چند گزیده خبر 20 بهمن ماه سال 1388

درخواست نمایندگان برای برخورد با مرتضوي

http://www.fararu.com/vdcjtaex.uqeymzsffu.html

اینگونه در خواست کردن نمایندگان بازار مکاره از دولت نامشروع وکودتائی شریک جرم جواب ندارد . زیرا گذشته از اینکه قرار نیست چاقو دسته ی خودش را ببرد . تعداد در خواست کنندگان نیز کم هستند ضمن اینکه تعلق به رقیب مغلوب دارد که نه قدرت ندارد ، بلکه خودش زیر تیغ فشار و تهدید و اتهام از سوی کئودتاگران پاسدار طالبانی و حامی شان لوطی جماران و مرشد شان آخوند دزد و تحجر انگلیسی محمد تقی مصباح یزدی حاکم می باشند. مهمتر اینکه اگر چنانچه پذیرفته شود بمنزله باز شدن سر نخ کلافی می باشد که منجر به بازشدن پرونده ی آمران و عامران دست اندر کارانی راه می برد که سابقه ی جنایت در قتل های زنجیره ای دارند که در کنار با کودتا گران تقلباتی پاسداری با حمایت لوطی جماران در مسند قدرت نشسته اند. به خصوص اینکه طرح در خواست شان همآهنگی با قیام ضد حکومتی در 22 بهمن دارد که متهمانی که می بایست به جای پاسخگوئی طرح اینگونه در خواست را توطئه با بیگانگان توطئه گر انقلاب مخملین متهم خواهند کرد.

57 تن از نمايندگان مجلس در نامه‌‌اي خطاب به آيت‌الله صادق لاريجاني و محمود احمدي‌نژاد، از روساي قواي قضاييه و مجريه خواسته‌اند كه به گزارش كميته حقيقت‌ياب مجلس توجه كنند. اسامي اين نمايندگان ذيل اين نامه درج نشده است. نويسندگان اين نامه خواسته‌اند تا داوران محترم دستگاه قضايي اهتمام كافي براي دقت در ادله گزارش‌هاي بي‌طرفانه نمايندگان مردم شريف ايران به خرج دهند و خداي ناخواسته نتيجه آن نشود كه قوه قضاييه نزد افكار عمومي و ضعيف‌كشي متهم گردد. از رئيس‌جمهور محترم نيز انتظارمان اين است كه فردي با چنين اتهامات مهمي را در منصب حساسي مانند رياست ستاد مبارزه با قاچاق ارز و كالا قرار ندهند. اخبار موثق حاكي است از آن است كه پس از عزل آقاي مرتضوي از دادستاني تهران، در ماه‌هاي اخير برخي از صاحب منصبان دولتي كه خودشان نزد نيروهاي وفادار به نظام وجاهتي ندارند، تلاش كرده‌اند تا ماموريت آقاي مرتضوي به قوه مجريه انجام شود و چنين سمتي به وي واگذار گردد. . دلسوزانه و مصرانه مي‌خواهيم كه حداقل تا تعيين تكليف پرونده‌هاي حساسي مانند پرونده ماجراي كهريزك، اين امانت را از وي سلب بفرماييد. بدين ترتيب به مظلومان حادثه و افكار عمومي نشان داده خواهد شد كه جنابعالي به نظرات مجلس و گزارش‌هاي رسمي آن احترام مي‌گذاريد و اعزاز قانون و حقوق شروندي را بر دوستي ترجيح مي‌دهيد.

مناظره تلویزیونی مشايي و سليمي‌نمين

http://www.fararu.com/vdcbfzba.rhbgwpiuur.html

چقدر شوهای کمدی تلویزیونی پاسدار ضرغامی مسخره شده است. زیرا که تبدیل به بازی کردن با چوب دو سر طلا شده ب چیز بد بو شده است که هر چه بر هم زده می شود بیشتر بو گندش در می آید ؟ به خصوص اینکه در 19 بهمن که سند جنایت تاریخی شاه در بهمن سال 49 در سیاهکل و 19 بهمن سال 60 درزمان شیخ جنایتکار جانشین اش است دو مترسک و بد نام خودی در میز گرد تلویزیونی بعنوان مناظره تلوزیونی حضور می یابند تا چگونه می شودرحیم مشائی ر ئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهور نامشروع کودتائی کنار زده شود . یا اینکه بستر ساز منحرف و کنترل کردن اذهان عمومی پیرامون 22 بهمن روز تظاهرات ضد حکومتی شود؟

اسفنديار رحيم مشايي و عباس سليمي‌نمين امشب ـ 19 بهمن ماه ـ در برنامه‌ي «سياست ايراني» حضور مي‌يابند

انتقاد ترقی از علی مطهری

http://www.fararu.com/vdcc4mq0.2bqx08laa2.html

این عضو باند مافیائی انگلیسی و غارتگر مؤتلفه ی انگلیسی که نه دو پهلو که چند پهلو وراجی می کند که این جریان دست پروده ی دولت فخیمه ی انگلیس نه هرگز سخن و کلام راست و به نفع مردم نمی زند ، بلکه بخاطر غارتگری و دزدی و افزودن انباشت هرچه بیشر و افزودن بر ثروت های باد آ.ورده حاضر است که دست بهر سازش و خیانت و جنایتی با هر کس بزند .اکنون هم چون مدافع دولت نامشروع و کودتاگران طالبانی سرکوبگر در راستای تأمین منافع و غرتگری بیشتر می باشد بنا براین همچون تازی در خدمت صیاد منتظر کیش دادن به سوی رقیب مغلوب و مدافعان اینان در حال آماده باش دودیدن و حمله کردن بسوی شکار می باشد .

نامه آقای مطهری یکی از مصادیق دو پهلو صحبت کردن است که مدنظر مقام معظم رهبری است. چرا که بعد از نامه ایشان هر دو طرف دعوا با ایشان برخورد کرده‌اند.

یکی از مدیران متروی تهران بیش از 40 روز که در بند 209 است

اینهم فدای جنگ قدرت و ثروت و اختلافات دولت ومصباح یزدی با رفسنجانی و فرزندانش شده است.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،یکی از مدیران متروی تهران که از روز عاشورا دستگیر شده است هیچ خبری از وضعیت و شرایط او در دست نیست.آقای رضا آزادی 54 ساله از مهندسین قبلی نیروی هوایی و از مدیران فعلی مترو تهران است او روز عاشورا هنگامی که در خیابان کریم خان اتومبیل خودش را مقابل سوپر مارکتی پارک می کرد و برای خرید وارد سوپر شد. هنگام بازگشت از سوپر متوجه ربوده شدن ماشینش می شود. آقای آزادی به پلیس 110 ربوده شدن ماشینش را اطلاع میدهد ولی بعد از مدتی طولانی انتظار از پلیس خبری نمی شود و ناچار به بازگشت به منزل خود می شود. شب هنگام نیروهای لباس شخصی به منزل او یورش می برند و وی را دستگیر و به بند 209 زندان اوین منتقل می کنند.زندانی سیاسی رضا آزادی از ناراحتی حاد قلبی رنج می برد و دارو مصرف می کند . عدم رسیدگی پزشگی جدی و یا تحت شکنجه قرار دادن او باعث به خطر انداختن جان وی خواهد شد. خانواده آقای آزادی برای اطلاع یافتن از وضعیت و شرایط عزیزشان که بیش از 40 روز است از او بی خبر هستند به دادگاه انقلاب و زندان اوین، تقریبا بطور روزانه مراجعه می کنند اما از دادن هرگونه پاسخی در مورد وضعیت و شرایط او تا به حال خوداری کرده اند.بازجویان وزارت اطلاعات فرزندان او را تهدید کرده اند که آنها را هم بازداشت خواهند کرد.

بازداشت ۱۴ تن از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

تصور می کنید که اینگونه بازداشت کردن نخبگان دانشجوئی و خبرنگاران و عکاسان و فعالان سیاسی و اجتماعی ناشی از چیست؟ آیا بدلیل قدرت نظام و ثبات سیاسی اش می باشد یانهاینکه ناشی از ترس و وحشت قیام مردم ناراضی و خشمگین مردم در تظاهرات ضد حکومتی در روز 22 بهمن سال گرد انقلاب می باشد که پس از 31 مردم به جان آمده که 8 ماه است فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت فقیه می گویند و عزم جزم کرده اند تا که هر طوری شده به شرایط تحمیلی و ضد بشری و کودتائی حاکمان دین فروش و غارتگر و جنگ افروز پایان دهند و حکومت دمکراتیک سکولار جانشین کنند که آزدی بیان و عقیده و دمکراسی به جای سرکوب و خفقان وسانسور و تفتیش عقاید و تبعیضوجود داشته باشد

ندای سبز آزادی: در ادامه فشارهاي نيروهاي امنيتي در آستانه 22 بهمن، بر دانشجویان دانشگاه صنعتي اميركبير (پلي تكنيك تهران) بیش از 14 تن از دانشجویان این دانشگاه بازداشت شده اند.

فیلم : تجمع دانشجویان دانشگاه شریف- 19 بهمن

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13223

حسن ظهوري خبرنگار ارشد حوزه میراث بازداشت شد

به دنبال بازداشت گسترده روزنامه‌نگاران، نيمه شب گذشته (بامداد دوشنبه) حسن ظهوري روزنامه‌نگار باسابقه حوزه فرهنگ در خانه‌اش بازداشت شد.به گزارش نوروز، نیمه شب گذشته، ماموران با حضور در منزل این روزنامه نگار، ضمن بازداشت وی، کامپیوتر و کتاب های او را نیز ضبط کردند.اين روزنامه‌نگار ارشد حوزه میراث فرهنگی در حالي بازداشت شده كه سابقه هيچگونه فعاليت سياسي ندارد. وی در زمان دستگیری در خبرگزاری میراث فرهنگی مشغول به کار بوده است.حسن ظهوري سالها در حوزه فرهنگ و ميراث فرهنگي قلم زده و در حوزه ديگري از روزنامه‌نگاري وارد نشده است.این روزنامه نگار نارسايي قلبي داشته و خانواده‌ وی به شدت نگران وضع جسمي وي هستند. پدر و برادر اين روزنامه‌نگار بازداشت شده بيمار هستند و وي نگهداري آنها را بر عهده داشته است

عکاس "فرهنگ آشتی" بازداشت شد

امیر صادقی، عکاس خبری روزنامه فرهنگ آشتی روز گذشته در محل کار خود بازداشت شد.به گزارش جرس، نیروهای امنیتی روز گذشته با حضور در دفتر روزنامه فرهنگ آشتی، امیر صادقی عکاس این روزنامه که در سایت های تهران 24 و تهران لایو نیز فعالیت می کرد را به اتهام انتشار عکسهای عاشورای خونین تهران بازداشت کردند.گفتنی است، از روز گذشته و در آستانه برگزاری راهپیمایی بزرگ 22 بهمن جمع زیادی از فعالان عرصه خبر بازداشت شده اند.به غیر از این عکاس خبری روز گذشته 6 فعال مطبوعاتی نیز بازداشت شدند. امروز نیز خبر بازداشت حسن ظهوری، خبرنگار حوزه میراث فرهنگی منتشر شد.

همه ما سبزها به ساز موساد مي رقصيم! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881120/2.htm#other208

گیردادن و پاچه گیری کردن از رضا علامه زاده با شیوه ی بازجوئی و یک تیر و چند نشان زدن که از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری پیگیری شده است .

مثل كتك خوردن جيب بر! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881120/2.htm#other209

بازهم مورد دیگر شیوه ی بازجوئی و تلاش کردن دردامن زدن به ایجاد اختلاف درون جبه ی رقیب مغلوب پیرامون شرکت در تظاهرات ضدحکومتی22 بهمن با متهم کردن شان به جیبر که کتک هم می خورند

از من بپرس! موسوي جاده صاف كنه (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881120/2.htm#other212

بدون توجه به اینکه توجه شود که موسوی نخست وزیر جنگ ضد ملی و ضد میهنی خانمان بر انداز ایران و عراق بوده است که نعمت الهی خوانده شد . ولی لکنون طبق کشف عامل نفوذی موساد اسرائیل بودن سعید جون امامی لوطی جماران واجبی شده شاخص کشف و کلید رمزی شده است که پاسدار سر بازجو حسین شریعتمداری همکار سابق سعید امامی موفق به کشفی شده که توانسته است چنی فتوا دهد که موسوی عضو رسانه و سازمان های جاسوسی وصل به سیا و موساد می باشد .

پادوي رسانه اي سيا و موساد از عناصر ضدانقلاب خواست با موسوي همراهي كنند و در رسيدن به نظام ضداسلامي عجله نكنند. عليرضا نوري زاده در گفت وگو با رسانه گروهك تروريستي پژاك اظهار داشت: موسوي جاده صاف كن است و راه را براي تغيير رژيم به يك نظام لائيك فراهم مي كند.

مردم لبنان بر خلاف عبري ها جمهوري اسلامي را شكست ناپذير مي دانند (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881120/2.htm#other213

سر باز جو حسین شریعتمداری با اعتراف به با دخالت گری در امور داخلی لبنان ، حزب الله لبنان را ملت لبنان جا زده و تبدیل به چماق علیه ی گروه 14 مارس حاکم در لبنان و روزنامه نگاران لبنان و جنبش سبز رقیب مغلوب کرده است.

سعيد قاسمي در برنامه ديروز، امروز، فردا:
امروز عده اي با ادعاي نزديكي به امام برخلاف راه امام حركت مي كنند

http://www.kayhannews.ir/881120/14.HTM#other1403

اعتراف پاسدار کودتاگری که مهمان تلویزیون پاسدارضرغامی شده است تا پس از 30 سال شکوه و گله کند که چرا در برنامه های تلویزیون از آرشیو ها تا کنون علیه ی مجاهدین استفاده نشده است که اکنون درون تظارات ضد حکومتی 8 ماهه حضور نداشه باشند که همان اهداف مسعود رجوی بر سر مزار میزا کوچک خاندر استان گیلان را دنبال و بیان کنند؟

حجت الاسلام شجوني: سران فتنه در هر كشوري بودند حداقل به 15 سال زندان محكوم مي شدند

http://www.kayhannews.ir/881120/14.HTM#other1407

گفته می شود دزد چو از دزد بزند شاه دزد است . همچنین گفته می شود دیوانه چو دیوانه به بیند خوشش آید . اما چه می توان پیرامون ذوق زدگی یک سربازجو منفور و بد نام پرونده ساز تحریف گر ووارونه گوی گفت که عجیب همچون ملائی که از گرده خر افتاده وبا دم خودش آن را می شکند ابراز خوشحالی از مزخرف گوئی یک آخوند پالان سائیده ی عضو باند مافیائی انگلیسی غارتگر مؤتلفه کرده است که حکم محکومیت زندان برای سران ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها صادر کرده و وی آن را حلوا حلوا اش نموده است