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13254

وقتی که با همه بگیر و بندو ضرب و شتم های انجام شده ولی باز هم فضا بطور شفائی و کتبی مرگ بر خاتمی و دیکتاتور است می بایست که برای رفع عدم مشروعیت غذای تشریفاتی مجانی داده شود.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي:818 شهر و شهرستان و 4 هزار روستاي كشور در 22 بهمن يكصدا خواهند شد.خبرگزاري فارس: آب خضر گفت: مراسم راهپيمايي مردم هميشه در صحنه ايران در 22 بهمن امسال در تهران و همزمان در 817 شهر و شهرستان و 4 هزار روستاي كشور برگزار و مردم در اين روز يكصدا خواهند شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811200654

سئوال است اگر چنانچه به اینان ساندویج و ساندیس داده نشود قرار است که تظاهر کنندگان علیه ی کی همصدا شوند؟مگر هنوز پس از 31 سال جنایت و خیانت و دروغگوئی و عوامفریبی کردن به خصوص اعمال ضد انسانی که در 8 ماه پیش اتفاق افتاده است هنوز جای ابهامی وجود داردکه پس از طنین انداز شدن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای می بایست شگ نمود که همصدائی مردم ایران پیرامون چه شعار و فریادی می باشد و مخاطبان مردم معترض کیست؟