گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 18 بهمن سال 1388

جيب بر (گفت و شنود)

گفت : سربازجو با دلی پر

تبش بالا رفته وگرفته گر

علیه ی رقیب زده است قر

رو کرده ، هست جیب بر

گفت: گروهي موسوم به «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات» بيانيه اي صادر كرده و از آشوبگران خواسته است با نوار سبز در راهپيمايي 22 بهمن شركت كنند.
گفتم: ولي چند گروه مدعي اصلاحات كه نامشان در اين بيانيه آمده است، امضاي بيانيه را انكار كرده و اعلام كرده اند اين بيانيه مشكوك است.
گفت: چرا مشكوك است؟!
گفتم: دو تن از اعضاي اصلي يك حزب اصلاحات ادعا كرده اند اين بيانيه را وزارت اطلاعات تهيه كرده و قصد دارد از اين طريق آشوبگران را شناسايي و دستگير كند!
گفت: به حق چيزهاي نشنيده!
گفتم: يكي از همين دو نفر گفته است شايد هدف اين بيانيه آن است كه مردم با شناسايي اهانت كنندگان به امام حسين(ع)، حساب آنها را كف دستشان بگذارند.
گفت: ولي شواهد و قرائن نشان مي دهد كه اين بيانيه در لندن تهيه شده و به نام «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات» منتشر شده است.
گفتم: خب چه عيبي داره! چون لندن مركز فرماندهي سران فتنه است... مي گويند قاضي از يك جيب بر پرسيد؛ خجالت نكشيدي كه دستت را توي جيب اين آقا كردي؟ جيب بر گفت؛ فكر كردم جيب خودم است! قاضي پرسيد؛ پس چرا پول هايش را برداشتي؟! و جيب بر با عصبانيت جواب داد؛ يعني مي فرماييد اختيار جيب خودم را هم ندارم!

گفت : سربازجو با دلی پر

تبش بالا رفته وگرفته گر

علیه ی رقیب زده است قر

رو کرده ، هست جیب بر

گفتم : مگر چه آمده پیش

که سخنگوی پاسدار وریش

این ضدانسان و باور وکیش

خودلو داده گرگ در لباس میش

گفت : برای اینکه به رقیب زند نیش

زمین خودشخم زده مثل گاومیش

گفته گروهی موسوم به همآهنگی اصلاحات

بیانیه صادر کرده با زدن نوار سبز برای تبلیغات

می باید حضور یافت در تظاهرات 22 بهمن

ابرخی دیگر گفتند این گره دادنست به دشمن

بیانیه مشکوک است، هست زیر سر وزارت اطلاعات

می خواهد معترضین شناسائی شوند در اعتراضات

سر بازجو افزوده آنگاه بسیجی با لباس شخصی های دژخیم

چون حمله به خواهر زاده موسوی در جنایت خودکنند سهیم

ادامه داده شواهد و قرائن نشان می دهد این بیانیه تهیه شده در لندن

نام شورای همآهنگی بر آن نهادند تا محو شود نقش بازجویان کر گدن

گفتم : چرا این سربازجو شده لولو؟

در گلو فرو برده هسته به جای هلو

چرا گاف داده این پرونده ساز پر رو؟

خود زنی کرده ،دست خود کرده رو

شده مثل آن جیب بر حرفه ای یارو

قاضی ازوی سئوال کرد ای بی آبرو

چرا تو دست خود کردی تو جیب دیگری؟

وی گفت فکرکردم ، جیب خودمه نه دیگری

قاضی گفت پس چرا از توی جیب، کش رفتی پول؟

جیب بر گفت مگر برای پول جیبم، نیستم مسئول؟