گزیده خبر های 4 اسفند ماه سال 1388

آيت‌الله حاج شيخ مجتبي تهراني:تربيت فرزند با معيارهاي الهي نشان از غيرت والدين دارد. خبرگزاري فارس: آيت الله حاج شيخ مجتبي تهراني با تاكيد بر خطر جريان فاسد اباحه‌گري گفت:‌ تربيت فرزند با معيارهاي الهي نشان از غيرت والدين دارد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812021249

با این حساب آقازاده های لوطی جماران رهبر که مجتبی می خواهد جای خلافت پدر بنشیند ولی مردم معترض آرزوی مرگش را دارند تا که جای پدر مستبد وخودکامه و عوامفریب ننشیند . همچنین سایر آقازاده های آخوند ها و مقامات حکوتی و به خصوص نمایندگان لوطی جماران چگونه تربیت الهی می باشد که اسام یبرخی شان را عباس پالیزدار در دانشگاه همدان بعنوان مفسدان اقتصادی و دزدان و غارتگران بیت المال را فاش و اعلام کرد که حتی یکی از آقازاده های همگی اینان سالم و غیر مفسد نمی باشد. این فساد تربیتی نشان ا از کدام عدم معیار تربیت الهی و بی غیرتی والدین دزد تر وفریبکار ترازآقازاده های دشان می باشد و این وارونه گوئی کردن برای چیست ؟ طوریکه اخوی خود مدعی شیخ آقا مرتضی تهرانی وکیل الدوله ی بازار مکاره مجلس هشتم است که سفت و سخت از پاسدار کودتاگر و نامشرع احمدی نژاد گماشته و دولت فاسد تر از خودش دفاع و حمایت می کند که اکنون طبق اعتراف ایشان مشخص شده است که این اخوی هم نمی بایست درست و حسابی با غیرت الهی والدین تربیت یافته باشد.

کلهر:آنکه بیانیه می نویسد حتی اگر باورغلطی داشته باشد با ارزش تر از کسی است که ساکت می نشیند

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16440

نمی توان با پیوند زدن حرفی و شفاهی با برگ چغندر و درخت عرعر با کله قند دست به شیرینکاری زد و در رژیم متحجر وواپسگرا ضد زن ودشمن آزادی و هنر و حتی انسانیت و زندگی توقع رویش و پویش هنری سیاسی گلانه ای داشت . البته اصطلاح پرورش هنر و سیاست گلخانه ای برای چماقداران قلم شکن و غداره بندان که وظیفه اشان بریدن زبان های حق گو و جراحان جراحی کنندگان خنده بر لبانهستند وخراطان اندام ها در سیاه چال هستند که در خدمت کودتا گران طالبانی و مسند نشینانی می باشند که مروج فرهنگ سانسور و خفقان و ممیزگران تفتیش کنندگان عقاید هستند نام تولید شوند گان گلخانه ای گذاشت زیرا که لام این گل اضافی می باشد.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور گفت: من تنها کسی هستم که در دولت قبلی توافقم با آقای احمدی نژاد این بود که به شرطی همراه دولت خواهم بود که له یا علیه دولت شما هر جا که نظری داشتم اظهار نظر کنم.بنده یک آدم هستم و سمت مشاور دارم . قدرت اجرایی ندارم و نه می خواستم داشته باشم. شما هم از یک نفر انتظار یک نفر را داشته باشید. من هم آدم هستم. ممکن است روزی بفهمم که اشتباه کرده ام اما خدا را شاهد می گیرم که به هر چیزی که می گویم عمیقاً اعتقاد دارم و به همین خاطر است که موقع تقسیم پست معمولاً من چهار پنج ماه میگذارم می روم.انتقاد از کارنامه تیم فرهنگی دولت نهم عملکرد دولت نهم فضای انتقاد دارد. دولت نهم بیشتر به سمت آسفالت کردن و جاده و کارخانه سازی رفت و از مقوله فرهنگ غافل شد. به عنوان مثال کاری بر روی قانون مطبوعات صورت نگرفت. قانون مطبوعات در کشور ما خیلی خطرناک است. رونامه نگار نباید فضای رعب و ترس داشته باشد و باید از امنیت شغلی برخوردار باشد. چه معنی دارد وقتی اشتباهی در یک رسانه رخ می دهد کل آن رسانه به تعطیلی کشیده می شود. این قانون نیاز به بومی سازی دارد. تایپیست و خانواده او را نباید با جرم سردبیر تنبیه کرد.آسیب دیده فرهنگی است یا آسیب فرهنگی.در بخش فرهنگی بسیار ضعیف عمل کرده ایم. به عنوان مثال وقتی راجع به خانمی که حجابش دارای مشکل است صحبت می کنیم این سئوال مطرح می شود که آیا این خانم آسیب دیده فرهنگی است یا آسیب فرهنگی؟ به طور حتم آسیب دیده فرهنگی است و حال این سئوال مطرح می شود که آیا با آسیب دیده فرهنگی همانند آسیب فرهنگی باید برخورد کرد؟! یعنی با بیمار همان برخوردی باید بشود که با خود بیماری و میکروب می شود.رئیس جمهور با وزیر فرهنگ پیشین درباره بستن دو روزنامه برخورد جدی کرد اما تربیت غلط مدیران فرهنگی طی سالها با یکی دو حرکت یا مصاحبه تغییر نمی کند.متاسفانه بسیاری از مسئولان کشور ما سیاستمدار گلخانه ای هستند. گلخانه را فقط برای کشت نشاء به کار می گیرند تا گیاه در زمستان سرما زده نشود اما می خواهند نخل را زیر شیشه پرورش دهند.افراد کار بلد در کارهای فرهنگی کشور جایی ندارند. متاسفانه بسیاری از مسئولان کشور ما سیاستمدار گلخانه ای هستند یعنی در یک محیط کاملا مناسب رشد یافته اند و باد و طوفان را ندیده اند تا در مقابل مشکلات رفتار درست را داشته باشند. متاسفانه دیگران متوجه اهمیت این مطالب نشدند. آقای وزیری با کارهایش خیلی مشکلات ایجاد می کرد اما آقای وزیر بی تقصیر بود. او در گلخانه بزرگ شده بود. سیاست مداران گلخانه ای باید سیاستمداران کشور ارتقاء پیدا کنند و از فضای گلخانه ای بیرون بیایند. به تیم فرهنگی دولت دهم خوش بین نیستم.تیم فرهنگی دولت دهم را موفق نمی دانم. مدیر هنری میز و صندلی نیست. شناخت عرصه مخاطب و تواناییهای مختلف است. هنوز هم معتقد هستم از دید بسیاری از مسئولان و بزرگان کار هنری و فرهنگی نوعی زنگ تفریح است نه یک کار مهم و جدی.

طنز> نيناش ناش!

http://www.fararu.com/vdciuqa5.t1azv2bcct.html

داستان پرچم و تغییر رنگ سبز به آبی شدن که نه یکبار که چند بار در مراسم رسمی اتفاق افتاد . بالاخره زیر سرفتنه ی سرانفتنه بودن و در نهایت تابیدن نور و تغییر رنگ شدن رنگ سبز به آبی مقصر شناخته شده است و اصلاً هدف و مقصود با جنبش سبز رقیب مغلوب در کارنبوده است که حذف و تغییر پذیر شده است.

ابراهيم رها در روزنامه اعتماد نوشت:خاله پيرزن نشسته بود و براي آنکه کاري جز خيره شدن به باران هم انجام دهد، داشت روزنامه مي خواند. در روزنامه تيتر زده بود؛ احمدي نژاد به سوريه مي رود. اين را خواند و زيرلب گفت؛ واقعاً روزنامه نگاري اين مملکت مشکل داره. فکر کنم واسه همين هي روزنامه نگارهارو مي گيرن، آخه توي اين تيتر به اين گندگي چرا قبل از کلمه سوريه، «فقط» رو جا انداختن؟، کارشون رو بلد نيستن والله. خاله پيرزن داشت با خودش حرف مي زد که در به صدا درآمد و يکي وارد شد. پرسيد؛ اسم شما؟ طرف جواب داد؛ من انعکاس نور هستم. خاله پيرزن گفت؛ ننه اين چه اسميه ننه بابات واست انتخاب کردن؟، جواب شنيد؛ پدر و مادرم انتخاب نکردن. آقاي احمدي نژاد انتخاب کرده. خواستم توضيح بدم که تقصير من بوده که رنگ پرچم ايران از سبز به آبي تغيير پيدا کرده بوده است يعني دفعه اول يک ماه پيش در ماجراي معارفه مديرعامل ايرنا بود که نورها شروع کردند يک جور خاصي منعکس شدن و رنگ يک حزب شد آبي! …

پاسخ احمد پورنجاتي به مهدی کلهر

http://www.fararu.com/vdcd990o.yt0f56a22y.html

گفته می شود چنین است رسم سران درشت ، گهی پشت به زین گهی زین به پشت . اکنون در روند جنگ قدرت و ثروت که جاها را تعویض شده است جنگ گفتاری و قلمی ها میان متخاصمان غالب و مغلوب بهمین نسبت دنبال شده است . البته این جنگ قدرت هیچگونه ارتباطی به مردم ایران و مطالبات اینان و منافع ملی کشور ندارد.

احمد پورنجاتي در مطلبی با عنوان "حماسه يا انقلاب مخملي؟" در روزنامه اعتماد نوشت:چرا وقتي با تحليل هايي از اين دست روبه رو مي شويم که ادعا مي کند «امريکايي ها در سقوط رژيم شاه و پيروزي انقلاب اسلامي نقش موثري داشتند و اگر آنها چراغ سبز نشان نمي دادند و پشت شاه را خالي نمي کردند و ارتش را به بي طرفي فرانمي خواندند، چه بسا اوضاع و احوال به اين سادگي ها به سود انقلاب رقم نمي خورد»، رگ هاي گردن ما بايد از خشم و غيرت بيرون بزند و اگر نزاکت و متانت جلوي سيل خروشان عواطف ما را نگيرد چه بسا با مدعي دست به يقه هم بشويم؟ چرا؟ وقتي به اين سادگي و صراحت کسي در مقام مشاور رسانه يي رئيس جمهوري در گفت وگو با مهر مي گويد «به عقيده من اولين انقلاب مخملي در خاورميانه در سال 1376 صورت گرفت. يعني دوم خرداد اولين انقلاب مخملي است. اين انقلاب کاملاً شکست نخورد و بر اساس پيروزي هايي که امريکايي ها در اين انقلاب داشتند براي انقلاب هاي شمال مثل گرجستان و اوکراين و... برنامه ريزي کردند. من دوم خرداد را يک نوع تست نسبتاً موفقي از انقلاب مخملي در کشورهاي منطقه مي دانم»، برخي چون در تحليل واقعيت هاي امروز احساس ناتواني مي کنند يا از آن مهم تر، چون رغبتي به مشاهده و پذيرش حقيقت جاري ندارند، ترجيح مي دهند با واژ گونه سازي واقعيت هاي گذشته، پنبه «حافظه تاريخي» مردم را بزنند تا بلکه اندکي به خود آرامش بدهند. سخن اين قلم رک و پوست کنده اين است که تکليف مردم را مشخص کنيد. نمي شود روزي روزگاري به هر انگيزه يا اعتقاد يا مصلحت انديشي «دوم خرداد» را «حماسه» بنامند و حتي در بالاترين رده هاي مديريت نظام به خاطر آن در پيشگاه پروردگار سپاسگزار باشند و امروز کسي به عنوان مشاور رسانه يي رئيس جمهور بي تعارف و رودربايستي آن را نخستين انقلاب مخملي خاورميانه بداند که امريکايي ها پس از پيروزي در آن براي کشورهاي گرجستان و اوکراين و... برنامه ريزي کردند. پس قضيه حماسه دوم خرداد چه مي شود؟ آيا اين نوعي بي حرمتي و جفاي آشکار نسبت به مردم نيست؟ به باور اين قلم متاسفانه به نظر مي رسد وسوسه هاي قدرت و آسان طلبي براي دستيابي و نگهداري آن از يک سو و ناتواني از پاسخگويي به پرسش هاي بي شمار افکار عمومي از سوي ديگر برخي را به بيراهه کشانده است. مهم ترين حقيقتي که در اين گونه تحليل ها ناديده انگاشته مي شود «واقعيت هاي دروني جامعه» و انتظارات انباشته شده اجتماعي است. احاله همه چيز به عوامل بيروني و طرح و توطئه بيگانه بيش از آنکه به کار تحليل واقعيت ها بيايد به درد قصه پردازي مي خورد. البته بايد اعتراف کرد جناب مهدي کلهر همواره براي اصحاب رسانه پديده يي «بامزه و جذاب و خبرساز» بوده اند. اما حتي در دوران «معجزه هزاره سوم» نيز نبايد همه چيز را به شوخي برگزار کرد.

عکس : تصاويری ار فیلم حمله به کوی دانشگاه تهران

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13847

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13840

این تصاویر وفیلم شبیخون زدن به وی دانشگاه تهران در24 خرداد – 88 یعنی 2 روز پس از کودتای 22 خرداد اتفاق افتاد عجیب شباهتی به تهاجم وحشیانه وبربر منشانه ی 6و 7 مرداد به شهر اشرف دارد که اکنون به شیوه ای دیگر از سوی مزدوران و مأموران اجیر شده با بازجویان زندان اوین و وزارت بد نام اطلاعات و پاسداران به عراق اعزام شده اند و جلوی درب اشرف مشغول اعمال و رفتار ضد بشری علیه ی ساکنین اشرف می باشند.

یک زندانی بی دفاع در اثر شکنجه های وحشیانه در زندان گوهردشت کرج جان باخت

باز ه یک سند جنایت دیگر علیه ی بشریت که در سیاه چال های رژیم بربر منش و تاریک اندیش کودتائی نامشرو به وقوع پیوسته است و و کار نامه ی ننگین جنایت و خیانتش را سنگین وننگین تر از گذشته کرده است.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، یکی از زندانیان بند 1 زندان گوهردشت در اثر شکنجه های وحشیانه کرمانی و فرجی به قتل رسید.روز دوشنبه 3 اسفند ماه زندانی یاور خدا دوست در اثر شکنجه های وحشیانه کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات زندان به قتل رسید. پیکر این زندانی به بهداری زندان منتقل و در حال حاضر در سردخانه این زندان نگهداری می شود. یاور و لطیف خدا دوست دو برادر زندانی که در سالن 3 بند 1 زندان گوهردشت کرج زندانی بودند. مدتی پیش، از سالن 3 به سلولهای انفرادی سالن 2 که معروف به سگدونی است منتقل کردند.آنها پس از یورش گارد زندان و بازرسی سلول آنها به سلولهای انفرادی منتقل شدند.

سوء قصد به جان منصور اسالو در زندان گوهردشت کرج

زمانیکه مأموران و گزمکان و بازجویان و آدمخواران رژیم کوداگران پاسدار و لوطی جماران نا مشروع در زندان با اسیر در بند و نماینده رانندگان اتادیه ی اتوبوس رانان تهران در سیاه چال اینگونه ضد انسانی بر خورد می کنند . مشخص است که چرا صف مادران داغدار و عزادار زندانیان سیاسی جلوی درب زندان اوین هرروز طولانی تر می شود.همچنین باید مزدوران ومأموران وزارت بد نام اطلاعاتی اعزامی به عراق و تجمعک ردن در جلوی درب اشرف در بغداد برای مجاهدین ساکن آن عربده کشی کنند وتهدید به مرگ شان نمایند.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،صبح روز دوشنبه زندانی سیاسی منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد از یک سوء قصد جان سالم بسر برد.روز دوشنبه 3 اسفند ماه منصور اسالو رئیس هیئت مدیره سندیکای شرکت اتوبوس رانی تهران و حومه در هواخوری بند 4 زندان گوهردشت کرج هنگامی که با 2 زندانی دیگر در حال صحبت کردن بود با تیزی و از پشت مورد تهاجم قرار گرفت. که با هوشیاری زندانیان و واکنش به موقع او از خطر جدی نجات یافت.این حمله در حضور پاسدار بندی بنام حسن پور و فرددیگر بنام مرادی سر وکیل بند صورت گرفت. پاسداربندها هیچی اقدامی برای ممانعت از یورش انجام ندادند و بعد از اینکه زندانیان سیاسی نسبت به این حمله و بی عملی آنها اعتراض کردند آنها فقط اقدام به گرفتن تیزی از فرد مهاجم کردند و او را رها کردند . فرد مهاجم همچنان به سوی آقای اسالو حمله می کرد و می گفت :که ترا می کشم و به عربده کشی خود ادامه می داد.این فرد قبل از این در مقابل فروشگاه چند بار سعی به ایجاد درگیری فیزیکی با آقای اسالو را داشت و چند بار بر سینه ایشان با مشت کوبید ولی آقای اسالو با بردباری واکنشی از خود نشان ندادند.اما زندانیانی که شاهد این صحنه بودند به دفاع از آقای اسالو برخواستند و فرد مهاجم را عقب نشاندند.فرد مهاجمی که به زندانی سیاسی منصور اسالو حمله کرد. سید محمد حسینی از اعضای سپاه پاسدارن است که به جرم قتل همسرش در زندان بسر می برد. یورش امروز به آقای اسالواز پیش طراحی شده بود که بدستور وزارت اطلاعات و با طراحی علی حاج کاظم و علی محمدی رئیس و معاون زندان و کرمانی و فرجی رئیس و معاون اطلاعات و محمود مغنیان رئیس بند 4 به اجرا گذاشته شد. این چندمین باری است که طرح حمله ناموفق علیه زندانیان سیاسی در بند 4 به اجرا گذاشته می شود و هدف از این حملات برای حذف فیزیکی آقای اسالو و سایر زندانیان سیاسی می باشد.پیش از این آقای منصور اسالو را به مدت 1 هفته به سلولهای انفرادی بند 5 انتقال دادند. انتقال آقای اسالو به دستور کرمانی رئیس اطلاعات زندان گوهردشت صورت گرفته بود.

تجمع اعتراض‌آميز اساتيد دانشگاه آزاد شهر ري

سئول است که کدامین قشری در ایران یافت می شود که معترض نباشد ؟ آخر این چگونه ادعای کمدی ووارونه گوئی پشتیبان 50 میلیون ساندیس خور در 22 بهمن داشتن است که موجب مبهوت شدن جهان شد.در صورتی که هرروزبر موج اعتراضات قشر های گوناگون جامعه افزوده می گردد؟

اساتيد دانشگاه آزاد واحد شهرري در اعتراض به فعاليت‌هاي غير قانوني رئيس اين واحد دربرابر سازمان مركزي دانشگاه آزاد تجمع كردند.به گزارش خبرگزاري فارس، اساتيد دانشگاه آزاد شهرري امروز دوشنبه در اعتراض به فعاليت‌هاي غير قانوني رئيس اين واحد در مقابل سازمان مركزي دانشگاه آزاد تجمع كردند و خواستار رسيدگي به اعتراضات خود شدند. برخي از اين اساتيد در حال مذاكره با مسئولان سازمان مركزي دانشگاه آزاد هستند و برخي ديگر از آنها كه تعدادشان به بيش از 50 نفر مي‌رسد در مقابل ساختمان سازمان مركزي حضور دارند. اجبار اساتيد و مديران گروه‌هاي آموزشي براي حضور 12 ساعته به صورت اضافه‌كار، وضعيت حقوق و مزايا، هزينه 100 ميليون توماني برخي از روساي دانشگاه آزاد براي تغيير دكوراسيون اتاق محل كارشان، توهين به شهدا و ايثارگران از سوي رئيس دانشگاه آزاد واحد شهرري، بازجويي برخي اساتيد خانم توسط مسئول حراست اين واحد دانشگاهي، توهين به اساتيد و تجسس در امور خصوصي آنان و در نهايت دخالت دانشگاه آزاد به عنوان يك نهاد آموزشي در مسائل سياسي كشور به خصوص پس از انتخابات رياست جمهوري دهم از جمله اعتراضات تجمع‌كنندگان است. اساتيد اين دانشگاه كه اعضاي هيئت علمي و اكثريت آنها مدير گروه هستند به نوع برخورد رياست دانشگاه با آنان اعتراض دارند.

تجمع كارگران ITI براي دريافت مطالبات معوقه

عجب کارنامه و راندمان نکبت باری رژیم ضد بشری نامشروع کودتائی دارد . زیرا پس از 31 سال که از حکومیت سیاه وننگینش سپری شده است به جز افزایش سرکوب و سانسور و خفقان و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و تجاوز کردن های ادامه دار از سوی دیگر فقر و بیکاری وتورم وگرانی و تعطیلی کار خانجات و بیکار شدن کار گران وتعویق چندین ماهه حقوق کارگرانهم مکمل شده و همچنان رو به رشد است؟

ايلنا: به دنبال تاخير 13 ماهه در پرداخت مطالبات كارگران كارخانه صنايع مخابراتي راه دور ايران (ITI)، جمعي از كارگران اين كارخانه در سه روز گذشته در مجاورت كارخانه و مقابل استانداري فارس تجمع كردند. كارگران صنايع مخابراتي در گفتگو با ايلنا اعلام كردند كه براي دومين بار در 2 روز گذشته مقابل استانداري فارس تجمع كرده‌اند. اين كارگران گفتند كه سه روز پيش نيز با تجمع در محدوده جاده منتهي به محل كارخانه صنايع مخابراتي راه دور ايران، اعتراض خود را نسبت به پرداخت نشدن 13 ماه مطالبات معوقه اعلام كردند. هم‌اكنون تعداد كارگران شاغل در اين كارخانه با اجراي قوانين بازنشستگي به حدود600 كارگر كاهش يافته است. كارگران افروزدند: به منظور دريافت قطعي مطالبات خود به اجتماع‌هاي كارگري خود ادامه خواهند داد. به گفته اين كارگران، مقامات مسوول در استانداري در حالي خواهان بازگشت كارگران به كارخانه‌هستند كه هنوز هيچ راهكاري براي پرداخت مطالبات معوقه به نتيجه نرسيده است

«عالیجناب سرخ پوش» همچنان چاپ می‌شود

مشخص است که با آغاز اجلاس هفتم مجمع خبرگان رهبر بازتاب انتشار چاب شدن عالی جناب سرخ پوش نمی تواند تصادفی باشد و مرتبط بهم دیگر نباشد و جزو زیر مجموعه ی توطئه برای بر کناری رفسنجانی از ریاست مجمع خبرگان نباشد.

اخبار مربوط به کتاب‌های دارای مجوز چاپ و کتاب‌های فاقد مجوز، همچنان جزو خواندنی‌ترین خبرهای دنیای نشر هستند.تهران امروز نوشت: شنیده‌ها در بازار نشر حاکی از آن است آثار اکبر گنجی که این روزها به خارج پناهنده شده، اجازه چاپ مجدد ندارد و تنها کتاب «عالیجناب سرخ‌پوش» وی به‌تازگی اجازه نشر یافته و با قیمت 10 هزار تومان به فروش می‌رسد.شنیده‌ها همچنین حاکی است آثار عباس میلانی مانند «معمای هویدا» و «تجدد و تجددستیزی» نیز اجازه چاپ مجدد ندارند.

رسایی: مهدي هاشمي در دبي است نه در لندن!

http://www.fararu.com/vdcaeiny.49n6015kk4.html

این خبر هم مترادف و مکمل گزارش خبر قبلی می باشد که مدتی است روزانه محورش خبررسانی این چنینی می شود که اکنون از سوی یک آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره در خبر گزاری دروغ سازی دولتی ایرن ابازتاب داده شده است. این شاگرد ونوچه آخوند متحجر انگلیسی محمدتقی مصباح یزدی ضمن دفاع کردن از وییقه دوم خردادی ها و نوه هایخمینی شیاد را گرفته است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه پرونده مهدي هاشمي آزموني براي دستگاه قضايي است گفت: مهدي هاشمي هم اکنون در لندن براي تحصيل نيست بلکه در دبي به سر مي برد. ما در مجلس هم بحث او را مطرح کرديم ولي باز بايد پيگيري شود. **ابوذرهاي موسوي در بي بي سي جمع مي شوند و امام را زير سوال مي برند .وي گفت: فساد اقتصادي، فساد هاي سياسي و اعتقادي نيز را در بر دارد، برخي افراد به عنوان ابوذرهاي موسوي در "بي بي سي" کنار يکديگر جمع مي شوند، آرمان هاي امام را انکار مي کنند امام عصر را زير سوال مي برند و بعد از تمامي صحبت هايشان جايزه هاي ميليون دلاري مي برند که با خون و گوشت و پوستشان عجين مي شود. وي گفت: آنان در دوره اي مي گفتند مصباح چرا زياد صحبت مي کند نام وي در صحيفه امام نيامده چون نام ما بيشتر آمده ما بايد بيشتر صحبت کنيم. رسايي افزود: مگر طلحه و زبير نيز نامشان بارها توسط پيامبر ذکر نشده بود ولي به کجا رفتند برخي افراد رفوزه شدند و سقوط کردند. **دوم خرداد يک حرکت غير ديني بود **به سيد حسن خميني مي گويم دستور امام درخصوص حسين خميني براي همگان صادق است .رسايي در ادامه با اشاره به مطلبي در روزنامه جمهوري در 10 شهريور 77 اظهار داشت: در سال 59 در حالي که بني صدر کودتاي خزنده خود را دنبال مي کرد يکي از نزديکان امام(حسين خميني) به مشهد رفته و سخنراني مي کند و از شهيد رجايي انتقاد مي کند در اين مراسم عده اي شورش مي کنند نيروهاي امنيتي با امام تماس مي گيرند و مي گويند اين فرد داراي سلاح است و امکان تيراندازي وجود دارد. وي گفت: امام فرمان دادند به برادرانمان در کميته بگويد که نامبرده تحت الحفظ به تهران بيايد و اگر بنا به تيراندازي داشت به او تيراندازي کنند و او را از پاي درآورند. عضو مجمع نمايندگان روحاني مجلس هشتم اظهار داشت: امام در آن زمان با عملشان فرمودند فرزندم فداي انقلاب ولي عده اي امروز مي گويند انقلاب فداي فرزندم.

به خاطر دو نوازنده زن، کنسرت همایون شجریان در تبریز لغو شد

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16436

افکار ارتجاعی ضد هنر و زن ستیزی همچنان با شدت تمام از سوی رژیم کودتا گر پاسداری طالبانی اعمال می شود.البته دشمنی و تضاد با موسوی و بودنکنسرت در تبریز ضریب مخالف را مضاعف کرده است .

کنسرت همایون شجریان که قرار بود در روزهای 6 و 7 اسفند ماه در تبریز و در محل سالن فرهنگی ورزشی تراکتورسازی برگزار شود، لغو شد.

پرداخت ویژه اجلاسیه خبرگان به آشوب های اخیر

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16442

تعهد و قول رفسنجانی مکار و بساز و بفروش در پشت پرده با چاشنی تلطیف کردن فضا با ادامه ی سیاست مصلحت گرائی پیرامون بررسی وقایع اخیر که هدف تلاش برای حفظ موقعیت خودش می باشد. اکنون باید دید که رفسنجانی ازاین فرصت مناسب و با در اختیار داشتن نهادی که ظاهراً می تواند نظارت کامل بر عملکرد رهبر ولی فقیه داشته و حتی اختیار دارد تا بر کنارش کند چگونه بهره خواهد گرفت؟

جهان نیوز نوشت : هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان فردا در حالی شروع به کار خواهد کرد که برنامه های این اجلاس از هم اکنون به داغ ترین موضوع سیاسی روز تبدیل شده است. بنا بر این گزارش، با توجه به برنامه سخنرانی رئیس مجلس خبرگان درباره آشوب های اخیر، خبرهای غیر رسمی حکایت از آن دارد که برخی از مسئولان و دلسوزان، مکالمات و رایزنی هایی درباره مباحث مطروحه در این سخنرانی با آیت الله هاشمی رفسنجانی داشته اند که وی به آنان اطمینان داده که سخنانی برای تلطیف فضا و حل و فصل نهایی اتفاقات اخیر را بیان خواهد آورد.