گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 بهمن ماه –88

پشت صحنه (گفت و شنود)

دوستا ن پرسیدند چگونه هیچکس در فیلم ترا ندید؟

گفت پشت صحنه بودم ،آمدم جلو کار گران کرد تهدید

خلاصه هنر مند گمنام این چنین به دوستانش داد جواب

کار گردان گفت برو گمشو فیلم را می کنی خراب

گفت: راهپيمايي چند ده ميليوني 22 بهمن امسال در طول تاريخ انقلاب بي سابقه بود و بدجوري پوزه آمريكا و اسرائيل و انگليس و نوچه هاي داخلي آنها را به خاك ماليد.
گفتم: خودشان هم اعتراف كرده اند كه از ملت سيلي محكمي خورده اند.
گفت: مجله آمريكايي فارين پاليسي نوشته است روز 22 بهمن حباب سبز تركيد و فايننشال تايمز نوشته است، 22 بهمن همه سرمايه گذاري آمريكا و اسرائيل و انگليس روي موسوي و خاتمي و كروبي را به باد داد.
گفتم: سايت بالاترين وابسته به منوشه امير بعدازظهر 22 بهمن براي دلداري سران فتنه و اراذل و اوباش اجاره اي نوشت «نااميدي ممنوع»!
گفت: ولي حزب مشاركت با صدور بيانيه اي از حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن خبر داده است.
گفتم: يارو به رفقاش مي گفت كه بنده در فلان فيلم معروف بازي كرده ام. دوستانش گفتند؛ پس چرا هيچكس تو را نديده؟ يارو در جواب گفت؛ من پشت صحنه بودم ، اومدم از جلوي دوربين عبور كنم كه كارگردان با دو لب خودش به من گفت؛ برو گمشو
!

گفت: راهپیمائی چند ده میلیونی امسا ل

عجیب بی سابقه بود نسبت به هر سا ل

پوزه ی آمریکا و انگلیس و اسرائیل را بدجوری

به خاک مالیدبا معترضان مخالف رئیس جمهوری

گفتم : مگر در 31 سال گذشته حاکمان

با دروغ گفتن های سیستماتیک بی امان

جای قول بردن نان بر توی سفره محرومان

تورم و گرانی بابیکاری وفقر اینان نکردند مهمان

یامگر اختناق و سرکوب و سانسور ندادند افزایش؟

یا اینکه موشک دور برد چپ و راست نکردند آزمایش

یا مگر ما نور های نظامی نداشته اند با رزمایش؟

مگر باز داشت و شکنجه ترور و اعدام نشده همایش؟

مگر هر روز بیشتر نشده است نه اینکه کاهش؟

دیگر چه مانده تا به نفع مردم داده شو د نمایش؟

چرا ادعا شده ده ها میلیون لبیک گفتندبه رهبر منفور؟

حضورداشتند در 22 بهمن به نفع رژیم پا بگور

گفت : چون مجله آمریکائی فارین پالیسی

باتایمز و بی بی سی دولت فخیمه انگلیسی

از تظاهرات 22 بهمن گزارش خبری دادند با تحلیل

سرمایه گذاری آمریکا و انگلیس و اسرائیل

کرده بودند بطور مشترک علیه احمدی نژاد

حباب سبز ترکید این سرمایه رفته بر باد

البته سایت بالاترین وابسته به امیر منوشه

تحلیل خبری رو کرده از لای جا سازی پوشه

دلداری داده اراذل و اوباش گفته ممنوع نا امیدی

چون رژیم کودتائی پاسداری تبدیل شده به تهدیدی

همچنین حزب مشارکت بیانیه داده در مورد 22 بهمن

خبر داده ازحضور خاموش جنبش سبز در برابر دشمن

گفتم : رژیم غنی سازی می کند 20% دخالت گری در عراق

تلاش مستمر می کنند پاسداران با لوطی جماران قالتاق

با بیش از این،عراق را فرو برند در منجلاب بیشتر با تلاق

مگر رهبر عملی جوانان را معتاد کرده، فزون داده طلاق

پاسداران ناامن نموده اندخاورمیانه باتبانی رهبر چلاق

کی قرار است غرب مهار کند اینان با تحریم اقتصادی شاق؟

گفت : غرب اهل زد و بند است با سیاست تجارت و نفت و خون

کی تواند چاقو هم دسته ی خود برد، هم علیه خود زند شبیخون؟

گفتم : پس بی خود نبود یارو می کرد خالی بندی

به دوستانش می گفت با تر دستی و چشم بندی

من بازی کردم در فلان فیلم معروف ، دا رم نقشی

هو رستم بودم هم رخش با نمایش آذر رخشی

دوستا ن پرسیدند چگونه هیچکس در فیلم ترا ندید؟

گفت پشت صحنه بودم ،آمدم جلو کار گران کرد تهدید

خلاصه هنر مند گمنام این چنین به دوستانش داد جواب

کار گردان گفت برو گمشو فیلم را می کنی خراب

برای همین ساندویج و ساندیس خوران رهبری

تا از حضور کروبی و خاتمی و موسوی گرفتندخبری

تهاجم مکتبی ضد آمریکائی کردند ، طبق قول و قراری

تا توانستندرهبر ان جنبش سبز را از صحنه دهند فراری