گزیده خبرها 22 بهمن ماه سال 1388 قسمت - 3

محسن رضایی امشب در شبکه یک

عجب هدایائی حاکمان ضد بشری پس از 31 سال حکومت قتل و جنگ و جنایت و خیانت و غارتگری برای مردم ایران در سالگرد انقلاب دارند . زیرا که پس از موش و گربه بازی ها و با دست پس کردن و با پا پیش کشیدن دعوت کردن و نکردن برای مناظره که همراه باو آمدن و نیامدن ها بوده است در نهایت بازی که میان دو پاسدار ضرغامی و رضائی ادامه داشته است . بالاخره گویا که پاسدار سبز علی به بازی گرفته شد ه است . البته بشرطی به وی نقش اجرای نقش در تلویزیون پاسدار ضر غامی داده شده است تاکه پاسدار سبز علی رضائی بتواند به نفع پاسداران کودتاگر اجرای نقش کند و دست به اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن کند و با کوبیدن و متهم کردن مخالفان در 31 سلل پیش چماقداران را دعوت به حضور در 22 بهمن نماید تا مأموریت سر کوب و ضرب و شتم کردن معترضان ناراضی ضد حکومتی را در 22 بهمن بر عهده بگیرند ونه چیز بیشتر از این پاسدار رضائی بگوید. تازه اگر بازهم بازی بر هم نخورد.

دكتر محسن رضايي امشب در برنامه «تدبیر» كه در ایام دهه فجر از شبکه اول سيما پخش مي شود شركت مي كند.به گزارش "سایت شخصی محسن رضایی"، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ویژه برنامه زنده درباره موضوعاتی همچون پيروزي انقلاب اسلامی، مديريت امام راحل در مواجهه با بحران هاي دهه اول انقلاب ـ كردستان، آمل، گنبدكاووس و... ـ چگونگي پايان جنگ، ضرورت وحدت نيروهاي انقلاب، مسئولیت نخبگان در مواجهه با تهدیدهای داخلی و خارجی و مسائل روز سخن خواهد گفت.اين ویژه برنامه در ساعت 23 از شبکه اول سیما روی آنتن می رود.

مشاور موسوی امشب به شبکه دو می آید ؟

این شوی تلویزیونی هم ادامه ی هدایای ذکر شده ی فوق در سالگرد انقلاب از سوی حاکمان کودتائی نامشروع در آستانه ی 22 بهمن سالگرد انقلاب است که آنسوی شوی تلویویزینی پاسدار سبزعلی رضائی است و محصول معجزه گریو اعتراف کردن در زندان است که اکنون محمد رضا تاجیک که یکی از تئوریسین های استراتژیک و استاد دانشگاه دوم خردادی ها بوده است که در زندان بر اثر شکنجه های روحی و روانی درهم شکسته و تسلیم شده است به وی مجوز آزادی از زندان داده شد تا که از زندان اوین بطور مستقیم واردایستگاه تلویزیونی پاسدار ضرغامی شود که تبدیل به بخش تبلیغاتی بازجویان زندان ها و سر دژخیم صلواتی و پاسداران کدتا گر شود و قبل از مراسم 22 بهمن درشوی تلویزیونی پاسدار ضرغامی حضور یابد و پس از ابراز ندامت نقش توابان شکنجه شده و دست آموز شکنجه گران اعتراف گیری را اجرا کند که مشابه برنامه هویت و چراغ که دست ساز مشترک سعید امامی و سربازجو حسین شریعتمداری وآخوند روح الله حسینیان است . البته حسینیان وکیل الدوله بازار مکاره مجلس هشتم می باشد. بلی اینگونه شوهای اعترافی پس از شکنجه که پس از 30 خرداد سال 60 آغاز شد . حال به سبک دیگری در تلویزیون علیه ی موسوی و رقیب مغلوب دوم خردادی ها و معترضان ضد حکومتی اجرا و دنبال می شود و ماهیت پلید ضد انسانی لوطی جماران و در ماندگی پاسداران کودتاگر در مانده و وحشت شان از تظاهرات ضد حکومتی 22 بهمن این چنین به نمایش گذاشته می شود .

واحد مرکزی خبر عنوان کرده که مشاور ارشد میرحسین موسوی، امشب میهمان برنامه گفت و گو ویژه خبری خواهد بود؛ این در حالی است که وی چندی پیش بازداشت شده است.فردا: واحد مرکزی خبر از حضور مشاور ارشد میرحسین موسوی در شبکه دوم سیما خبر داد.بنابراین گزارش، واحد مرکزی خبر با اشاره به موضوع گفت و گو ویژه خبری امشب شبکه دوم سیما، یعنی تحلیل مسائل بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم؛ نام میهمان این برنامه را دکتر محمد رضا تاجیک رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات استراتژیک و مشاور رئیس جمهور در دوره اصلاحات عنوان کرد.محمدرضا تاجیک در انتخابات اخیر، مشاور ارشد میرحسین موسوی بود.این در حالی است که وی چندی بازداشت شده بود و خبری مبنی بر آزادی وی منتشر نشده است . با این حال معلوم نیست ایا وی همچنان در بازداشت به سر می برد و یا ازاد شده است .خبرگزاری برنا نیز به نقل از یک منبع آگاه این خبر را اعلام کرده است

خاطرات همسر حجاریان، از زندانهای رژیم ستم شاهی/ 8سال محکومیت به جرم خواندن، به جرم دانستن

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16120

سئوال پاسخ داده ناشده این است که اکنون سئوال است که این زوج که تجربه زندان و باز جوئی و شکنجه های جسمی و روحی و روانی شاه و شیخ را دارند چرا توضیح نمی دهند که فرق میان این دو سیستم چیست و کدامیک بدتر از دیگریست و چرا؟

خبر آنلاین : وجیهه مرصوصی، همسرسعید حجاریان، که از مبارزین سیاسی- دانشجویی در رژیم سابق بوده و سابقه سالها حضور در زندانهای آن رژیم را دارد، در گفت گویی خاطرات خود را بازگو کرد.عدم رشد و توسعه سیاسی فرهنگی رژیم منحط پهلوی، زمینه ساز اعتراضات گسترده مدنی همه اقشار جامعه شده بود و من هم بعنوان جزئی از این جامعه در غلیان، متأثر از کمبودها و کاستی هایی که احساس می نمودم در رنج بودم، و در جهت تغییر وضع موجود آن زمان به امید فردایی بهتر تلاش مینمودم.هنوز در سال آخر دبیرستان بودم که ذهن پاک و کنجکاو و حق طلب من مجذوب سخنان استاد دکتر علی شریعتی شده بود و هر جمعه عصر مشتاقانه با پدرم به حسینیه ارشاد می شتافتم. اما این جذبه و شوق من به زودی با دیوار سرد نیروهای امنیتی ساواک که حسینیه را به محاصره درآورده بودند روبه رو شد. آنها دکتر را از ما گرفتند. این یک نمونه از سرخوردگی های ما و علل آن جنبش عظیم بود.چند سال بعد در 20 سالگی در کمیته ساواک روز بعد از دستگیری، عضوی که سربازجو بود به من گفت چه می خواستی بکنی، چه کم داشتی؟ و من به او پاسخ دادم، می خواستم زینب زمانم باشم، گاهی در اسارت و گاهی بر سر پیکر غرق به خونِ عزیزم. که ناگاه با سیلی او به گوشه ای از اتاق بازجویی پرتاب شدم و او که صورتش سرخ و غرق در عصبانیت بود به بازجویم آرش دستور داد که این دختر جسور را ادب کنید و من را روانه شکنجه گاه کرد تا با ضربات تازیانه ادب شوم. اما همه آن لحظات شادترین لحظات عمر من بود و بعد از هشت سال محکومیت به جرم خواندن، به جرم دانستن، به جرم مخالفت با رژیم شاه، به جرم عشق به آزادی و این که بتوانم هرجا می خواهم حضور یابم و هرچه می خواهم بدانم و بشنوم و بهترین ها را برگزینم که این حق من انسان است. آری. خواندنی ها کم نیست. من و تو کم خواندیم. اما اکنون که سال ها از آن ایام می گذرد، دریافته ام که برای آزاد بودن کسب آزادی کافی نیست. حفظ و پاسداری از آزادی و دانستن چگونه حفظ نمودن آنهم شرط لازم است. می دانم که فرد ایمان بسیار زیباتر از امروزمان خواهم بود. چرا که آموخته ایم چگونه حفظ نمودن آنهم شرط لازم است. می دانم که فرد ایمان بسیار زیباتر از امروزمان خواهم بود. چرا که آموخته ایم چگونه آزادی را پاس بداریم.

بازداشت فعالین سیاسی اجتماعی تبریز

ادامه ی هدایای دیگر هم این است کخ غول ارتجاع بی تر مز و دنده از شیشه بیرون زده و مهار ناپذیر چون احساس خطر کرده است .بنابراین به جز تهاجم و تخریب محیط امنیتی و اجتماعی و تفکر و اندیشه برای بقای خودش راه دیگری را نمی شناسد. البته مکان خاصی هم برای تهاجم کردنش محدود و ترسیم نشده است زیرا همه مکان های درونیو بیرونی بر حسب الویت بندی شده را در بر می گیرد.

ندای سبز آزادی: طبق اخبار رسیده آقایان اروجعلی محمدی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و فرماندار سابق تبریز و اردبیل در دولت اصلاحات، دکتر غفار فرزدی مسئول شاخه آذربایجان نهضت آزادی ایران و استاد دانشگاه، عباس پوراظهری از فعالان ملی-مذهبی و مسئول شاخه آذربایجان جنبش مسلمانان مبارز، دکتر صدری نیا فعال ملی-مذهبی و مهندس وحید شیخ بیگلو فعال دانشجویی هویت طلب و عضو اسبق شورای مرکزی تشکل آرمان دانشگاه آزاد تبریز امروز در تبریز بازداشت شدند.براساس گزارشی که ندای سبز آزادی رسیده همچنین اداره اطلاعات تبریز تعدادی از فعالان سیاسی و مسئولین ستادهای انتخاباتی مهندس موسوی و کروبی در تبریز را احضار و پس از بازجویی و تهدید نسبت به شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن آزاد کرد.

دستگیری فعالین سیاسی شهر ورامین

همانگونه درموردخبر قبلی اشاره شد غول وحشی ارتجاع از شیشه برون زده شده چون قصد بازگشت بدرون شیشه ندارد . بنابراین دامنه ی تهاجم وتخریب خودش را گسترش داده و از بخش و روستا و شهرک و شهرهای کوچک و بزرگ گرفته تا شهر های بزرگ و دانشگاه ها و تهران بزرگ پایتخت مورد یورش روزانه و شبانه و در خواب و بیداری و حتی در تجمع مادران عزادارو داغداران زندانیان سیاسی در جلوب درب قتلگاه زندان اوین یا پارک ها یا حتی در بهشت زهرا را گسترش داده است و برایش فرقی نمی کند که کجل یورش می برد ویا شبیخون و حشیانه ضد انسانی می زند و با ضرب و شتم کردن دستگیر می کند . زیرا که روز بس پر خطر تظاهرات ضد حکومتی 22 بهن را در پیش روی دارد که چون بسیار وحشت زده از چنین روزی دارد پس می خواهد با حرکات تهاجمی پیشگیرانه قبل از آغاز شدن تظاهرات چنین روزی هر گونه شده خطر را دفع یا کمرنگش نماید.

ندای سبز آزادی: نیمه های شب20 بهمن ماه ، نیروهای امنیتی با چهره های پوشیده و نقاب به منازل 5 نفر از فعالان سیاسی شهرستان ورامین به نام های آقایان محمد کنگرلو ، زواره ، اسفندیاری ، ایزدی و طرقه جعفری هجوم برده و پس از بازرسی و جمع آوری کتابها و کامپیوتر ها ، آنان را بازداشت نمودند.براساس خبری که به ندای سبز آزادی رسیده است، افراد نامبرده از مبارزین قبل از انقلاب بوده و از شخصیتهای به نام فرهنگی شهرستان ورامین می باشند.همچنین آقای محمد کنگرلو از اعضای جبهه مشارکت بوده و ازفعالان به نام آموزش و پرورش می باشد